Okee, vandaar.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:32 schreef Lionheaad het volgende:
korfbal is een gemixd spel, dus met vrouwen
vrouwen snappen buitenspel niet.....
dus korfbal heeft geen buitenspel![]()

Hier heeft hij er ook even uit gelegenquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Deed FOK het net bij jullie ook een tijdje niet?

Precies op het moment dat ik eens een half uur bezig was geweest met een postquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, vandaar.
Deed FOK het net bij jullie ook een tijdje niet?

Blijf jij nou maar gewoon bij je oneliners. Iedereen moet doen waar 'ie goed in is.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies op het moment dat ik eens een half uur bezig was geweest met een post

Alsof de duvel er mee speelt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies op het moment dat ik eens een half uur bezig was geweest met een post

Nee, in wordfile.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:13 schreef Suijk het volgende:
Zijn dat Excel stats ofzo?

Ok, ik zou ze wel willen ontvangen.quote:

Ik wil ze ook wel... maar waar op moet ik mailenquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alsof de duvel er mee speelt.
Mensen met interesse in eredivisiestats kunnen mij mailen op @hotmail.com en dan stuur ik ze terug.

zijn Usersname@hotmail.comquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik wil ze ook wel... maar waar op moet ik mailen![]()

Leuk voor jequote:Op woensdag 1 juni 2005 17:23 schreef golfer het volgende:
Zo, de verjaardagsmiddag van Bluezz goed besteed met zuigen

quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Precies. Methodmich@fok.nl of @hotmail.com
Ben nu nasi in de magnetron gooien. We hadden over en dus is woensdag kookdag een makkie voor mij en veilig voor de mee-eters.

Ok Clauwhee, en waarom moet toch altijd eerst aangetoond worden dat je wat hebt, en geloven ze mensen niet op hun woordquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:38 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben vanmiddag bij de iroscopist geweest. Hij snapte niet zo goed dat de dokter kon zeggen dat alles goed was verder. Ik heb volgens hem een variant van Pfeiffer, wat ze echt wel in mn bloed hadden kunnen zien. Verder waren mn lever en milt niet goed (hield daar verband mee) en waren mn bloedaanmaak en zenuwgestel zwak. Een hele mond vol, maar ik weet nu in elk geval dat ik me niet aanstel. Heb druppels gekregen nu en hij hoopte dat ik binnenkort vakantie nam om uit te rusten, want die moeheid enzo kon nog wel ff duren.
Oe lekkerrrr Bluezz!

quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Wat waarschijnlijk kan leiden tot eerst toename van je klachten waarna het afneemt

oowja was ik al bijna weer vergeten ga het zeker kijkenquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:59 schreef golfer het volgende:
TV-kijktip
Vanavond 21:00 uur Nederland 1: 'En un momento dado' Documentaire over de invloed in Barcelona van JC.

Nou, hopelijk heb je er wat aan!quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:38 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben vanmiddag bij de iroscopist geweest. Hij snapte niet zo goed dat de dokter kon zeggen dat alles goed was verder. Ik heb volgens hem een variant van Pfeiffer, wat ze echt wel in mn bloed hadden kunnen zien. Verder waren mn lever en milt niet goed (hield daar verband mee) en waren mn bloedaanmaak en zenuwgestel zwak. Een hele mond vol, maar ik weet nu in elk geval dat ik me niet aanstel. Heb druppels gekregen nu en hij hoopte dat ik binnenkort vakantie nam om uit te rusten, want die moeheid enzo kon nog wel ff duren.
Oe lekkerrrr Bluezz!

Dat lijkt mij inderdaad wel wat.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:59 schreef golfer het volgende:
TV-kijktip
Vanavond 21:00 uur Nederland 1: 'En un momento dado' Documentaire over de invloed in Barcelona van JC.

Maar die wordt toch morgen uitgezondenquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad wel wat.
Net als die docu over Bradford trouwens.

Ja ik vond dat ook altijd wazigquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, hopelijk heb je er wat aan!
Wat doet zo'n iroscopist eigenlijk, klinkt mij namelijk nogal wazig

Ah, leuke docu. Ben bij de premiere geweest.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:59 schreef golfer het volgende:
TV-kijktip

Hm, ik vind het nog steeds wazig klinken in ieder geval...quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ik vond dat ook altijd wazig
Maar nadat mn schoonzus aan de hand van die man erachter kwam dat ze een zware schildklierafwijking had, wat eerst niet in dr bloed is gevonden en nadien opeens wel, had ik zoiets van het kan geen kwaad.
Hij onderzoekt je door middel van drukpunten in de handen en voeten, met speciale apparatuur. Zo heb je drukpunten voor suiker, schildklier, lever enzovoort. Dat apparaat geeft dan aan of iets goed is of niet.

Ja, dat was echt horrorquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:11 schreef tong80 het volgende:
Bradford is morgen. Het vergeten drama, twee weken voor Heizel.
Ik zie nog die brandende mensen in het hek klimmen

Ik ken hem al, mijn vader vorig jaar op dvd gegeven. Wel een mooie docu trouwensquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:59 schreef golfer het volgende:
TV-kijktip

ben je al dronken ofzoquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:22 schreef VoreG het volgende:
Woohoo
Net en beerpong tfel geaakt. Hout gehaaalt bij de gamms en mar vanavnd gaan oefnen

Morgen Bosquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar die wordt toch morgen uitgezonden
Of toch vanavond![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |