Jij krijgt ook altijd iedereen bezopen, goede barmanquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Echt die man was zo ontzettend lam. Zijn vrouw had hem nog nooit zo thuis zien komen dacht ze. En na ¤ 50 euro hoefden we niet meer te betalen
.

Ik heb ook te weinig ruimte Rubber. Heb al m'n sportboeken in twee mooie kisten staan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]mijn boeken passen niet meer
ik heb teveel boeken... of te weinig ruimte

Tong dit was Appel niet Rubberquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook te weinig ruimte Rubber. Heb al m'n sportboeken in twee mooie kisten staan.

quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij krijgt ook altijd iedereen bezopen, goede barman.

Hij heeft Bananenman om z'n technieken aan te scherpen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij krijgt ook altijd iedereen bezopen, goede barman.

Zondag weerquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft Bananenman om z'n technieken aan te scherpen.

Pas op, daar komen kinderen van!quote:

Hoe komt dat danquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:20 schreef Vom het volgende:
Voor mij is vandaag niet echt een feest![]()
Mijn bovenbenen zijn helemaal blauw en opgezwollen van het vocht

3x raden welk vocht! En dan het gevolg is blauwe plekken op je benen, zo moeilijk is het nietquote:

Die zitten nou niet bepaald in de planning momenteel ...quote:

Same here!quote:

goed plan!quote:

Kan jij 2 of 3 treetjes met blikjes bier koudzetten? Dan komen we die zondagmorgen ophalenquote:

Gelukkig.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die zitten nou niet bepaald in de planning momenteel ...

Uitslapenquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:38 schreef Blumchen het volgende:goedemiddag
uitslapen is okeKoffie iemand?

Wat heb je dan allemaal gedaan ?? of gaat ons dat niks aanquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:41 schreef Blumchen het volgende:
yep, nu pas wakker.. Nou moet ik wel zeggen dat het best laat was geworden gister... :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |