Half 2 mag ik weer aantredenquote:
Euhm, eerst even het examen vandaag afronden daarna zal ik kijken of ik niet ergens toevallig een feest hebquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
VoreG wanneer komt de finale van best buitenlander
Okquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Half 2 mag ik weer aantreden
[..]
Euhm, eerst even het examen vandaag afronden daarna zal ik kijken of ik niet ergens toevallig een feest heb. Komt eraan
.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:53 schreef JaWi het volgende:
VoreG gaat lam vanavond.
Was gisteravond in een enorm gezellige kroeg, het was zelfs zo gezellig dat we de eigenaar naar huis moesten dragen.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:53 schreef JaWi het volgende:
Was gisteravond in een enorm gezellige kroeg, het was zelfs zo gezellig dat we de eigenaar naar huis moesten dragen.
Echt die man was zo ontzettend lam. Zijn vrouw had hem nog nooit zo thuis zien komen dacht zequote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:58 schreef tong80 het volgende:
Zo boekenkasten staan weer op hun plaats, alles op alfabet zetten is leuk om te doen, blijk je plots 5 Grunbergs te hebben die je nog niet hebt gelezen.
Jij krijgt ook altijd iedereen bezopen, goede barmanquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Echt die man was zo ontzettend lam. Zijn vrouw had hem nog nooit zo thuis zien komen dacht ze. En na ¤ 50 euro hoefden we niet meer te betalen
.
Ik heb ook te weinig ruimte Rubber. Heb al m'n sportboeken in twee mooie kisten staan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]mijn boeken passen niet meer
ik heb teveel boeken... of te weinig ruimte
Tong dit was Appel niet Rubberquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook te weinig ruimte Rubber. Heb al m'n sportboeken in twee mooie kisten staan.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij krijgt ook altijd iedereen bezopen, goede barman.
Hij heeft Bananenman om z'n technieken aan te scherpen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij krijgt ook altijd iedereen bezopen, goede barman.
Zondag weerquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft Bananenman om z'n technieken aan te scherpen.
Pas op, daar komen kinderen van!quote:
Hoe komt dat danquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:20 schreef Vom het volgende:
Voor mij is vandaag niet echt een feest![]()
Mijn bovenbenen zijn helemaal blauw en opgezwollen van het vocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |