Koffie??quote:
DEN HAAG - Politiemensen lopen vanaf 1 juli het risico beboet te worden als zij in diensttijd te hard rijden. Vanaf die datum gaan nieuwe landelijke richtlijnen in die verantwoord rijgedrag stellen boven het risico op ongelukken.
De eerste keer dat ik moest stemmen, in Vleuten, hadden ze al stemmachines staanquote:
Moet je nu met zo'n groot rood potlood de papieren invullen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:14 schreef Againzender het volgende:
Handig, die FOK!tools, kan je makkelijk quoten uit een gesloten topic:
[..]
De eerste keer dat ik moest stemmen, in Vleuten, hadden ze al stemmachines staan
Ach, we geven gewoon Cohen de schuld van alles hier, wel zo makkelijk
hij is veilig geland, de parachutist dusquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:20 schreef Bos81 het volgende:
is de heli er al ?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je nu met zo'n groot rood potlood de papieren invullen?
jammer inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij is veilig geland, de parachutist dus
Je kan tot 20:00 stemmen geloof ikquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie het nog wel even wanneer ik ga.
Geen full-time samenwoner, maar een weekend-samenwoner. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Samenwonen Zjroen, mogen we jou feliciteren?
Ja ik las het net op frontpagequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Tot 21:00 zelfs.
Dat kan ook wel gezellig zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geen full-time samenwoner, maar een weekend-samenwoner. Dat dan weer wel.
Part-timerquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Goed plan!quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:49 schreef Againzender het volgende:
Koffie!
Doordeweeks als student levende op m'n kamer, in het weekend samen met de vriendin in een huis.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:50 schreef Vom het volgende:
Zeg Zjroentje, wat moet ik me daarbij voorstellen part-time samenwonen?![]()
Whehe, grappigquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Doordeweeks als student levende op m'n kamer, in het weekend samen met de vriendin in een huis.
Jij hebt toch al vanaf je vierde verkering?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De jarige schlaapt nogquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:55 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen, extra vroeg opgestaan. Wil geen minuut missen van de verjaardag van Bluezz.
Die is gisteravond iets te laat door gegaanquote:
Straks zijn ze te laat om te stemmenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:14 schreef Suijk het volgende:
Als die twee uitslapen is ook meteen de hele dag bijna voorbij. Echte nachtmensen.
k ga over het algemeen om 20.55 stemmen k wil de opkomst in ons dorp graag weten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Tot 21:00 zelfs.
Om deze tijd nog ? Dat mensen dat kunnen.quote:
Volgens mij is het niet toegestaan om dat soort uitingen bij een stembureau te hangen....quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:31 schreef Dos37 het volgende:
Hier op deze school waar ik stageloop zit dus ook wel een stembureau heb er maar even aan de deur gehangen STEM NEE
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:31 schreef Dos37 het volgende:
Hier op deze school waar ik stageloop zit dus ook wel een stembureau heb er maar even aan de deur gehangen STEM NEE
daarintegen is het wel een goed advies van DOSquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom dat Dos? Iedereen beslist voor zichzelf wel, hebben ze jouw advies niet bij nodig hoor.
Klaar?quote:
VoreG wanneer komt de finale van best buitenlanderquote:
hier nog 1......quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:55 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen, extra vroeg opgestaan. Wil geen minuut missen van de verjaardag van Bluezz.
Koffie graag, zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |