9 uur.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Tot hoe laat zijn die stembussen open?
Leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:55 schreef Bjoro het volgende:
Gisteren even naar Volendam-VVV geweest, zat precies achter de goals waar alle 5 de goals vielen.........duidelijk stukje strakkie planning dus![]()
Snatsen!quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
9 uur.
[..]
Leuk. Ik ga 9 juni naar Volendam
.
Dus jij hebt tegen gestemt?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:08 schreef SCH het volgende:
Het valt me wel op dat de mesnen die Tegen stemmen echt veel dommer zijn dan de Voor stemmers
Ik heb voor gestemdquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:08 schreef SCH het volgende:
Het valt me wel op dat de mesnen die Tegen stemmen echt veel dommer zijn dan de Voor stemmers
Er zijn nou eenmaal veel domme mensen in Nederland...quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:08 schreef SCH het volgende:
Ik vind de nee-stemmers, die dat doen vanwege de Euro verschrikkelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:08 schreef SCH het volgende:
Ik heb er serieus één gehoord die Nee zou stemmen omdat we dan tenminste het songfestival nog zouden behouden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind de nee-stemmers, die dat doen vanwege de Euro verschrikkelijk.
Van Bommel?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:14 schreef Lionheaad het volgende:
Vond dat die gozer van de SP het goed kon brengen....
En hij is echt niet de enige denk ik zo....quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb er serieus één gehoord die Nee zou stemmen omdat we dan tenminste het songfestival nog zouden behouden.![]()
even kijkenquote:
zit in de naam denk ikquote:
Dat zeker. Sprak wel goed Engels op de BBC gisteren. Heeft nog even uitgelegd waar die tomaat op sloeg!quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Van Bommel?
Echt een enge vent zeg.
Lekker een sappie eerstquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:38 schreef Blumchen het volgende:goedemiddag
uitslapen is okeKoffie iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |