Drink als een.... euh.... Bananenmanquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:51 schreef numero_uno het volgende:
Lach als een clown...

quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vaduz tegen dat meisje: "Neuken? "

de eend manier is heel anders, je gaat voor t meisje staat en doet kwakquote:

Aha, erg doeltreffend. De konijnenmanier vind ik wat te lomp. Die gaat niet werken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de eend manier is heel anders, je gaat voor t meisje staat en doet kwak

....geniet van de momenten.....quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:51 schreef numero_uno het volgende:
Lach als een clown...

jij doet iets met je wortel?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aha, erg doeltreffend. De konijnenmanier vind ik wat te lomp. Die gaat niet werken.

kloptquote:

en toen zat ze helemaal onderquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de eend manier is heel anders, je gaat voor t meisje staat en doet kwak

Komt je geloofwaardigheid niet echt ten goede.quote:

dus voor maar 50% ben je t eens met iets en dan ben je voor?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Komt je geloofwaardigheid niet echt ten goede.
Ik ga zo trouwens toch maar voor stemmen denk ik. Uit de referendumwijzer test kwam precies 50% naar voren![]()

Leuke sport, alleen vond m'n enkel het minder leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:08 schreef pascalheister het volgende:
Vanavond nog ff stemmen voor ik naar badminton ga

ik kon niet smsen helaasquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker een sappie eerst
En tnxx voor de smsjes lieverds
Om 3 uur naar de tandarts![]()

Wat is het nou, voor of tegen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:13 schreef pascalheister het volgende:
het is zo slordig en onduidelijk gebracht door het kabinet, daar alleen moet je al voor tegen stemmen

Na een geslaagde avond mag dat best een keer hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb in de vorige Hools weer bezopen lopen posten, mijn excuses

quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb in de vorige Hools weer bezopen lopen posten, mijn excuses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |