Lekker een sappie eerstquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:38 schreef Blumchen het volgende:goedemiddag
uitslapen is okeKoffie iemand?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb bij de vorige verkiezingen SP gestemd maar ben echt helemaal klaar met die partij.
Dat is zo, maar het blijft een enge manquote:De enige die het Nee goed kan uitleggen is Andre Rouvoet van de ChristenUnie
ik doe alleen aan kratten eigenljik!quote:
kun je wat winnen met die sms-jesquote:
Mail je nummer maarquote:
Haal dan 2 treetjes en 1 krat. Komen wij de gekoelde treetjes zondagmorgen halen en hou je de krat zelfquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doe alleen aan kratten eigenljik!
Th4nX 5aNtj3quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb ook niet gesmst...
Maar doe het hier wel...
hEj tRuDz, vEt fEli mEt jE bUrzDaY tOg
zullen we een waxinelichtje opsturen, kunnen ze er een diner voor 2 bij kaarslicht van maken ?quote:
net op het journaal was te zien dat hij ging stemmen, had hij de verkeerde stemkaart meegenomenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Van Bommel?
Echt een enge vent zeg.
kun je zien dat hij toch gewoon mens isquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net op het journaal was te zien dat hij ging stemmen, had hij de verkeerde stemkaart meegenomen![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:55 schreef Bjoro het volgende:
Kreeg net even alle vlaggen van de EU voor me neus.....viel toch wel tegen hoeveel ik er nog wist
zo'n voorronde kan je uiteindelijk ver brengenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
zooo net even mijn veto uitgesproken bij de vakantiebesprekingen
Gezorgd dat we voor de 10e augustus terug zijn, anders mis ik de voorronde CL
misschien zit je wel in t goede land voor de terugwedstrijd, kun je daar ook nog ff heenquote:
de gevestigde orde was ook niet het probleem, ging meer om slowakije/slovenie/estland/litouwen dat soort lidstaten !quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:58 schreef Lionheaad het volgende:
Ik denk dat ik de meeste wel ken, alleen die van de nieuwe lidstaten zullen wel tegenvallen
Ja, maar die clubs zitten niet echt in de buurt van Barcelona geloof ik. Maar als het een leuke uitwedstrijd is kan ik daar ook wel heenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien zit je wel in t goede land voor de terugwedstrijd, kun je daar ook nog ff heen
Europees gezien dan toch hoop ik voor je?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb bij de vorige verkiezingen SP gestemd maar ben echt helemaal klaar met die partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |