Villarreal zit ook aan de kust daar alleen meer richting Valencia dus opzich nog wel te doen via trein enzoquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, maar die clubs zitten niet echt in de buurt van Barcelona geloof ik. Maar als het een leuke uitwedstrijd is kan ik daar ook wel heen.
Thuis ga is sowieso heen.
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Villarreal zit ook aan de kust daar alleen meer richting Valencia dus opzich nog wel te doen via trein enzo
hongarije en bulgarije ging bij mij ook niet zo soepel !quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:03 schreef Lionheaad het volgende:
ik had 4 van die vlaggetjes niet geweten:
Litouwen
Estland
slovenië en slowakije had ik door elkaar gehaald
Het talent van het jaar naar psv? Dat zou me wat zijn.....quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:14 schreef Bjoro het volgende:
2 geruchten......
*Kalou naar PSV
*Babos weg bij Feyenoord (naar NAC)
Ik wil nog steeds een keer naar een wedstrijd van Barcelona, lijkt me echt gaaf namelijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Villarreal zit ook aan de kust daar alleen meer richting Valencia dus opzich nog wel te doen via trein enzo
is Kalou talent van t jaar geworden en niet Alexquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het talent van het jaar naar psv? Dat zou me wat zijn.....
Nee landelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Europees gezien dan toch hoop ik voor je?
Ja duh.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is Kalou talent van t jaar geworden en niet Alex?
nee hij was ook genomineerd volgens mijquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:23 schreef numero_uno het volgende:
Alex te oud voor misschien?
Heb je ook meteen voor haar gestemdquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik heb ook gestemd. En nog een meisje geholpen die voor haar ouders moest stemmen. Ze was d'r eigen papier vergeten dus heb ik maar mijn volmacht gegeven.
Kijk daar komt de aap uit de mouwquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze stond er al een kwartier (ook mooi te zijn) en niemand wilde helpen. Dus ben ik maar zo vriendelijk geweest.
vind alleen wel dat je snel terug bent van haar bedankjequote:Op woensdag 1 juni 2005 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
T voelt wel goed om een redder in nood te zijn hoor.![]()
Snoepertquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze had haast. Maar ik heb haar wel vaker gezien, zal haar nog wel eens aanspreken.
Vaduz tegen dat meisje: "Neuken? "quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze had haast. Maar ik heb haar wel vaker gezien, zal haar nog wel eens aanspreken.
Drink als een.... euh.... Bananenmanquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:51 schreef numero_uno het volgende:
Lach als een clown...
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vaduz tegen dat meisje: "Neuken? "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |