Dat lijkt me idd veel waarschijnlijker dan Anton Pieckquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:41 schreef Gajus het volgende:
Ik vermoed een 17-de eeuwse Hollandse meester.![]()
Dat het me aan Anton Pieck doet denken, daarmee zeg ik nog niet dat ik denk dat het Anton Pieck is.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd veel waarschijnlijker dan Anton Pieck
Huh? Waar, wat?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
@AE, wat doet Bin Laden in de OP trouwens???
Nu zie ik het pas... wat vaag.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Op de plek waar BdT25 moet staan....
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nu klopt ie weer, het laatste cijfertje van dat deel was weggevallen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:23 schreef cioran63 het volgende:
Het is geen 17e eeuwse Hollandse meester ...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wauw, meteen bij binnenkomst hier zie ik een oogstrelende afbeelding in erotische sferen.
Goedenavonds!
Nog exacter: Amsterdamse grachtengordel. zijstraat van de Spiegelgrachtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ohwja, dan is het wel de bedoeling dat ik ga zoeken natuurlijk.
Hmmz... Nederlands..
Nee helemaal niets.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:02 schreef Gajus het volgende:
[..]
![]()
AE-tje ... nog iets geks gedaan vandaag, in navolging van Beertje's wijze raad?![]()
Wat wil dat over mij zeggen?quote:Dat jij iets erotisch ziet, zegt meer over jou dan over het kunstwerk.![]()
Voor mij is het zo maar een plaatje dat geïnspireerd is op de Griekse mythologie.![]()
Je weet zijn/haar huis te wonen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:07 schreef Gajus het volgende:
[..]
Nog exacter: Amsterdamse grachtengordel. zijstraat van de Spiegelgracht
Ja hoor ... staat gewoon in het telefoonboek vermeld ... Lange Leidsedwarsstraat 87.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Je weet zijn/haar huis te wonen?
Duivelskunstenares .. daar had ik niet van jou verwacht.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ohw Gajus, wat maak jij het me zo schandalig makkelijk.
Van wie het werk is, ben ik al uit, dat is van de kunstenares Gerti Bierenbroodspot.
De titel ben ik nog naar op zoek.
Mooi werk wat deze kunstenares maakt.
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het is "Prometheus" van Gerti Bierenbroodspot.![]()
Maar wel een site die het bekijken waard is.quote:Op de site van Bierenbroodspot na lang zoeken wel... een beetje onhandige site
Waar had je niet van mij verwacht?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:54 schreef Gajus het volgende:
[..]
Duivelskunstenares .. daar had ik niet van jou verwacht.![]()
toevallig gebruik gemaakt van http://www.telefoongids.e2u.cc/ ?
Het is inderdaad Gerti Bierenbroodspot.![]()
Het werk wat op de site staat is inderdaad het bekijken waard, erg mooi.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:56 schreef Gajus het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
[..]
Maar wel een site die het bekijken waard is.![]()
Nouja zeg, waarom is ze "die kut"?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef Otherside het volgende:
Oh, is dat die kut...
Geen man die dat kan bevestigen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef Otherside het volgende:
Oh, is dat die kut...
Toegevoegd aan mijn lijstje favorieten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
via www.ikhebje.nl kwam ik daar inderdaad op uit
Jij wist haar huis anders al te wonen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:16 schreef Gajus het volgende:
[..]
Toegevoegd aan mijn lijstje favorieten.![]()
En hoe denk je dat ik dat voor mekaar gekregen hebt? Juistem ... ik heb haar site volledig doorzocht en toen dit werk weloverwogen gekozen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:11 schreef Otherside het volgende:
Nu ja, ik houd eigenlijk helemaal niet van haar werk...
Gajus heeft het voor mekaar gekregen om net die ene eruit te pikken die me dan weer wel aanspreekt...
Zij is gewoon publiciteitsgeil ... hier een rondleiding door haar huis:quote:
Ja, dat moet haast wel...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
En hoe denk je dat ik dat voor mekaar gekregen hebt? Juistem ... ik heb haar site volledig doorzocht en toen dit werk weloverwogen gekozen.![]()
Ze heeft geen lelijk huis.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:29 schreef Gajus het volgende:
[..]
Zij is gewoon publiciteitsgeil ... hier een rondleiding door haar huis:
http://www.vivenda.nl/mag_presentator.asp?Page=43&MYN=52004
Tssk tsssk...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:30 schreef Otherside het volgende:
Kunstenaars die zichzelf erg serieus nemen, neem ik ook niet al te serieus, trouwens...
Ik heb altijd een zwak gehad voor kunstenaars die zichzelf voortdurend verwijten dat alles wat ze tot nog toe gemaakt hebben waardeloze troep is, om daarna weer helemaal opnieuw te ( kunnen ) beginnen...
Ik vind de gedachte dat al mijn schilderijen elk moment in rook kunnen opgaan ook wel een bevrijdende gedachte, eigenlijk...
Burn them! Burn them all, i say!
Suggereer je daarmee dat het uit een Engelstalige taalgebied komt?quote:
Als ik zeg dat mijn kind mijn grootste kunstwerk is (wat ik nog steeds vind tot heden), dan beginnen jullie meteen te piepen dat dat geen kunst is.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:34 schreef Otherside het volgende:
Het zijn ook altijd die kunstenaars die geen kinderen hebben,
die hun schilderijen als kinderen beschouwen, he...
Ja, met huisdieren werkt dat ook vaak zo...
Nee hoor, dat maak jij er van.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:38 schreef Gajus het volgende:
[..]
Suggereer je daarmee dat het uit een Engelstalige taalgebied komt?
Mijn eerste indruk is iemand uit de omgeving van August Macke ... dus Duits, ca. 1910.
Ja, maar jij bent dan ook slecht in dingen weggooien..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tssk tsssk...
Je doet maar, heb ik er altijd nog zo'n 50 werken van je opgeslagen staan op mijn computer.
verwijten doe ik mezelf vanalles, maar om nou te zeggen dat alles wat ik tot nu toe heb gemaakt waardeloze troep is... nou nee, dat vind ik toch echt niet.
Is dat me aan te zien ofzo?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:43 schreef Otherside het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook slecht in dingen weggooien..
..
Het vermogen tot relativeren is mijns inziens een groot goed, AE...
Kommernissen moet je in een paar woorden kunnen rechtvaardigden...
Nu ja, ik vind dat hooguit 'n beetje oneerlijk, want een kind baren ligt nu eenmaal niet in mijn vermogen...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als ik zeg dat mijn kind mijn grootste kunstwerk is (wat ik nog steeds vind tot heden), dan beginnen jullie meteen te piepen dat dat geen kunst is.
Verbranden is te drastisch. Je moet er wel afstand van kunnen nemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:30 schreef Otherside het volgende:
Ik vind de gedachte dat al mijn schilderijen elk moment in rook kunnen opgaan ook wel een bevrijdende gedachte, eigenlijk... Burn them! Burn them all, i say!
Het leven is nou eenmaal onrechtvaardig Do2Os, daar moet men mee leren leven.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:46 schreef Otherside het volgende:
[..]
Nu ja, ik vind dat hooguit 'n beetje oneerlijk, want een kind baren ligt nu eenmaal niet in mijn vermogen...
Misschien verklaart dat weer wel waarom er veel meer kunstenaars zijn van het mannelijke geslacht... Ik bedoel, ze moeten toch iets, he...
Nu ja, voor mij is schilderen een beetje als op avontuur gaan...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:48 schreef Gajus het volgende:
[..]
Verbranden is te drastisch. Je moet er wel afstand van kunnen nemen.
Het baren van nageslacht is géén kunst. Dat is puur natuur.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
Als ik zeg dat mijn kind mijn grootste kunstwerk is (wat ik nog steeds vind tot heden), dan beginnen jullie meteen te piepen dat dat geen kunst is.
Dan neig ik in de richting van Picabia c.s. ... dus Frans/Spaans omstreeks 1920.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Deze kunstenaar komt niet uit Engelstalig gebied en ook niet uit Duitsland.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:58 schreef Gajus het volgende:
[..]
Het baren van nageslacht is géén kunst. Dat is puur natuur.
anders zouden konijnen de grootste kunstenaars zijn.
Het grootbrengen van nageslacht is een mix van natuur en cultuur (lees: kunst).
maar het gaat mij te ver om Jip een wandelend kunstwerk te noemen (zoals Mathilde W. zichzelf kwalificeerde)
Als je een BdT-deel terugkijkt... kun je lezen dat ik een zwak voor Mathilde had/heb.quote:
En toch ben ik trots op jouw schepping...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je een BdT-deel terugkijkt... kun je lezen dat ik een zwak voor Mathilde had/heb.
En jij kan het weten, je hebt hem live kunnen meemaken.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:00 schreef Otherside het volgende:
Ik vind Jip een veel beter kunstwerk...
Nee, niet uit Frankrijk, noch uit Spanje.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:05 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dan neig ik in de richting van Picabia c.s. ... dus Frans/Spaans omstreeks 1920.
Nu ik haar weer zie na lange tijd ... wat intens triest te moeten leven als 'kermisattractie'.quote:
Ahhhwww....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:07 schreef Otherside het volgende:
Ik ben ook trots op jouw schepping...
Ja, Jip is als een goed kunstwerk: Je moet er de tijd voor nemen, maar ook niet teveel,quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En jij kan het weten, je hebt hem live kunnen meemaken.
Die heeft weinig van Mathilde weg he?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:08 schreef Otherside het volgende:
[..]
En toch ben ik trots op jouw schepping...
Flesje wijn uit de tijd dat Rothko nog niet suicidaal was.quote:
Ik zie nachtbrakers staan en ik denk dus ik meld me effe bij mijn homies, gaat het ineens over kunst.quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik bij onze ontmoeting in paniek naar buiten ben gerend en God om zijn genade heb gesmeekt...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
wellicht kun je naar gajus toe ook even bevestigen dat ik weinig overeenkomsten vertoon met Mathilda
Beetje postopkricqen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat doe je hier dan Akelig Puberaal Kereltje...
()
Er bestaat geen betere remedie tegen dit tropische (binnen-) klimaat.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:12 schreef Otherside het volgende:
Biertje?
Dat kan natuurlijk ook zijn doordat je zat vastgebonden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:17 schreef Otherside het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik bij onze ontmoeting in paniek naar buiten ben gerend en God om zijn genade heb gesmeekt...
Ik heb hier bier uit de tijd dat kinderen baren tot kunstvorm is verheven...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Flesje wijn uit de tijd dat Rothko nog niet suicidaal was.
Ik geef toe, rennen wordt dan wel wat lastiger,quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook zijn doordat je zat vastgebonden.
Gelukkig maar, dat staat dus pas over een jaar of twee in de schappen bij Albert Heijn met 35% korting.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:19 schreef Otherside het volgende:
Ik heb hier bier uit de tijd dat kinderen baren tot kunstvorm is verheven...
Niet als ik doordrink...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat staat dus pas over een jaar of twee in de schappen bij Albert Heijn met 35% korting.![]()
Je hebt mij reeds lang overtuigd.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
wellicht kun je naar gajus toe ook even bevestigen dat ik weinig overeenkomsten vertoon met Mathilda
Vooral als ik degene ben die 't moet bevestigen...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:24 schreef Gajus het volgende:
[..]
maar als anderen dat moeten bevestigen, dan word ik argwanend
Ohw, ik dacht dat je nog twijfelde.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:24 schreef Gajus het volgende:
[..]
Je hebt mij reeds lang overtuigd.![]()
maar als anderen dat moeten bevestigen, dan word ik argwanend
Als ik jou was... zou ik me daarvoor doodschamen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:29 schreef Otherside het volgende:
Ik sta trouwens wel in de top 10 van Fok-posters, he...
Realiseren jullie dat wel?
Een beetje respect lijkt me wel op z'n plaats...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |