Dat lijkt me idd veel waarschijnlijker dan Anton Pieckquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:41 schreef Gajus het volgende:
Ik vermoed een 17-de eeuwse Hollandse meester.![]()
Dat het me aan Anton Pieck doet denken, daarmee zeg ik nog niet dat ik denk dat het Anton Pieck is.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd veel waarschijnlijker dan Anton Pieck
Huh? Waar, wat?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
@AE, wat doet Bin Laden in de OP trouwens???
Nu zie ik het pas... wat vaag.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Op de plek waar BdT25 moet staan....
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nu klopt ie weer, het laatste cijfertje van dat deel was weggevallen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:23 schreef cioran63 het volgende:
Het is geen 17e eeuwse Hollandse meester ...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wauw, meteen bij binnenkomst hier zie ik een oogstrelende afbeelding in erotische sferen.
Goedenavonds!
Nog exacter: Amsterdamse grachtengordel. zijstraat van de Spiegelgrachtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ohwja, dan is het wel de bedoeling dat ik ga zoeken natuurlijk.
Hmmz... Nederlands..
Nee helemaal niets.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:02 schreef Gajus het volgende:
[..]
![]()
AE-tje ... nog iets geks gedaan vandaag, in navolging van Beertje's wijze raad?![]()
Wat wil dat over mij zeggen?quote:Dat jij iets erotisch ziet, zegt meer over jou dan over het kunstwerk.![]()
Voor mij is het zo maar een plaatje dat geïnspireerd is op de Griekse mythologie.![]()
Je weet zijn/haar huis te wonen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:07 schreef Gajus het volgende:
[..]
Nog exacter: Amsterdamse grachtengordel. zijstraat van de Spiegelgracht
Ja hoor ... staat gewoon in het telefoonboek vermeld ... Lange Leidsedwarsstraat 87.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Je weet zijn/haar huis te wonen?
Duivelskunstenares .. daar had ik niet van jou verwacht.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ohw Gajus, wat maak jij het me zo schandalig makkelijk.
Van wie het werk is, ben ik al uit, dat is van de kunstenares Gerti Bierenbroodspot.
De titel ben ik nog naar op zoek.
Mooi werk wat deze kunstenares maakt.
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het is "Prometheus" van Gerti Bierenbroodspot.![]()
Maar wel een site die het bekijken waard is.quote:Op de site van Bierenbroodspot na lang zoeken wel... een beetje onhandige site
Waar had je niet van mij verwacht?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:54 schreef Gajus het volgende:
[..]
Duivelskunstenares .. daar had ik niet van jou verwacht.![]()
toevallig gebruik gemaakt van http://www.telefoongids.e2u.cc/ ?
Het is inderdaad Gerti Bierenbroodspot.![]()
Het werk wat op de site staat is inderdaad het bekijken waard, erg mooi.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:56 schreef Gajus het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
[..]
Maar wel een site die het bekijken waard is.![]()
Nouja zeg, waarom is ze "die kut"?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef Otherside het volgende:
Oh, is dat die kut...
Geen man die dat kan bevestigen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef Otherside het volgende:
Oh, is dat die kut...
Toegevoegd aan mijn lijstje favorieten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
via www.ikhebje.nl kwam ik daar inderdaad op uit
Jij wist haar huis anders al te wonen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:16 schreef Gajus het volgende:
[..]
Toegevoegd aan mijn lijstje favorieten.![]()
En hoe denk je dat ik dat voor mekaar gekregen hebt? Juistem ... ik heb haar site volledig doorzocht en toen dit werk weloverwogen gekozen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:11 schreef Otherside het volgende:
Nu ja, ik houd eigenlijk helemaal niet van haar werk...
Gajus heeft het voor mekaar gekregen om net die ene eruit te pikken die me dan weer wel aanspreekt...
Zij is gewoon publiciteitsgeil ... hier een rondleiding door haar huis:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |