Nee, niet uit Frankrijk, noch uit Spanje.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:05 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dan neig ik in de richting van Picabia c.s. ... dus Frans/Spaans omstreeks 1920.
Nu ik haar weer zie na lange tijd ... wat intens triest te moeten leven als 'kermisattractie'.quote:
Ahhhwww....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:07 schreef Otherside het volgende:
Ik ben ook trots op jouw schepping...
Ja, Jip is als een goed kunstwerk: Je moet er de tijd voor nemen, maar ook niet teveel,quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En jij kan het weten, je hebt hem live kunnen meemaken.
Die heeft weinig van Mathilde weg he?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:08 schreef Otherside het volgende:
[..]
En toch ben ik trots op jouw schepping...
Flesje wijn uit de tijd dat Rothko nog niet suicidaal was.quote:
Ik zie nachtbrakers staan en ik denk dus ik meld me effe bij mijn homies, gaat het ineens over kunst.quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik bij onze ontmoeting in paniek naar buiten ben gerend en God om zijn genade heb gesmeekt...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
wellicht kun je naar gajus toe ook even bevestigen dat ik weinig overeenkomsten vertoon met Mathilda
Beetje postopkricqen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat doe je hier dan Akelig Puberaal Kereltje...
()
Er bestaat geen betere remedie tegen dit tropische (binnen-) klimaat.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:12 schreef Otherside het volgende:
Biertje?
Dat kan natuurlijk ook zijn doordat je zat vastgebonden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:17 schreef Otherside het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik bij onze ontmoeting in paniek naar buiten ben gerend en God om zijn genade heb gesmeekt...
Ik heb hier bier uit de tijd dat kinderen baren tot kunstvorm is verheven...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Flesje wijn uit de tijd dat Rothko nog niet suicidaal was.
Ik geef toe, rennen wordt dan wel wat lastiger,quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook zijn doordat je zat vastgebonden.
Gelukkig maar, dat staat dus pas over een jaar of twee in de schappen bij Albert Heijn met 35% korting.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:19 schreef Otherside het volgende:
Ik heb hier bier uit de tijd dat kinderen baren tot kunstvorm is verheven...
Niet als ik doordrink...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat staat dus pas over een jaar of twee in de schappen bij Albert Heijn met 35% korting.![]()
Je hebt mij reeds lang overtuigd.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
wellicht kun je naar gajus toe ook even bevestigen dat ik weinig overeenkomsten vertoon met Mathilda
Vooral als ik degene ben die 't moet bevestigen...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:24 schreef Gajus het volgende:
[..]
maar als anderen dat moeten bevestigen, dan word ik argwanend
Ohw, ik dacht dat je nog twijfelde.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:24 schreef Gajus het volgende:
[..]
Je hebt mij reeds lang overtuigd.![]()
maar als anderen dat moeten bevestigen, dan word ik argwanend
Als ik jou was... zou ik me daarvoor doodschamen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:29 schreef Otherside het volgende:
Ik sta trouwens wel in de top 10 van Fok-posters, he...
Realiseren jullie dat wel?
Een beetje respect lijkt me wel op z'n plaats...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |