ja. we willen elke layout perfect naadloos laten aansluiten op de Fok!toolsquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:52 schreef Steve-O het volgende:
Leuk idee maar ik heb oude lay-out werkt het daar ook op ?
En wat als de ontvanger die extensie niet heeft?quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:51 schreef ThE_ED het volgende:
Waar houd je die PM's bij dan eigenlijk?
Natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:52 schreef Steve-O het volgende:
Leuk idee maar ik heb oude lay-out werkt het daar ook op ?
PI is een posticon. Bij de post die ik nu tik is datquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:54 schreef thaduck het volgende:
Hoe wou je die PM's gaan opslaan dan?
En sorry, ik snap niet wat een PI is
Dat is nog een probleem, we moeten even kijken hoe we dit het beste kunnen aanpakken. mischien een eenmalige emailnotificatie als diegene geen fok!tools heeft, met wat de inhoud was van het bericht, en hoe hij deze voortaan kan ontvangen, en vooral hoe hij kan reageren.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:53 schreef Murray het volgende:
[..]
En wat als de ontvanger die extensie niet heeft?
waarschijnlijk in een aparte database op een andere host die even snel is als fok, als het al niet sneller is, het zal je laadtijd zeker niet vergroten. dat is voor ons geen optiequote:Op woensdag 25 mei 2005 00:54 schreef thaduck het volgende:
Hoe wou je die PM's gaan opslaan dan?
En sorry, ik snap niet wat een PI is
Nee, maar dat is zeker weten een [goed idee].quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:56 schreef Murray het volgende:
En haalt fokblock ook al topics van geblokkeerde users uit de AT of een forum?
uhuhquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:56 schreef Kluupkluup het volgende:
Ben ik getuige hier van een ware F0K-revolutie?!
Hoe kom je aan een emailadres?quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:55 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Dat is nog een probleem, we moeten even kijken hoe we dit het beste kunnen aanpakken. mischien een eenmalige emailnotificatie als diegene geen fok!tools heeft, met wat de inhoud was van het bericht, en hoe hij deze voortaan kan ontvangen, en vooral hoe hij kan reageren.
uit zijn profiel, indien hij dit heeft, maar ook hierin zijn we dus de mogelijkheden aan het bekijken. mocht je suggesties hebben, laat maar horen.quote:
Dat hebben de meeste wel vrijgegevenquote:
Screenie:quote:
desnoods kan mischien wat geregeld worden met de developement mensen van fok om hieraan te komenquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste wel vrijgegeven
Zo'n plaatje moet je wel kunnen decoden, daar bestaat wel documentatie voor, alhoewel dat vast idd het moeilijkste deel is.
Ha! gelukkig, dan kan ik zeggen wat ik wil zonder dat hij het leest!quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:01 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Screenie:
[afbeelding]
Hier heb ik de immer irritante cygnusx geblockt!
Ja maar dat zijn plaatjes hè.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:59 schreef cygnusx het volgende:
[..]
uit zijn profiel, indien hij dit heeft, maar ook hierin zijn we dus de mogelijkheden aan het bekijken. mocht je suggesties hebben, laat maar horen.
in jouw Firefox? of deze plugin? hij is namelijk dus nog niet af. maar dit is een preview en ideeën topicquote:
Wel eens van OCR gehoord? Optical Character Reading.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:03 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn plaatjes hè.
Denk dat je daar wle even mee bezig bent dan, maar goed, succes.
Die heb ik geblocktquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:03 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Heb je mijn sig al eens bekeken?
Ja, maar gezien eerdere reacties op fok!block van de crew zou ik daar niet op hopen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:02 schreef cygnusx het volgende:
[..]
desnoods kan mischien wat geregeld worden met de developement mensen van fok om hieraan te komen
Ik wil nog even benadrukken dat dit dus eigenlijk voornamelijk een naamswijziging is. FokBlock gaat gewoon op dezelfde voet verder als Fok!tools.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:04 schreef cygnusx het volgende:
overigens, huidige fokblock gebruikers krijgen een upgradenotificatie zodra de fok!tools uit zijn, dan zal hij dit automatisch installeren
dat was idd in het begin ja, maar later is dit "vooroordeel" voor zover ik weet verzwakt, bovendien is deze uitbreiding veel groter en completer dan de fokblock.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar gezien eerdere reacties op fok!block van de crew zou ik daar niet op hopen.
Daarom gaan we nu heel sneaky onder een andere naam verder!quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar gezien eerdere reacties op fok!block van de crew zou ik daar niet op hopen.
Dat wil ik al een hele tijd programmeren. Het probleem is dat ik niet weet hoe jullie postform is opgebouwd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zijn de QR-PI's al mogelijk voor mods?
nee tis daarmeequote:Op woensdag 25 mei 2005 01:03 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Heb je mijn sig al eens bekeken?
dank u, we zullen zo snel mogelijk het proberen af te krijgen, en zo mooi mogelijk maken. ik ha er hard mee bezig vanaf volgende week, want ik heb tot dinsdag examensquote:
Ik denk dat je dan beter nieuwe software kan gaan schrijvenquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:08 schreef ThE_ED het volgende:
Oh, wat is zelf wel handig zou vinden trouwens is al ik kon selecteren of ik een topic in mijn MyActive topics wil. Soms reageer ik 1x en wil ik er daarna niets meer van weten, dus dan hoef ik het niet meer steeds te zien.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:10 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat wil ik al een hele tijd programmeren. Het probleem is dat ik niet weet hoe jullie postform is opgebouwd.
Misschien kan iemand mij eventjes mod maken?
noteer jij dat cyberstalker?quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:08 schreef ThE_ED het volgende:
Oh, wat is zelf wel handig zou vinden trouwens is al ik kon selecteren of ik een topic in mijn MyActive topics wil. Soms reageer ik 1x en wil ik er daarna niets meer van weten, dus dan hoef ik het niet meer steeds te zien.
Kant en klaar is dat misschien lastig, maar aangezien het steeds dezelfde letters zijn is het misschien goed mogelijk om zelf het plaatje uit te lezen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:04 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Wel eens van OCR gehoord? Optical Character Reading.
Wat wel zou helpen is als je mij de broncode van de pagina geeft. Als je Firefox gebruikt, doe je nu gewoon <Ctrl>+<U> (dus beide indrukken he!). Dan krijg je een pagina met allemaal rare codes. Die kopieer je allemaal, en als je dat naar mij toemailt (adres staat in mijn profiel) dan ga ik mijn best voor jullie doen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
.
Ik kan je wel een screenshot geven maar daar heb je vast niks aan, en verder ben ik niet nerd genoeg.
Tsk, kneuzekop. Wat is dat nou weer voor een achterlijke reactiequote:Op woensdag 25 mei 2005 01:12 schreef MouseOver het volgende:
PI's heb ik trouwens altijd al de meest nutteloze uitvinding sinds alcoholvrij bier gevonden
mischien wel, maar naar mijn inzien is het best overkill, email tekst word image gemaakt op fok en wij zetten het weer terug naar tekst. dus zou het fijner zijn als mensen als Breuls ons iets zouden kunnen helpen, maar dit is iets wat op later stadium gedaan zou moeten worden denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:12 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Kant en klaar is dat misschien lastig, maar aangezien het steeds dezelfde letters zijn is het misschien goed mogelijk om zelf het plaatje uit te lezen.
* MouseOver gaat diep nadenken
Je kunt alle functies in en uitschakelen, gelukkig is iedereen anders, en wil niet iedereen hetzelfde.quote:PI's heb ik trouwens altijd al de meest nutteloze uitvinding sinds alcoholvrij bier gevonden
We zijn daarover dan ook nog aan het brainstormen. Wat jij daar noemt is eigenlijk een heel erg [goed idee]quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:14 schreef snabbi het volgende:
Hmm uiteraard is het een beetje jammer dat het alleen voor firefox beschikbaar is. Wel een vraagje waar de gegevens van de PM's worden opgeslagen en hoe weet je of niet de eigenaar van die site al je pm's kan doorlezen?
Overigens vind ik het echt bagger als je iedereen automatisch de PM geeft terwijl een groot gedeelte er niet mee om kan gaan of het nooit ziet vanwege het gebruik van een andere browser. Ik zou eerder denken aan een AANMELDING dat je het wel kan gebruiken zodat voor de versturende partij ook direct duidelijk is of zijn post kans van slagen heeft.
Quoten gaat hier goed hoor!quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:15 schreef Murray het volgende:
Als ik in dit topic probeer te quoten krijg ik
[afbeelding]
Gebruik ik die editor om te reageren dan krijg ik een foutmelding van Fok! 'onbekende fout'. En daarna liep Firefox vast.
Die hoor ik voor het eerst. Welke browserversie, OS gebruik je?quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:15 schreef Murray het volgende:
Als ik in dit topic probeer te quoten krijg ik
[afbeelding]
Gebruik ik die editor om te reageren dan krijg ik een foutmelding van Fok! 'onbekende fout'. En daarna liep Firefox vast.
hoe weet jij of Gmail niet al je mail's kan lezen, hoe weet jij of Xs4all niet van de users precies meekijkt met wat je doet, natuurlijk weet je dat niet zeker, maar ik als eigenaar van de site zorg voor 100% een veiligheid van de PM's , natuurlijk ga ik niet de hele pm lijst langs en lezen om even te kijken of er nog wat heets tussen zit, hier heb ik ook totaal geen interesse in.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:14 schreef snabbi het volgende:
Hmm uiteraard is het een beetje jammer dat het alleen voor firefox beschikbaar is. Wel een vraagje waar de gegevens van de PM's worden opgeslagen en hoe weet je of niet de eigenaar van die site al je pm's kan doorlezen?
Ja, dat klopt, maar mischien is een alternatief te verzinnen voor IE gebruikers en andere browsergebruikers. dan denk ik aan een exe programmatje, of anders mischien een rss newsfeed die je pm's binnenhaalt per rss.quote:Overigens vind ik het echt bagger als je iedereen automatisch de PM geeft terwijl een groot gedeelte er niet mee om kan gaan of het nooit ziet vanwege het gebruik van een andere browser.
Een controlefunctie die meld of deze user de Fok!tools gebruikt kan natuurlijk gemaakt worden. dat is makkelijker dan een aparte username aanmaken voor de pm's.quote:Ik zou eerder denken aan een AANMELDING dat je het wel kan gebruiken zodat voor de versturende partij ook direct duidelijk is of zijn post kans van slagen heeft.
Het zou niet uit horen te maken. Die box die jij krijgt, krijg je als er geen Quick Reply box onderaan is. Dus ook standaard als je niet bent ingelogd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:18 schreef Murray het volgende:
* test *
ik was niet ingelogd net, kijken of dit helpt.
Ach als het een groot aantal mensen zal worden komen er vanzelf weer bots die ze dan 1 voor 1 verstuurt. Reclame zal je toch wel krijgen denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:19 schreef whoops het volgende:Om PM-SPAM tegen te gaan kan een PM maar naar een beperkt aantal gebruikers tegelijk (of maar eentje ?)...
Dat zou geen slecht idee zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:19 schreef whoops het volgende:
Goed idee!
Met betrekking tot de PM's:Het lijkt me mooi als je die optie gewoon aan kan zetten (net als dat je je fotoboek aan kan zetten).
uiteraard.quote:Als je dan een PM wil sturen naar een gebruiker die het niet aan heeft staan, lukt dat niet.
mja idd ,1 tegelijk, om idd spam tegen te gaan. je hoeft geen berichten naar tig users tegelijk te versturen, dan open je maar een topicquote:Om PM-SPAM tegen te gaan kan een PM maar naar een beperkt aantal gebruikers tegelijk (of maar eentje ?)...
Dat moet ook geen probleem zijn.quote:Uiteraard moet je ook mensen op je PM kunnen blokkeren.
mischien dan een limiet van 1 bericht per 1 minuut, dus dat lijkt me voldoende tussentijd, of je moet wel iemand doodspammen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ach als het een groot aantal mensen zal worden komen er vanzelf weer bots die ze dan 1 voor 1 verstuurt. Reclame zal je toch wel krijgen denk ik.
Maar dat gaan we natuurlijk zo moeilijk mogelijk maken. Het wordt niet via standaard html formulieren verstuurt, maar vanuit de extensie zelf. Het formaat waarin het verstuurd wordt waarschijnlijk compleet anders, ook om veiligheid te vergroten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ach als het een groot aantal mensen zal worden komen er vanzelf weer bots die ze dan 1 voor 1 verstuurt. Reclame zal je toch wel krijgen denk ik.
Grrr. Wat begrijp je niet dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:23 schreef WebForce het volgende:
Dat What Your See Is What You Get posten heb ik niet helemaal onder de knie vrees ik? Uitleg!
probeer de fokblock maar uitquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:23 schreef WebForce het volgende:
Dat What Your See Is What You Get posten heb ik niet helemaal onder de knie vrees ik? Uitleg!
Het gaat me meer om het feit of er afkeer komt van ruzie hebben met iemand die dan "geintjes" uit kan halen. Magoedquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:20 schreef cygnusx het volgende:
[..]
hoe weet jij of Gmail niet al je mail's kan lezen, hoe weet jij of Xs4all niet van de users precies meekijkt met wat je doet, natuurlijk weet je dat niet zeker, maar ik als eigenaar van de site zorg voor 100% een veiligheid van de PM's , natuurlijk ga ik niet de hele pm lijst langs en lezen om even te kijken of er nog wat heets tussen zit, hier heb ik ook totaal geen interesse in.
Ik bedoelde ook niet echt aparte usernames maar je zou idd iets van een database kunnen draaien met users die het geactiveerd hebben. Dit is wat ik idd bedoelde met een aanmelding.quote:Een controlefunctie die meld of deze user de Fok!tools gebruikt kan natuurlijk gemaakt worden. dat is makkelijker dan een aparte username aanmaken voor de pm's.
What he said..quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:24 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Maar dat gaan we natuurlijk zo moeilijk mogelijk maken. Het wordt niet via standaard html formulieren verstuurt, maar vanuit de extensie zelf. Het formaat waarin het verstuurd wordt waarschijnlijk compleet anders, ook om veiligheid te vergroten.
Je bent traag. Heb je zelf wel FokBlock eigenlijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:25 schreef cygnusx het volgende:
[..]
probeer de fokblock maar uit
dan zie je hoe of wat
Mên, dat heb ik gedaan en doe ik nog steedsquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:25 schreef cygnusx het volgende:
[..]
probeer de fokblock maar uit
dan zie je hoe of wat
Hehe. Het is heel simpel. Klik op 'reageer in dit topic' of 'reageren' als je die afgrijselijke fok!silver layout hebt. Dan kom je op het WYSIWYG post-scherm.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:27 schreef WebForce het volgende:
[..]
Wat het doetIk heb het aangevinkt, maar ik merk er niets van
Zondermeer beter, maar ik begreep eigenlijk van je dat dat al een gepasseerd station was.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:15 schreef cygnusx het volgende:
[..]
mischien wel, maar naar mijn inzien is het best overkill, email tekst word image gemaakt op fok en wij zetten het weer terug naar tekst. dus zou het fijner zijn als mensen als Breuls ons iets zouden kunnen helpen, maar dit is iets wat op later stadium gedaan zou moeten worden denk ik
dat is een idee ja.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:26 schreef snabbi het volgende:
Ik bedoelde ook niet echt aparte usernames maar je zou idd iets van een database kunnen draaien met users die het geactiveerd hebben. Dit is wat ik idd bedoelde met een aanmelding.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:28 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Hehe. Het is heel simpel. Klik op 'reageer in dit topic' of 'reageren' als je die afgrijselijke fok!silver layout hebt. Dan kom je op het WYSIWYG post-scherm.
Die gaat niet down!quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:32 schreef snabbi het volgende:
Hoe zit het met de kans van down gaan van de server van de PM en de foutmeldingen er omheen?
mwa, het ziet er naar uit dat we het op een betaalde account van lycos gaan doen, de kans dat die offline gaat is klein. ik heb een 99,9% uptime garantie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:32 schreef snabbi het volgende:
Hoe zit het met de kans van down gaan van de server van de PM (server) en de foutmeldingen er omheen?
Lijstje, krabbelen. Je kent het verhaal wel...quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:37 schreef WebForce het volgende:
Ff nog een tip voor het slapen gaan:
Een fotoboek knop!
Het zal wel een tijdje duren voordat ze dit gaan inbouwen, jullie zijn vast sneller
Heel erg handigquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:37 schreef WebForce het volgende:
Een fotoboek knop!
Het zal wel een tijdje duren voordat ze dit gaan inbouwen, jullie zijn vast sneller
Tegen wie heb je het precies?quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:39 schreef snabbi het volgende:
refresh jij elke nanoseconde ofzo?
wordt een beetje slowchat achtig, maar had het over jouquote:
Nee hoor, ik heb het overgenomen. En ik ga verder samen met cygnusx.quote:
again like he said, tijd om te slapen iig, morgen verder met leren, en dan vanaf volgende week echt hard bezig met de Fok!tools (en ja, dat word een super-FFextensionquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:42 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het overgenomen. En ik ga verder samen met cygnusx.
Kijk maar op de originele weblog van fokblock: http://fokblock.blogspot.com/
daar heb ik idd aan zitten denken, maar volgensmij is het aantal mensen dat hottopic gebruikt vrij laag.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
wordt een beetje slowchat achtig, maar had het over jou
Misschien moet je er nog iets in maken dat je Popup krijgt (zoals bijvoorbeeld hottopic) bij een reactie als je je voor een topic aanmeld ofzo?
kijk eens aan. eens ff dat mailadresje van jou bekijkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:41 schreef ArmaniMania het volgende:
Heel leuk initiatief, als jullie nog een C++ of een .NET programmeur zoeken, mail me maar photech@gmail.com
Misschien dat jullie het IE-compatible kunnen maken.
Een klusje voor in ASP dusquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:54 schreef cygnusx het volgende:
[..]
kijk eens aan. eens ff dat mailadresje van jou bekijkenom het voor iedereen mogelijk te maken is er mischien een oplossing te vinden (hoewel ik dat betwijfel.) maar een pm functie in Exe formaat moet wel te maken zijn (denk ik)
dan zit ik te denken aan een tekstwolkje bij het pm icoon in je windows tray die aangeeft dat je een nieuw bericht hebt, met klik je op de pm site komt, dus dat het PM'en voor iedereen geschikt is.
* cygnusx denkt stiekem aan mogelijkheden
mijn idee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:02 schreef cygnusx het volgende:
[..]
desnoods kan mischien wat geregeld worden met de developement mensen van fok om hieraan te komen
Zou dat lukken met JavaScript? En anders: welke taal gaan jullie hiervoor gebruiken?quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:04 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Precies. Dan is het opeens niet 'private' meer.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:14 schreef snabbi het volgende:
Had het er even met breuls over, en die zei dat hij die gegevens aan jou kan geven.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:13 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Wat wel zou helpen is als je mij de broncode van de pagina geeft. Als je Firefox gebruikt, doe je nu gewoon <Ctrl>+<U> (dus beide indrukken he!). Dan krijg je een pagina met allemaal rare codes. Die kopieer je allemaal, en als je dat naar mij toemailt (adres staat in mijn profiel) dan ga ik mijn best voor jullie doen.
geef ook even je commmentaar waarom de beveiliging 3 keer niks zou zijn dan? namelijk hebben we hier wel over nagedacht, en dus met een klein vleugje hulp van breuls zij dit te verwezelijken moeten zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:36 schreef Bupatih het volgende:
Dat van die PM's gaat nooit lukken
Privacy = [afbeelding]
Iedereen kan het ontvangen/gebruiken = [afbeelding]
Ja. Zeker eens!quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:37 schreef WebForce het volgende:
Een fotoboek knop!
Nou ja, over de privacy weet ik het natuurlijk niet. Ik weet namelijk niet hoe goed jullie het gaan beveiligen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:42 schreef cygnusx het volgende:
[..]
geef ook even je commmentaar waarom de beveiliging 3 keer niks zou zijn dan? namelijk hebben we hier wel over nagedacht, en dus met een klein vleugje hulp van breuls zij dit te verwezelijken moeten zijn
Voor mensen die de extensie niet kunnen installeren omdat ze geen FF hebben o.i.d. komt er een PM Checker in exe formaat die zich in je taskbar verschuilt. en waar je dus zonder FF maar met jouw favo browser je nieuwe pmmetjes ontvangt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, over de privacy weet ik het natuurlijk niet. Ik weet namelijk niet hoe goed jullie het gaan beveiligen.
Maar een van de grootste problemen is hoe jullie dit willen oplossen voor mensen die die extensie niet geïnstalleerd hebben. Met e-mail adressen gaat het heus niet werken hoor.
dat geeft niet, zodra de Fok!tools uit zijn word de fokblock automatisch geupgrade naar de Fok!toolsquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:46 schreef appelsientje het volgende:
Goede actie
Ik had de Fok!blok al ....gebruik hem alleen niet
Fok!tools straks (hopelijk) ook, en anders word het voor ons debuggenquote:
wie?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef VoreG het volgende:
Ik heb de Fok!block als en hij werkt perfect, nooit meer last van appelsientje
Jij hebt er blijkbaar wel eens van gehoord, zo te zien een keer toen iemand een tafel verder het er over had, want je weet dus nog niet eens dat de afkorting staat voor Optical Character Recognition.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:04 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
lelijk?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:27 schreef webfreak het volgende:
[..]
Zeg asjeblieft dat je een grapje maakt
Ja, sorry, ik ben een betweter.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:42 schreef cygnusx het volgende:
[..]
lelijk?
ik heb ook geen inspiratie als ik net wakker benheb jij wat beters dan?
show us
uiteraard, anders moeten we maar een toolboxje als logo nemenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:28 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Oh, mits Fok! geen bezwaar heeft natuurlijk
* cygnusx pakt fotosoep...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik ben een betweter.Maar hier wat tips
Ik zou allereerst die blauwe gloed weghalen / beetje beperkt houden.
Ten tweede is het logo te eentonig. Er moet een bepaald contrast zitten tussen de 2 woorden. Je hebt nu 'Tools' in dezelfde kleur/stijl als het foklogo. Ik zou Tools juist een andere kleur geven, en een ander lettertype (Times is nou eenmaal niet flitsend).
Het belangrijkste is dus dat er een stijl-verschil zit tussen de woorden 'fok' en 'tools'
Ja, nouja, zo kijk ik er tegenaan. Probeer er es wat mee.
nee, tis nog niet klaar, dit is een pre-topic, en mede een idee'en topic, wat zie jij als user graag in de tools. en wat liever nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:01 schreef CybPraetorian het volgende:
maar hoe installeer ik het nu dan? ik zie geen link in de OP staan?
of is het nog niet klaar
Maar die quickquote werkt ook nog niet..quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:03 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nee, tis nog niet klaar, dit is een pre-topic, en mede een idee'en topic, wat zie jij als user graag in de tools. en wat liever niet
wel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar die quickquote werkt ook nog niet..
QuickQuote werkt prima hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar die quickquote werkt ook nog niet..
Linkje? Die zie ik niet...of kijk ik daar overheen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:13 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
QuickQuote werkt prima hoor
Misschien moet je even updaten?
ff mijn signature quoten hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Linkje? Die zie ik niet...of kijk ik daar overheen?
quote:FokBlock, baggeraars blokkeren, PI's bij Snel Reageren, WYSIWYG posten, het kan allemaal.
Nieuw: nu ook met QuickQuote, en quoten uit gesloten topics!
lolquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:43 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
ff mijn signature quoten hoor
[..]
[goed idee]quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:47 schreef Noca het volgende:
Misschien een idee dat je kunt aangeven welke PI je standaard wil gebruiken? Dus dat die bij elke post aan is gevinkt.
* cygnusx geeft cyberstalker zn notitieblokje aan.quote:
Extra>extensies en dan opties van de Fok!blockquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:58 schreef webfreak het volgende:
Ik heb die FokBlock geinstalleerd.
Maar nu? Hoe pas ik 'm toe?
idem, ook geen firefoxquote:
Je hebt gelijk...nu doet ie het wel....quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:13 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
QuickQuote werkt prima hoor
Misschien moet je even updaten?
Dat is voor alle overige PI's. Er zijn namelijk PI's die niet in de lijst voorkomen. 49 is daar een voorbeeld van. Als je het nummer weet kun je heel eenvoudig die PI gebruiken. 49 zijn bijvoorbeeld die drie bewegende pijltjes.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:03 schreef webfreak het volgende:
Hey en wat betekent het getal '49', dat rechtsboven in het snel-reageren-hokje staat? (naast de smileys dus)
dan mis je toch echt heel wat zonder FF. maar om de PM Functie zo multi mogelijk te maken is hij ook als standalone EXE met popup tekstvakje in je tray te krijgen zodra hij af isquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
idem, ook geen firefox
en hier op school hoef ik het al helemaal niet te proberen...
Tot de tijd dat dit af is, vind ik dat er voor FokBlock een topic moet komen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat is voor alle overige PI's. Er zijn namelijk PI's die niet in de lijst voorkomen. 49 is daar een voorbeeld van. Als je het nummer weet kun je heel eenvoudig die PI gebruiken. 49 zijn bijvoorbeeld die drie bewegende pijltjes.
is er al, maar al je vragen over het huidige fokblock mag je ook hier stellen hoor, die worden even snel beantwoord, en stiekem praat je dan over hetzelfde product.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:17 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Tot de tijd dat dit af is, vind ik dat er voor FokBlock een topic moet komen.
leuk om dan vanaf nu toch eens naar firefox over te stappen? (ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat ik sinds dat ik ff gebruik nooooooit meer terug wil/wou naar IEquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik gebruik eigenlijk geen firefox, maar zal dit topic zeker in de gaten houden
Even proberen bij dezequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat is voor alle overige PI's. Er zijn namelijk PI's die niet in de lijst voorkomen. 49 is daar een voorbeeld van. Als je het nummer weet kun je heel eenvoudig die PI gebruiken. 49 zijn bijvoorbeeld die drie bewegende pijltjes.
Klopt. Omdat die PI niet in de lijst staat, kan Fok! die PI niet selecteren op je edit-scherm. Het idee is om sowieso die manual-PI ook aan het gewone post/edit scherm te hangen. Dat zou dit probleem moeten oplossen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:22 schreef webfreak het volgende:
[..]
Even proberen bij deze
edit: ja, nu weet ik 't zeker.. Mijn leven is compleet
edit 2: hmmm, na 't editen van een bericht weergeeft 'ie de PI dus niet meer
uhuhquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:22 schreef webfreak het volgende:
[..]
Even proberen bij deze
edit: ja, nu weet ik 't zeker.. Mijn leven is compleet
edit 2: hmmm, na 't editen van een bericht weergeeft 'ie de PI dus niet meer
Ok. Ik had een suggestie over de PIs, maar nu twijfel ik hoe het eruit zou moeten zien...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef cygnusx het volgende:
[..]
is er al, maar al je vragen over het huidige fokblock mag je ook hier stellen hoor, die worden even snel beantwoord, en stiekem praat je dan over hetzelfde product.
een popup met de codes van alle mogelijke pi's bedoel je, ja opzich geen gek idee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:32 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ok. Ik had een suggestie over de PIs, maar nu twijfel ik hoe het eruit zou moeten zien...
Ik zal maar vertellen wat ik zou willen zien :
Een manier om de complete lijst van PIs weer te geven om te kiezen. Mss dmv een link -> popup.
hij is ook nog niet uit enzo, we zijn hem aan het makenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zie geen URL?
goh, wat raar, dat zit toevallig al in de fok!tools verwerkt!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:21 schreef Woutey het volgende:
kun je niet een quickquote ding maken dat je bij een user een icoontje hebt, en je klikt daar op
dat je het quickreply ding er onder krijgt met de quote er in
zodat je niet helemaal een nieuw venster hoeft te laden?
ben lui nl
jah maar dan moet je vast nog helemaal naar onder scrollenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:27 schreef cygnusx het volgende:
[..]
goh, wat raar, dat zit toevallig al in de fok!tools verwerkt!
Als je op het quote knoppie drukt komt dat toch vanzelf in je quickreply scherm, of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:21 schreef Woutey het volgende:
kun je niet een quickquote ding maken dat je bij een user een icoontje hebt, en je klikt daar op
dat je het quickreply ding er onder krijgt met de quote er in
zodat je niet helemaal een nieuw venster hoeft te laden?
of een knop op je browser ding zodat je je quickreply ding voor je neus krijgt zonder dat je naar beneden hoeft te scrollen
ben lui nl
Je hebt het nog niet geprobeerd zie ik. Als je QuickQuote aanzet, dan kun je gewoon op de quote-knop drukken, en daarna meteen gaan typen. Scrollen is niet nodig.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:30 schreef Woutey het volgende:
[..]
jah maar dan moet je vast nog helemaal naar onder scrollen
kun je nie maken dat er dmv van javascript of iets dergelijks de div (of table weet niet waar fok uit is opgebouwd) onder de reactie wordt geplaatst
Daar is de HOME toets voor uitgevonden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:30 schreef Woutey het volgende:
[..]
jah maar dan moet je vast nog helemaal naar onder scrollen
kun je nie maken dat er dmv van javascript of iets dergelijks de div (of table weet niet waar fok uit is opgebouwd) onder de reactie wordt geplaatst
alles is aan/uitzetbaar in het optiemenuquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:47 schreef Woutey het volgende:
euhh alleen fokblock of de complete rötemetöt er ook bij?
bijna, WYSIWYG (oftewel, What You See Is What You Get)quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:49 schreef Woutey het volgende:
heey dit werkt wel chill
wat is WYGIGIYWIA of zoiets?
dat is er dus nog niet. da komt samen met de Fok!tools die dus over een tijdje uit komen, welke dus automatisch bij jou geinstalleerd worden (als het goed is) , houd voor de zekerheid het topic maar in de gaten, (destijds zal dit topic al wel allang dicht zitten en zitten we op deeltje zoveelquote:en hoe kan ik PMe?
fijn ofniet?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:51 schreef Woutey het volgende:
heey wat een relaxed ding
ff wat testen H3O+
![]()
hmm me hele instellingen waren net wegquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:51 schreef cygnusx het volgende:
[..]
fijn ofniet?
hij word nog fijner in de Fok!tools kan ik alvast mededelen
ETA? tijd totdat hij gereleased word bedoel je?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:54 schreef Tha_T het volgende:
Trouwens, is er een ETA van de tools?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:00 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ETA? tijd totdat hij gereleased word bedoel je?
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:00 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ETA? tijd totdat hij gereleased word bedoel je?
Ik hou wel van deze bedrijvigheidquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:06 schreef cygnusx het volgende:
whehe, we zullen eens een roadmap maken, kijken hoe lang iets inneemt, en dan een datum bepalen, siteje oprichten, en uiteraard ons de pleuris devven
nogmaals, dat is dus nog de FokBlock, in de Fok!tools zitten vele malen meer functiesquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:09 schreef rubbereend het volgende:
heb t geinstaleerd,prima spul mijn dank alvast tot zover voor alle moeite
Lees het topic?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:43 schreef Woutey het volgende:
wie draait die pm server dan?
lijkt me niet dat dat via fok! loopt?
puik idee, ik notificeer cyberstalker ff.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef whoops het volgende:
Ik heb nog eens even na zitten denken, het zou erg mooi zijn als je zelf css kon toevoegen aan de pagina's van Fok!... Je kan dan namelijk gewoon een customlayout van maken. Er zijn al extensions die het kunnen, maar het zou mooi zijn als het in Fok!Tools zou kunnen... En dan natuurlijk de mogelijkheid om CSS op een server te slaan, en misschien al vooraf gedefinieerde stylesheets of je laat mensen gewoon linken naar een CSS file die ze zelf ergens op internet kunnen plaatsen (a'la webicons)...
ach ja, ik vind hem wel best zo, je ziet dat logo toch niet vaak terugkomenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:11 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Hmm dat zou ik tools in ijzer doen en de OO`s als 2 tandwielen
Dus hij komt niet in je sig?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:33 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ach ja, ik vind hem wel best zo, je ziet dat logo toch niet vaak terugkomen
Dat is een heel leuk idee, en niet eens zo moeilijk, gezien het feit dat in Mozilla je gewoon <link> attributen kan benaderen. Hij staat er bij.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef whoops het volgende:
Ik heb nog eens even na zitten denken, het zou erg mooi zijn als je zelf css kon toevoegen aan de pagina's van Fok!... Je kan dan namelijk gewoon een customlayout van maken. Er zijn al extensions die het kunnen, maar het zou mooi zijn als het in Fok!Tools zou kunnen... En dan natuurlijk de mogelijkheid om CSS op een server te slaan, en misschien al vooraf gedefinieerde stylesheets of je laat mensen gewoon linken naar een CSS file die ze zelf ergens op internet kunnen plaatsen (a'la webicons)...
neupe, we zijn nu stiekem al iets bezig, en we maken wat dingen klaar alvast, maar het echte harde werk gaat vanaf mwa, aankomende woensdag ongeveer beginnenquote:
verkapte tvp?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:59 schreef mschol het volgende:
ben ik benieuwd naar eff in de gaten houden
QuickQuotequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:41 schreef webfreak het volgende:
Twee mooie kiekjes uit de film Full Metal Jacket
Dit plaatje héb ik dus verkleind (gewoon met script img=300), maar desondanks komt deze zwaar irritante balk onder 't plaatje.
Private Pyle als 'ie doordraait![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:41 schreef webfreak het volgende:
Twee mooie kiekjes uit de film Full Metal Jacket
[[url=http://www.archiviokubrick.it/film/fmj/foto/pyle01.jpg]afbeelding][/url]<div style="width: 298px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1003 * 682 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
[[url=http://www.archiviokubrick.it/film/fmj/foto/pyle02.jpg]afbeelding][/url]
Private Pyle als 'ie doordraait![]()
mis ik wat ? wat bedoel je exact hiermee te zeggen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:48 schreef SlimShady het volgende:
1. ik ben teleurgesteld dat wij geen 'teleurgesteld' smiley hebben. (heeft niet veel met jullie te maken)
2. Nieuwe bug gevonden in FokBlock.
ForumQuote is anders dan de QuickQuote.
ForumQuote
[..]
QuickQuote
[..]
Word opgelost in de volgende release.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:48 schreef SlimShady het volgende:
1. ik ben teleurgesteld dat wij geen 'teleurgesteld' smiley hebben. (heeft niet veel met jullie te maken)
2. Nieuwe bug gevonden in FokBlock.
ForumQuote is anders dan de QuickQuote.
ForumQuote
[..]
QuickQuote
[..]
over punt 1...quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:50 schreef cygnusx het volgende:
[..]
mis ik wat ? wat bedoel je exact hiermee te zeggen?
vielen dankquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:53 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Word opgelost in de volgende release.
Heeft ie nou een paars oog of ligt het aan mij?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
over punt 1...
Ik mis hier op Fok een smiley. Deze "[afbeelding]" zou ik willen zien in Fok-stijl.
Ik denk dat ik zo maar eens een requestje ga posten, dat iemand 'm gaat maken.
En dan een topic in BUG zodat die wordt toegevoegd aan de smiley balk.
ik heb even ingezoomd. het is ws een mislukte traan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heeft ie nou een paars oog of ligt het aan mij?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:58 schreef SlimShady het volgende:
Ik mis hier op Fok een smiley. Deze ""
die van jou had ook een traanquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet echt hetzelfde. Hij moet zonder traan.
ik denk niet dat dat nog past op de huidige smiliebalk, maarem, we proberen te maken dat je tot ongeveer 5 custom smilies kunt toevoegen op fok.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:13 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ich weisse. maar hij moet echt zonder![]()
vinkwel.
Idd, anders word je door iedereen voor huillie uitgemaaktquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet echt hetzelfde. Hij moet zonder traan.
na 10 uur al? int vervolg pas na 38 uur ofzo...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:19 schreef cygnusx het volgende:
schop.
Wordt het dan zo dat alleen degene die het instelt zijn smilies ziet, of wordt de hele [img] tag ingevoerd...?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:27 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat nog past op de huidige smiliebalk, maarem, we proberen te maken dat je tot ongeveer 5 custom smilies kunt toevoegen op fok.
* cygnusx begint nu te denken aan dat je standaard fok smilies eruit moet kunnen slopen en voor elke smilie dat je er uit sloopt dat je 1 credit krijgt, en met je credits kun je zelf smilies in dat menutje zetten, kun je bijv hem helemaal vol raggen met msn smilies (als voorbeeld)
Hij zou het gewoon moeten doen... Staat hij er wel bij in het lijstje met extensions?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:03 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Heb m net geinstallerd, reboot maar hij opent niet?
Ben ik ietsi vergeten?\
FF1.0.4 NL
Zeur niet, wees blij dat er QuickQuote is en dat er PI's bij de Quickreply staan!quote:
gewoon via img tag, zo ziet iedereen zequote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:55 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Wordt het dan zo dat alleen degene die het instelt zijn smilies ziet, of wordt de hele [img] tag ingevoerd...?
dies niet irriant dies handig andrs wordt je layout verneuktquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:01 schreef Jordy-B het volgende:
Was er nog gekeken naar een mogelijkheid om die irri automatische imageresize uit te schakelen?
Het is zeker de bedoeling dat je dat kan gaan uitschakelen. Het is echter erg veel werk, dus helaas kan ik niet beloven deze functie snel te kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:56 schreef Jordy-B het volgende:
Nee... We hebben het over dezelfde resize.
Ik zie zelf liever een verneukte layout dan een verneukt plaatje. Vroegah kon je dat gewoon uitschakelen in de foruminstellingen, maar sinds replique gebruikt wordt dus niet meer...
Het was met de oude replique-resize gewoon uit te schakelen door dat stukje javascript te blocken, maar tegenwoordig zit de resize in de forumcode verwerkt, waardoor je hem niet zo makkelijk kan uitschakelen.
Dat heeft potentie jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:45 schreef tonks het volgende:
Pm functie er al?
Je bent vast sneller dan Breuls...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:35 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Het is zeker de bedoeling dat je dat kan gaan uitschakelen. Het is echter erg veel werk, dus helaas kan ik niet beloven deze functie snel te kunnen bouwen.
wat betekent nofi ook alweer?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bent vast sneller dan Breuls...
(nofi, trouwens)
Ik geloof dat Breuls het ook niet ziet als een belediging. Volgens mij wil hij best meewerken als de Fok!Tool-crew wat specifieke database-info nodig hebben ofzo. Ik las daar laatst iets over in feedback.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:17 schreef Jordy-B het volgende:
no flame intended.
Breuls moet het dus niet als een belediging zien... Ik weet dat 'ie zich sterk inzet voor verbetering van replique, maar er zijn belangrijkere zaken dan een optionele resize.
Nou, die PI's bij je Quickreply zijn voor mij een geschenk uit de hemel....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik geloof dat Breuls het ook niet ziet als een belediging. Volgens mij wil hij best meewerken als de Fok!Tool-crew wat specifieke database-info nodig hebben ofzo. Ik las daar laatst iets over in feedback.
Zo'n tooltje is ook erg handig, en niet alleen vanwege de features voor de "paar" users die het nu gebruiken; het is ook vooral een testcase van bepaalde opties, en bij succes is het een aanbeveling om het voor Breuls en andere devvers te implementeren in Replique zelf. Zo niet, dan is dat iig duidelijk en weet Breuls dat hij er geen tijd aan hoeft te besteden. Een beetje een voorselectie van features dus.
Ik word gediscrimineerd als mod.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Nou, die PI's bij je Quickreply zijn voor mij een geschenk uit de hemel....![]()
Nee hoor, ik heb alleen nog van niemand de topic-pagina's van mod's mogen ontvangen. Tot die tijd kan ik niets voor jullie betekenen.quote:
Die is er niet, gewoon installeren via de link in mijn sig. Zodra Fok!tools af is, wordt alles automatisch geüpdate.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:21 schreef popolon het volgende:
Sweet stuff.
Mis alleen een duidelijke site (met uitleg) in de OP. zoek me de klere.
Daar hebben wij heus wel bij stilgestaan hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:29 schreef vbmot het volgende:
Hoe gaan jullie controleren dat een client (user) die zijn PM's opvraagt daadwerkelijk die user is? Zonder toegang tot de wachtwoorden op fok gaat dit niet lukken, want in principe kan iedereen een request naar jullie server sturen met een willekeurige username (ook als je dit in de client afvangt is misbruik nog vrij simpel). En dat fok e-mail adressen gaat verstrekken is één ding, maar wachtwoorden liggen toch alweer een stuk gevoeliger. Met een aparte registratie werken gaat ook niet, omdat usernames dan makkelijk gekaapt kunnen worden.
Overigens wel een leuk initiatief, al gebruik ik Opera zonder behoefte te hebben om naar FF terug te gaan
Uiteraard.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
als de PM functitie maar een block functie heeft. K heb AMD nu op mn MSN ook al geblockt
voor de pm functie is het niet (echt super) verplicht om FF te gebruiken, maar goed, we werken aan een beveiligingsmanier, om veiligheid te verzekeren, en ja, hier hebben we breuls voor nodig, maar nee, hier hebben we geen wachtwoorden db voor nodigquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:29 schreef vbmot het volgende:
Hoe gaan jullie controleren dat een client (user) die zijn PM's opvraagt daadwerkelijk die user is? Zonder toegang tot de wachtwoorden op fok gaat dit niet lukken, want in principe kan iedereen een request naar jullie server sturen met een willekeurige username (ook als je dit in de client afvangt is misbruik nog vrij simpel). En dat fok e-mail adressen gaat verstrekken is één ding, maar wachtwoorden liggen toch alweer een stuk gevoeliger. Met een aparte registratie werken gaat ook niet, omdat usernames dan makkelijk gekaapt kunnen worden.
Overigens wel een leuk initiatief, al gebruik ik Opera zonder behoefte te hebben om naar FF terug te gaan
linkje?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:32 schreef Sidekick het volgende:
...g hebben ofzo. Ik las daar laatst iets over in feedback....
Ook al heb je die nodig, die krijg je toch nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:19 schreef cygnusx het volgende:
[..]
en ja, hier hebben we breuls voor nodig, maar nee, hier hebben we geen wachtwoorden db voor nodig(tenminste, daar gaa nwe niet van uit
whehe, we doen het graagquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:43 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Ook al heb je die nodig, die krijg je toch niet
Mijn eeuwige dank dat ik eindelijk posts van AMD64 kan blokkeren!En de QuickPI en QuickQuote (of hoe het ook heet) werken ook geweldig. Ga zo door!
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:43 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Mijn eeuwige dank dat ik eindelijk posts van AMD64 kan blokkeren!
Breuls aleens gemailed?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:52 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb alleen nog van niemand de topic-pagina's van mod's mogen ontvangen. Tot die tijd kan ik niets voor jullie betekenen.
Ja, dat lijkt me haast wel. Standaard database werkquote:Op zondag 29 mei 2005 18:21 schreef tonks het volgende:
Vraagje.. jullie kunnen die PM berichten natuurlijk allemaal zien?
Dan zie je dus ook niet dat die functie nog gemaakt moet worden.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:06 schreef qu63 het volgende:
hoe kom je bij die pm berichten dan?? ik zie ze nergens
quote:Op zondag 29 mei 2005 19:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dan zie je dus ook niet dat die functie nog gemaakt moet worden. [afbeelding]
het ligt eraan, als we zelf een databaseje moeten stichten. ja, dan wel. als we een db op fok mogen gebruiken niet, maar ik vrees dat dat iig met de oude server niet gaat gebeuren, en er maar een kleine kans zou zijn op een nieuwe server. maar over dit alles is nog niks duidelijk, en wil ik ook geen verhalen in de wereld helpen, we moeten eerst maar eens een goed gesprek hebben met breulsquote:Op zondag 29 mei 2005 18:21 schreef tonks het volgende:
Vraagje.. jullie kunnen die PM berichten natuurlijk allemaal zien?
alvast veel succesquote:Op maandag 30 mei 2005 00:46 schreef cygnusx het volgende:
[..]
het ligt eraan, als we zelf een databaseje moeten stichten. ja, dan wel. als we een db op fok mogen gebruiken niet, maar ik vrees dat dat iig met de oude server niet gaat gebeuren, en er maar een kleine kans zou zijn op een nieuwe server. maar over dit alles is nog niks duidelijk, en wil ik ook geen verhalen in de wereld helpen, we moeten eerst maar eens een goed gesprek hebben met breuls
dank u voor deze bijdrage.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:28 schreef mother-mother het volgende:
foktools
quote:Op maandag 30 mei 2005 01:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geen dank, vond t nogal n pakkende texten tvp mag niet meer
Sig van cyberstalkerquote:Op maandag 30 mei 2005 01:35 schreef Da-Ali-G het volgende:
maar goed niemand heeft een linkje?
quote:FokBlock, baggeraars blokkeren, PI's bij Snel Reageren, WYSIWYG posten, het kan allemaal.
Nieuw: nu ook met QuickQuote, en quoten uit gesloten topics!
Nee, het is martijntje.xs4all.nl/fokblockquote:Op maandag 30 mei 2005 01:22 schreef Da-Ali-G het volgende:
heeft iemand hier fokblok ? de link http://martijn.xs4all.nl/fokblok werkt bij mij niet
thx alvast
als het goed is staat daar niet de nieuwste versie opquote:Op maandag 30 mei 2005 08:17 schreef qu63 het volgende:
http://www.xs4all.nl/~zeep10/
deze werkt nog wel
Bijna. De code van FokBlock wordt namelijk helemaal herschreven. De instellingenpagina zoals die was wordt er uit geflikkerd, en alles wordt direct in Fok! geïntegreerd.quote:
Je kan zeker nog niet een preview screenshot laten zien?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:57 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Bijna. De code van FokBlock wordt namelijk helemaal herschreven. De instellingenpagina zoals die was wordt er uit geflikkerd, en alles wordt direct in Fok! geïntegreerd.
En dat kost wat tijd dus.
Volgens mij hebben Arcee en Dollehond ook toegang tot de db hoor...quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:40 schreef tonks het volgende:
Ik kan het niet sneller.
Maar ik zie gewppn geen verandering. alleen ideen.. en wat er allemaal staat is er al.
En dat PM systeem gaat nooit lukken, ik denk tenminste dat breuls niet zomaar de database van fok toegankelijk maakt
waarschijnlijk via een scrippie op de fok server, de voeren ze uit en ze krijgen de benodigde gegevensquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Arcee en Dollehond ook toegang tot de db hoor...
Ook zonder de hulp van Breuls is er wel een PM systeem te bouwen, alleen wordt het dan losstaand van Fok! en zal je dus op beide systemen apart moeten inloggen (en aanmelden).quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:40 schreef tonks het volgende:
Ik kan het niet sneller.
Maar ik zie gewppn geen verandering. alleen ideen.. en wat er allemaal staat is er al.
En dat PM systeem gaat nooit lukken, ik denk tenminste dat breuls niet zomaar de database van fok toegankelijk maakt
met ene beetje mazzel is er ook een tussenwegquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:52 schreef whoops het volgende:
[..]
Ook zonder de hulp van Breuls is er wel een PM systeem te bouwen, alleen wordt het dan losstaand van Fok! en zal je dus op beide systemen apart moeten inloggen (en aanmelden).
Lekker positieve insteek heb je ook...
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:22 schreef cygnusx het volgende:
via script krijgen wij info binnen, die verwerken wij weer door, zo hebben we geen volledige db toegang (want nee, ik denk niet dat breuls dat grappig vind toestaat) en werkt het wel naar behoren
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:57 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Bijna. De code van FokBlock wordt namelijk helemaal herschreven. De instellingenpagina zoals die was wordt er uit geflikkerd, en alles wordt direct in Fok! geïntegreerd.
En dat kost wat tijd dus.
A la de instellingen-pagina van Fok! inderdaad. Ik vond het zelf ook nogal onhandig dat je eerst de extensie-lijst moest openen, dan naar Fokblock scrollen en dan op Opties klikken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
![]()
echt waar?
Dus er komt een aparte pagina op Fok met deze features?
bovendien, is onze bedoeling dat je uiteindelijk even snel die extensie installeert, en daarna het lijkt alsof het fok forum op versie 0.4.0 ofzo zitquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:43 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
A la de instellingen-pagina van Fok! inderdaad. Ik vond het zelf ook nogal onhandig dat je eerst de extensie-lijst moest openen, dan naar Fokblock scrollen en dan op Opties klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |