Ja maar dat zijn plaatjes hè.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:59 schreef cygnusx het volgende:
[..]
uit zijn profiel, indien hij dit heeft, maar ook hierin zijn we dus de mogelijkheden aan het bekijken. mocht je suggesties hebben, laat maar horen.
in jouw Firefox? of deze plugin? hij is namelijk dus nog niet af. maar dit is een preview en ideeën topicquote:
Wel eens van OCR gehoord? Optical Character Reading.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:03 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn plaatjes hè.
Denk dat je daar wle even mee bezig bent dan, maar goed, succes.
Die heb ik geblocktquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:03 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Heb je mijn sig al eens bekeken?
Ja, maar gezien eerdere reacties op fok!block van de crew zou ik daar niet op hopen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:02 schreef cygnusx het volgende:
[..]
desnoods kan mischien wat geregeld worden met de developement mensen van fok om hieraan te komen
Ik wil nog even benadrukken dat dit dus eigenlijk voornamelijk een naamswijziging is. FokBlock gaat gewoon op dezelfde voet verder als Fok!tools.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:04 schreef cygnusx het volgende:
overigens, huidige fokblock gebruikers krijgen een upgradenotificatie zodra de fok!tools uit zijn, dan zal hij dit automatisch installeren
dat was idd in het begin ja, maar later is dit "vooroordeel" voor zover ik weet verzwakt, bovendien is deze uitbreiding veel groter en completer dan de fokblock.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar gezien eerdere reacties op fok!block van de crew zou ik daar niet op hopen.
Daarom gaan we nu heel sneaky onder een andere naam verder!quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar gezien eerdere reacties op fok!block van de crew zou ik daar niet op hopen.
Dat wil ik al een hele tijd programmeren. Het probleem is dat ik niet weet hoe jullie postform is opgebouwd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zijn de QR-PI's al mogelijk voor mods?
nee tis daarmeequote:Op woensdag 25 mei 2005 01:03 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Heb je mijn sig al eens bekeken?
dank u, we zullen zo snel mogelijk het proberen af te krijgen, en zo mooi mogelijk maken. ik ha er hard mee bezig vanaf volgende week, want ik heb tot dinsdag examensquote:
Ik denk dat je dan beter nieuwe software kan gaan schrijvenquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:08 schreef ThE_ED het volgende:
Oh, wat is zelf wel handig zou vinden trouwens is al ik kon selecteren of ik een topic in mijn MyActive topics wil. Soms reageer ik 1x en wil ik er daarna niets meer van weten, dus dan hoef ik het niet meer steeds te zien.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:10 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat wil ik al een hele tijd programmeren. Het probleem is dat ik niet weet hoe jullie postform is opgebouwd.
Misschien kan iemand mij eventjes mod maken?
noteer jij dat cyberstalker?quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:08 schreef ThE_ED het volgende:
Oh, wat is zelf wel handig zou vinden trouwens is al ik kon selecteren of ik een topic in mijn MyActive topics wil. Soms reageer ik 1x en wil ik er daarna niets meer van weten, dus dan hoef ik het niet meer steeds te zien.
Kant en klaar is dat misschien lastig, maar aangezien het steeds dezelfde letters zijn is het misschien goed mogelijk om zelf het plaatje uit te lezen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:04 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Wel eens van OCR gehoord? Optical Character Reading.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |