ja. we willen elke layout perfect naadloos laten aansluiten op de Fok!toolsquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:52 schreef Steve-O het volgende:
Leuk idee maar ik heb oude lay-out werkt het daar ook op ?
En wat als de ontvanger die extensie niet heeft?quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:51 schreef ThE_ED het volgende:
Waar houd je die PM's bij dan eigenlijk?
Natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:52 schreef Steve-O het volgende:
Leuk idee maar ik heb oude lay-out werkt het daar ook op ?
PI is een posticon. Bij de post die ik nu tik is datquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:54 schreef thaduck het volgende:
Hoe wou je die PM's gaan opslaan dan?
En sorry, ik snap niet wat een PI is
Dat is nog een probleem, we moeten even kijken hoe we dit het beste kunnen aanpakken. mischien een eenmalige emailnotificatie als diegene geen fok!tools heeft, met wat de inhoud was van het bericht, en hoe hij deze voortaan kan ontvangen, en vooral hoe hij kan reageren.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:53 schreef Murray het volgende:
[..]
En wat als de ontvanger die extensie niet heeft?
waarschijnlijk in een aparte database op een andere host die even snel is als fok, als het al niet sneller is, het zal je laadtijd zeker niet vergroten. dat is voor ons geen optiequote:Op woensdag 25 mei 2005 00:54 schreef thaduck het volgende:
Hoe wou je die PM's gaan opslaan dan?
En sorry, ik snap niet wat een PI is
Nee, maar dat is zeker weten een [goed idee].quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:56 schreef Murray het volgende:
En haalt fokblock ook al topics van geblokkeerde users uit de AT of een forum?
uhuhquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:56 schreef Kluupkluup het volgende:
Ben ik getuige hier van een ware F0K-revolutie?!
Hoe kom je aan een emailadres?quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:55 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Dat is nog een probleem, we moeten even kijken hoe we dit het beste kunnen aanpakken. mischien een eenmalige emailnotificatie als diegene geen fok!tools heeft, met wat de inhoud was van het bericht, en hoe hij deze voortaan kan ontvangen, en vooral hoe hij kan reageren.
uit zijn profiel, indien hij dit heeft, maar ook hierin zijn we dus de mogelijkheden aan het bekijken. mocht je suggesties hebben, laat maar horen.quote:
Dat hebben de meeste wel vrijgegevenquote:
Screenie:quote:
desnoods kan mischien wat geregeld worden met de developement mensen van fok om hieraan te komenquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste wel vrijgegeven
Zo'n plaatje moet je wel kunnen decoden, daar bestaat wel documentatie voor, alhoewel dat vast idd het moeilijkste deel is.
Ha! gelukkig, dan kan ik zeggen wat ik wil zonder dat hij het leest!quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:01 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Screenie:
[afbeelding]
Hier heb ik de immer irritante cygnusx geblockt!
Ja maar dat zijn plaatjes hè.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:59 schreef cygnusx het volgende:
[..]
uit zijn profiel, indien hij dit heeft, maar ook hierin zijn we dus de mogelijkheden aan het bekijken. mocht je suggesties hebben, laat maar horen.
in jouw Firefox? of deze plugin? hij is namelijk dus nog niet af. maar dit is een preview en ideeën topicquote:
Wel eens van OCR gehoord? Optical Character Reading.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:03 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn plaatjes hè.
Denk dat je daar wle even mee bezig bent dan, maar goed, succes.
Die heb ik geblocktquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:03 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Heb je mijn sig al eens bekeken?
Ja, maar gezien eerdere reacties op fok!block van de crew zou ik daar niet op hopen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:02 schreef cygnusx het volgende:
[..]
desnoods kan mischien wat geregeld worden met de developement mensen van fok om hieraan te komen
Ik wil nog even benadrukken dat dit dus eigenlijk voornamelijk een naamswijziging is. FokBlock gaat gewoon op dezelfde voet verder als Fok!tools.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:04 schreef cygnusx het volgende:
overigens, huidige fokblock gebruikers krijgen een upgradenotificatie zodra de fok!tools uit zijn, dan zal hij dit automatisch installeren
dat was idd in het begin ja, maar later is dit "vooroordeel" voor zover ik weet verzwakt, bovendien is deze uitbreiding veel groter en completer dan de fokblock.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar gezien eerdere reacties op fok!block van de crew zou ik daar niet op hopen.
Daarom gaan we nu heel sneaky onder een andere naam verder!quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar gezien eerdere reacties op fok!block van de crew zou ik daar niet op hopen.
Dat wil ik al een hele tijd programmeren. Het probleem is dat ik niet weet hoe jullie postform is opgebouwd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zijn de QR-PI's al mogelijk voor mods?
nee tis daarmeequote:Op woensdag 25 mei 2005 01:03 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Heb je mijn sig al eens bekeken?
dank u, we zullen zo snel mogelijk het proberen af te krijgen, en zo mooi mogelijk maken. ik ha er hard mee bezig vanaf volgende week, want ik heb tot dinsdag examensquote:
Ik denk dat je dan beter nieuwe software kan gaan schrijvenquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:08 schreef ThE_ED het volgende:
Oh, wat is zelf wel handig zou vinden trouwens is al ik kon selecteren of ik een topic in mijn MyActive topics wil. Soms reageer ik 1x en wil ik er daarna niets meer van weten, dus dan hoef ik het niet meer steeds te zien.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:10 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat wil ik al een hele tijd programmeren. Het probleem is dat ik niet weet hoe jullie postform is opgebouwd.
Misschien kan iemand mij eventjes mod maken?
noteer jij dat cyberstalker?quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:08 schreef ThE_ED het volgende:
Oh, wat is zelf wel handig zou vinden trouwens is al ik kon selecteren of ik een topic in mijn MyActive topics wil. Soms reageer ik 1x en wil ik er daarna niets meer van weten, dus dan hoef ik het niet meer steeds te zien.
Kant en klaar is dat misschien lastig, maar aangezien het steeds dezelfde letters zijn is het misschien goed mogelijk om zelf het plaatje uit te lezen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:04 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Wel eens van OCR gehoord? Optical Character Reading.
Wat wel zou helpen is als je mij de broncode van de pagina geeft. Als je Firefox gebruikt, doe je nu gewoon <Ctrl>+<U> (dus beide indrukken he!). Dan krijg je een pagina met allemaal rare codes. Die kopieer je allemaal, en als je dat naar mij toemailt (adres staat in mijn profiel) dan ga ik mijn best voor jullie doen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
.
Ik kan je wel een screenshot geven maar daar heb je vast niks aan, en verder ben ik niet nerd genoeg.
Tsk, kneuzekop. Wat is dat nou weer voor een achterlijke reactiequote:Op woensdag 25 mei 2005 01:12 schreef MouseOver het volgende:
PI's heb ik trouwens altijd al de meest nutteloze uitvinding sinds alcoholvrij bier gevonden
mischien wel, maar naar mijn inzien is het best overkill, email tekst word image gemaakt op fok en wij zetten het weer terug naar tekst. dus zou het fijner zijn als mensen als Breuls ons iets zouden kunnen helpen, maar dit is iets wat op later stadium gedaan zou moeten worden denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:12 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Kant en klaar is dat misschien lastig, maar aangezien het steeds dezelfde letters zijn is het misschien goed mogelijk om zelf het plaatje uit te lezen.
* MouseOver gaat diep nadenken
Je kunt alle functies in en uitschakelen, gelukkig is iedereen anders, en wil niet iedereen hetzelfde.quote:PI's heb ik trouwens altijd al de meest nutteloze uitvinding sinds alcoholvrij bier gevonden
We zijn daarover dan ook nog aan het brainstormen. Wat jij daar noemt is eigenlijk een heel erg [goed idee]quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:14 schreef snabbi het volgende:
Hmm uiteraard is het een beetje jammer dat het alleen voor firefox beschikbaar is. Wel een vraagje waar de gegevens van de PM's worden opgeslagen en hoe weet je of niet de eigenaar van die site al je pm's kan doorlezen?
Overigens vind ik het echt bagger als je iedereen automatisch de PM geeft terwijl een groot gedeelte er niet mee om kan gaan of het nooit ziet vanwege het gebruik van een andere browser. Ik zou eerder denken aan een AANMELDING dat je het wel kan gebruiken zodat voor de versturende partij ook direct duidelijk is of zijn post kans van slagen heeft.
Quoten gaat hier goed hoor!quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:15 schreef Murray het volgende:
Als ik in dit topic probeer te quoten krijg ik
[afbeelding]
Gebruik ik die editor om te reageren dan krijg ik een foutmelding van Fok! 'onbekende fout'. En daarna liep Firefox vast.
Die hoor ik voor het eerst. Welke browserversie, OS gebruik je?quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:15 schreef Murray het volgende:
Als ik in dit topic probeer te quoten krijg ik
[afbeelding]
Gebruik ik die editor om te reageren dan krijg ik een foutmelding van Fok! 'onbekende fout'. En daarna liep Firefox vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |