mis ik wat ? wat bedoel je exact hiermee te zeggen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:48 schreef SlimShady het volgende:
1. ik ben teleurgesteld dat wij geen 'teleurgesteld' smiley hebben. (heeft niet veel met jullie te maken)
2. Nieuwe bug gevonden in FokBlock.
ForumQuote is anders dan de QuickQuote.
ForumQuote
[..]
QuickQuote
[..]
Word opgelost in de volgende release.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:48 schreef SlimShady het volgende:
1. ik ben teleurgesteld dat wij geen 'teleurgesteld' smiley hebben. (heeft niet veel met jullie te maken)
2. Nieuwe bug gevonden in FokBlock.
ForumQuote is anders dan de QuickQuote.
ForumQuote
[..]
QuickQuote
[..]
over punt 1...quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:50 schreef cygnusx het volgende:
[..]
mis ik wat ? wat bedoel je exact hiermee te zeggen?
vielen dankquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:53 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Word opgelost in de volgende release.
Heeft ie nou een paars oog of ligt het aan mij?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
over punt 1...
Ik mis hier op Fok een smiley. Deze "[afbeelding]" zou ik willen zien in Fok-stijl.
Ik denk dat ik zo maar eens een requestje ga posten, dat iemand 'm gaat maken.
En dan een topic in BUG zodat die wordt toegevoegd aan de smiley balk.
ik heb even ingezoomd. het is ws een mislukte traan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heeft ie nou een paars oog of ligt het aan mij?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:58 schreef SlimShady het volgende:
Ik mis hier op Fok een smiley. Deze ""
die van jou had ook een traanquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet echt hetzelfde. Hij moet zonder traan.
ik denk niet dat dat nog past op de huidige smiliebalk, maarem, we proberen te maken dat je tot ongeveer 5 custom smilies kunt toevoegen op fok.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:13 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ich weisse. maar hij moet echt zonder![]()
vinkwel.
Idd, anders word je door iedereen voor huillie uitgemaaktquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet echt hetzelfde. Hij moet zonder traan.
na 10 uur al? int vervolg pas na 38 uur ofzo...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:19 schreef cygnusx het volgende:
schop.
Wordt het dan zo dat alleen degene die het instelt zijn smilies ziet, of wordt de hele [img] tag ingevoerd...?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:27 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat nog past op de huidige smiliebalk, maarem, we proberen te maken dat je tot ongeveer 5 custom smilies kunt toevoegen op fok.
* cygnusx begint nu te denken aan dat je standaard fok smilies eruit moet kunnen slopen en voor elke smilie dat je er uit sloopt dat je 1 credit krijgt, en met je credits kun je zelf smilies in dat menutje zetten, kun je bijv hem helemaal vol raggen met msn smilies (als voorbeeld)
Hij zou het gewoon moeten doen... Staat hij er wel bij in het lijstje met extensions?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:03 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Heb m net geinstallerd, reboot maar hij opent niet?
Ben ik ietsi vergeten?\
FF1.0.4 NL
Zeur niet, wees blij dat er QuickQuote is en dat er PI's bij de Quickreply staan!quote:
gewoon via img tag, zo ziet iedereen zequote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:55 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Wordt het dan zo dat alleen degene die het instelt zijn smilies ziet, of wordt de hele [img] tag ingevoerd...?
dies niet irriant dies handig andrs wordt je layout verneuktquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:01 schreef Jordy-B het volgende:
Was er nog gekeken naar een mogelijkheid om die irri automatische imageresize uit te schakelen?
Het is zeker de bedoeling dat je dat kan gaan uitschakelen. Het is echter erg veel werk, dus helaas kan ik niet beloven deze functie snel te kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:56 schreef Jordy-B het volgende:
Nee... We hebben het over dezelfde resize.
Ik zie zelf liever een verneukte layout dan een verneukt plaatje. Vroegah kon je dat gewoon uitschakelen in de foruminstellingen, maar sinds replique gebruikt wordt dus niet meer...
Het was met de oude replique-resize gewoon uit te schakelen door dat stukje javascript te blocken, maar tegenwoordig zit de resize in de forumcode verwerkt, waardoor je hem niet zo makkelijk kan uitschakelen.
Dat heeft potentie jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:45 schreef tonks het volgende:
Pm functie er al?
Je bent vast sneller dan Breuls...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:35 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Het is zeker de bedoeling dat je dat kan gaan uitschakelen. Het is echter erg veel werk, dus helaas kan ik niet beloven deze functie snel te kunnen bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |