neupe, we zijn nu stiekem al iets bezig, en we maken wat dingen klaar alvast, maar het echte harde werk gaat vanaf mwa, aankomende woensdag ongeveer beginnenquote:
verkapte tvp?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:59 schreef mschol het volgende:
ben ik benieuwd naar eff in de gaten houden
QuickQuotequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:41 schreef webfreak het volgende:
Twee mooie kiekjes uit de film Full Metal Jacket
Dit plaatje héb ik dus verkleind (gewoon met script img=300), maar desondanks komt deze zwaar irritante balk onder 't plaatje.
Private Pyle als 'ie doordraait![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:41 schreef webfreak het volgende:
Twee mooie kiekjes uit de film Full Metal Jacket
[[url=http://www.archiviokubrick.it/film/fmj/foto/pyle01.jpg]afbeelding][/url]<div style="width: 298px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1003 * 682 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
[[url=http://www.archiviokubrick.it/film/fmj/foto/pyle02.jpg]afbeelding][/url]
Private Pyle als 'ie doordraait![]()
mis ik wat ? wat bedoel je exact hiermee te zeggen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:48 schreef SlimShady het volgende:
1. ik ben teleurgesteld dat wij geen 'teleurgesteld' smiley hebben. (heeft niet veel met jullie te maken)
2. Nieuwe bug gevonden in FokBlock.
ForumQuote is anders dan de QuickQuote.
ForumQuote
[..]
QuickQuote
[..]
Word opgelost in de volgende release.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:48 schreef SlimShady het volgende:
1. ik ben teleurgesteld dat wij geen 'teleurgesteld' smiley hebben. (heeft niet veel met jullie te maken)
2. Nieuwe bug gevonden in FokBlock.
ForumQuote is anders dan de QuickQuote.
ForumQuote
[..]
QuickQuote
[..]
over punt 1...quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:50 schreef cygnusx het volgende:
[..]
mis ik wat ? wat bedoel je exact hiermee te zeggen?
vielen dankquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:53 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Word opgelost in de volgende release.
Heeft ie nou een paars oog of ligt het aan mij?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
over punt 1...
Ik mis hier op Fok een smiley. Deze "[afbeelding]" zou ik willen zien in Fok-stijl.
Ik denk dat ik zo maar eens een requestje ga posten, dat iemand 'm gaat maken.
En dan een topic in BUG zodat die wordt toegevoegd aan de smiley balk.
ik heb even ingezoomd. het is ws een mislukte traan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heeft ie nou een paars oog of ligt het aan mij?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:58 schreef SlimShady het volgende:
Ik mis hier op Fok een smiley. Deze ""
die van jou had ook een traanquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet echt hetzelfde. Hij moet zonder traan.
ik denk niet dat dat nog past op de huidige smiliebalk, maarem, we proberen te maken dat je tot ongeveer 5 custom smilies kunt toevoegen op fok.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:13 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ich weisse. maar hij moet echt zonder![]()
vinkwel.
Idd, anders word je door iedereen voor huillie uitgemaaktquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet echt hetzelfde. Hij moet zonder traan.
na 10 uur al? int vervolg pas na 38 uur ofzo...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:19 schreef cygnusx het volgende:
schop.
Wordt het dan zo dat alleen degene die het instelt zijn smilies ziet, of wordt de hele [img] tag ingevoerd...?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:27 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat nog past op de huidige smiliebalk, maarem, we proberen te maken dat je tot ongeveer 5 custom smilies kunt toevoegen op fok.
* cygnusx begint nu te denken aan dat je standaard fok smilies eruit moet kunnen slopen en voor elke smilie dat je er uit sloopt dat je 1 credit krijgt, en met je credits kun je zelf smilies in dat menutje zetten, kun je bijv hem helemaal vol raggen met msn smilies (als voorbeeld)
Hij zou het gewoon moeten doen... Staat hij er wel bij in het lijstje met extensions?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:03 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Heb m net geinstallerd, reboot maar hij opent niet?
Ben ik ietsi vergeten?\
FF1.0.4 NL
Zeur niet, wees blij dat er QuickQuote is en dat er PI's bij de Quickreply staan!quote:
gewoon via img tag, zo ziet iedereen zequote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:55 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Wordt het dan zo dat alleen degene die het instelt zijn smilies ziet, of wordt de hele [img] tag ingevoerd...?
dies niet irriant dies handig andrs wordt je layout verneuktquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:01 schreef Jordy-B het volgende:
Was er nog gekeken naar een mogelijkheid om die irri automatische imageresize uit te schakelen?
Het is zeker de bedoeling dat je dat kan gaan uitschakelen. Het is echter erg veel werk, dus helaas kan ik niet beloven deze functie snel te kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:56 schreef Jordy-B het volgende:
Nee... We hebben het over dezelfde resize.
Ik zie zelf liever een verneukte layout dan een verneukt plaatje. Vroegah kon je dat gewoon uitschakelen in de foruminstellingen, maar sinds replique gebruikt wordt dus niet meer...
Het was met de oude replique-resize gewoon uit te schakelen door dat stukje javascript te blocken, maar tegenwoordig zit de resize in de forumcode verwerkt, waardoor je hem niet zo makkelijk kan uitschakelen.
Dat heeft potentie jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:45 schreef tonks het volgende:
Pm functie er al?
Je bent vast sneller dan Breuls...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:35 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Het is zeker de bedoeling dat je dat kan gaan uitschakelen. Het is echter erg veel werk, dus helaas kan ik niet beloven deze functie snel te kunnen bouwen.
wat betekent nofi ook alweer?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bent vast sneller dan Breuls...
(nofi, trouwens)
Ik geloof dat Breuls het ook niet ziet als een belediging. Volgens mij wil hij best meewerken als de Fok!Tool-crew wat specifieke database-info nodig hebben ofzo. Ik las daar laatst iets over in feedback.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:17 schreef Jordy-B het volgende:
no flame intended.
Breuls moet het dus niet als een belediging zien... Ik weet dat 'ie zich sterk inzet voor verbetering van replique, maar er zijn belangrijkere zaken dan een optionele resize.
Nou, die PI's bij je Quickreply zijn voor mij een geschenk uit de hemel....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik geloof dat Breuls het ook niet ziet als een belediging. Volgens mij wil hij best meewerken als de Fok!Tool-crew wat specifieke database-info nodig hebben ofzo. Ik las daar laatst iets over in feedback.
Zo'n tooltje is ook erg handig, en niet alleen vanwege de features voor de "paar" users die het nu gebruiken; het is ook vooral een testcase van bepaalde opties, en bij succes is het een aanbeveling om het voor Breuls en andere devvers te implementeren in Replique zelf. Zo niet, dan is dat iig duidelijk en weet Breuls dat hij er geen tijd aan hoeft te besteden. Een beetje een voorselectie van features dus.
Ik word gediscrimineerd als mod.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Nou, die PI's bij je Quickreply zijn voor mij een geschenk uit de hemel....![]()
Nee hoor, ik heb alleen nog van niemand de topic-pagina's van mod's mogen ontvangen. Tot die tijd kan ik niets voor jullie betekenen.quote:
Die is er niet, gewoon installeren via de link in mijn sig. Zodra Fok!tools af is, wordt alles automatisch geüpdate.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:21 schreef popolon het volgende:
Sweet stuff.
Mis alleen een duidelijke site (met uitleg) in de OP. zoek me de klere.
Daar hebben wij heus wel bij stilgestaan hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:29 schreef vbmot het volgende:
Hoe gaan jullie controleren dat een client (user) die zijn PM's opvraagt daadwerkelijk die user is? Zonder toegang tot de wachtwoorden op fok gaat dit niet lukken, want in principe kan iedereen een request naar jullie server sturen met een willekeurige username (ook als je dit in de client afvangt is misbruik nog vrij simpel). En dat fok e-mail adressen gaat verstrekken is één ding, maar wachtwoorden liggen toch alweer een stuk gevoeliger. Met een aparte registratie werken gaat ook niet, omdat usernames dan makkelijk gekaapt kunnen worden.
Overigens wel een leuk initiatief, al gebruik ik Opera zonder behoefte te hebben om naar FF terug te gaan
Uiteraard.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
als de PM functitie maar een block functie heeft. K heb AMD nu op mn MSN ook al geblockt
voor de pm functie is het niet (echt super) verplicht om FF te gebruiken, maar goed, we werken aan een beveiligingsmanier, om veiligheid te verzekeren, en ja, hier hebben we breuls voor nodig, maar nee, hier hebben we geen wachtwoorden db voor nodigquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:29 schreef vbmot het volgende:
Hoe gaan jullie controleren dat een client (user) die zijn PM's opvraagt daadwerkelijk die user is? Zonder toegang tot de wachtwoorden op fok gaat dit niet lukken, want in principe kan iedereen een request naar jullie server sturen met een willekeurige username (ook als je dit in de client afvangt is misbruik nog vrij simpel). En dat fok e-mail adressen gaat verstrekken is één ding, maar wachtwoorden liggen toch alweer een stuk gevoeliger. Met een aparte registratie werken gaat ook niet, omdat usernames dan makkelijk gekaapt kunnen worden.
Overigens wel een leuk initiatief, al gebruik ik Opera zonder behoefte te hebben om naar FF terug te gaan
linkje?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:32 schreef Sidekick het volgende:
...g hebben ofzo. Ik las daar laatst iets over in feedback....
Ook al heb je die nodig, die krijg je toch nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:19 schreef cygnusx het volgende:
[..]
en ja, hier hebben we breuls voor nodig, maar nee, hier hebben we geen wachtwoorden db voor nodig(tenminste, daar gaa nwe niet van uit
whehe, we doen het graagquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:43 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Ook al heb je die nodig, die krijg je toch niet
Mijn eeuwige dank dat ik eindelijk posts van AMD64 kan blokkeren!En de QuickPI en QuickQuote (of hoe het ook heet) werken ook geweldig. Ga zo door!
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:43 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Mijn eeuwige dank dat ik eindelijk posts van AMD64 kan blokkeren!
Breuls aleens gemailed?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:52 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb alleen nog van niemand de topic-pagina's van mod's mogen ontvangen. Tot die tijd kan ik niets voor jullie betekenen.
Ja, dat lijkt me haast wel. Standaard database werkquote:Op zondag 29 mei 2005 18:21 schreef tonks het volgende:
Vraagje.. jullie kunnen die PM berichten natuurlijk allemaal zien?
Dan zie je dus ook niet dat die functie nog gemaakt moet worden.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:06 schreef qu63 het volgende:
hoe kom je bij die pm berichten dan?? ik zie ze nergens
quote:Op zondag 29 mei 2005 19:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dan zie je dus ook niet dat die functie nog gemaakt moet worden. [afbeelding]
het ligt eraan, als we zelf een databaseje moeten stichten. ja, dan wel. als we een db op fok mogen gebruiken niet, maar ik vrees dat dat iig met de oude server niet gaat gebeuren, en er maar een kleine kans zou zijn op een nieuwe server. maar over dit alles is nog niks duidelijk, en wil ik ook geen verhalen in de wereld helpen, we moeten eerst maar eens een goed gesprek hebben met breulsquote:Op zondag 29 mei 2005 18:21 schreef tonks het volgende:
Vraagje.. jullie kunnen die PM berichten natuurlijk allemaal zien?
alvast veel succesquote:Op maandag 30 mei 2005 00:46 schreef cygnusx het volgende:
[..]
het ligt eraan, als we zelf een databaseje moeten stichten. ja, dan wel. als we een db op fok mogen gebruiken niet, maar ik vrees dat dat iig met de oude server niet gaat gebeuren, en er maar een kleine kans zou zijn op een nieuwe server. maar over dit alles is nog niks duidelijk, en wil ik ook geen verhalen in de wereld helpen, we moeten eerst maar eens een goed gesprek hebben met breuls
dank u voor deze bijdrage.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:28 schreef mother-mother het volgende:
foktools
quote:Op maandag 30 mei 2005 01:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geen dank, vond t nogal n pakkende texten tvp mag niet meer
Sig van cyberstalkerquote:Op maandag 30 mei 2005 01:35 schreef Da-Ali-G het volgende:
maar goed niemand heeft een linkje?
quote:FokBlock, baggeraars blokkeren, PI's bij Snel Reageren, WYSIWYG posten, het kan allemaal.
Nieuw: nu ook met QuickQuote, en quoten uit gesloten topics!
Nee, het is martijntje.xs4all.nl/fokblockquote:Op maandag 30 mei 2005 01:22 schreef Da-Ali-G het volgende:
heeft iemand hier fokblok ? de link http://martijn.xs4all.nl/fokblok werkt bij mij niet
thx alvast
als het goed is staat daar niet de nieuwste versie opquote:Op maandag 30 mei 2005 08:17 schreef qu63 het volgende:
http://www.xs4all.nl/~zeep10/
deze werkt nog wel
Bijna. De code van FokBlock wordt namelijk helemaal herschreven. De instellingenpagina zoals die was wordt er uit geflikkerd, en alles wordt direct in Fok! geïntegreerd.quote:
Je kan zeker nog niet een preview screenshot laten zien?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:57 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Bijna. De code van FokBlock wordt namelijk helemaal herschreven. De instellingenpagina zoals die was wordt er uit geflikkerd, en alles wordt direct in Fok! geïntegreerd.
En dat kost wat tijd dus.
Volgens mij hebben Arcee en Dollehond ook toegang tot de db hoor...quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:40 schreef tonks het volgende:
Ik kan het niet sneller.
Maar ik zie gewppn geen verandering. alleen ideen.. en wat er allemaal staat is er al.
En dat PM systeem gaat nooit lukken, ik denk tenminste dat breuls niet zomaar de database van fok toegankelijk maakt
waarschijnlijk via een scrippie op de fok server, de voeren ze uit en ze krijgen de benodigde gegevensquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Arcee en Dollehond ook toegang tot de db hoor...
Ook zonder de hulp van Breuls is er wel een PM systeem te bouwen, alleen wordt het dan losstaand van Fok! en zal je dus op beide systemen apart moeten inloggen (en aanmelden).quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:40 schreef tonks het volgende:
Ik kan het niet sneller.
Maar ik zie gewppn geen verandering. alleen ideen.. en wat er allemaal staat is er al.
En dat PM systeem gaat nooit lukken, ik denk tenminste dat breuls niet zomaar de database van fok toegankelijk maakt
met ene beetje mazzel is er ook een tussenwegquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:52 schreef whoops het volgende:
[..]
Ook zonder de hulp van Breuls is er wel een PM systeem te bouwen, alleen wordt het dan losstaand van Fok! en zal je dus op beide systemen apart moeten inloggen (en aanmelden).
Lekker positieve insteek heb je ook...
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:22 schreef cygnusx het volgende:
via script krijgen wij info binnen, die verwerken wij weer door, zo hebben we geen volledige db toegang (want nee, ik denk niet dat breuls dat grappig vind toestaat) en werkt het wel naar behoren
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:57 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Bijna. De code van FokBlock wordt namelijk helemaal herschreven. De instellingenpagina zoals die was wordt er uit geflikkerd, en alles wordt direct in Fok! geïntegreerd.
En dat kost wat tijd dus.
A la de instellingen-pagina van Fok! inderdaad. Ik vond het zelf ook nogal onhandig dat je eerst de extensie-lijst moest openen, dan naar Fokblock scrollen en dan op Opties klikken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
![]()
echt waar?
Dus er komt een aparte pagina op Fok met deze features?
bovendien, is onze bedoeling dat je uiteindelijk even snel die extensie installeert, en daarna het lijkt alsof het fok forum op versie 0.4.0 ofzo zitquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:43 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
A la de instellingen-pagina van Fok! inderdaad. Ik vond het zelf ook nogal onhandig dat je eerst de extensie-lijst moest openen, dan naar Fokblock scrollen en dan op Opties klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |