quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:00 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ETA? tijd totdat hij gereleased word bedoel je?
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:00 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ETA? tijd totdat hij gereleased word bedoel je?
Ik hou wel van deze bedrijvigheidquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:06 schreef cygnusx het volgende:
whehe, we zullen eens een roadmap maken, kijken hoe lang iets inneemt, en dan een datum bepalen, siteje oprichten, en uiteraard ons de pleuris devven
nogmaals, dat is dus nog de FokBlock, in de Fok!tools zitten vele malen meer functiesquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:09 schreef rubbereend het volgende:
heb t geinstaleerd,prima spul mijn dank alvast tot zover voor alle moeite
Lees het topic?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:43 schreef Woutey het volgende:
wie draait die pm server dan?
lijkt me niet dat dat via fok! loopt?
puik idee, ik notificeer cyberstalker ff.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef whoops het volgende:
Ik heb nog eens even na zitten denken, het zou erg mooi zijn als je zelf css kon toevoegen aan de pagina's van Fok!... Je kan dan namelijk gewoon een customlayout van maken. Er zijn al extensions die het kunnen, maar het zou mooi zijn als het in Fok!Tools zou kunnen... En dan natuurlijk de mogelijkheid om CSS op een server te slaan, en misschien al vooraf gedefinieerde stylesheets of je laat mensen gewoon linken naar een CSS file die ze zelf ergens op internet kunnen plaatsen (a'la webicons)...
ach ja, ik vind hem wel best zo, je ziet dat logo toch niet vaak terugkomenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:11 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Hmm dat zou ik tools in ijzer doen en de OO`s als 2 tandwielen
Dus hij komt niet in je sig?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:33 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ach ja, ik vind hem wel best zo, je ziet dat logo toch niet vaak terugkomen
Dat is een heel leuk idee, en niet eens zo moeilijk, gezien het feit dat in Mozilla je gewoon <link> attributen kan benaderen. Hij staat er bij.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef whoops het volgende:
Ik heb nog eens even na zitten denken, het zou erg mooi zijn als je zelf css kon toevoegen aan de pagina's van Fok!... Je kan dan namelijk gewoon een customlayout van maken. Er zijn al extensions die het kunnen, maar het zou mooi zijn als het in Fok!Tools zou kunnen... En dan natuurlijk de mogelijkheid om CSS op een server te slaan, en misschien al vooraf gedefinieerde stylesheets of je laat mensen gewoon linken naar een CSS file die ze zelf ergens op internet kunnen plaatsen (a'la webicons)...
neupe, we zijn nu stiekem al iets bezig, en we maken wat dingen klaar alvast, maar het echte harde werk gaat vanaf mwa, aankomende woensdag ongeveer beginnenquote:
verkapte tvp?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:59 schreef mschol het volgende:
ben ik benieuwd naar eff in de gaten houden
QuickQuotequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:41 schreef webfreak het volgende:
Twee mooie kiekjes uit de film Full Metal Jacket
Dit plaatje héb ik dus verkleind (gewoon met script img=300), maar desondanks komt deze zwaar irritante balk onder 't plaatje.
Private Pyle als 'ie doordraait![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:41 schreef webfreak het volgende:
Twee mooie kiekjes uit de film Full Metal Jacket
[[url=http://www.archiviokubrick.it/film/fmj/foto/pyle01.jpg]afbeelding][/url]<div style="width: 298px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1003 * 682 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
[[url=http://www.archiviokubrick.it/film/fmj/foto/pyle02.jpg]afbeelding][/url]
Private Pyle als 'ie doordraait![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |