Bumfights is COOL!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:19 schreef DrDentz het volgende:
rufus uit bumfights
[afbeelding]
bumfight crew!![]()
Heb je ook wel eens die docu gezien over die daklozen / verslaafden die daar aan mee deden? Die mensen hebben nu dus helemaal geen leven meer, zijn voor het leven geschonden, letterlijk en figuurlijk ..quote:
ja, maar ik weet ff niet hoe die heette.. Bling Bling ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:05 schreef Jaytonized het volgende:
[..]
Bumfights is COOL!
Ik vind die ene neger nog mooier, je weet vast wel welke ik bedoel. Die de hele tijd rare geluiden maakt voor de camera en de hele tijd kusjes geeft aan de lens
Steve Buscemi heeft gewoon een gave film kopquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:08 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[afbeelding] nu ik daar toch Mr. Otange zie!
Voila Mr. Pink!
ach elke gezicht dat Steve Buscemi trekt is geniaa en daar hoeft ie niks voor te doen
[afbeelding] zoals in (ook al) The bIg Lebowski
En toch ben ik meer fan van mr. Blonde. Het sullige en onschuldige bekkie van Michael Madsen, maar wel gewoon zomaar een oor afsnijden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:16 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Steve Buscemi heeft gewoon een gave film kop![]()
In Resevoir Dogs een hele gave
die is meesterlijk. echt waarquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:41 schreef webfreak het volgende:
Twee mooie kiekjes uit de film Full Metal Jacket
Dit plaatje héb ik dus verkleind (gewoon met script img=300), maar desondanks komt deze zwaar irritante balk onder 't plaatje.
Private Pyle als 'ie doordraait![]()
Ik zie nu pas dat dat Christopher Loyd isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:01 schreef webfreak het volgende:
Ik kan het Taber-shot niet vinden, dus dan maar een andere van Christopher Lloyd:
[afbeelding]
Uit 'Who Framed Roger Rabbit'.. Ook een lekker koppie![]()
Ik heb 't ook lang niet geweten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat dat Christopher Loyd is
Ik kwam er pas na een tijd achter dat die man uit de herhalingen van Taxi dezelfde was als de prof uit Back to the Futurequote:Op donderdag 26 mei 2005 16:00 schreef webfreak het volgende:
Iedereen kent 'm als 'de professor van Back to the Future', maar dat is bij lange na niet z'n beste rol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |