Had het er even met breuls over, en die zei dat hij die gegevens aan jou kan geven.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:13 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Wat wel zou helpen is als je mij de broncode van de pagina geeft. Als je Firefox gebruikt, doe je nu gewoon <Ctrl>+<U> (dus beide indrukken he!). Dan krijg je een pagina met allemaal rare codes. Die kopieer je allemaal, en als je dat naar mij toemailt (adres staat in mijn profiel) dan ga ik mijn best voor jullie doen.
geef ook even je commmentaar waarom de beveiliging 3 keer niks zou zijn dan? namelijk hebben we hier wel over nagedacht, en dus met een klein vleugje hulp van breuls zij dit te verwezelijken moeten zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:36 schreef Bupatih het volgende:
Dat van die PM's gaat nooit lukken
Privacy = [afbeelding]
Iedereen kan het ontvangen/gebruiken = [afbeelding]
Ja. Zeker eens!quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:37 schreef WebForce het volgende:
Ff nog een tip voor het slapen gaan:
Een fotoboek knop!
Het zal wel een tijdje duren voordat ze dit gaan inbouwen, jullie zijn vast sneller
Nou ja, over de privacy weet ik het natuurlijk niet. Ik weet namelijk niet hoe goed jullie het gaan beveiligen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:42 schreef cygnusx het volgende:
[..]
geef ook even je commmentaar waarom de beveiliging 3 keer niks zou zijn dan? namelijk hebben we hier wel over nagedacht, en dus met een klein vleugje hulp van breuls zij dit te verwezelijken moeten zijn
Voor mensen die de extensie niet kunnen installeren omdat ze geen FF hebben o.i.d. komt er een PM Checker in exe formaat die zich in je taskbar verschuilt. en waar je dus zonder FF maar met jouw favo browser je nieuwe pmmetjes ontvangt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, over de privacy weet ik het natuurlijk niet. Ik weet namelijk niet hoe goed jullie het gaan beveiligen.
Maar een van de grootste problemen is hoe jullie dit willen oplossen voor mensen die die extensie niet geïnstalleerd hebben. Met e-mail adressen gaat het heus niet werken hoor.
dat geeft niet, zodra de Fok!tools uit zijn word de fokblock automatisch geupgrade naar de Fok!toolsquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:46 schreef appelsientje het volgende:
Goede actie
Ik had de Fok!blok al ....gebruik hem alleen niet
Fok!tools straks (hopelijk) ook, en anders word het voor ons debuggenquote:
wie?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef VoreG het volgende:
Ik heb de Fok!block als en hij werkt perfect, nooit meer last van appelsientje
Jij hebt er blijkbaar wel eens van gehoord, zo te zien een keer toen iemand een tafel verder het er over had, want je weet dus nog niet eens dat de afkorting staat voor Optical Character Recognition.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:04 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Wel eens van OCR gehoord? Optical Character Reading.
lelijk?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:27 schreef webfreak het volgende:
[..]
Zeg asjeblieft dat je een grapje maakt
Ja, sorry, ik ben een betweter.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:42 schreef cygnusx het volgende:
[..]
lelijk?
ik heb ook geen inspiratie als ik net wakker benheb jij wat beters dan?
show us
uiteraard, anders moeten we maar een toolboxje als logo nemenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:28 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Oh, mits Fok! geen bezwaar heeft natuurlijk
* cygnusx pakt fotosoep...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik ben een betweter.Maar hier wat tips
Ik zou allereerst die blauwe gloed weghalen / beetje beperkt houden.
Ten tweede is het logo te eentonig. Er moet een bepaald contrast zitten tussen de 2 woorden. Je hebt nu 'Tools' in dezelfde kleur/stijl als het foklogo. Ik zou Tools juist een andere kleur geven, en een ander lettertype (Times is nou eenmaal niet flitsend).
Het belangrijkste is dus dat er een stijl-verschil zit tussen de woorden 'fok' en 'tools'
Ja, nouja, zo kijk ik er tegenaan. Probeer er es wat mee.
nee, tis nog niet klaar, dit is een pre-topic, en mede een idee'en topic, wat zie jij als user graag in de tools. en wat liever nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:01 schreef CybPraetorian het volgende:
maar hoe installeer ik het nu dan? ik zie geen link in de OP staan?
of is het nog niet klaar
Maar die quickquote werkt ook nog niet..quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:03 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nee, tis nog niet klaar, dit is een pre-topic, en mede een idee'en topic, wat zie jij als user graag in de tools. en wat liever niet
wel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar die quickquote werkt ook nog niet..
QuickQuote werkt prima hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar die quickquote werkt ook nog niet..
Linkje? Die zie ik niet...of kijk ik daar overheen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:13 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
QuickQuote werkt prima hoor
Misschien moet je even updaten?
ff mijn signature quoten hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Linkje? Die zie ik niet...of kijk ik daar overheen?
quote:FokBlock, baggeraars blokkeren, PI's bij Snel Reageren, WYSIWYG posten, het kan allemaal.
Nieuw: nu ook met QuickQuote, en quoten uit gesloten topics!
lolquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:43 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
ff mijn signature quoten hoor
[..]
[goed idee]quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:47 schreef Noca het volgende:
Misschien een idee dat je kunt aangeven welke PI je standaard wil gebruiken? Dus dat die bij elke post aan is gevinkt.
* cygnusx geeft cyberstalker zn notitieblokje aan.quote:
Extra>extensies en dan opties van de Fok!blockquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:58 schreef webfreak het volgende:
Ik heb die FokBlock geinstalleerd.
Maar nu? Hoe pas ik 'm toe?
idem, ook geen firefoxquote:
Je hebt gelijk...nu doet ie het wel....quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:13 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
QuickQuote werkt prima hoor
Misschien moet je even updaten?
Dat is voor alle overige PI's. Er zijn namelijk PI's die niet in de lijst voorkomen. 49 is daar een voorbeeld van. Als je het nummer weet kun je heel eenvoudig die PI gebruiken. 49 zijn bijvoorbeeld die drie bewegende pijltjes.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:03 schreef webfreak het volgende:
Hey en wat betekent het getal '49', dat rechtsboven in het snel-reageren-hokje staat? (naast de smileys dus)
dan mis je toch echt heel wat zonder FF. maar om de PM Functie zo multi mogelijk te maken is hij ook als standalone EXE met popup tekstvakje in je tray te krijgen zodra hij af isquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
idem, ook geen firefox
en hier op school hoef ik het al helemaal niet te proberen...
Tot de tijd dat dit af is, vind ik dat er voor FokBlock een topic moet komen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat is voor alle overige PI's. Er zijn namelijk PI's die niet in de lijst voorkomen. 49 is daar een voorbeeld van. Als je het nummer weet kun je heel eenvoudig die PI gebruiken. 49 zijn bijvoorbeeld die drie bewegende pijltjes.
is er al, maar al je vragen over het huidige fokblock mag je ook hier stellen hoor, die worden even snel beantwoord, en stiekem praat je dan over hetzelfde product.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:17 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Tot de tijd dat dit af is, vind ik dat er voor FokBlock een topic moet komen.
leuk om dan vanaf nu toch eens naar firefox over te stappen? (ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat ik sinds dat ik ff gebruik nooooooit meer terug wil/wou naar IEquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik gebruik eigenlijk geen firefox, maar zal dit topic zeker in de gaten houden
Even proberen bij dezequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat is voor alle overige PI's. Er zijn namelijk PI's die niet in de lijst voorkomen. 49 is daar een voorbeeld van. Als je het nummer weet kun je heel eenvoudig die PI gebruiken. 49 zijn bijvoorbeeld die drie bewegende pijltjes.
Klopt. Omdat die PI niet in de lijst staat, kan Fok! die PI niet selecteren op je edit-scherm. Het idee is om sowieso die manual-PI ook aan het gewone post/edit scherm te hangen. Dat zou dit probleem moeten oplossen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:22 schreef webfreak het volgende:
[..]
Even proberen bij deze
edit: ja, nu weet ik 't zeker.. Mijn leven is compleet
edit 2: hmmm, na 't editen van een bericht weergeeft 'ie de PI dus niet meer
uhuhquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:22 schreef webfreak het volgende:
[..]
Even proberen bij deze
edit: ja, nu weet ik 't zeker.. Mijn leven is compleet
edit 2: hmmm, na 't editen van een bericht weergeeft 'ie de PI dus niet meer
Ok. Ik had een suggestie over de PIs, maar nu twijfel ik hoe het eruit zou moeten zien...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef cygnusx het volgende:
[..]
is er al, maar al je vragen over het huidige fokblock mag je ook hier stellen hoor, die worden even snel beantwoord, en stiekem praat je dan over hetzelfde product.
een popup met de codes van alle mogelijke pi's bedoel je, ja opzich geen gek idee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:32 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ok. Ik had een suggestie over de PIs, maar nu twijfel ik hoe het eruit zou moeten zien...
Ik zal maar vertellen wat ik zou willen zien :
Een manier om de complete lijst van PIs weer te geven om te kiezen. Mss dmv een link -> popup.
hij is ook nog niet uit enzo, we zijn hem aan het makenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zie geen URL?
goh, wat raar, dat zit toevallig al in de fok!tools verwerkt!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:21 schreef Woutey het volgende:
kun je niet een quickquote ding maken dat je bij een user een icoontje hebt, en je klikt daar op
dat je het quickreply ding er onder krijgt met de quote er in
zodat je niet helemaal een nieuw venster hoeft te laden?
ben lui nl
jah maar dan moet je vast nog helemaal naar onder scrollenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:27 schreef cygnusx het volgende:
[..]
goh, wat raar, dat zit toevallig al in de fok!tools verwerkt!
Als je op het quote knoppie drukt komt dat toch vanzelf in je quickreply scherm, of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:21 schreef Woutey het volgende:
kun je niet een quickquote ding maken dat je bij een user een icoontje hebt, en je klikt daar op
dat je het quickreply ding er onder krijgt met de quote er in
zodat je niet helemaal een nieuw venster hoeft te laden?
of een knop op je browser ding zodat je je quickreply ding voor je neus krijgt zonder dat je naar beneden hoeft te scrollen
ben lui nl
Je hebt het nog niet geprobeerd zie ik. Als je QuickQuote aanzet, dan kun je gewoon op de quote-knop drukken, en daarna meteen gaan typen. Scrollen is niet nodig.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:30 schreef Woutey het volgende:
[..]
jah maar dan moet je vast nog helemaal naar onder scrollen
kun je nie maken dat er dmv van javascript of iets dergelijks de div (of table weet niet waar fok uit is opgebouwd) onder de reactie wordt geplaatst
Daar is de HOME toets voor uitgevonden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:30 schreef Woutey het volgende:
[..]
jah maar dan moet je vast nog helemaal naar onder scrollen
kun je nie maken dat er dmv van javascript of iets dergelijks de div (of table weet niet waar fok uit is opgebouwd) onder de reactie wordt geplaatst
alles is aan/uitzetbaar in het optiemenuquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:47 schreef Woutey het volgende:
euhh alleen fokblock of de complete rötemetöt er ook bij?
bijna, WYSIWYG (oftewel, What You See Is What You Get)quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:49 schreef Woutey het volgende:
heey dit werkt wel chill
wat is WYGIGIYWIA of zoiets?
dat is er dus nog niet. da komt samen met de Fok!tools die dus over een tijdje uit komen, welke dus automatisch bij jou geinstalleerd worden (als het goed is) , houd voor de zekerheid het topic maar in de gaten, (destijds zal dit topic al wel allang dicht zitten en zitten we op deeltje zoveelquote:en hoe kan ik PMe?
fijn ofniet?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:51 schreef Woutey het volgende:
heey wat een relaxed ding
ff wat testen H3O+
![]()
hmm me hele instellingen waren net wegquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:51 schreef cygnusx het volgende:
[..]
fijn ofniet?
hij word nog fijner in de Fok!tools kan ik alvast mededelen
ETA? tijd totdat hij gereleased word bedoel je?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:54 schreef Tha_T het volgende:
Trouwens, is er een ETA van de tools?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:00 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ETA? tijd totdat hij gereleased word bedoel je?
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:00 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ETA? tijd totdat hij gereleased word bedoel je?
Ik hou wel van deze bedrijvigheidquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:06 schreef cygnusx het volgende:
whehe, we zullen eens een roadmap maken, kijken hoe lang iets inneemt, en dan een datum bepalen, siteje oprichten, en uiteraard ons de pleuris devven
nogmaals, dat is dus nog de FokBlock, in de Fok!tools zitten vele malen meer functiesquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:09 schreef rubbereend het volgende:
heb t geinstaleerd,prima spul mijn dank alvast tot zover voor alle moeite
Lees het topic?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:43 schreef Woutey het volgende:
wie draait die pm server dan?
lijkt me niet dat dat via fok! loopt?
puik idee, ik notificeer cyberstalker ff.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef whoops het volgende:
Ik heb nog eens even na zitten denken, het zou erg mooi zijn als je zelf css kon toevoegen aan de pagina's van Fok!... Je kan dan namelijk gewoon een customlayout van maken. Er zijn al extensions die het kunnen, maar het zou mooi zijn als het in Fok!Tools zou kunnen... En dan natuurlijk de mogelijkheid om CSS op een server te slaan, en misschien al vooraf gedefinieerde stylesheets of je laat mensen gewoon linken naar een CSS file die ze zelf ergens op internet kunnen plaatsen (a'la webicons)...
ach ja, ik vind hem wel best zo, je ziet dat logo toch niet vaak terugkomenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:11 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Hmm dat zou ik tools in ijzer doen en de OO`s als 2 tandwielen
Dus hij komt niet in je sig?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:33 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ach ja, ik vind hem wel best zo, je ziet dat logo toch niet vaak terugkomen
Dat is een heel leuk idee, en niet eens zo moeilijk, gezien het feit dat in Mozilla je gewoon <link> attributen kan benaderen. Hij staat er bij.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef whoops het volgende:
Ik heb nog eens even na zitten denken, het zou erg mooi zijn als je zelf css kon toevoegen aan de pagina's van Fok!... Je kan dan namelijk gewoon een customlayout van maken. Er zijn al extensions die het kunnen, maar het zou mooi zijn als het in Fok!Tools zou kunnen... En dan natuurlijk de mogelijkheid om CSS op een server te slaan, en misschien al vooraf gedefinieerde stylesheets of je laat mensen gewoon linken naar een CSS file die ze zelf ergens op internet kunnen plaatsen (a'la webicons)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |