dan mis je toch echt heel wat zonder FF. maar om de PM Functie zo multi mogelijk te maken is hij ook als standalone EXE met popup tekstvakje in je tray te krijgen zodra hij af isquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
idem, ook geen firefox
en hier op school hoef ik het al helemaal niet te proberen...
Tot de tijd dat dit af is, vind ik dat er voor FokBlock een topic moet komen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat is voor alle overige PI's. Er zijn namelijk PI's die niet in de lijst voorkomen. 49 is daar een voorbeeld van. Als je het nummer weet kun je heel eenvoudig die PI gebruiken. 49 zijn bijvoorbeeld die drie bewegende pijltjes.
is er al, maar al je vragen over het huidige fokblock mag je ook hier stellen hoor, die worden even snel beantwoord, en stiekem praat je dan over hetzelfde product.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:17 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Tot de tijd dat dit af is, vind ik dat er voor FokBlock een topic moet komen.
leuk om dan vanaf nu toch eens naar firefox over te stappen? (ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat ik sinds dat ik ff gebruik nooooooit meer terug wil/wou naar IEquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik gebruik eigenlijk geen firefox, maar zal dit topic zeker in de gaten houden
Even proberen bij dezequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat is voor alle overige PI's. Er zijn namelijk PI's die niet in de lijst voorkomen. 49 is daar een voorbeeld van. Als je het nummer weet kun je heel eenvoudig die PI gebruiken. 49 zijn bijvoorbeeld die drie bewegende pijltjes.
Klopt. Omdat die PI niet in de lijst staat, kan Fok! die PI niet selecteren op je edit-scherm. Het idee is om sowieso die manual-PI ook aan het gewone post/edit scherm te hangen. Dat zou dit probleem moeten oplossen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:22 schreef webfreak het volgende:
[..]
Even proberen bij deze
edit: ja, nu weet ik 't zeker.. Mijn leven is compleet
edit 2: hmmm, na 't editen van een bericht weergeeft 'ie de PI dus niet meer
uhuhquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:22 schreef webfreak het volgende:
[..]
Even proberen bij deze
edit: ja, nu weet ik 't zeker.. Mijn leven is compleet
edit 2: hmmm, na 't editen van een bericht weergeeft 'ie de PI dus niet meer
Ok. Ik had een suggestie over de PIs, maar nu twijfel ik hoe het eruit zou moeten zien...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef cygnusx het volgende:
[..]
is er al, maar al je vragen over het huidige fokblock mag je ook hier stellen hoor, die worden even snel beantwoord, en stiekem praat je dan over hetzelfde product.
een popup met de codes van alle mogelijke pi's bedoel je, ja opzich geen gek idee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:32 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ok. Ik had een suggestie over de PIs, maar nu twijfel ik hoe het eruit zou moeten zien...
Ik zal maar vertellen wat ik zou willen zien :
Een manier om de complete lijst van PIs weer te geven om te kiezen. Mss dmv een link -> popup.
hij is ook nog niet uit enzo, we zijn hem aan het makenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zie geen URL?
goh, wat raar, dat zit toevallig al in de fok!tools verwerkt!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:21 schreef Woutey het volgende:
kun je niet een quickquote ding maken dat je bij een user een icoontje hebt, en je klikt daar op
dat je het quickreply ding er onder krijgt met de quote er in
zodat je niet helemaal een nieuw venster hoeft te laden?
ben lui nl
jah maar dan moet je vast nog helemaal naar onder scrollenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:27 schreef cygnusx het volgende:
[..]
goh, wat raar, dat zit toevallig al in de fok!tools verwerkt!
Als je op het quote knoppie drukt komt dat toch vanzelf in je quickreply scherm, of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:21 schreef Woutey het volgende:
kun je niet een quickquote ding maken dat je bij een user een icoontje hebt, en je klikt daar op
dat je het quickreply ding er onder krijgt met de quote er in
zodat je niet helemaal een nieuw venster hoeft te laden?
of een knop op je browser ding zodat je je quickreply ding voor je neus krijgt zonder dat je naar beneden hoeft te scrollen
ben lui nl
Je hebt het nog niet geprobeerd zie ik. Als je QuickQuote aanzet, dan kun je gewoon op de quote-knop drukken, en daarna meteen gaan typen. Scrollen is niet nodig.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:30 schreef Woutey het volgende:
[..]
jah maar dan moet je vast nog helemaal naar onder scrollen
kun je nie maken dat er dmv van javascript of iets dergelijks de div (of table weet niet waar fok uit is opgebouwd) onder de reactie wordt geplaatst
Daar is de HOME toets voor uitgevonden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:30 schreef Woutey het volgende:
[..]
jah maar dan moet je vast nog helemaal naar onder scrollen
kun je nie maken dat er dmv van javascript of iets dergelijks de div (of table weet niet waar fok uit is opgebouwd) onder de reactie wordt geplaatst
alles is aan/uitzetbaar in het optiemenuquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:47 schreef Woutey het volgende:
euhh alleen fokblock of de complete rötemetöt er ook bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |