Mên, dat heb ik gedaan en doe ik nog steedsquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:25 schreef cygnusx het volgende:
[..]
probeer de fokblock maar uit
dan zie je hoe of wat
Hehe. Het is heel simpel. Klik op 'reageer in dit topic' of 'reageren' als je die afgrijselijke fok!silver layout hebt. Dan kom je op het WYSIWYG post-scherm.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:27 schreef WebForce het volgende:
[..]
Wat het doetIk heb het aangevinkt, maar ik merk er niets van
Zondermeer beter, maar ik begreep eigenlijk van je dat dat al een gepasseerd station was.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:15 schreef cygnusx het volgende:
[..]
mischien wel, maar naar mijn inzien is het best overkill, email tekst word image gemaakt op fok en wij zetten het weer terug naar tekst. dus zou het fijner zijn als mensen als Breuls ons iets zouden kunnen helpen, maar dit is iets wat op later stadium gedaan zou moeten worden denk ik
dat is een idee ja.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:26 schreef snabbi het volgende:
Ik bedoelde ook niet echt aparte usernames maar je zou idd iets van een database kunnen draaien met users die het geactiveerd hebben. Dit is wat ik idd bedoelde met een aanmelding.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:28 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Hehe. Het is heel simpel. Klik op 'reageer in dit topic' of 'reageren' als je die afgrijselijke fok!silver layout hebt. Dan kom je op het WYSIWYG post-scherm.
Die gaat niet down!quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:32 schreef snabbi het volgende:
Hoe zit het met de kans van down gaan van de server van de PM en de foutmeldingen er omheen?
mwa, het ziet er naar uit dat we het op een betaalde account van lycos gaan doen, de kans dat die offline gaat is klein. ik heb een 99,9% uptime garantie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:32 schreef snabbi het volgende:
Hoe zit het met de kans van down gaan van de server van de PM (server) en de foutmeldingen er omheen?
Lijstje, krabbelen. Je kent het verhaal wel...quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:37 schreef WebForce het volgende:
Ff nog een tip voor het slapen gaan:
Een fotoboek knop!
Het zal wel een tijdje duren voordat ze dit gaan inbouwen, jullie zijn vast sneller
Heel erg handigquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:37 schreef WebForce het volgende:
Ff nog een tip voor het slapen gaan:
Een fotoboek knop!
Het zal wel een tijdje duren voordat ze dit gaan inbouwen, jullie zijn vast sneller
Tegen wie heb je het precies?quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:39 schreef snabbi het volgende:
refresh jij elke nanoseconde ofzo?
wordt een beetje slowchat achtig, maar had het over jouquote:
Nee hoor, ik heb het overgenomen. En ik ga verder samen met cygnusx.quote:
again like he said, tijd om te slapen iig, morgen verder met leren, en dan vanaf volgende week echt hard bezig met de Fok!tools (en ja, dat word een super-FFextensionquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:42 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het overgenomen. En ik ga verder samen met cygnusx.
Kijk maar op de originele weblog van fokblock: http://fokblock.blogspot.com/
daar heb ik idd aan zitten denken, maar volgensmij is het aantal mensen dat hottopic gebruikt vrij laag.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
wordt een beetje slowchat achtig, maar had het over jou
Misschien moet je er nog iets in maken dat je Popup krijgt (zoals bijvoorbeeld hottopic) bij een reactie als je je voor een topic aanmeld ofzo?
kijk eens aan. eens ff dat mailadresje van jou bekijkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:41 schreef ArmaniMania het volgende:
Heel leuk initiatief, als jullie nog een C++ of een .NET programmeur zoeken, mail me maar photech@gmail.com
Misschien dat jullie het IE-compatible kunnen maken.
Een klusje voor in ASP dusquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:54 schreef cygnusx het volgende:
[..]
kijk eens aan. eens ff dat mailadresje van jou bekijkenom het voor iedereen mogelijk te maken is er mischien een oplossing te vinden (hoewel ik dat betwijfel.) maar een pm functie in Exe formaat moet wel te maken zijn (denk ik)
dan zit ik te denken aan een tekstwolkje bij het pm icoon in je windows tray die aangeeft dat je een nieuw bericht hebt, met klik je op de pm site komt, dus dat het PM'en voor iedereen geschikt is.
* cygnusx denkt stiekem aan mogelijkheden
mijn idee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:02 schreef cygnusx het volgende:
[..]
desnoods kan mischien wat geregeld worden met de developement mensen van fok om hieraan te komen
Zou dat lukken met JavaScript? En anders: welke taal gaan jullie hiervoor gebruiken?quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:04 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Wel eens van OCR gehoord? Optical Character Reading.
Precies. Dan is het opeens niet 'private' meer.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:14 schreef snabbi het volgende:
Hmm uiteraard is het een beetje jammer dat het alleen voor firefox beschikbaar is. Wel een vraagje waar de gegevens van de PM's worden opgeslagen en hoe weet je of niet de eigenaar van die site al je pm's kan doorlezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |