abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27327078
quick PI's
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 25 mei 2005 @ 01:13:34 #52
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_27327084
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

.

Ik kan je wel een screenshot geven maar daar heb je vast niks aan, en verder ben ik niet nerd genoeg.
Wat wel zou helpen is als je mij de broncode van de pagina geeft. Als je Firefox gebruikt, doe je nu gewoon <Ctrl>+<U> (dus beide indrukken he!). Dan krijg je een pagina met allemaal rare codes. Die kopieer je allemaal, en als je dat naar mij toemailt (adres staat in mijn profiel) dan ga ik mijn best voor jullie doen.
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_27327092
Hmm uiteraard is het een beetje jammer dat het alleen voor firefox beschikbaar is. Wel een vraagje waar de gegevens van de PM's worden opgeslagen en hoe weet je of niet de eigenaar van die site al je pm's kan doorlezen?

Overigens vind ik het echt bagger als je iedereen automatisch de PM geeft terwijl een groot gedeelte er niet mee om kan gaan of het nooit ziet vanwege het gebruik van een andere browser. Ik zou eerder denken aan een AANMELDING dat je het wel kan gebruiken zodat voor de versturende partij ook direct duidelijk is of zijn post kans van slagen heeft.
  woensdag 25 mei 2005 @ 01:14:24 #54
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_27327095
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 01:12 schreef MouseOver het volgende:
PI's heb ik trouwens altijd al de meest nutteloze uitvinding sinds alcoholvrij bier gevonden
Tsk, kneuzekop. Wat is dat nou weer voor een achterlijke reactie
  woensdag 25 mei 2005 @ 01:14:59 #55
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_27327105
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 01:13 schreef Steve-O het volgende:
quick PI's
Idd!
  woensdag 25 mei 2005 @ 01:15:18 #56
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_27327111
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 01:12 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Kant en klaar is dat misschien lastig, maar aangezien het steeds dezelfde letters zijn is het misschien goed mogelijk om zelf het plaatje uit te lezen.

* MouseOver gaat diep nadenken
mischien wel, maar naar mijn inzien is het best overkill, email tekst word image gemaakt op fok en wij zetten het weer terug naar tekst. dus zou het fijner zijn als mensen als Breuls ons iets zouden kunnen helpen, maar dit is iets wat op later stadium gedaan zou moeten worden denk ik
quote:
PI's heb ik trouwens altijd al de meest nutteloze uitvinding sinds alcoholvrij bier gevonden
Je kunt alle functies in en uitschakelen, gelukkig is iedereen anders, en wil niet iedereen hetzelfde.
er komt een Fok!tools controlepaneel waar je alles kunt in- en uitschakelen.
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
  woensdag 25 mei 2005 @ 01:15:35 #57
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_27327116
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 01:14 schreef snabbi het volgende:
Hmm uiteraard is het een beetje jammer dat het alleen voor firefox beschikbaar is. Wel een vraagje waar de gegevens van de PM's worden opgeslagen en hoe weet je of niet de eigenaar van die site al je pm's kan doorlezen?

Overigens vind ik het echt bagger als je iedereen automatisch de PM geeft terwijl een groot gedeelte er niet mee om kan gaan of het nooit ziet vanwege het gebruik van een andere browser. Ik zou eerder denken aan een AANMELDING dat je het wel kan gebruiken zodat voor de versturende partij ook direct duidelijk is of zijn post kans van slagen heeft.
We zijn daarover dan ook nog aan het brainstormen. Wat jij daar noemt is eigenlijk een heel erg [goed idee]

Volgens mij heb je daarmee het probleem opgelost
pi_27327117
Als ik in dit topic probeer te quoten krijg ik

Gebruik ik die editor om te reageren dan krijg ik een foutmelding van Fok! 'onbekende fout'. En daarna liep Firefox vast.
  woensdag 25 mei 2005 @ 01:17:44 #59
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_27327139
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 01:15 schreef Murray het volgende:

[afbeelding]

Gebruik ik die editor om te reageren dan krijg ik een foutmelding van Fok! 'onbekende fout'. En daarna liep Firefox vast.
Quoten gaat hier goed hoor!
En dat blokkeren is geinig, maar ik zal het niet gebruiken in de praktijk denk ik...
  woensdag 25 mei 2005 @ 01:18:36 #60
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_27327151
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 01:15 schreef Murray het volgende:

[afbeelding]

Die hoor ik voor het eerst. Welke browserversie, OS gebruik je?
pi_27327155
* test *

ik was niet ingelogd net, kijken of dit helpt.
  woensdag 25 mei 2005 @ 01:19:39 #62
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_27327159
Goed idee!

Met betrekking tot de PM's:
  • Het lijkt me mooi als je die optie gewoon aan kan zetten (net als dat je je fotoboek aan kan zetten).
  • Als je dan een PM wil sturen naar een gebruiker die het niet aan heeft staan, lukt dat niet.
  • Om PM-SPAM tegen te gaan kan een PM maar naar een beperkt aantal gebruikers tegelijk (of maar eentje ?)...
  • Uiteraard moet je ook mensen op je PM kunnen blokkeren.
  • In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
      woensdag 25 mei 2005 @ 01:20:10 #63
    98700 cygnusx
    Manisch Positief
    pi_27327165
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 01:14 schreef snabbi het volgende:
    hoe weet jij of Gmail niet al je mail's kan lezen, hoe weet jij of Xs4all niet van de users precies meekijkt met wat je doet, natuurlijk weet je dat niet zeker, maar ik als eigenaar van de site zorg voor 100% een veiligheid van de PM's , natuurlijk ga ik niet de hele pm lijst langs en lezen om even te kijken of er nog wat heets tussen zit, hier heb ik ook totaal geen interesse in.
    quote:
    Overigens vind ik het echt bagger als je iedereen automatisch de PM geeft terwijl een groot gedeelte er niet mee om kan gaan of het nooit ziet vanwege het gebruik van een andere browser.
    Ja, dat klopt, maar mischien is een alternatief te verzinnen voor IE gebruikers en andere browsergebruikers. dan denk ik aan een exe programmatje, of anders mischien een rss newsfeed die je pm's binnenhaalt per rss.
    quote:
    Ik zou eerder denken aan een AANMELDING dat je het wel kan gebruiken zodat voor de versturende partij ook direct duidelijk is of zijn post kans van slagen heeft.
    Een controlefunctie die meld of deze user de Fok!tools gebruikt kan natuurlijk gemaakt worden. dat is makkelijker dan een aparte username aanmaken voor de pm's.
      woensdag 25 mei 2005 @ 01:20:19 #64
    104583 cyberstalker
    Een krachtig neen!
    pi_27327167
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 01:18 schreef Murray het volgende:
    * test *

ik was niet ingelogd net, kijken of dit helpt.
    Het zou niet uit horen te maken. Die box die jij krijgt, krijg je als er geen Quick Reply box onderaan is. Dus ook standaard als je niet bent ingelogd.
    pi_27327185
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 01:19 schreef whoops het volgende:
  • Om PM-SPAM tegen te gaan kan een PM maar naar een beperkt aantal gebruikers tegelijk (of maar eentje ?)...
  • Ach als het een groot aantal mensen zal worden komen er vanzelf weer bots die ze dan 1 voor 1 verstuurt. Reclame zal je toch wel krijgen denk ik.
      woensdag 25 mei 2005 @ 01:23:08 #66
    98700 cygnusx
    Manisch Positief
    pi_27327198
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 01:19 schreef whoops het volgende:
    Goed idee!

Met betrekking tot de PM's:
  • Het lijkt me mooi als je die optie gewoon aan kan zetten (net als dat je je fotoboek aan kan zetten).
  • Dat zou geen slecht idee zijn
    quote:
  • Als je dan een PM wil sturen naar een gebruiker die het niet aan heeft staan, lukt dat niet.
  • uiteraard.
    quote:
  • mja idd ,1 tegelijk, om idd spam tegen te gaan. je hoeft geen berichten naar tig users tegelijk te versturen, dan open je maar een topic
    quote:
  • Uiteraard moet je ook mensen op je PM kunnen blokkeren.
  • Dat moet ook geen probleem zijn.
    bedankt voor je tips, ik noteer ze figuurlijk
      woensdag 25 mei 2005 @ 01:23:49 #67
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_27327206
    Dat What Your See Is What You Get posten heb ik niet helemaal onder de knie vrees ik? Uitleg!
      woensdag 25 mei 2005 @ 01:24:05 #68
    98700 cygnusx
    Manisch Positief
    pi_27327211
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 01:22 schreef snabbi het volgende:

[..]

Ach als het een groot aantal mensen zal worden komen er vanzelf weer bots die ze dan 1 voor 1 verstuurt. Reclame zal je toch wel krijgen denk ik.
    mischien dan een limiet van 1 bericht per 1 minuut, dus dat lijkt me voldoende tussentijd, of je moet wel iemand doodspammen.
      woensdag 25 mei 2005 @ 01:24:10 #69
    104583 cyberstalker
    Een krachtig neen!
    pi_27327213
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 01:22 schreef snabbi het volgende:

[..]

Ach als het een groot aantal mensen zal worden komen er vanzelf weer bots die ze dan 1 voor 1 verstuurt. Reclame zal je toch wel krijgen denk ik.
    Maar dat gaan we natuurlijk zo moeilijk mogelijk maken. Het wordt niet via standaard html formulieren verstuurt, maar vanuit de extensie zelf. Het formaat waarin het verstuurd wordt waarschijnlijk compleet anders, ook om veiligheid te vergroten.
      woensdag 25 mei 2005 @ 01:24:53 #70
    104583 cyberstalker
    Een krachtig neen!
    pi_27327223
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 01:23 schreef WebForce het volgende:
    Dat What Your See Is What You Get posten heb ik niet helemaal onder de knie vrees ik? Uitleg!
    Grrr. Wat begrijp je niet dan?
      woensdag 25 mei 2005 @ 01:25:42 #71
    98700 cygnusx
    Manisch Positief
    pi_27327232
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 01:23 schreef WebForce het volgende:
    probeer de fokblock maar uit
    dan zie je hoe of wat
    pi_27327238
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 01:20 schreef cygnusx het volgende:

[..]

hoe weet jij of Gmail niet al je mail's kan lezen, hoe weet jij of Xs4all niet van de users precies meekijkt met wat je doet, natuurlijk weet je dat niet zeker, maar ik als eigenaar van de site zorg voor 100% een veiligheid van de PM's , natuurlijk ga ik niet de hele pm lijst langs en lezen om even te kijken of er nog wat heets tussen zit, hier heb ik ook totaal geen interesse in.
    Het gaat me meer om het feit of er afkeer komt van ruzie hebben met iemand die dan "geintjes" uit kan halen. Magoed
    quote:
    Een controlefunctie die meld of deze user de Fok!tools gebruikt kan natuurlijk gemaakt worden. dat is makkelijker dan een aparte username aanmaken voor de pm's.
    Ik bedoelde ook niet echt aparte usernames maar je zou idd iets van een database kunnen draaien met users die het geactiveerd hebben. Dit is wat ik idd bedoelde met een aanmelding.
      woensdag 25 mei 2005 @ 01:26:28 #73
    98700 cygnusx
    Manisch Positief
    pi_27327246
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 01:24 schreef cyberstalker het volgende:

[..]

Maar dat gaan we natuurlijk zo moeilijk mogelijk maken. Het wordt niet via standaard html formulieren verstuurt, maar vanuit de extensie zelf. Het formaat waarin het verstuurd wordt waarschijnlijk compleet anders, ook om veiligheid te vergroten.
    What he said..
      woensdag 25 mei 2005 @ 01:26:33 #74
    104583 cyberstalker
    Een krachtig neen!
    pi_27327248
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 01:25 schreef cygnusx het volgende:

[..]

probeer de fokblock maar uit
    dan zie je hoe of wat
    Je bent traag. Heb je zelf wel FokBlock eigenlijk
      woensdag 25 mei 2005 @ 01:27:20 #75
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_27327260
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 01:24 schreef cyberstalker het volgende:

[..]

Grrr. Wat begrijp je niet dan?
    Wat het doet Ik heb het aangevinkt, maar ik merk er niets van
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: