bijna, WYSIWYG (oftewel, What You See Is What You Get)quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:49 schreef Woutey het volgende:
heey dit werkt wel chill
wat is WYGIGIYWIA of zoiets?
dat is er dus nog niet. da komt samen met de Fok!tools die dus over een tijdje uit komen, welke dus automatisch bij jou geinstalleerd worden (als het goed is) , houd voor de zekerheid het topic maar in de gaten, (destijds zal dit topic al wel allang dicht zitten en zitten we op deeltje zoveelquote:en hoe kan ik PMe?
fijn ofniet?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:51 schreef Woutey het volgende:
heey wat een relaxed ding
ff wat testen H3O+
![]()
hmm me hele instellingen waren net wegquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:51 schreef cygnusx het volgende:
[..]
fijn ofniet?
hij word nog fijner in de Fok!tools kan ik alvast mededelen
ETA? tijd totdat hij gereleased word bedoel je?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:54 schreef Tha_T het volgende:
Trouwens, is er een ETA van de tools?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:00 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ETA? tijd totdat hij gereleased word bedoel je?
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:00 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ETA? tijd totdat hij gereleased word bedoel je?
Ik hou wel van deze bedrijvigheidquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:06 schreef cygnusx het volgende:
whehe, we zullen eens een roadmap maken, kijken hoe lang iets inneemt, en dan een datum bepalen, siteje oprichten, en uiteraard ons de pleuris devven
nogmaals, dat is dus nog de FokBlock, in de Fok!tools zitten vele malen meer functiesquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:09 schreef rubbereend het volgende:
heb t geinstaleerd,prima spul mijn dank alvast tot zover voor alle moeite
Lees het topic?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:43 schreef Woutey het volgende:
wie draait die pm server dan?
lijkt me niet dat dat via fok! loopt?
puik idee, ik notificeer cyberstalker ff.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef whoops het volgende:
Ik heb nog eens even na zitten denken, het zou erg mooi zijn als je zelf css kon toevoegen aan de pagina's van Fok!... Je kan dan namelijk gewoon een customlayout van maken. Er zijn al extensions die het kunnen, maar het zou mooi zijn als het in Fok!Tools zou kunnen... En dan natuurlijk de mogelijkheid om CSS op een server te slaan, en misschien al vooraf gedefinieerde stylesheets of je laat mensen gewoon linken naar een CSS file die ze zelf ergens op internet kunnen plaatsen (a'la webicons)...
ach ja, ik vind hem wel best zo, je ziet dat logo toch niet vaak terugkomenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:11 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Hmm dat zou ik tools in ijzer doen en de OO`s als 2 tandwielen
Dus hij komt niet in je sig?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:33 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ach ja, ik vind hem wel best zo, je ziet dat logo toch niet vaak terugkomen
Dat is een heel leuk idee, en niet eens zo moeilijk, gezien het feit dat in Mozilla je gewoon <link> attributen kan benaderen. Hij staat er bij.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef whoops het volgende:
Ik heb nog eens even na zitten denken, het zou erg mooi zijn als je zelf css kon toevoegen aan de pagina's van Fok!... Je kan dan namelijk gewoon een customlayout van maken. Er zijn al extensions die het kunnen, maar het zou mooi zijn als het in Fok!Tools zou kunnen... En dan natuurlijk de mogelijkheid om CSS op een server te slaan, en misschien al vooraf gedefinieerde stylesheets of je laat mensen gewoon linken naar een CSS file die ze zelf ergens op internet kunnen plaatsen (a'la webicons)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |