Die $ 0.50 is de opbrengst voor MrBookmaker. Van alle inleggelden gaat dus $ 5 keer het aantal deelnemers in de prijzenpot.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef Noca het volgende:
Even een dom vraagie, waar staat die 0.50 voor? Je hebt een buyin van 5 en wat is die 0.50?
Wat zijn rounders dan? En heb je die ook als je via mrbookie speelt?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
Een free roll toernooi is mij niet veel waard.
Ik doe er nu wel aan mee...
maar ik denk dat je meer kans hebt op een geldprijs als je aan een goedkoop betaald toernooi meedoet. Of rounders of zo...
Maar toch... we zien wel ff
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:36 schreef Fliepke het volgende:
Wie doet er zometeen mee aan de $200 freeroll van 21.00?
Sure, alles om een beetje te oefenen met hold'em. En met een beetje geluk, wie weet. Niet dat dat al ooit is voorgekomen in een freeroll, maar met iedere freeroll komen we verder.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:36 schreef Fliepke het volgende:
Wie doet er zometeen mee aan de $200 freeroll van 21.00?
Hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:53 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
kijk even in je handgeschiedenis of hij idd JxQx had.
Echt waar gebeurd, ik was getuige.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik had QQ
en ik ga all in...
Tegenstander heeft 77 en gaat mee...
De flop heeft een 7... Mooi kut
De turn was kut...
en de river was een Q
Moehahaha
Kom ik goed weg
> JohanDerksen wins $21.35 with a Full House, Queens full of Sevens
je had gelijk.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:51 schreef MrMiguel het volgende:
Waarschijnlijk heb je gewoon verkeerd gekeken, en had hij toch echt AK, of jij QT of zoiets...
Omdat je het zo graag wiltquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hey NG...
Moet je niet ff posten dat je me maar liefst 1x een pot zag verliezen en dat ik DUS dan altijd verlies?
Want jij hebt toch, met jouw wijsheid, genoeg aan 10 sec om te zien of iemand wint of niet?
Ik lees het morgen wel.
Sleep wellquote:> vriompeis raised for $4
> Floppy_B folded
> thesheikster folded
> JohanDerksen called for $3
> Dealing the river(Jª)
> JohanDerksen bet for $8
> vriompeis called for $8
> JohanDerksen shows Two Pair, Aces over Queens
(A A Q Q J )
> vriompeis shows Three of a Kind, Aces
(A A A Q J )
Biblis> i told you..the house allways wins :-)
> vriompeis wins $25.20 with Three of a Kind, Aces
> Flappie666 posted small blind ($0.25)
> JohanDerksen cannot enter the game because he is out of money
Host je plaatje ergens waar ie ook te bekijken is. Dit is zwaar onleesbaar..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:11 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
woeiiiiii
[[url=http://images5.theimagehosting.com/screen.24.JPG]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:33 schreef Coelho het volgende:
[..]
Host je plaatje ergens waar ie ook te bekijken is. Dit is zwaar onleesbaar..
Anders klik er effe op...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:33 schreef Coelho het volgende:
[..]
Host je plaatje ergens waar ie ook te bekijken is. Dit is zwaar onleesbaar..
1. Klopt, bij Holdem mag je alle 7 kaarten gebruiken, dus bijv. 2 hand + 3 tafel maar ook 1 hand + 4 tafel of zelfs alle 5 de kaarten van de tafel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef janatwork het volgende:
even een vraagje: bij de spelregers staat:
Deze kaarten mag iedereen gebruiken in combinatie met zijn eigen 2 kaarten.
De bedoeling is om een zo hoog mogelijke hand te vormen met 5 kaarten. Bij Omaha krijg je 4 kaarten en komen er ook 5 op tafel, hierbij moet je echter wel een combinatie maken met 2 pocket hands en 3 van de tafel.
http://www.pokerchips.nl/spelregels.asp daar heeft de speler 2 heren in zijn hand een schoppen en een harten. vervolgens wint hij met een flush met schoppen. kan ik hieruit concluderen dat je niet persee alle 2 de kaarten uit je hand hoeft te gebruiken?
dan nog een vraagje. De gene naast de dailer button doet de kleine inzet (zeg 0.5) de gene daarnaast de hoge (zeg 1)en de rest hoeft dus niets in te zetten? mag je dan als speler 3 raisen met bijvoorbeeld 5? en ik neem aan dat speler 1 en 2 respectivelijk 4.5 en 4 moeten bij leggen om mee te gaan?
ik ben zeker van plan om vaker poker te gaan spelen. maar eerst even de regels netjes op een rijtje
Bij Holdem klopt dat iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef janatwork het volgende:
De bedoeling is om een zo hoog mogelijke hand te vormen met 5 kaarten.
http://www.pokerchips.nl/spelregels.asp daar heeft de speler 2 heren in zijn hand een schoppen en een harten. vervolgens wint hij met een flush met schoppen. kan ik hieruit concluderen dat je niet persee alle 2 de kaarten uit je hand hoeft te gebruiken?
Klopt, die small en big blind gebruiken ze zodat er altijd iets in de pot zit om voor te spelenquote:dan nog een vraagje. De gene naast de dailer button doet de kleine inzet (zeg 0.5) de gene daarnaast de hoge (zeg 1)en de rest hoeft dus niets in te zetten? mag je dan als speler 3 raisen met bijvoorbeeld 5? en ik neem aan dat speler 1 en 2 respectivelijk 4.5 en 4 moeten bij leggen om mee te gaan?
Klopt, het gaat om de hoogste combinatie van maximaal 5 kaarten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef janatwork het volgende:
De bedoeling is om een zo hoog mogelijke hand te vormen met 5 kaarten.
Bijquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Bij Holdem klopt dat idd
[..]
Klopt, die small en big blind gebruiken ze zodat er altijd iets in de pot zit om voor te spelen
ik werd een tijd geleden 32e bij 200$ freeroll, vloog eruit door een beetje overmoedige all-in, maar is lastig om zo'n freeroll te gaan winnen, er doen meestal tussen de 5000 en 10000 man aan mee..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:26 schreef Fliepke het volgende:
Ik nam wel erg veel risico en kwam niet hoger dan de 466e plaats.
Mijn beste prestatie is 39e in een $ 400,- tourney waar bijna 12000 gasten aan meededen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ik werd een tijd geleden 32e bij 200$ freeroll, vloog eruit door een beetje overmoedige all-in, maar is lastig om zo'n freeroll te gaan winnen, er doen meestal tussen de 5000 en 10000 man aan mee..![]()
Idd moeilijk in te schatten. Ik speel nu ook wat meer Omaha, maar als er bijv 3 harten op tafel liggen kun je er alleen voor gaan als je een hoge flush hebt, liefst de hoogste. Veel moeilijker om je te beheersen imo.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had een paar dagen geleden aan een freeroll omaha tournooi meegedaan. De meeste mensen konden dat helemaal niet dus ik hield het nog best lang vol, maar dat Omaha is toch wel vrij lastig om in te schatten.
Frustrerend vind ik vooral dat je soms een geweldige hand hebt, maar dat je er geen geen fuck aan hebt omdat je maar 2 kaarten mag gebruiken. Slaat nergens op natuurlijk, want zo zijn de regels van het spel nu eenmaal, maar toch.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd moeilijk in te schatten. Ik speel nu ook wat meer Omaha, maar als er bijv 3 harten op tafel liggen kun je er alleen voor gaan als je een hoge flush hebt, liefst de hoogste. Veel moeilijker om je te beheersen imo.
Ja ik ken hetquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Frustrerend vind ik vooral dat je soms een geweldige hand hebt, maar dat je er geen geen fuck aan hebt omdat je maar 2 kaarten mag gebruiken. Slaat nergens op natuurlijk, want zo zijn de regels van het spel nu eenmaal, maar toch.
Nee, Rounders hebben me alleen maar geld gekost. Ik denk dat ik zo'n 20 Round 1's heb gespeeld, de helft ongeveer round 2 tokens gekregen, daarvan twee keer in Round 3 beland. Die twee keer heb ik Round 3 altijd erg agressief benaderd en dat waren de handen ook wel waard, maar ik redde het er niet mee. Ik ben van plan een stuk of 30 round 1's te gaan spelen en dan hopelijk 10-15 tokens voor Round 2 te verzamelen, zodat ik niet telkens weer "terug" moet vallen op Round 1, want dat werkt erg frustrerend.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:22 schreef MrMiguel het volgende:
Ik had het al een keer eerder gevraagd, maar niemand reageerde erop...;
Heeft nostra nou al wel eens echt $ gewonnen met die rounders? Of is ie nooit verder gekomen dan round 3 of 4, ofzo?
Om een voorbeeld te geven hoe frustrerend die Rounds kunnen zijn: er wordt werkelijk waanzinig thight gespeeld. Ik ben vandaag begonnen met die 30-Round1's-in-a-row. De eerste gewonnen. De tweede speel ik nu (17:15 postte ik dat bericht, het gaat om 10 spelers!). Ik sta dik eerste van de drie overgeblevenen met 9.700 chips. Maar dat duurt dus dik anderhalf uur.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:15 schreef nostra het volgende:
Ik ben van plan een stuk of 30 round 1's te gaan spelen en dan hopelijk 10-15 tokens voor Round 2 te verzamelen, zodat ik niet telkens weer "terug" moet vallen op Round 1, want dat werkt erg frustrerend.
Nee, je kan ze op elk willekeurig moment gebruiken. Daarom ook dat ik nu maar door ga met die Round 1's. Dat is even twee weken doorbijten, maar dan heb je (althans, dat hoop ik) een stuk of 10-15 tokens waardoor je de komende tijd je kunt richten op Round 2's.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:49 schreef MrMiguel het volgende:
Oh, maar je krijgt dus echt tokens die je op elk willekeurig moment voor de volgende ronde kunt gebruiken? Dus niet dat als je round 1 met #123456 wint, je automatisch bent ingeschreven voor round 2 met #432156?
Had je Milan @ 1,01 gebacked met al je geld?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:37 schreef Evertje het volgende:
verdomme zeg
doe ik net al toernooi met met 69 man, 20 dollar inleg per persoon. Sta ik na een uur spelen tweede. Krijg ik geen verbinding meer met die gameserver, terwijl al mn andere internetapplicaties het wel doen.
past wel bij deze avond eigenlijk....na dat gedoe met liverpool
Nee, had milan al gebacked voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 26 mei 2005 03:27 schreef Greetings het volgende:
[..]
Had je Milan @ 1,01 gebacked met al je geld?![]()
Ehh, net wakker of zo?quote:
haal alletwee maar doorquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
En je was nog wel onze pokerking / pokergod (doorhalen wat niet van toepassing is)
gehehheehehehe, Heerlijk ventje ben...quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
haal alletwee maar door........ik heb wel ff op 63 gestaan
.......daarna binnen 25 minuten op zero
Ik heb best lol gehad, ik denk dat ik een paar honderd ga storten
Dan gaat nhet de goede kant op met je derksen..........bluffen levert geld op.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
JohanDerksen wins $60.80
Dit is genieten, een bluf met een paar 3-en
Ik deed een all in, en ze pasten!!!!
Na een half uur aan een tafel met vaste mensen leer je ze een beetje kennen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:43 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Dan gaat nhet de goede kant op met je derksen..........bluffen levert geld op.
Maar all-in bluffen, is niet echt handig als je veel geld bluft.........met het halve bedrag zal je tegenstander hetzelfde reageren. Als ie goed heeft gaat ie zelfs 100 dollar mee...........heeft ie niks, dan past ie nog op 20
Game on
Jammer Derksen....H2H .heerst best
Hahahah .........ach, een TILT heeft iedere speler wel eens, kan goed en slecht uitpakkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Na een half uur aan een tafel met vaste mensen leer je ze een beetje kennen...
Daarmee praat ik m'n lompe gok half goed
L:igt er tropuwens ook aan wat je vorige handelingen waren.....eenmaal bluffen, dan moet je doorzetten (tenzij de ander overduidelijk meer heeft). Als je de flop en turn zelf hebt geraised en je gaat bij de laatste ALL-IN dan gaan ze meestal wel pleitequote:Op donderdag 26 mei 2005 22:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Na een half uur aan een tafel met vaste mensen leer je ze een beetje kennen...
Daarmee praat ik m'n lompe gok half goed
Zeg eensquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:51 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Jammer van dat laatste handje JohanDerksen
helaas wel. pure pech dat zijn 2 vrouwen werden verslagen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:02 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Zeg eens..............all-in naar de kloten
Bij mij niet, ik heb liever 2 vrouwen dan 2 heren/2 boeren/1 heer + 1 boer/ 1 boer + 1 vrouw/ 1 heer + 1 vrouw*quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:05 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
helaas wel. pure pech dat zijn 2 vrouwen werden verslagen.
't zijn ook mijn minst favoriete pocketkaarten
Als je met bijvoorbeeld Photoshop de breedte op 550 pixels zet is de afbeelding op zijn scherpst voor het FOK!-forum.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:33 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
wens me alvast maar veel succes voor ronde 4
[[url=http://home.planet.nl/~hedde019/round3.jpg]afbeelding][/URL]
het lukt me helaas niet om scherpe afbeeldingen hier te plaatsen dus je moet even 2 x klikken voor een goed beeld. iemand goede tips om wel scherpe afbeeldingen te plaatsen? via imagehosting lukt het me ook niet goed.
quote:
.........niets doorgehaald Derksenquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
En je was nog wel onze pokerking / pokergod (doorhalen wat niet van toepassing is)
Hahaha, ja ja....voor het eerst sinds 1 of 2 jaar dat ik weer eens goed bezopen wasquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:24 schreef nostra het volgende:
Biblis........... loopt de boel echt te flessen............................de software van POOKIEWOOKIE is zo ingesteld dat je niet kan winnen, alleen POOKIEWOOKIE wordt rijk............![]()
![]()
Maar nee, onze nachtelijke en dronken vriend Wiebel-Us verdient elke nacht als niemand kijkt honderden en duizenden dollars![]()
![]()
Allemaal achteraf gepost screenshots van uitbetalingen en chipstacks, die niets zeggen............ waarschijnlijk is Wiebel-Us met duizenden gestart zoals hij eerder in het topic al verwachtte te gaan doen........ maar nu is dat ineens 100 euro geworden![]()
![]()
![]()
Wel even een paar Fruittellarollen laten staan zodat je aan het Fok! Toernooi kan meedoen he.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:18 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hahaha, ja ja....voor het eerst sinds 1 of 2 jaar dat ik weer eens goed bezopen was![]()
vriendelijke groet,
NG
ps. Ik heb besloten weer een pauze te nemen, want het is de kunst om op tijd te cashen.......als je winst staat dus![]()
Never manually end winning streaks!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:18 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
ps. Ik heb besloten weer een pauze te nemen, want het is de kunst om op tijd te cashen.......als je winst staat dus![]()
Ach laat hem, hij is nog steeds in de veronderstelling dat je poker wint met geluk en dat geeft zijn kwaliteiten als pokerspeler aardig weer.quote:
Nog niet echt veel geoefend sinds maandag. Ga zo nog ff. Alleen zit op BF de rooms vaak vol, en kon ik de MrBookie sofware op de een of andere manier niet downloaden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Ach laat hem, hij is nog steeds in de veronderstelling dat je poker wint met geluk en dat geeft zijn kwaliteiten als pokerspeler aardig weer.
Hoe is het met jouw poker leren inmiddels?
Veertien round 1's gespeeld tot nu toe, zestien te gaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:01 schreef nostra het volgende:
* nostra wordt ondertussen een beetje hersendood van het spelen van die Round 1's.
Dus voor vijf round 2 tokens kun je je ook inkopen in round 3 ofzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:42 schreef nostra het volgende:
Overigens zie ik bij MrBookie dat je de Round 2 tokens (25 + 2.50) ook mag gebruiken voor bijvoorbeeld een Round 3 buyin van 112.50 + 12.50.Even kijken of dat voordelig is na de volgende 16 round 1's.
Round 2 tokens zijn 25 waard, Round 3 tokens 112.50, Round 4 tokens 275. Het is allemaal inwisselbaar voor elkaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:52 schreef MrMiguel het volgende:
Dus voor vijf round 2 tokens kun je je ook inkopen in round 3 ofzo?
Aha, maar als je dus gewoon 20 round 2 tokens hebt, kun je je ook in 1 keer in die laatste round inbuyen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Round 2 tokens zijn 25 waard, Round 3 tokens 112.50, Round 4 tokens 275. Het is allemaal inwisselbaar voor elkaar.
Volgens je profiel mag jij nog helemaal niet pokerenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:45 schreef Piro het volgende:
Aangezien ik al een tijdje online poker wil ik binnenkort mijn geluk eens beproeven in het HC te Amsterdam. Zijn er mensen die zin hebben om mee te gaan? Aangezien ik niemand anders ken die wil/kan pokeren..
Ik ben de grote broer van Piro.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:09 schreef Greetings het volgende:
[..]
Volgens je profiel mag jij nog helemaal niet pokeren
Ik ben inderdaad iemand die lekker tight speelt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:31 schreef _Tjabbe_ het volgende:
He Calella, waarom speel jij altijd op fixed tafels, zit daar een taktiek achter.....dat mensen snel callen en jezelf erg tight speelt ofzo? Ik vind fixed tafels namelijk nogal zuigen, maar jij doet het niet slecht de laatste dagen zo te zien
Als iemand raised kun je folden (passen), callen (meegaan) of er overheen raisen. Als je alleen maar meegaat, en de anderen folden of gaan ook mee, betekent dat dus einde van die ronde, op naar devolgende kaart. Stel nou dat iedereen meegaat en de laatste raised er overheen, dan moet iedereen dus of weer meegaan of folden of daar weer overheen raisen. Dat re-raisen kan dus net zolang doorgaan tot je al geld erin hebt gekicktquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:14 schreef WooZ het volgende:
Wat ik nog niet snap:
hoe vaak mag er geraised worden? en wie bepaald met hoeveel er geraised wordt per keer?
Ja, 1000 fiches of 1500 fiches meen ikquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:14 schreef WooZ het volgende:
En dat Fok toernooi, legt iedereen 5$ in de pot, en hoe gaat het dan is z'n werk? Krijgt iedereen 100 fiches tot er 1tje overblijft?
Voor en op de flop zijn de bets minimaal even groot als de big blind, No Limit zegt genoeg, dus er is geen maximum. Na de flop, dus op de turn en river, zijn de bets minimaal even groot als tweemaal de big blind. Per betronde mag er maximaal drie keer geraised worden. Op een 10/20 tafel is de small blind dus 5, de big blind 10, de minimale bet pre-flop en op de flop 10 en op de turn en river 20.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:14 schreef WooZ het volgende:
hoe vaak mag er geraised worden? en wie bepaald met hoeveel er geraised wordt per keer?
Deze regel is vrij standaard, maar t hangt vaak per poker room af. Ik heb nu in 2 poker rooms gewerkt, waar er in de een 4 raises toegestaan zijn (heads up is zoals in de meeste plekken geen limiet aan raises). Ook word er op de lagere (en soms hogere) spellen op de flop naast de small bet ook de big bet toegestaan (dit werkt heel goed tegen mensen die te los spelen).quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Voor en op de flop zijn de bets minimaal even groot als de big blind, No Limit zegt genoeg, dus er is geen maximum. Na de flop, dus op de turn en river, zijn de bets minimaal even groot als tweemaal de big blind. Per betronde mag er maximaal drie keer geraised worden. Op een 10/20 tafel is de small blind dus 5, de big blind 10, de minimale bet pre-flop en op de flop 10 en op de turn en river 20.
Waarom is 't een muppet? Hij heeft juist gespeelt, Jij checked de flop terwijl er een aas ligt, dus hij schat de kans op een aas waarschijnlijk al wat minder, dus als hij op de turn 5'en vol pakt dan moet hij wel betten. Overigens had hij je al pre-flop, op de flop, op de turn en op de river gebeat. Enige wat jij had kunnen proberen is op de flop flink wat inzetten om zo alles wat je eruit wil eruit te bluffen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:15 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
zo, net even rounders level 4 gespeeld.
in de big blind AK suited,
na turn ligt er A,10,5,A
tegenstander bet 40% van de pot en ik ga all-in (waarom niet?)
tegenstander gaat mee en laat 5,5 zien
ok, in the pocket denk je maar de river is een ...... 5
op plaats 10 eruit
dus niet alleen in ronde 1 en 2 zitten verschrikkelijke muppets aan tafel.
dus je moet direct al pre flop, op de flop laten zien door hard betten dat je goeie kaarten hebt?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:26 schreef KumA het volgende:
[..]
Waarom is 't een muppet? Hij heeft juist gespeelt, Jij checked de flop terwijl er een aas ligt, dus hij schat de kans op een aas waarschijnlijk al wat minder, dus als hij op de turn 5'en vol pakt dan moet hij wel betten. Overigens had hij je al pre-flop, op de flop, op de turn en op de river gebeat. Enige wat jij had kunnen proberen is op de flop flink wat inzetten om zo alles wat je eruit wil eruit te bluffen.
Waarom in de pocket?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:15 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
in de big blind AK suited,
na turn ligt er A,10,5,A
tegenstander bet 40% van de pot en ik ga all-in (waarom niet?)
tegenstander gaat mee en laat 5,5 zien
ok, in the pocket denk je maar de river is een ...... 5
Niks mis met slow playen, maar dan kan er dus wel dit gebeuren, misverstand is overigens dat je altijd mensen in de pot wil houden, soms wil je ze er juist uithalen. En je geeft zelf al t voorbeeld, je zegt dat je dan een kleine pot had gewonnen, maar nu heb je een grote pot verloren.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:37 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
dus je moet direct al pre flop, op de flop laten zien door hard betten dat je goeie kaarten hebt?
dan was iedereen afgeschrikt en gefold en had je een lekker grote pot gehad.
is er trouwens iets mis met slowplayen (doe ik vaak)?
Niet alleen na de turn, pre flop en flop had hij al de beste handquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:38 schreef frederik het volgende:
[..]
Waarom in de pocket?
Je tegenstander kon na de turn toch al een full house bieden (AA5 van tafel plus 55 van zichzelf), jij had zelf alleen maar een three of a kind beschikbaar
een A maar ook met een 10, 5 of K...dan had hij een grotere fullhouse gehad.... hij had nog wel wat outs dus, en callen was denk ik wel een must op de river voor hem... maar zijn tegenspeler is zeker geen muppet. Nogmaals in eskimos plaats had ik z'n kaarten beschermt door meteen een bet te plaatsenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:56 schreef frederik het volgende:
oftewel de grootste muppet is eskimo, die alleen kon winnen indien de river een A gaf
Ik zelf speel relatief heel weinig, maar ik deal dit (verslavende) spel elke avond dus als ik thuis kom wil ik niet meteen t zelfde gaan doenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:59 schreef frederik het volgende:
zegt de allergrootste muppet, 1 die nog nooit gepokert heeft
(gokken zelfs maar 1 keer gedaan)
10 en K ben ik het mee eens, 5 niet (dat heeft nu juist die four of a kind opgeleverd van de tegenstander)quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:01 schreef KumA het volgende:
[..]
een A maar ook met een 10, 5 of K...dan had hij een grotere fullhouse gehad.... hij had nog wel wat outs dus, en callen was denk ik wel een must op de river voor hem... maar zijn tegenspeler is zeker geen muppet. Nogmaals in eskimos plaats had ik z'n kaarten beschermt door meteen een bet te plaatsen
Sorry je heb gelijk, te snel getypt zonder te kijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:04 schreef frederik het volgende:
[..]
10 en K ben ik het mee eens, 5 niet (dat heeft nu juist die four of a kind opgeleverd van de tegenstander)
mmm, doet me denken aan die uitspraak in Rounders; if you can't spot the clown at the table then you're the clown. dan zal ik idd wel de muppet zijn geweestquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:56 schreef frederik het volgende:
oftewel de grootste muppet is eskimo
Of je dat moet doen of niet, dat is afhankelijk van je speelstijl (en je inschatting van je tegenstanders). Als jij als tiende eindigt, dan is het nog vroeg in het spel met lage blinds dus veel mensen die de flop wel eens willen zien. Vooral met AK en dergelijke zou ik dan pre-flop flink raisen, omdat de kans dan erg laag is dat mensen callen met lage handjes die op de flop ineens monsterhanden worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:37 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
dus je moet direct al pre flop, op de flop laten zien door hard betten dat je goeie kaarten hebt?
dan was iedereen afgeschrikt en gefold en had je een lekker grote pot gehad.
Dat is inderdaad wel mooi, je bent uren zoet voor die $ 5.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:21 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
mmm, doet me denken aan die uitspraak in Rounders; if you can't spot the clown at the table then you're the clown. dan zal ik idd wel de muppet zijn geweest
in ieder geval heb ik veel plezier beleefd voor $5
Pre flop nët aan, maar dat was eigenlijk gewoon coin flippen als ze all in waren gegaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:53 schreef KumA het volgende:
Niet alleen na de turn, pre flop en flop had hij al de beste hand
Op zich is Primapoker toch niet echt een kleine jongen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:26 schreef KumA het volgende:
ik probeer trouwens dat mrbooker te downloaden maar zodra ik (na registratie) ben ingelogged op de site krijg ik niks op de link "poker". Weet iemand hier een oplossing voor?
Heeft deze client eigenlijk nog enige verbeteringen op de voornaamste clients als Ultimatebet, pokerstars, party poker etc ???
Net aan? er waren nog een paarf pocket pairs over hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Pre flop nët aan, maar dat was eigenlijk gewoon coin flippen als ze all in waren gegaan.
Ik heb altijd in mijn hoofd zitten dat kleine pairs tegen suited connected overcards ongeveer 50/50 zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:47 schreef KumA het volgende:
Net aan? er waren nog een paarf pocket pairs over hoor![]()
Ik heb even online voor je gezet.quote:Overigens word ik behoorlijk GEK dat ik die client nergens kan downloaden!!!!
THANKS!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik heb altijd in mijn hoofd zitten dat kleine pairs tegen suited connected overcards ongeveer 50/50 zijn.En ik heb het natuurlijk dan wel over head2head.
[..]
Ik heb even online voor je gezet.
Alstu.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:00 schreef KumA het volgende:
THANKS!!!
suited of niet, met de 55 en AK als voorbeeld, er zijn nog 3 A's en en 3 K's in t spel die bijde een hoger paar aan de AK geeft, ook heeft de AK suited een hogere kans op een flush (tenzij de 55 suited is, maar dan moet er denk even beveileging bij komen) en de connected kaarten hebben een hogere kans op een straight. Dus ik denk eerder dat ook al is pre flop de 55 hoger, de AK toch de favoriet is.
Wat bedoel je?....je kunt toch gewoon je seat preference instellen...dan draait de tafel hoe jij het wilt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:17 schreef KumA het volgende:
Op zich ziet die booker cllient er wel netjes uit, maar blijf t feit dat ultimate bet je altijd op de zelfde plek in je scherm zet (tafel word gedraait dat jouw seat midden onderaan staat) nog wel doen dat hun client t lekkerste is![]()
Hey, jij wilde toch naar de HC's A'dam pokeren?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:30 schreef Piro het volgende:
Momenteel krijg je op pacificpoker.com en royal vegas poker 10 $ bij inschrijving.
Omaha is geweldig!! maar bijna alleen in de pot of no limit stijlquote:
Bijde even geprobeert, maar niks gezien van $10 hoor...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:30 schreef Piro het volgende:
Momenteel krijg je op pacificpoker.com en royal vegas poker 10 $ bij inschrijving.
Vandaag na 2 uur spelen 187 dollar winst.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:01 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hahahah Calella clown.........je evenaart de winst van God NG
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:01 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hahahah Calella clown.........je evenaart de winst van God NG
Lijkt me wel leuk als jij vanavond ook weer eens meedoet met ons wekelijks Fok! tournooitjequote:Op maandag 30 mei 2005 10:19 schreef Calella het volgende:
Ik zit op een Fixed 5 dollar / 10 dollar tafel met 10 spelers.
Van de eerste 115 handen die ik krijg win ik er 1.![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon rustig blijven is het devies.![]()
Mij ook, maar ik kan vanavond niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk als jij vanavond ook weer eens meedoet met ons wekelijks Fok! tournooitje
Ik speel aardig veel live games. Veel kleine homegames maar ook grotere(Amsterdam). Live is veel en veel leuker. Alleen kan je er niet zo goed geld verdienen als op internet. Daar speel je veel meer handen.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:01 schreef KumA het volgende:
Zijn er hier ook mensen die dealen (bij HC bijvoorbeeld) of veel live poker spelen?
Doe jij vanavond wel mee?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik speel aardig veel live games. Veel kleine homegames maar ook grotere(Amsterdam). Live is veel en veel leuker. Alleen kan je er niet zo goed geld verdienen als op internet. Daar speel je veel meer handen.![]()
Weet jij wat er in Amsterdam gedaan word als iemand all in gaat voordat t zijn beurt is, en hierdoor degene die wel aan de beurt is fold. Word in amsterdam de persoon die voor zijn beurt ging geforceerd om toch t geld in te zetten?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik speel aardig veel live games. Veel kleine homegames maar ook grotere(Amsterdam). Live is veel en veel leuker. Alleen kan je er niet zo goed geld verdienen als op internet. Daar speel je veel meer handen.![]()
Waar, hoe laat en quanta kosta? Vorige keer keek ik ook even, maar ik kon jullie nergens vinden.quote:
Zo'n situatie heb ik in Amsterdam niet bij de hand gehad. Bij onze eigen homegame heeft de persoon die wel aan de beurt is mazzel. Als hij denkt dat zijn kaarten goed genoeg zijn is het een makkelijke call, anders een makkelijke fold.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:03 schreef KumA het volgende:
[..]
Weet jij wat er in Amsterdam gedaan word als iemand all in gaat voordat t zijn beurt is, en hierdoor degene die wel aan de beurt is fold. Word in amsterdam de persoon die voor zijn beurt ging geforceerd om toch t geld in te zetten?
Nou het gaat er meer om dat door zijn "all-in" gebaar mensen kan laten folden en er dan goedkoop afkomen door te checken. Er ligt me ergens iets bij dat ik in een handleiding van de Horse Shoe heb gelezen dat bij een out of turn action spelers voor 'm folden (of zelfs checken) hij gebonden is aan die actie. Nou werk ik op Aruba en hier gaat alles op z'n losjes, dus geen handleidingen (ja in een officieel casino) en ik kan die horse shoe handleiding ook niet meer vinden. Maar ik heb behoorlijk wat gezeik gekregen vanavacht, de helft van de tafel was t eens en de andere helft niet, oorlog dusquote:Op maandag 30 mei 2005 14:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zo'n situatie heb ik in Amsterdam niet bij de hand gehad. Bij onze eigen homegame heeft de persoon die wel aan de beurt is mazzel. Als hij denkt dat zijn kaarten goed genoeg zijn is het een makkelijke call, anders een makkelijke fold.
Als iemand na de persoon die voor zijn beurt ging besluit te callen dan moet de persoon die voor zijn beurt ging gewoon all-in.
Onder Private kijken, zoeken naar "Het"quote:Op maandag 30 mei 2005 14:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waar, hoe laat en quanta kosta? Vorige keer keek ik ook even, maar ik kon jullie nergens vinden.
Dat is dus hetzelfde als wat ik zeg. Hij moet zich houden aan zijn actie. Het zou inderdaad niet correct zijn als hij met zijn actie mensen kan wegjagen en dan goedkoop de volgende kaarten kan zien. Anders zou een "fout" van zo'n speler hem voordeel brengen. De persoon die voor hem aan de beurt waren hebben wel voordeel.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:23 schreef KumA het volgende:
[..]
Nou het gaat er meer om dat door zijn "all-in" gebaar mensen kan laten folden en er dan goedkoop afkomen door te checken. Er ligt me ergens iets bij dat ik in een handleiding van de Horse Shoe heb gelezen dat bij een out of turn action spelers voor 'm folden (of zelfs checken) hij gebonden is aan die actie. Nou werk ik op Aruba en hier gaat alles op z'n losjes, dus geen handleidingen (ja in een officieel casino) en ik kan die horse shoe handleiding ook niet meer vinden. Maar ik heb behoorlijk wat gezeik gekregen vanavacht, de helft van de tafel was t eens en de andere helft niet, oorlog dus![]()
Nou voor zover ik me kan herrineren moet hij zich niet perse aan de actie houden, namelijk als 1 van de personen voor hem een bet maakt is hij namelijk WEL in de gelegenheid om te folden. Maar nogmaals dit kan ik mij uit de horse shoe handleiding herinneren..vroeg me eigenlijk af hoe t bij HC gaat.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat is dus hetzelfde als wat ik zeg. Hij moet zich houden aan zijn actie. Het zou inderdaad niet correct zijn als hij met zijn actie mensen kan wegjagen en dan goedkoop de volgende kaarten kan zien. Anders zou een "fout" van zo'n speler hem voordeel brengen. De persoon die voor hem aan de beurt waren hebben wel voordeel.
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:54 schreef Evertje het volgende:
ik wil ook wel meedoen vanavond. leuker dan tegen die engelsen spelen.
waar en hoe?
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Onder Private kijken, zoeken naar "Het"
Dan zul je : Het grote Fok! Pokertournooi 4 vinden
ww om je aan te melden is fokpoker.
Inleg is $ 5,00 + $ 0.50 (Fee voor MrB.)
Het begint om 21.00
Kan zijn dat alleen Nostra nog maar is geregistreerd, ik meld me meteen aan als ik thuis ben straks.
Ja, ik ben nog niet wakkerquote:
Iedereen komt altijd op het laatste moment, schijnt pokeraars eigen te zijn.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:08 schreef PyTh het volgende:
Komt er nog wat van?
We hebben pas 3 man, tournooitje begint over 50 minuten!
Geen idee Greetingsquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:00 schreef Greetings het volgende:
FF een vraagje:
Ik speel de laatste tijd vaak het spel "Bicycle 7 hand poker" op MSN.
Kennen jullie dat?
Het is een zeer verslavend en makkelijke variant van poker. Maar nu vroeg ik me af of dit spel ook ergens online (en dan voor geld) te spelen is.... weet iemand dat?
Ging het nog goed gisteren pyth? Ik zag je op een gegeven moment een hand van 55 dollar winnen, maar even later was je al weer weg omdat je niet meer mee mocht doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geen idee Greetings
Maar ga nou maar Hold 'm oefenen, kun je voortaan op Maandag meedoen
En zo moeilijk is het niet hoor
Heb het ff bekeken en ik heb deze variant nog nooit gezien. En dus ook niet op pokersoftware waar je voor geld kan spelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:00 schreef Greetings het volgende:
FF een vraagje:
Ik speel de laatste tijd vaak het spel "Bicycle 7 hand poker" op MSN.
Kennen jullie dat?
Het is een zeer verslavend en makkelijke variant van poker. Maar nu vroeg ik me af of dit spel ook ergens online (en dan voor geld) te spelen is.... weet iemand dat?
Naah had een ernstige bad beat op de river voor een hele dikke pot. ($85 )quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ging het nog goed gisteren pyth? Ik zag je op een gegeven moment een hand van 55 dollar winnen, maar even later was je al weer weg omdat je niet meer mee mocht doen?
Hold 'm is de meest gespeelde variant.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:28 schreef janatwork het volgende:
welke vorm van poker word er eigenlijk gespeeld op echt grote toernooien?
De meest gespeelde varianten zijn Texas hold'em en Omaha.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:28 schreef janatwork het volgende:
welke vorm van poker word er eigenlijk gespeeld op echt grote toernooien?
7 of 8 man d8 ik, volgende week misschien >10, dan wordt er denk ik op 2 tafels gestartquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:41 schreef Mess het volgende:
Dat foktoernooitje was erg nice gister.
Alleen was ik op het einde een beetje dom
Ach ja, zie jullie allen volgende weer daar! toch?
Nu waren er btw 10 man, hoe was dat in vorige edities?
Dat is inderdaad zonde....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:01 schreef nostra het volgende:
Gisteren Round 4 gespeeld. Een absurd, maar dan ook echt absurd tighte tafel kreeg ik. Dit was de stand na 1 uur (!) spelen - met 10 man begonnen.
[afbeelding]
Zoals te zien waren de stacks echt vervelend laag, de blinds werden 150/300 na de pauze. Dan krijg je all-ins om je oren en wijs gepraat aan tafel over wat een losers er met A10 callen op Round 1 tafels. Wat een zichzelf omhoog lullend stelletje gajes zeg!Maar ze hebben me wel de angst aangepraat, ik ben gewoonweg doodgebloed door de blinds en als hoogst niet-kwalificerend voor Round 5 geeindigd (zesde).
Eigenlijk te ver weg, misschien valt er een mouw aan te passen. No limit of limit?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:02 schreef PyTh het volgende:
Ik ga op korte termijn een Poker Tournooi (Texas Hold 'm) in de omgeving van Eindhoven organiseren.
Van onze vaste groep zijn er al zeker 10 deelnemers.
Dit tournooi zal plaats bieden aan 24 spelers (3 tafels van 8)
De buyin voor dit tournooi zal ¤ 50,- bedragen en het is op basis van Freeze Out. (dus geen rebuys of add ons)
De blinds zullen om de 15 minuten omhoog gaan en er is om het uur een break van 5 minuten.
Prijzenverdeling is als volgt:
1. 35% ¤ 420,-
2. 25% ¤ 300,-
3. 15% ¤ 180
4. 10% ¤ 120,-
5. 7.5% ¤ 90,-
6. 5% ¤ 60,-
7. 3% ¤ 36,-
8. 2% ¤ 24,-
Ik verwacht dat er ook wel interesse zal zijn van sommige Fokkers vandaar dat ik het even meld.
No Limit of coursequote:Op woensdag 1 juni 2005 16:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Eigenlijk te ver weg, misschien valt er een mouw aan te passen. No limit of limit?![]()
mmm, een vriend van mij is ook een gloeilamp, hij heeft de weddenschap gewonnen dit jaar. We gaan naar Eindhoven voor die weddenschap, kan die een keer het stadion zien. Misschien valt het te combineren. Wanneer is het ongeveer denk je?quote:
Zat zelf aan begin Juli te denken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:17 schreef lubje25 het volgende:
[..]
mmm, een vriend van mij is ook een gloeilamp, hij heeft de weddenschap gewonnen dit jaar. We gaan naar Eindhoven voor die weddeschap, kan die een keer het stadion zien. Misschien valt het te combineren. Wanneer is het ongeveer denk je?![]()
terecht, het is gewoon vals spelen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef gokker het volgende:
Argh.![]()
Er vindt ip-controles plaats bij dat prima pokernetwerk. Verdomme![]()
Blijkbaar zien ze het, als je met 2 verschillende accounts(hetzelfde ipnummer) aan dezelfde tafel gaat zitten.
Ik heb het 1 keer gedaan thuis gedaan, met 2 pc's aan dezelfde tafel lopen pokeren(veel grotere winstkans). Nog geen 5 dagen later ben ik geband op dat netwerk.![]()
Klik hier voor een screenshot.
Je kan ook met je vrienden aan dezelfde tafel zitten en via IRC elkaar vertellen welke kaarten je hebt. Dat is hetzelfde, alleen daar komen ze nooit achter.quote:
ja daar kunnen ze niets tegen doen, wel tegen 2 ips aan dezelfde tafel. Lijkt me niet meer dan logisch dat ze er dan ook wat aan doen....quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef gokker het volgende:
[..]
Je kan ook met je vrienden aan dezelfde tafel zitten en via IRC elkaar vertellen welke kaarten je hebt. Dat is hetzelfde, alleen daar komen ze nooit achter.
Klopt, dat is ook valsspelen en daarom net zo verwerpelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef gokker het volgende:
[..]
Je kan ook met je vrienden aan dezelfde tafel zitten en via IRC elkaar vertellen welke kaarten je hebt. Dat is hetzelfde, alleen daar komen ze nooit achter.
Het is niet puur en alleen een Fok Pokertournooi.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:43 schreef Fugie het volgende:
is het gezien de de aantrekkingskracht van het fok pokertoernooi miss een idee om inzet iets te verlagen![]()
ik had het over het grote fok pokertoernooi van maandags, niet van jouquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is niet puur en alleen een Fok Pokertournooi.
Ik had vanuit hier ook wel wat interesse verwacht maar het bedrag zal inderdaad voor vele hier wat te hoog gegrepen zijn.
Had Nostra, JD en Callela zeker wel verwacht eigenlijk.
Dacht alquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik had het over het grote fok pokertoernooi van maandags, niet van jou
maakt er iemand trouwens nog een toernooitje klaar, ik kan het niet want ik ben m'n wachtwoord vergetenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dacht al
Maare als $ 5.00 (¤ 3,90) al teveel is![]()
We zaten vorige keer met 10 man aan een tafel en hebben elke week nog meer deelnemers gehad ondanks de $ 5.00 + $ 0.50
Ik heb geen idee hoe de software in elkaar zit, maar in principe zouden ze je gewoon je internetverkeer kunnen tappen en zien dat jij allerlei dingen doorverstuurdquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja daar kunnen ze niets tegen doen, wel tegen 2 ips aan dezelfde tafel. Lijkt me niet meer dan logisch dat ze er dan ook wat aan doen....
Nostra is de aanmaak manquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:59 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
maakt er iemand trouwens nog een toernooitje klaar, ik kan het niet want ik ben m'n wachtwoord vergetendat is blijkbaar anders dan mn w8woord bij mrB, ik log automatisch in, dus weet mn w8woord niet
Ze kunnen er wel achter komen. Als je verdachte dingen aan tafel doet, dan kunnen de andere spelers een klacht indienen. Ze kijken dan je bet-gedrag na en als ze vinden dat het inderdaad verdacht is dan bannen ze je.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:12 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de software in elkaar zit, maar in principe zouden ze je gewoon je internetverkeer kunnen tappen en zien dat jij allerlei dingen doorverstuurd
Ik zou best willen, Pyth, en de buyin zal me worst wezen zolang er geen rebuys zijn, maar Eindhoven is vanuit Haarlem wel een pokke-eind rijden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:33 schreef PyTh het volgende:
Had Nostra, JD en Callela zeker wel verwacht eigenlijk.
Huhquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:30 schreef nostra het volgende:
Ik zou best willen, Pyth, en de buyin zal me worst wezen zolang er geen rebuys zijn, maar Eindhoven is vanuit Haarlem wel een pokke-eind rijden.
Het is nieuwbouw schat, dus dat is nog in aanbouw.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:15 schreef Notoire_Gek het volgende:
HuhJij had toch een appartement in A'dam gekocht? .........heb je dat al moeten verkopen .... of heb je er 1-tje bijgekocht
Amsterdam is een wereldstad, en ik ben zelfs voor Ajax in Europees verband.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:19 schreef Suijk het volgende:
Appartement in Amsterdam? Grappig, met zo'n icoon.
Ook dat wordt gelogd als jij altijd met dezelfde persoon aan tafel zit en er rare calls zijn dan wordt je ook gebanned.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef gokker het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:17 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Ook dat wordt gelogd als jij altijd met dezelfde persoon aan tafel zit en er rare calls zijn dan wordt je ook gebanned.
systeem zit dus gewoon goed in elkaarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:42 schreef gokker het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb nog een aantal accounts die niet geblokt, maar waarmee ik wel aan dezelfde tafel heb gezeten.
Ik heb MrB ook gemaild, waarom ik geband bent. Ze zijn zo dom geweest, om mij alle details terug te mailen.
Wat blijkt: er wordt over een langere termijn gemonitoord. Stel dat je met 2 accounts aan 1 tafel gaat zitten en met beide accounts wordt weinig gewonnen, dan is er niks aan de hand. Maar kom je over een maand weer terug en je wint een aardig bedrag bij elkaar. Dan gaan er alarmbellen af bij hun.
Niet helemaal. Of anders was mijn ip-adres wel geblokt en al mijn accounts geband.quote:
hoi...soow ik zit hier met een kater van hier tot ginder (ben nu al op om te gaan tennisen), ook zo dom van me om snachts nog te gaan pokeren. Ik ben nieuw in het online wereldje (speelde het al regelmatig metvrienden in de kroeg/bij iemand thuis) en ookal heeft het naar mijn mening wat minder charme, het is toch wel relaxed.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:57 schreef nostra het volgende:
Twee tot drie handen van de 20-30 spelen lijkt me een beter uitgangspunt, hallekees.
wow cool, was dat meteen de eerste keer dat je het irl speelde? 10/20 is wel spannend, lijkt me dat je dan best veel kan verliezen, een paar honderd euro ofzo..quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:58 schreef nostra het volgende:
Even wat 10/20 Limit gespeeld in HC A'dam heute. Leuk hoor.Carribean ging me beter af though, in totaal met 10 euro winst het casino uitgelopen en dan wel uitgebreid gedineerd en gedronken met zijn tweeen.
Ach ja.
Was inderdaad de eerste keer en ik was eigenlijk wat "bang" omdat je - wat je ook aan imago probeert te doen - toch als newbie aan zo'n tafel komt te zitten. Het was overigens echt alsof je in het buitenland was, ik heb nauwelijks Nederlanders gezien aan de tafels. Je kan inderdaad wel veel verliezen, maar het aantal handen dat je speelt is vele malen minder dan op een online tafel. Voordat ik aanschoof op de hold'em tafel had ik wat Carribean gespeeld en daar leuk verdiend (eerste hand AAAKKquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:46 schreef HoIIandia het volgende:
wow cool, was dat meteen de eerste keer dat je het irl speelde? 10/20 is wel spannend, lijkt me dat je dan best veel kan verliezen, een paar honderd euro ofzo..
hoeveel tafels hebben ze daar eigenlijk, en welke verschillende inzetten?
Toch niet om half 5 's nachts hé.quote:Op zondag 5 juni 2005 04:30 schreef WeirdMicky het volgende:
M'n zusje van 10 is echt cool. Ze speelt op everest poker voor 5 cent...met gratis entree. En ze heeft nu al 2 vd 3 potjes gewonnen![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 03:03 schreef Notoire_Gek het volgende:
Tafel 1 .................. 255 - 30 = $ 225,00 winst
Tafel 2 .................. 421 - 90 = $ 331,00 winst
------------------------------------------------------
................................................$ 556,00 winst
Niet te veel sigarenrook in haar gezicht blazen he.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik niet... Heb een keer een date.. Dus ik kan zeer waarschijnlijk niet
Tis ook niet letterlijk een date...quote:Op maandag 6 juni 2005 18:50 schreef nostra het volgende:
[..]
Niet te veel sigarenrook in haar gezicht blazen he.
En niet over pocket aces gaan praten.Have fun!
wat een vage dag trouwens voor een date
Vorige week duurde het iets van anderhalf uur geloofik? Met 10 man... Nu zijn er pas 5 inschrijvingenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:37 schreef janatwork het volgende:
even een vraagje hoelang duurt dat toernooi vanavond?
Lees: mijn vriendin bleef me maar aan mijn kop zeuren dat ik teveel achter internet zat. Nu heb ik pikstraf en ben ik te laat voor het toernooi.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kut.. de wip duurde te lang... Net het toernooi gemist...
Niet te laat, 2e geworden... En ik eerstequote:Op maandag 6 juni 2005 21:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Lees: mijn vriendin bleef me maar aan mijn kop zeuren dat ik teveel achter internet zat. Nu heb ik pikstraf en ben ik te laat voor het toernooi.
Ik had het over JD.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:18 schreef Flappie666 het volgende:
Niet te laat, 2e geworden... En ik eerste![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik had het over JD.
Congrats! We moeten trouwens nog wel eens wat aan die puntentelling doen eigenlijk, het is wat unfair dat ik nu ver bovenaan sta, alleen maar omdat ik alle toernooien gespeeld heb. Maar ik heb niet zo'n zin in allerlei gereken eigenlijk. Bovendien, JD is aan het neuken en ik start windows mediaplayer weer op, daar mag wel wat tegenover staan.![]()
Goed plan, dan staat de ware God bovenaanquote:Op maandag 6 juni 2005 22:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik had het in het begin er al over... Iemand die aan alle toernooien meedoet, wint... Kort door de bocht...
Denk nog eens aan mn tips qua % of zo
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:37 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Goed plan, dan staat de ware God bovenaan
Fugie
Maar je kan best op steeds andere pokersites spelenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:17 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Ook dat wordt gelogd als jij altijd met dezelfde persoon aan tafel zit en er rare calls zijn dan wordt je ook gebanned.
Erectieproblemen JD?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kut.. de wip duurde te lang... Net het toernooi gemist...
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |