haal alletwee maar doorquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
En je was nog wel onze pokerking / pokergod (doorhalen wat niet van toepassing is)
gehehheehehehe, Heerlijk ventje ben...quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
haal alletwee maar door........ik heb wel ff op 63 gestaan
.......daarna binnen 25 minuten op zero
Ik heb best lol gehad, ik denk dat ik een paar honderd ga storten
Dan gaat nhet de goede kant op met je derksen..........bluffen levert geld op.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
JohanDerksen wins $60.80
Dit is genieten, een bluf met een paar 3-en
Ik deed een all in, en ze pasten!!!!
Na een half uur aan een tafel met vaste mensen leer je ze een beetje kennen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:43 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Dan gaat nhet de goede kant op met je derksen..........bluffen levert geld op.
Maar all-in bluffen, is niet echt handig als je veel geld bluft.........met het halve bedrag zal je tegenstander hetzelfde reageren. Als ie goed heeft gaat ie zelfs 100 dollar mee...........heeft ie niks, dan past ie nog op 20
Game on
Jammer Derksen....H2H .heerst best
Hahahah .........ach, een TILT heeft iedere speler wel eens, kan goed en slecht uitpakkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Na een half uur aan een tafel met vaste mensen leer je ze een beetje kennen...
Daarmee praat ik m'n lompe gok half goed
L:igt er tropuwens ook aan wat je vorige handelingen waren.....eenmaal bluffen, dan moet je doorzetten (tenzij de ander overduidelijk meer heeft). Als je de flop en turn zelf hebt geraised en je gaat bij de laatste ALL-IN dan gaan ze meestal wel pleitequote:Op donderdag 26 mei 2005 22:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Na een half uur aan een tafel met vaste mensen leer je ze een beetje kennen...
Daarmee praat ik m'n lompe gok half goed
Zeg eensquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:51 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Jammer van dat laatste handje JohanDerksen
helaas wel. pure pech dat zijn 2 vrouwen werden verslagen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:02 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Zeg eens..............all-in naar de kloten
Bij mij niet, ik heb liever 2 vrouwen dan 2 heren/2 boeren/1 heer + 1 boer/ 1 boer + 1 vrouw/ 1 heer + 1 vrouw*quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:05 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
helaas wel. pure pech dat zijn 2 vrouwen werden verslagen.
't zijn ook mijn minst favoriete pocketkaarten
Als je met bijvoorbeeld Photoshop de breedte op 550 pixels zet is de afbeelding op zijn scherpst voor het FOK!-forum.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:33 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
wens me alvast maar veel succes voor ronde 4
[[url=http://home.planet.nl/~hedde019/round3.jpg]afbeelding][/URL]
het lukt me helaas niet om scherpe afbeeldingen hier te plaatsen dus je moet even 2 x klikken voor een goed beeld. iemand goede tips om wel scherpe afbeeldingen te plaatsen? via imagehosting lukt het me ook niet goed.
quote:
.........niets doorgehaald Derksenquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
En je was nog wel onze pokerking / pokergod (doorhalen wat niet van toepassing is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |