je had gelijk.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:51 schreef MrMiguel het volgende:
Waarschijnlijk heb je gewoon verkeerd gekeken, en had hij toch echt AK, of jij QT of zoiets...
Omdat je het zo graag wiltquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hey NG...
Moet je niet ff posten dat je me maar liefst 1x een pot zag verliezen en dat ik DUS dan altijd verlies?
Want jij hebt toch, met jouw wijsheid, genoeg aan 10 sec om te zien of iemand wint of niet?
Ik lees het morgen wel.
Sleep wellquote:> vriompeis raised for $4
> Floppy_B folded
> thesheikster folded
> JohanDerksen called for $3
> Dealing the river(Jª)
> JohanDerksen bet for $8
> vriompeis called for $8
> JohanDerksen shows Two Pair, Aces over Queens
(A A Q Q J )
> vriompeis shows Three of a Kind, Aces
(A A A Q J )
Biblis> i told you..the house allways wins :-)
> vriompeis wins $25.20 with Three of a Kind, Aces
> Flappie666 posted small blind ($0.25)
> JohanDerksen cannot enter the game because he is out of money
Host je plaatje ergens waar ie ook te bekijken is. Dit is zwaar onleesbaar..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:11 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
woeiiiiii
[[url=http://images5.theimagehosting.com/screen.24.JPG]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:33 schreef Coelho het volgende:
[..]
Host je plaatje ergens waar ie ook te bekijken is. Dit is zwaar onleesbaar..
Anders klik er effe op...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:33 schreef Coelho het volgende:
[..]
Host je plaatje ergens waar ie ook te bekijken is. Dit is zwaar onleesbaar..
1. Klopt, bij Holdem mag je alle 7 kaarten gebruiken, dus bijv. 2 hand + 3 tafel maar ook 1 hand + 4 tafel of zelfs alle 5 de kaarten van de tafel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef janatwork het volgende:
even een vraagje: bij de spelregers staat:
Deze kaarten mag iedereen gebruiken in combinatie met zijn eigen 2 kaarten.
De bedoeling is om een zo hoog mogelijke hand te vormen met 5 kaarten. Bij Omaha krijg je 4 kaarten en komen er ook 5 op tafel, hierbij moet je echter wel een combinatie maken met 2 pocket hands en 3 van de tafel.
http://www.pokerchips.nl/spelregels.asp daar heeft de speler 2 heren in zijn hand een schoppen en een harten. vervolgens wint hij met een flush met schoppen. kan ik hieruit concluderen dat je niet persee alle 2 de kaarten uit je hand hoeft te gebruiken?
dan nog een vraagje. De gene naast de dailer button doet de kleine inzet (zeg 0.5) de gene daarnaast de hoge (zeg 1)en de rest hoeft dus niets in te zetten? mag je dan als speler 3 raisen met bijvoorbeeld 5? en ik neem aan dat speler 1 en 2 respectivelijk 4.5 en 4 moeten bij leggen om mee te gaan?
ik ben zeker van plan om vaker poker te gaan spelen. maar eerst even de regels netjes op een rijtje
Bij Holdem klopt dat iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef janatwork het volgende:
De bedoeling is om een zo hoog mogelijke hand te vormen met 5 kaarten.
http://www.pokerchips.nl/spelregels.asp daar heeft de speler 2 heren in zijn hand een schoppen en een harten. vervolgens wint hij met een flush met schoppen. kan ik hieruit concluderen dat je niet persee alle 2 de kaarten uit je hand hoeft te gebruiken?
Klopt, die small en big blind gebruiken ze zodat er altijd iets in de pot zit om voor te spelenquote:dan nog een vraagje. De gene naast de dailer button doet de kleine inzet (zeg 0.5) de gene daarnaast de hoge (zeg 1)en de rest hoeft dus niets in te zetten? mag je dan als speler 3 raisen met bijvoorbeeld 5? en ik neem aan dat speler 1 en 2 respectivelijk 4.5 en 4 moeten bij leggen om mee te gaan?
Klopt, het gaat om de hoogste combinatie van maximaal 5 kaarten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef janatwork het volgende:
De bedoeling is om een zo hoog mogelijke hand te vormen met 5 kaarten.
Bijquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Bij Holdem klopt dat idd
[..]
Klopt, die small en big blind gebruiken ze zodat er altijd iets in de pot zit om voor te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |