Die $ 0.50 is de opbrengst voor MrBookmaker. Van alle inleggelden gaat dus $ 5 keer het aantal deelnemers in de prijzenpot.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef Noca het volgende:
Even een dom vraagie, waar staat die 0.50 voor? Je hebt een buyin van 5 en wat is die 0.50?
Wat zijn rounders dan? En heb je die ook als je via mrbookie speelt?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
Een free roll toernooi is mij niet veel waard.
Ik doe er nu wel aan mee...
maar ik denk dat je meer kans hebt op een geldprijs als je aan een goedkoop betaald toernooi meedoet. Of rounders of zo...
Maar toch... we zien wel ff
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:36 schreef Fliepke het volgende:
Wie doet er zometeen mee aan de $200 freeroll van 21.00?
Sure, alles om een beetje te oefenen met hold'em. En met een beetje geluk, wie weet. Niet dat dat al ooit is voorgekomen in een freeroll, maar met iedere freeroll komen we verder.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:36 schreef Fliepke het volgende:
Wie doet er zometeen mee aan de $200 freeroll van 21.00?
Hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:53 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
kijk even in je handgeschiedenis of hij idd JxQx had.
Echt waar gebeurd, ik was getuige.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik had QQ
en ik ga all in...
Tegenstander heeft 77 en gaat mee...
De flop heeft een 7... Mooi kut
De turn was kut...
en de river was een Q
Moehahaha
Kom ik goed weg
> JohanDerksen wins $21.35 with a Full House, Queens full of Sevens
je had gelijk.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:51 schreef MrMiguel het volgende:
Waarschijnlijk heb je gewoon verkeerd gekeken, en had hij toch echt AK, of jij QT of zoiets...
Omdat je het zo graag wiltquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hey NG...
Moet je niet ff posten dat je me maar liefst 1x een pot zag verliezen en dat ik DUS dan altijd verlies?
Want jij hebt toch, met jouw wijsheid, genoeg aan 10 sec om te zien of iemand wint of niet?
Ik lees het morgen wel.
Sleep wellquote:> vriompeis raised for $4
> Floppy_B folded
> thesheikster folded
> JohanDerksen called for $3
> Dealing the river(Jª)
> JohanDerksen bet for $8
> vriompeis called for $8
> JohanDerksen shows Two Pair, Aces over Queens
(A A Q Q J )
> vriompeis shows Three of a Kind, Aces
(A A A Q J )
Biblis> i told you..the house allways wins :-)
> vriompeis wins $25.20 with Three of a Kind, Aces
> Flappie666 posted small blind ($0.25)
> JohanDerksen cannot enter the game because he is out of money
Host je plaatje ergens waar ie ook te bekijken is. Dit is zwaar onleesbaar..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:11 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
woeiiiiii
[[url=http://images5.theimagehosting.com/screen.24.JPG]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:33 schreef Coelho het volgende:
[..]
Host je plaatje ergens waar ie ook te bekijken is. Dit is zwaar onleesbaar..
Anders klik er effe op...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:33 schreef Coelho het volgende:
[..]
Host je plaatje ergens waar ie ook te bekijken is. Dit is zwaar onleesbaar..
1. Klopt, bij Holdem mag je alle 7 kaarten gebruiken, dus bijv. 2 hand + 3 tafel maar ook 1 hand + 4 tafel of zelfs alle 5 de kaarten van de tafel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef janatwork het volgende:
even een vraagje: bij de spelregers staat:
Deze kaarten mag iedereen gebruiken in combinatie met zijn eigen 2 kaarten.
De bedoeling is om een zo hoog mogelijke hand te vormen met 5 kaarten. Bij Omaha krijg je 4 kaarten en komen er ook 5 op tafel, hierbij moet je echter wel een combinatie maken met 2 pocket hands en 3 van de tafel.
http://www.pokerchips.nl/spelregels.asp daar heeft de speler 2 heren in zijn hand een schoppen en een harten. vervolgens wint hij met een flush met schoppen. kan ik hieruit concluderen dat je niet persee alle 2 de kaarten uit je hand hoeft te gebruiken?
dan nog een vraagje. De gene naast de dailer button doet de kleine inzet (zeg 0.5) de gene daarnaast de hoge (zeg 1)en de rest hoeft dus niets in te zetten? mag je dan als speler 3 raisen met bijvoorbeeld 5? en ik neem aan dat speler 1 en 2 respectivelijk 4.5 en 4 moeten bij leggen om mee te gaan?
ik ben zeker van plan om vaker poker te gaan spelen. maar eerst even de regels netjes op een rijtje
Bij Holdem klopt dat iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef janatwork het volgende:
De bedoeling is om een zo hoog mogelijke hand te vormen met 5 kaarten.
http://www.pokerchips.nl/spelregels.asp daar heeft de speler 2 heren in zijn hand een schoppen en een harten. vervolgens wint hij met een flush met schoppen. kan ik hieruit concluderen dat je niet persee alle 2 de kaarten uit je hand hoeft te gebruiken?
Klopt, die small en big blind gebruiken ze zodat er altijd iets in de pot zit om voor te spelenquote:dan nog een vraagje. De gene naast de dailer button doet de kleine inzet (zeg 0.5) de gene daarnaast de hoge (zeg 1)en de rest hoeft dus niets in te zetten? mag je dan als speler 3 raisen met bijvoorbeeld 5? en ik neem aan dat speler 1 en 2 respectivelijk 4.5 en 4 moeten bij leggen om mee te gaan?
Klopt, het gaat om de hoogste combinatie van maximaal 5 kaarten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef janatwork het volgende:
De bedoeling is om een zo hoog mogelijke hand te vormen met 5 kaarten.
Bijquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Bij Holdem klopt dat idd
[..]
Klopt, die small en big blind gebruiken ze zodat er altijd iets in de pot zit om voor te spelen
ik werd een tijd geleden 32e bij 200$ freeroll, vloog eruit door een beetje overmoedige all-in, maar is lastig om zo'n freeroll te gaan winnen, er doen meestal tussen de 5000 en 10000 man aan mee..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:26 schreef Fliepke het volgende:
Ik nam wel erg veel risico en kwam niet hoger dan de 466e plaats.
Mijn beste prestatie is 39e in een $ 400,- tourney waar bijna 12000 gasten aan meededen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ik werd een tijd geleden 32e bij 200$ freeroll, vloog eruit door een beetje overmoedige all-in, maar is lastig om zo'n freeroll te gaan winnen, er doen meestal tussen de 5000 en 10000 man aan mee..![]()
Idd moeilijk in te schatten. Ik speel nu ook wat meer Omaha, maar als er bijv 3 harten op tafel liggen kun je er alleen voor gaan als je een hoge flush hebt, liefst de hoogste. Veel moeilijker om je te beheersen imo.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had een paar dagen geleden aan een freeroll omaha tournooi meegedaan. De meeste mensen konden dat helemaal niet dus ik hield het nog best lang vol, maar dat Omaha is toch wel vrij lastig om in te schatten.
Frustrerend vind ik vooral dat je soms een geweldige hand hebt, maar dat je er geen geen fuck aan hebt omdat je maar 2 kaarten mag gebruiken. Slaat nergens op natuurlijk, want zo zijn de regels van het spel nu eenmaal, maar toch.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd moeilijk in te schatten. Ik speel nu ook wat meer Omaha, maar als er bijv 3 harten op tafel liggen kun je er alleen voor gaan als je een hoge flush hebt, liefst de hoogste. Veel moeilijker om je te beheersen imo.
Ja ik ken hetquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Frustrerend vind ik vooral dat je soms een geweldige hand hebt, maar dat je er geen geen fuck aan hebt omdat je maar 2 kaarten mag gebruiken. Slaat nergens op natuurlijk, want zo zijn de regels van het spel nu eenmaal, maar toch.
Nee, Rounders hebben me alleen maar geld gekost. Ik denk dat ik zo'n 20 Round 1's heb gespeeld, de helft ongeveer round 2 tokens gekregen, daarvan twee keer in Round 3 beland. Die twee keer heb ik Round 3 altijd erg agressief benaderd en dat waren de handen ook wel waard, maar ik redde het er niet mee. Ik ben van plan een stuk of 30 round 1's te gaan spelen en dan hopelijk 10-15 tokens voor Round 2 te verzamelen, zodat ik niet telkens weer "terug" moet vallen op Round 1, want dat werkt erg frustrerend.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:22 schreef MrMiguel het volgende:
Ik had het al een keer eerder gevraagd, maar niemand reageerde erop...;
Heeft nostra nou al wel eens echt $ gewonnen met die rounders? Of is ie nooit verder gekomen dan round 3 of 4, ofzo?
Om een voorbeeld te geven hoe frustrerend die Rounds kunnen zijn: er wordt werkelijk waanzinig thight gespeeld. Ik ben vandaag begonnen met die 30-Round1's-in-a-row. De eerste gewonnen. De tweede speel ik nu (17:15 postte ik dat bericht, het gaat om 10 spelers!). Ik sta dik eerste van de drie overgeblevenen met 9.700 chips. Maar dat duurt dus dik anderhalf uur.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:15 schreef nostra het volgende:
Ik ben van plan een stuk of 30 round 1's te gaan spelen en dan hopelijk 10-15 tokens voor Round 2 te verzamelen, zodat ik niet telkens weer "terug" moet vallen op Round 1, want dat werkt erg frustrerend.
Nee, je kan ze op elk willekeurig moment gebruiken. Daarom ook dat ik nu maar door ga met die Round 1's. Dat is even twee weken doorbijten, maar dan heb je (althans, dat hoop ik) een stuk of 10-15 tokens waardoor je de komende tijd je kunt richten op Round 2's.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:49 schreef MrMiguel het volgende:
Oh, maar je krijgt dus echt tokens die je op elk willekeurig moment voor de volgende ronde kunt gebruiken? Dus niet dat als je round 1 met #123456 wint, je automatisch bent ingeschreven voor round 2 met #432156?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |