Wat bedoel je?....je kunt toch gewoon je seat preference instellen...dan draait de tafel hoe jij het wilt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:17 schreef KumA het volgende:
Op zich ziet die booker cllient er wel netjes uit, maar blijf t feit dat ultimate bet je altijd op de zelfde plek in je scherm zet (tafel word gedraait dat jouw seat midden onderaan staat) nog wel doen dat hun client t lekkerste is![]()
Hey, jij wilde toch naar de HC's A'dam pokeren?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:30 schreef Piro het volgende:
Momenteel krijg je op pacificpoker.com en royal vegas poker 10 $ bij inschrijving.
Omaha is geweldig!! maar bijna alleen in de pot of no limit stijlquote:
Bijde even geprobeert, maar niks gezien van $10 hoor...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:30 schreef Piro het volgende:
Momenteel krijg je op pacificpoker.com en royal vegas poker 10 $ bij inschrijving.
Vandaag na 2 uur spelen 187 dollar winst.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:01 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hahahah Calella clown.........je evenaart de winst van God NG
quote:Op zondag 29 mei 2005 13:01 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hahahah Calella clown.........je evenaart de winst van God NG
Lijkt me wel leuk als jij vanavond ook weer eens meedoet met ons wekelijks Fok! tournooitjequote:Op maandag 30 mei 2005 10:19 schreef Calella het volgende:
Ik zit op een Fixed 5 dollar / 10 dollar tafel met 10 spelers.
Van de eerste 115 handen die ik krijg win ik er 1.![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon rustig blijven is het devies.![]()
Mij ook, maar ik kan vanavond niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk als jij vanavond ook weer eens meedoet met ons wekelijks Fok! tournooitje
Ik speel aardig veel live games. Veel kleine homegames maar ook grotere(Amsterdam). Live is veel en veel leuker. Alleen kan je er niet zo goed geld verdienen als op internet. Daar speel je veel meer handen.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:01 schreef KumA het volgende:
Zijn er hier ook mensen die dealen (bij HC bijvoorbeeld) of veel live poker spelen?
Doe jij vanavond wel mee?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik speel aardig veel live games. Veel kleine homegames maar ook grotere(Amsterdam). Live is veel en veel leuker. Alleen kan je er niet zo goed geld verdienen als op internet. Daar speel je veel meer handen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |