terecht, het is gewoon vals spelen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef gokker het volgende:
Argh.![]()
Er vindt ip-controles plaats bij dat prima pokernetwerk. Verdomme![]()
Blijkbaar zien ze het, als je met 2 verschillende accounts(hetzelfde ipnummer) aan dezelfde tafel gaat zitten.
Ik heb het 1 keer gedaan thuis gedaan, met 2 pc's aan dezelfde tafel lopen pokeren(veel grotere winstkans). Nog geen 5 dagen later ben ik geband op dat netwerk.![]()
Klik hier voor een screenshot.
Je kan ook met je vrienden aan dezelfde tafel zitten en via IRC elkaar vertellen welke kaarten je hebt. Dat is hetzelfde, alleen daar komen ze nooit achter.quote:
ja daar kunnen ze niets tegen doen, wel tegen 2 ips aan dezelfde tafel. Lijkt me niet meer dan logisch dat ze er dan ook wat aan doen....quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef gokker het volgende:
[..]
Je kan ook met je vrienden aan dezelfde tafel zitten en via IRC elkaar vertellen welke kaarten je hebt. Dat is hetzelfde, alleen daar komen ze nooit achter.
Klopt, dat is ook valsspelen en daarom net zo verwerpelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef gokker het volgende:
[..]
Je kan ook met je vrienden aan dezelfde tafel zitten en via IRC elkaar vertellen welke kaarten je hebt. Dat is hetzelfde, alleen daar komen ze nooit achter.
Het is niet puur en alleen een Fok Pokertournooi.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:43 schreef Fugie het volgende:
is het gezien de de aantrekkingskracht van het fok pokertoernooi miss een idee om inzet iets te verlagen![]()
ik had het over het grote fok pokertoernooi van maandags, niet van jouquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is niet puur en alleen een Fok Pokertournooi.
Ik had vanuit hier ook wel wat interesse verwacht maar het bedrag zal inderdaad voor vele hier wat te hoog gegrepen zijn.
Had Nostra, JD en Callela zeker wel verwacht eigenlijk.
Dacht alquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik had het over het grote fok pokertoernooi van maandags, niet van jou
maakt er iemand trouwens nog een toernooitje klaar, ik kan het niet want ik ben m'n wachtwoord vergetenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dacht al
Maare als $ 5.00 (¤ 3,90) al teveel is![]()
We zaten vorige keer met 10 man aan een tafel en hebben elke week nog meer deelnemers gehad ondanks de $ 5.00 + $ 0.50
Ik heb geen idee hoe de software in elkaar zit, maar in principe zouden ze je gewoon je internetverkeer kunnen tappen en zien dat jij allerlei dingen doorverstuurdquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja daar kunnen ze niets tegen doen, wel tegen 2 ips aan dezelfde tafel. Lijkt me niet meer dan logisch dat ze er dan ook wat aan doen....
Nostra is de aanmaak manquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:59 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
maakt er iemand trouwens nog een toernooitje klaar, ik kan het niet want ik ben m'n wachtwoord vergetendat is blijkbaar anders dan mn w8woord bij mrB, ik log automatisch in, dus weet mn w8woord niet
Ze kunnen er wel achter komen. Als je verdachte dingen aan tafel doet, dan kunnen de andere spelers een klacht indienen. Ze kijken dan je bet-gedrag na en als ze vinden dat het inderdaad verdacht is dan bannen ze je.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:12 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de software in elkaar zit, maar in principe zouden ze je gewoon je internetverkeer kunnen tappen en zien dat jij allerlei dingen doorverstuurd
Ik zou best willen, Pyth, en de buyin zal me worst wezen zolang er geen rebuys zijn, maar Eindhoven is vanuit Haarlem wel een pokke-eind rijden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:33 schreef PyTh het volgende:
Had Nostra, JD en Callela zeker wel verwacht eigenlijk.
Huhquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:30 schreef nostra het volgende:
Ik zou best willen, Pyth, en de buyin zal me worst wezen zolang er geen rebuys zijn, maar Eindhoven is vanuit Haarlem wel een pokke-eind rijden.
Het is nieuwbouw schat, dus dat is nog in aanbouw.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:15 schreef Notoire_Gek het volgende:
HuhJij had toch een appartement in A'dam gekocht? .........heb je dat al moeten verkopen .... of heb je er 1-tje bijgekocht
Amsterdam is een wereldstad, en ik ben zelfs voor Ajax in Europees verband.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:19 schreef Suijk het volgende:
Appartement in Amsterdam? Grappig, met zo'n icoon.
Ook dat wordt gelogd als jij altijd met dezelfde persoon aan tafel zit en er rare calls zijn dan wordt je ook gebanned.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef gokker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |