omg,quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:50 schreef Seborik het volgende:
Ach, het kan erger met deze foto uit 1977:
[afbeelding]
Uit die tijd rouleert er ook een liveversie clip van Snowblind waarin Ozzy dit belabberde pakje aan heeft en heel lijp staat te klappen. Echt geweldig.
quote:We were hanging out in our t-shirts and leather, Ozzy in the dress [gestolen van een vrouw eerder in het verhaal] when all of a sudden Ozzy nudged me, "hey mate I fancy a bump"
"Dude" I told him "we're out of blow. Maybe I can send the busdriver out for some"
"Give me a straw", he said unfazed.
"But, dude ther's no bow"
"Give me the straw I'm having a bump"
I handed the straw and he walked over to a crack in the sidewalk and bent over it. I saw a long collumn of ants, marching to a little sand dugout built where the pavement met te dirt. And as I thought "no he wouldn't" he did. He put the straw in his nose and, with his bare white ass peeking out from under the dress like a sliced honeydew, sent the entire line of ants tinkeling up his nose with a single, monstrous snort.
[hier zit een verhaal hoe ozzy zijn eigen en de urine van nicky sixx opdrinkt]
From that moment on we always knew that whatever we were doing , there was someone who was sicker and more disgusting than we were.
[en dan komt er een stuk dat ozzy wel een rem had en die rem heet sharon]
Ah, ah, ah, ah, staying alive, staying alivequote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, ah, ah, ah, staying alive, staying alive.
Ik heb hem geleend van cynic .. is wel een hilarisch verhaalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:27 schreef Zanderrr het volgende:
Ik wil die Motley Crue-bio nog steeds een keer lezen, lijkt me sowieso wel erg vermakelijk. Hopen dat ze 'm in de bibliotheek hebben, geld er aan uitgeven is wel weer een beetje zonde...
quote:John Michael Osbourne - born outside Birmingham, England and better known by rock and TV fans as Ozzy Osbourne - has been arrested other times. But this mug shot of the Rock-n-Roll living legend was taken in connection with his May 1984 arrest in Memphis, Tennessee for public intoxication - he was found staggering drunk down Beale Street.
On 19 February, 1982, while wearing a dress, he was arrested in San Antonio, Texas for pissing on the Alamo - he latest said this was one of his greatest regrets. On 1 October, 1982 he visited the Alamo again. But this time, instead of urinating on it, he played a concert there and donated $10K to the Alamo.
He also served two months in Winson Green Prison for burglary in 1965.
Ik vind het eigenlijk een verbetering..quote:ik ben vince neil , zanger van mötley crüe, en ik doe elvis na
nou woeptiedoo !quote:
Komt die toevallig van Never Say Die. Een liveregistratie uit 1978. Die heb ik een tijd terug op DVD gekocht, en daarop staat Ozzy in ieder geval ook als een idioot te klappen in een op zijn minst aparte outfit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:50 schreef Seborik het volgende:
Ach, het kan erger met deze foto uit 1977:
[afbeelding]
Uit die tijd rouleert er ook een liveversie clip van Snowblind waarin Ozzy dit belabberde pakje aan heeft en heel lijp staat te klappen. Echt geweldig.
2 jaar pas?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:02 schreef Tokus het volgende:
he Sebbo, bedankt voor de Large. Ik weet nu wat ik niet mis.
Wat vroeger nog een catalogus was die zich op metal richtte, is nu afgezakt naar iets wat begint met 30 paginas ander soort shirts, dan 4 pagina's metal shirts, nog een zootje cds, en verder weer allemaal troep.
de laatste die ik zelf ontving, zo'n 2 jaar terug, begon tenminste nog met de bandshirts. Maar nee dat is nu ook al niet meer het geval. Eerst 10 paginas funshirts en kottik kleertjes. Wat een troep.
En die Slipknot-schoenen dan!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:02 schreef Tokus het volgende:
he Sebbo, bedankt voor de Large. Ik weet nu wat ik niet mis.
laatste keer dat ik er kleren bestelde is zo'n 10 jaar terug hoor. en dat waren dus bandshirts.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:13 schreef webfreak het volgende:
[..]
2 jaar pas?
Ik geloof dat ik in 2-MAVO ofzo zat toen ik, rebels als ik was, mijn abbo stopzette omdat de rest van de klas zich ineens óók in de Large-kledij begon te interesseren
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:46 schreef nipeng het volgende:
Wat is dit? Verkiezing faggot van de 70ies?
ik denk dat ze de helft iig zelf niet bewust meegemaakt hebben .. maar het is wel een onderhoudelijk boek..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:41 schreef Seborik het volgende:
Zouden die verhalen van Mötley Crue allemaal echt gebeurd zijn of hier en daar wat aangedikt geschreven in de roes van een flinke hoeveelheid coke?
Vanzelfsprekend. Fun-shirts zijn voor mietjesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
laatste keer dat ik er kleren bestelde is zo'n 10 jaar terug hoor. en dat waren dus bandshirts.
Ik heb genoten van dat boek. Dat verhaal ook van Ozzy O. die met een rietje een rits mieren opsnoofquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:41 schreef Seborik het volgende:
Zouden die verhalen van Mötley Crue allemaal echt gebeurd zijn of hier en daar wat aangedikt geschreven in de roes van een flinke hoeveelheid coke?
Met notabene een langharige nicht erin!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:26 schreef nipeng het volgende:
[..]
Bestel je een bandshirt, krijg je zo'n kapot ding.![]()
En Killing Joke staat in de UK in het voorprogramma. Ik had nog bijna kaartjes gekocht alleen om Killing Joke te gaan zien, maar dat was me toch iets te gortigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:48 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm ze treden ergens in 2005 op in europa (dat is ze nooit eerder gelukt
)
en vince is alweer wat afgevallen :
mick mars zal wel bijna in rolstoel moeten gitaar spelen ben ik bang voor !
Do it! Do it! Do it! Misschien kun je er een rechtszaak over aanspannen en wanneer je verliest van een brug af springen.. Do it! Do it! Do it! Do it!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:14 schreef -Angel- het volgende:
Ik luister net voor het eerst "Suicide Solution". En opeens voel ik de neiging om iemand neer te gaan schieten. Het lijkt wel of dit nummer mijn aanzet tot die acties.
Gelijk weggooien, het is voor je eigen bestwil en geestelijke gezondheid. Luister liever naar muziek met een positieve boodschap, 50 cent of the Game of zo.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:14 schreef -Angel- het volgende:
Ik luister net voor het eerst "Suicide Solution". En opeens voel ik de neiging om iemand neer te gaan schieten. Het lijkt wel of dit nummer mijn aanzet tot die acties.
quote:You can call me player yeah, but I ain't playing fair (Uh huh)
Takers say I'm the hottest thang comin' this year (No doubt, ha ha ha)
In the hood niggas know, how I handle my problems
I walk up close, and I fo', fo' revolve 'em
Don't make me run to you, put the gun to you
Have yo ass on Phil Donahue explaining what the fuck I done to you
Thug niggas in the street saying I'm sunning you
Dude I'll smoke you every motherfucker under you
People say chill, but still I do, what I wanna do
For now on, when I speak, y'all niggas better listen
Why run against a thoroughbred when you ain't in no condition
Still got shit on ya nose, from all that ass you been kissing (hahaha)
Dat is een goed idee Zanderrr, ik wordt er simpelweg gewoon paranoid van.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:47 schreef Zanderrr het volgende:
Gelijk weggooien, het is voor je eigen bestwil en geestelijke gezondheid.
Meteen je supersoaker mee achter op de fietsquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:14 schreef -Angel- het volgende:
Dat kan niet want mijn moeder komt dadelijk thuis.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:16 schreef Beathoven het volgende:
Meteen je supersoaker mee achter op de fiets
Oh, ik zei sorry vanwege de offtopic slowchat met mezelf. Niet belangrijk verder.quote:
Geen liefhebbers van Pancho's Lament hier?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:16 schreef -Angel- het volgende:
Heeft iemand hier het album Pancho's Lament? Is het nog een aanrader of is het maar niets?
Leuk programma op parkpop dit jaar! Wie weet reis ik ook weer es een keer af naar De Haag. AL was het alleen maar voor Elvisquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb Bruce Dickinson gezien op tv!!
Hij ging het verchil tussen een concorde en een boeing 747 uitleggen ofzo!
Zn haar zit overigens nu wel een stuk beter dan 10 jaar geleden!
Het parkpop programma is overigens nog niet eens helemaal waardeloos!Ik kan gewoon Relax, Gabriel Rios, Killing Joke, Fish en Zita Swoon achter elkaar zien!
Ok, op verschillende podia, dat wel, maar niet alles staat tegelijk.
En als ik dan wil, dan kan ik ook nog Elvis Costello kijken!
En dan ga ik nu weer verder met studeren.
Ik weet niet eens wie/wat het is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Geen liefhebbers van Pancho's Lament hier?
nee. Net zo min als van Mösselgärothquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Geen liefhebbers van Pancho's Lament hier?
Of Within Temptation.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
Het parkpop programma is overigens nog niet eens helemaal waardeloos!Ik kan gewoon Relax, Gabriel Rios, Killing Joke, Fish en Zita Swoon achter elkaar zien!
Ok, op verschillende podia, dat wel, maar niet alles staat tegelijk.
En als ik dan wil, dan kan ik ook nog Elvis Costello kijken!
Luister maar dit is een van tracks van het album -> Pancho's Lament. En nee, het is geen 50 Cent.quote:
Leuk is een understatement!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:16 schreef dwerg het volgende:
Concert van Zuco 103 met Residentie Orkest was leuk.
Alleen duurde het maar 70 minuten.
allereerst.. erg gaaf dat je 'm mag interviewen!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:29 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wat zal ik hem vragen?
Steve, why are you so ugly?
Steve, do you have a mirror at home?
Steve, are you really a owner of a lonely heart?
Ach, iemand moet voor nieuwe nummers op Sky Radio zorgen. Lenny lijkt me dan ook een aardige kandidaat voor nieuwe Chris de Burghquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:05 schreef Tokus het volgende:
oh, en Lenny Kravitz mag ook wel 's stoppen. Die heeft weer zo'n ultra saaie single afgeleverd. Leuk voor hem dat hij dat doet, maar moet dat nou echt op de radio? Er is echt geen fuck aan.
Heel de wereld? Nee, een klein dorpje hield moedig stand..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:16 schreef Z het volgende:
De Libertines zijn op één of ander manier het troetelbandje geworden van de NME, en vervolgens de rest van de wereld.
Yuuuhhhhhquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:39 schreef TheGrandWazoo het volgende:
We gaan! Neem je MD speler mee en micro!
houbenjh @ home punt en elquote:Webby! Ik probeer je steeds te mailen maar iets klopt niet!
Nah ja, mijn wereldje danquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:40 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Heel de wereld? Nee, een klein dorpje hield moedig stand..
Vind het echt een band van niks, eigenlijk. Zijn toch ook uit elkaar inmiddels?
Gelukkig bestaat er niet zo iets als een te lang Motorpsycho concert!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:38 schreef Z het volgende:
Ik ben ook wel eens weg gegaan omdat het te lang duurde, Guided By Voices hield maar niet op met spelen, en ik heb ook wel eens een heeeel lang Motorpsycho concert meegemaakt ...
Ook weer verkrijgbaar zijn de toffe Slayerschoenen.quote:
de enige reden is z'n crack verslaving waardoor die elke keer op de voorpagina van de Engelse tabloids staat. Hij heeft ook een journalist in elkaar getimmerd die een documentaire over hem aan het maken was. Tercecht want die journalist was zo mogelijk mentaal nog instabieler dan Pete Doherty.Kutband trouwens.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:05 schreef Tokus het volgende:
wat is dat toch met the Libertines? op Studio Brussel komt die ex-zanger daarvan constant in het popnieuws, vooral vanwege z'n relatie met Kate Moss. Ik ken heel die gast niet, en de band heb ik ook nog nooit van gehoord, maar daar doen ze net alsof het Britney Spears is en wordt z'n liefdesleven constant besproken.
Ik doe wel m'n best om the Libertines een kutband te vinden, maar zo af en toe glipt er toch een nummer door mijn ijzeren muur van elitisme die ik dan nog erg leuk vind ook. I know I know, I have no spine.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
de enige reden is z'n crack verslaving waardoor die elke keer op de voorpagina van de Engelse tabloids staat. Hij heeft ook een journalist in elkaar getimmerd die een documentaire over hem aan het maken was. Tercecht want die journalist was zo mogelijk mentaal nog instabieler dan Pete Doherty.Kutband trouwens.
ach ik heb de hele documentaire vorige week gekeken zodat ik zeker wist dat het een eikel isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik doe wel m'n best om the Libertines een kutband te vinden, maar zo af en toe glipt er toch een nummer door mijn ijzeren muur van elitisme die ik dan nog erg leuk vind ook. I know I know, I have no spine.![]()
*ril*quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:49 schreef Beathoven het volgende:
Ik kwam Summo's auto vanmiddag nog tegen
[afbeelding]
Bedankt voor de tip. Misschien is ie nog geïnteresseerd en wil ie de andere jaargangen ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:59 schreef Zanderrr het volgende:
Toffe Ellende was een tijdje terug op zoek naar oude OORs (of is 't OORen?) uit de jaren 90.
Ik moet zeggen dat het laatste Tussler concert wel op het randje was hoor. Ze hebben toen vanaf een uurtje of 10 tot een uurtje of half 2 gespeeld. Toen had ik het toch echt wel een beetje gehad hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er niet zo iets als een te lang Motorpsycho concert!
Het ontwerp met de trappen langs de zijkant is regelrecht geript van het Nederlands paviljoen op de wereld tentoonstelling 2000 in Hannover.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:22 schreef nipeng het volgende:
Ok die zal ik dit weekend luisteren. Ik moet de realplayer nog emergen als er al een versie is voor amd64.
Ander onderwerp:
[afbeelding]
They created a monster! Dit is de nieuwe effenaar...
Over columns gesproken, lees dit heerlijk stuk van Inso eens: http://weblog.fok.nl/blog/7058quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:03 schreef Seborik het volgende:
Het wordt deels openlucht, Z.
http://frontpage.fok.nl/column/2900
Weer een keer een column over muziek. Voor de verandering.
Herkenbaar probleem!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:44 schreef nipeng het volgende:
Vandaag kaartjes gekocht voor ISIS. Kaartje kost 15 euro.... 3.35 euro servicekosten.
Ja, helemaal. Wanneer het langer mooi weer is, ga ik dat ook zeker doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:05 schreef thaleia het volgende:
of in elk geval dit zou de dagindeling moeten zijn van iedereen in dit land
Ben gisteren naar het Festival aan de Werf geweest in Utrecht, ook best gezellig met dit weer.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gisteren was ook een mooie dag. Eerst een paar uur in de zon zitten en Brusselmans lezen. Vervolgens wat lekkere stukken vlees op de barbecue leggen en van 22:00 tot 1:30 op het strand zitten met een groepje vrienden en wat biertjes.
Er zijn wel meer gebouwen met de trappen buiten om hoor Jukeles, het Centre Pompidou, om er maar eens een te noemen. Ik ben wel beniewd hoe de Effenaar eruit ziet als het af is. Kan best nog wel wat worden volgens mij.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:51 schreef julekes het volgende:
[..]
Het ontwerp met de trappen langs de zijkant is regelrecht geript van het Nederlands paviljoen op de wereld tentoonstelling 2000 in Hannover.
[afbeelding]
MVRDV heeft gewoon de oude tekeningen uit de kast gehaald.
Hoop het wel idd, want vermoedelijk woon ik daar volgend jaar in de buurt en worden 013, Paradiso, Melkweg, Motown etc. lastiger te bereizen. Zou leuk zijn dan dat de nieuwe Effenaar dan meer optredens kan krijgenquote:Op zondag 29 mei 2005 11:01 schreef Z het volgende:
[..]
Er zijn wel meer gebouwen met de trappen buiten om hoor Jukeles, het Centre Pompidou, om er maar eens een te noemen. Ik ben wel beniewd hoe de Effenaar eruit ziet als het af is. Kan best nog wel wat worden volgens mij.
Bedankt voor je modwerk alvast! Goed gedaan, hopen op een goede opvolger!quote:Op zondag 29 mei 2005 11:47 schreef nipeng het volgende:
Nou weg zal ik niet gaan.
We moeten even bekijken hoe het loopt.
Ik zou ontslag hebben genomen, mits ik vantevoren zou weten dat het optreden zo goed zo zijnquote:Op maandag 30 mei 2005 15:41 schreef OProg het volgende:
Ik moest gisteren werken terwijl ik ook Howe had willen zien.
Ik wist niet dat je fan van Yes-R was.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:00 schreef nipeng het volgende:
Ik wou het Yes topic nog kicken maar ben het vergeten.
Zong 'ie ook?quote:Op maandag 30 mei 2005 13:07 schreef webfreak het volgende:
Volledig acoustisch, in z'n uppie, stuk voor stuk brijlante composities; het overtrof al mijn verwachtingen
Nee, hij speelde vooral. Hij is nog steeds ontzettend goed, en speelt voor twee.quote:
Eerst een goed cijfer halenquote:Op maandag 30 mei 2005 21:12 schreef Liejannuh het volgende:
Management en ict: informatiestrategie en toepassing is de opvolger voor dat gigantisch kansloze tentamen.
En ik ben nu extra gemotiveerd om alles af te ronden en om over 1 jaar klaar te zijn.
Nu eerst een fles wijn open trekken!
quote:Dear friend,
I am the Manager of Foreign Accounts Department of Standard Trust Bank Plc, am writing you this letter to solicit your support and co-operation to carry out this transaction. We discovered an abandoned Sum of US$20Million (Twenty Million U.S Dollars) in an account that belongs to one of our foreign customers who died along side his entire family on the 6th of May,2002 in a Local Plane Crash at Kano State,enroute Abuja (The Capital City) all occupants in the Plane lost their lives,unfortunately on this same flight were dignitaries like the Sports Minister and a host of others
[..knip..]
quote:.....
After these several unsuccessful attempts,I decided to
track his last name over the Internet, to locate any
member of his family hence I contacted you.I have
contacted you to assist in repartrating the fund
valued at US$30.million left behind by my client
before it gets confisicated or declared unserviceable
by the Gold Trust Bank where this huge amount was
deposited.
quote:From: Dr. Bakare Tunde
Astronautics Project Manager
National Space Research and Development Agency (NASRDA)
Plot 555 Misau Street
PMB 437 Garki, Abuja, FCT
NIGERIA
Dear Sir,
REQUEST FOR ASSISTANCE-STRICTLY CONFIDENTIAL
I am Dr. Bakare Tunde, the cousin of Nigerian Astronaut, Air Force Major Abacha Tunde. He was the first African in space when he made a secret flight to the Salyut 6 space station in 1979. He was on a
later Soviet spaceflight, Soyuz T-16Z to the secret Soviet military space station Salyut 8T in 1989. He was stranded there in 1990 when the Soviet Union was dissolved. His other Soviet crew members returned to earth on the Soyuz T-16Z, but his place was taken up by return cargo. There have been occasional Progrez supply flights to keep him going since that time. He is in good humor, but wants to come home.
In the 14-years since he has been on the station, he has accumulated flight pay and interest amounting to almost $ 15,000,000 American Dollars. This is held in a trust at the Lagos National Savings and Trust Association. If we can obtain access to this money, we can place a down payment with the Russian Space Authorities for a Soyuz return flight to bring him back to Earth. I am told this will cost $ 3,000,000 American Dollars. In order to access this trust fund we need your assistance. ...
Die hele site is wel vermakelijk..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:44 schreef -Angel- het volgende:
Ik zeg maar één ding: The Tale of The Painted Breast.
*glaasje meedrinkt*quote:Op maandag 30 mei 2005 21:12 schreef Liejannuh het volgende:
Management en ict: informatiestrategie en toepassing is de opvolger voor dat gigantisch kansloze tentamen.
En ik ben nu extra gemotiveerd om alles af te ronden en om over 1 jaar klaar te zijn.
Nu eerst een fles wijn open trekken!
Eigenlijk was ik van plan om niet te stemmen, maar de column van Danny op de FP heeft me ervan overtuigd dat het toch beter is om voor te stemmen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:01 schreef dwerg het volgende:
Stem voor.
Goed punt. Gisteren kreeg ik ook al een mailtje van iemand, aan mij doorgestuurd door een vriendin, waarin werd verteld waarom ik nee zou moeten stemmen. Dat was wel een manier om mij flink aan het twijfelen te brengen, ik heb zelden zoveel onzin in 1 mailtje gelezen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:04 schreef dwerg het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik van plan om niet te stemmen, maar de column van Danny op de FP heeft me ervan overtuigd dat het toch beter is om voor te stemmen.
Mijn precieze verwoording die ik jullie in zijn geheel niet kan meedelen was "Kutcolumn."quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:23 schreef julekes het volgende:
Wat een waardeloze column zeg.Geef me dan maar de scheurende kringspieren en ander plastische beschrijvingen van Inso.
http://www.raw-tcsd.com/3rdCoast.htmquote:BZN-The Bastard-Negram(Holland, '70,M-/FC EX+,BC M-,TIC) $400 or (EX+/EX,SPS) $300 or (EX+/EX,TIC) $300. (SOLD)
Ze hadden anders twee van de drie knoppen wel wat groter mogen maken, want de bejaarde voor me kon de 'voor'-knop niet eens vinden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:28 schreef nipeng het volgende:
Wat zit er achter al die andere knoppen? Er zijn er maar drie nodig deze keer
voor, tegen en kweet neit.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:28 schreef nipeng het volgende:
Wat zit er achter al die andere knoppen? Er zijn er maar drie nodig deze keer
die lompe "nee!" column?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:47 schreef thaleia het volgende:
Ik ga nu op pad om tegen te gaan stemmen. Ik durf de column pas te lezen als ik weer terug ben.
Het is een ongekende prestatie, dwz hij zou ongekend moeten zijn. Ach, het valt me allang mee dat Turkije niet meer genoemd wordtquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:50 schreef Tokus het volgende:
die lompe "nee!" column?
Lucky bastard.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:25 schreef Z het volgende:
Ik heb net heerlijk ouderwets met het rode potlood gestemd.
Dat hoop ik ook. Ik vraag me ook af waar Wilders vandaan haalt dat de nee-stemmers dat niet willen. Het is nu taak voor de politiek uit te zoeken waar men tegen is, en met die punten terug naar Brussel om weer te onderhandelen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:58 schreef peaceman het volgende:
Heb ook nee gestemd, maar ben niet tegen alles. Hopelijk komt er nu weer nieuw overleg over bepaalde zaken.
Als ik soms hoorde waarom mensen tegen wilden stemmen, vraag ik me af in hoeverre ze ooit iets over de grondwet gelezen hebben. Nee stemmen omdat je Turkije niet bij de EU wilt, omdat je de euro niet leuk vindt of omdat de kop van Balkenende je niet aan staat... heel verstandig.quote:Wel is mooi dat bijna iedereen erover sprak en dus eventjes politiek bewust is geweest.
Precies!quote:[quote]Op woensdag 1 juni 2005 21:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Ik vraag me ook af waar Wilders vandaan haalt dat de nee-stemmers dat niet willen. Het is nu taak voor de politiek uit te zoeken waar men tegen is, en met die punten terug naar Brussel om weer te onderhandelen.
[..]
Ja dat is inderdaad wel een minder punt. Maar dat ligt ook mede aan de ronduit slechte uitleg. Nergens heb ik een politicus duidelijk horen uitleggen wat er voor ons land en ons persoonlijk zou veranderen bij een ja. Daar heb ik me enorm aan geergerd.quote:Als ik soms hoorde waarom mensen tegen wilden stemmen, vraag ik me af in hoeverre ze ooit iets over de grondwet gelezen hebben. Nee stemmen omdat je Turkije niet bij de EU wilt, omdat je de euro niet leuk vindt of omdat de kop van Balkenende je niet aan staat... heel verstandig.
Staat toch een stuk subtieler dan "niet aan de potlood likken aub"...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:29 schreef Anton het volgende:
Nu we Turkije er toch bijhalen: het wordt MET de grondwet alleen maar moeilijker voor ze om erbij te komen, maar dat weten een hoop mensen niet, met name Wilders &co.
Maar goed, ik heb ook mijn burgerplicht gedaan en met rood potlood het "voor" vakje ingekleurd. Ik vind het nog steeds leuk dat er in mijn stemhokje een briefje hangt met "Gelieve de potloden niet te bevochtigen"
Het stemdistrict is hier niet zo groot, bij ons waren het hooguit 40 pagina's. Maar de matrixprinter en de rest klopt wel zo ongeveer ja.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
Nouzeg, zaten er bij jullie ook 3 ambtenaren die terug waren geroepen van hun pensioen om de schoene taak te verrichten om je naam aan te kruisen op een uitgeprinte lijst (matrix printer natuurlijk) van zo'n 800 pagina's???
Dat zou toch eenvoudiger en efficienter moeten kunnen???
En Groen Links was voor!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:11 schreef Mark het volgende:
* Mark stemde voor
Als LPF, Geert Wilders en Le Pen tegen zijn, dan is de keuze snel gemaakt
In welke uithoek stemmen ze nog met potloden????quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:29 schreef Anton het volgende:
Maar goed, ik heb ook mijn burgerplicht gedaan en met rood potlood het "voor" vakje ingekleurd. Ik vind het nog steeds leuk dat er in mijn stemhokje een briefje hangt met "Gelieve de potloden niet te bevochtigen"
De opkomst was bijna 63%.quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En Groen Links was voor!
Dus uiteraard was ik ook voor!
Wat was nu eigenlijk de opkomst??
In Amsterdam bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:07 schreef cafca het volgende:
[..]
In welke uithoek stemmen ze nog met potloden????
Daarna worden ze verkocht? Benieuwd wie dat wil gaan doenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:32 schreef Z het volgende:
Maar dit was wel voor de laatste keer met potlood geloof ik.
Er is volgens mij al een best groot deel van de bevolking dat nog nooit met een potlood heeft mogen stemmen. De meeste twintigers, vermoed ik.quote:
Ik heb nog nooit zonder potlood gestemdquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:25 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb inderdaad nog nooit met potlood gestemd volgens mij, en ik zit alweer aan de verkeerde kant van de twintig.
Dat was wel het grootste nadeel inderdaad. Het eens zijn met het standpunt van Wilders (wat betreft de argumenten viel dat alleszins mee) was al erg, maar die kop toen de uitslag bekend was, en daarbij de wetenschap dat ook ik daaraan heb bijgedragen, dat hoop ik nooit meer mee te maken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:25 schreef Zanderrr het volgende:
Ik moet zeggen dat ik al bijna weer spijt had van mijn 'tegen'-stem toen ik Wilders en Mat Herben gisteren op de TV zag glunderen..
Vind het altijd wel lachen hoe gare Nederlandse lps op Ebay verkocht worden. "Rare Dutch Psych Classic! Raw beats, great for sampling". 300 piek voor een BZN-lp..quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:22 schreef nipeng het volgende:
Was even aan het googlen.. vanwege de Muziek FB titel..
BZN-The Bastard-Negram(Holland, '70,M-/FC EX+,BC M-,TIC) $400 or (EX+/EX,SPS) $300 or (EX+/EX,TIC) $300. (SOLD)
http://www.raw-tcsd.com/3rdCoast.htm
Hier in De Pijp was alles toen nog gewoon ouderwetsch.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:53 schreef Z het volgende:
De laatste landelijke verkiezingen waren toch electronisch in A'dam MuadDib? Of het je toen niet gestemd?
Toen waren 't nog rockers.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:45 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Vind het altijd wel lachen hoe gare Nederlandse lps op Ebay verkocht worden. "Rare Dutch Psych Classic! Raw beats, great for sampling". 300 piek voor een BZN-lp..
Da's Stuart IIquote:
quote:Aantal posts: 30299 (gemiddeld 190 per dag)
Als je naast de pure spamtopics trivia ook nog weghaalt, dan hou je alleen posters bovenin over die veel in metal/hiphop/indie/jazz/stoner/slow chat/feedback/hoe heet dat nummer/voeg een nummer toe-reeksen posten; en als je die weghaalt, dan hou je waarschijnlijk iemand over met 16 posts of zo.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:30 schreef Berkery het volgende:
Ik zal ook een eind naar beneden donderen als de trivia- en associatietopics niet meetellen, maar dat gaat wel op voor de hele top 20
WTF!!!! ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:22 schreef nipeng het volgende:
Ok die zal ik dit weekend luisteren. Ik moet de realplayer nog emergen als er al een versie is voor amd64.
Ander onderwerp:
[afbeelding]
They created a monster! Dit is de nieuwe effenaar...
Ik wel. Dat vorige gebouw was zo'n lekker klein donker krot. Bovendien hebben the Sex Pistols er nog gestaan..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind hem niet lelijker dan de oude Effenaar, hoor![]()
tuurlijk had het historische waarde (dat Joy division concert heb ik nog op LPquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:23 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik wel. Dat vorige gebouw was zo'n lekker klein donker krot. Bovendien hebben the Sex Pistols er nog gestaan..:Y En Joy Division!!
En nu word 't een soort Heineken Music Hall met twee zalen, en word de maandelijkse agenda gedomineerd door DJ's
De nieuwbouw ziet er trouwens afzichtelijk uit (ik woon 2 straten verderop dus ik moet er regelmatig langs.. The horror...![]()
), ik vraag me sterk af hoe ze dáár nog iets moois uit gaan maken
Ik moet zeggen dat het dagbeeld wel erg steriel over komt, maar als het nachtbeeld realistisch is, heeft dat zeker perspectief. Heeft eigenlijk wel wat, dat het gebouw overdag een beetje suf en saai is maar 's nachts tot leven komt. Past wel bij het karakter van een poppodium...quote:With the institutionalization of rock and pop music, (there are professors of pop music nowadays) new specific buildings are required. The bands that are performing are not arriving in VW-vans anymore; several 18m long trucks are usual. The new buildings should be sound and vandalism proof, provide easy access for large crowds and every evening host its own subculture. Most of these venues are now situated in old transformed buildings with prior different functions. Churches, factories or cinemas were for years hosting the concerts and dance nights. They offered an alternative for the café or the discotheque. The local rock club in Eindhoven, notorious in Holland for its acid-house, stoner-rock, and popular hiphop-nights is named the Effenaar. It is housed in an old textile factory from the late nineteenth century.
Presently De Effenaar has all the characteristics of a youth center: it is introverted and informal. It is rough and smells like beer and cigarette smoke. Together with hall 2b and the garden along the river Dommel, this community echoes the Urania of Berlin: an enclave in the city. In what way could these charms be combined with the request and desire for more professionalism?
In order to achieve a maximal garden and optimal truck-access, the building is situated as far away from the river Dommel as possible. This results in a compact footprint and leads to a stacking of the program. All the different parts of the program of the new Effenaar get their own specific sizes and are then put in a logical order.
By bending a range of little kingdoms, a main hall 'arises' like a test room. This is where the core business of the Effenaar takes place. The shape of the concert hall is a resultant of the space-requirements of the other spaces, like the smaller hall and the café/restaurant downstairs. In this way, a compact volume is made where every programmatic zone is positioned next to the concert hall and is linked to the city in front and the park behind.
Nee, het was een krot... Maar stiekem hou ik daar wel vanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:25 schreef cafca het volgende:
[..]
tuurlijk had het historische waarde (dat Joy division concert heb ik nog op LP), maar om nou te zeggen dat het een mooi gebouw was...
Ziet er leuk uit. doet me een beetje denken aan de oude befkeet Bat Cave in Tilburgquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:18 schreef Z het volgende:
Dan moeten jullie een keer naar de OCCII . Dat is ook zo'n lekker krot, een krakers bolwerk. www.occii.org
Programma valt er tegen dit jaar, inderdaad. Niet dat het mij veel uitmaakt, trouwens. Omdat ik een aantal jaren terug in een der programmeringscommissies gezeten heb word ik elk jaar weer teruggevraagd om op de dag zelf te vrijwilligeren, en dit jaar mag ik de hele dag de post bij de artiestenkleedkamers bemannen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:15 schreef thaleia het volgende:
Hallo Muziek, help me out here, moet ik naar Virus gaan a.s. zondag? Ben meegevraagd, vind het programma niet denderend, vooral niet voor 16 euro entree + treinkaartje....maarja, het is natuurlijk WEL leuk om zo'n dagje daar in het zonnetje wat rond te slenteren met een waterig biertje en te ontdekken dat bepaalde bandjes waar ik nog nooit van had gehoord eigenlijk wel erg leuk zijn
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:28 schreef nipeng het volgende:
Alles goed Vampier?
Zo frequent dat 't je niet is opgevallen dat ernaast al zo'n 2 jaar aan een nieuw gebouw word gewerkt?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:53 schreef Vampier het volgende:
[..]
betekend dit dat de ouwe effenaar weg is? Ik kwam daar nogal frequent
Ja, het huidige pand schijnt niet meer te voldoen aan de veiligheidsvoorschriften ofzo, en als mogelijke nieuwe locaties zijn al allerlei dingen voorbijgekomen: de Dobbelmanfabriek, de plek van het oude postkantoor naast het station (lijkt mij ideaal!), een samenwerkingsverband met de theater/muziekzaal van Lux, een samenwerkingsverband met Schouwburg/Vereeniging....doe mij dat oude postkantoor maar, dat is ideaal om meer mensen van buiten te trekken, want het huidige Doornroosje ligt voor mij dan wel op kruipafstand, maar mensen die met de trein komen moeten gebruik maken van bus, taxi, fiets of anders een half uur lopen. (Nouja, sinds de aanleg van nieuwe busbaan/fietspad wel korter denk ik, maar dan nog)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:29 schreef nipeng het volgende:
Oja, Doornroosje heeft ook al tijden verbouwingsplannen.
Wees blij!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 06:54 schreef nipeng het volgende:
Ik ben zo oververmoeid dat ik heb besloten maar niet naar Waldrock te gaan.
quote:In Gods Woord staat dat de duivel rond gaat als een brullende leeuw op zoek naar wie hij kan verslinden. (1Petr. 5:8) Dit probeert hij o.a. door Wâldrock. Elk jaar komen er jongeren op af die zich van geen kwaad bewust zijn en de kans lopen om verslonden te worden.
Wâldrock valt te vergelijken met een uitstorting van zwarte olie. Zwart wat staat voor duisternis met een glinsterende doch funeste aantrekkelijkheid. Een witte en vrije vogel die in contact komt met olie en hierdoor besmeurd wordt, zit gevangen.
Zo is de muziek te vergelijken met de olie en onze jonge mensen met de witte vogel.
De vraag is, laten wij de duivel zijn gang gaan op 4 juni? Blijven we zitten waar we zitten, houden we onze adem in en verroeren wij ons niet als christenen? Of… komen we in actie en gaan we op de bres staan voor deze generatie?
Graag willen wij u stimuleren om voor de laatste optie te gaan.
Op dezelfde dag dat Wâldrock plaats vindt willen wij tegenstand bieden aan het werk van de duivel door God te bidden om in te grijpen, Hem groot te maken en te proclameren dat Hij Heer is. Hierbij weten we dat Satan al verslagen is op het kruis van Golgotha.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Wees blij!
[..]
![]()
Meer info kan je vinden op http://www.wakeuproep.nl/
Ik dacht altijd dat er alleen maar koeien woonden in Burgum, maar nee, ook christenhonden.
Geniaal!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Wees blij!
[..]
![]()
Ik dacht altijd dat er alleen maar koeien woonden in Burgum, maar nee, ook christenhonden.
Geenstijlquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:32 schreef cafca het volgende:
Hoe vind je zoiets, Berkery? Geweldig!
Al die troep in m'n achtertuinquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Wees blij!
[..]
![]()
Ik ben vanmiddag nog over de campus gefietst. Een grote drassige teringbende. Die regen van vandaag heeft die grasvelden geen goed gedaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:57 schreef thaleia het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar IK ga niet naar Virus morgen.
Geweldige actie van die Christenen trouwens
quote:Op zondag 5 juni 2005 12:06 schreef Tokus het volgende:
ik hoorde laatst Kane met "My best wasn't good enough" op de radio, en toen dacht ik: ja, dat klopt.
Ja, ze stonden dat soort leuzen uit te delen voordat ik de parkeerplaats op reed... Na de extreme moslims als mohammed b, heb je nu ook de extreme christenen onder leiding van adries k. Epica maakte er zelfs nog een opmerking over tijdens hun optreden, maar hun tegengeluid kon toch niet echt tippen aan wat Dimmu Borgir liet horenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Wees blij!
[..]
![]()
Wat jammer nou dat ik een Amsterdammer ben ...quote:DEN HAAG (ANP) - Golden Earring, Kane en Di-rect zijn op zaterdag 3 september te zien op het Haagse Malieveld tijdens een nieuw Haags festival. De bands treden op tijdens het Beatstad Festival 2005. Dat maakten de initiatiefnemers, de gemeente Den Haag en AT Events, maandag bekend.
Het evenement is bedoeld voor Hagenaars en alle andere inwoners van het 070-gebied. Kaartjes gaan 12,50 euro kosten.
Wat een verschrikkingquote:Op maandag 6 juni 2005 15:21 schreef Z het volgende:
[..]
Wat jammer nou dat ik een Amsterdammer ben ...
Met die drie bands bij elkaar op een festival heb je wel 1 voordeel: je hoeft maar op 1 plek weg te blijven, genoeg andere keusquote:Op maandag 6 juni 2005 15:21 schreef Z het volgende:
[..]
Wat jammer nou dat ik een Amsterdammer ben ...
de creme de la creme van de haagse popmuziek. Gelukkig ben ik daar wegquote:Op maandag 6 juni 2005 15:27 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Wat een verschrikking![]()
Ik heb familie wonen in Den haag en dan vindt men het gek dat ik ze nooit opzoek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |