Dat hoop ik ook. Ik vraag me ook af waar Wilders vandaan haalt dat de nee-stemmers dat niet willen. Het is nu taak voor de politiek uit te zoeken waar men tegen is, en met die punten terug naar Brussel om weer te onderhandelen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:58 schreef peaceman het volgende:
Heb ook nee gestemd, maar ben niet tegen alles. Hopelijk komt er nu weer nieuw overleg over bepaalde zaken.
Als ik soms hoorde waarom mensen tegen wilden stemmen, vraag ik me af in hoeverre ze ooit iets over de grondwet gelezen hebben. Nee stemmen omdat je Turkije niet bij de EU wilt, omdat je de euro niet leuk vindt of omdat de kop van Balkenende je niet aan staat... heel verstandig.quote:Wel is mooi dat bijna iedereen erover sprak en dus eventjes politiek bewust is geweest.
Precies!quote:[quote]Op woensdag 1 juni 2005 21:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Ik vraag me ook af waar Wilders vandaan haalt dat de nee-stemmers dat niet willen. Het is nu taak voor de politiek uit te zoeken waar men tegen is, en met die punten terug naar Brussel om weer te onderhandelen.
[..]
Ja dat is inderdaad wel een minder punt. Maar dat ligt ook mede aan de ronduit slechte uitleg. Nergens heb ik een politicus duidelijk horen uitleggen wat er voor ons land en ons persoonlijk zou veranderen bij een ja. Daar heb ik me enorm aan geergerd.quote:Als ik soms hoorde waarom mensen tegen wilden stemmen, vraag ik me af in hoeverre ze ooit iets over de grondwet gelezen hebben. Nee stemmen omdat je Turkije niet bij de EU wilt, omdat je de euro niet leuk vindt of omdat de kop van Balkenende je niet aan staat... heel verstandig.
Staat toch een stuk subtieler dan "niet aan de potlood likken aub"...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:29 schreef Anton het volgende:
Nu we Turkije er toch bijhalen: het wordt MET de grondwet alleen maar moeilijker voor ze om erbij te komen, maar dat weten een hoop mensen niet, met name Wilders &co.
Maar goed, ik heb ook mijn burgerplicht gedaan en met rood potlood het "voor" vakje ingekleurd. Ik vind het nog steeds leuk dat er in mijn stemhokje een briefje hangt met "Gelieve de potloden niet te bevochtigen"
Het stemdistrict is hier niet zo groot, bij ons waren het hooguit 40 pagina's. Maar de matrixprinter en de rest klopt wel zo ongeveer ja.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
Nouzeg, zaten er bij jullie ook 3 ambtenaren die terug waren geroepen van hun pensioen om de schoene taak te verrichten om je naam aan te kruisen op een uitgeprinte lijst (matrix printer natuurlijk) van zo'n 800 pagina's???
Dat zou toch eenvoudiger en efficienter moeten kunnen???
En Groen Links was voor!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:11 schreef Mark het volgende:
* Mark stemde voor
Als LPF, Geert Wilders en Le Pen tegen zijn, dan is de keuze snel gemaakt
In welke uithoek stemmen ze nog met potloden????quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:29 schreef Anton het volgende:
Maar goed, ik heb ook mijn burgerplicht gedaan en met rood potlood het "voor" vakje ingekleurd. Ik vind het nog steeds leuk dat er in mijn stemhokje een briefje hangt met "Gelieve de potloden niet te bevochtigen"
De opkomst was bijna 63%.quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En Groen Links was voor!
Dus uiteraard was ik ook voor!
Wat was nu eigenlijk de opkomst??
In Amsterdam bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:07 schreef cafca het volgende:
[..]
In welke uithoek stemmen ze nog met potloden????
Daarna worden ze verkocht? Benieuwd wie dat wil gaan doenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:32 schreef Z het volgende:
Maar dit was wel voor de laatste keer met potlood geloof ik.
Er is volgens mij al een best groot deel van de bevolking dat nog nooit met een potlood heeft mogen stemmen. De meeste twintigers, vermoed ik.quote:
Ik heb nog nooit zonder potlood gestemdquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:25 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb inderdaad nog nooit met potlood gestemd volgens mij, en ik zit alweer aan de verkeerde kant van de twintig.
Dat was wel het grootste nadeel inderdaad. Het eens zijn met het standpunt van Wilders (wat betreft de argumenten viel dat alleszins mee) was al erg, maar die kop toen de uitslag bekend was, en daarbij de wetenschap dat ook ik daaraan heb bijgedragen, dat hoop ik nooit meer mee te maken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:25 schreef Zanderrr het volgende:
Ik moet zeggen dat ik al bijna weer spijt had van mijn 'tegen'-stem toen ik Wilders en Mat Herben gisteren op de TV zag glunderen..
Vind het altijd wel lachen hoe gare Nederlandse lps op Ebay verkocht worden. "Rare Dutch Psych Classic! Raw beats, great for sampling". 300 piek voor een BZN-lp..quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:22 schreef nipeng het volgende:
Was even aan het googlen.. vanwege de Muziek FB titel..
BZN-The Bastard-Negram(Holland, '70,M-/FC EX+,BC M-,TIC) $400 or (EX+/EX,SPS) $300 or (EX+/EX,TIC) $300. (SOLD)
http://www.raw-tcsd.com/3rdCoast.htm
Hier in De Pijp was alles toen nog gewoon ouderwetsch.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:53 schreef Z het volgende:
De laatste landelijke verkiezingen waren toch electronisch in A'dam MuadDib? Of het je toen niet gestemd?
Toen waren 't nog rockers.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:45 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Vind het altijd wel lachen hoe gare Nederlandse lps op Ebay verkocht worden. "Rare Dutch Psych Classic! Raw beats, great for sampling". 300 piek voor een BZN-lp..
Da's Stuart IIquote:
quote:Aantal posts: 30299 (gemiddeld 190 per dag)
Als je naast de pure spamtopics trivia ook nog weghaalt, dan hou je alleen posters bovenin over die veel in metal/hiphop/indie/jazz/stoner/slow chat/feedback/hoe heet dat nummer/voeg een nummer toe-reeksen posten; en als je die weghaalt, dan hou je waarschijnlijk iemand over met 16 posts of zo.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:30 schreef Berkery het volgende:
Ik zal ook een eind naar beneden donderen als de trivia- en associatietopics niet meetellen, maar dat gaat wel op voor de hele top 20
WTF!!!! ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:22 schreef nipeng het volgende:
Ok die zal ik dit weekend luisteren. Ik moet de realplayer nog emergen als er al een versie is voor amd64.
Ander onderwerp:
[afbeelding]
They created a monster! Dit is de nieuwe effenaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |