omg,quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:50 schreef Seborik het volgende:
Ach, het kan erger met deze foto uit 1977:
[afbeelding]
Uit die tijd rouleert er ook een liveversie clip van Snowblind waarin Ozzy dit belabberde pakje aan heeft en heel lijp staat te klappen. Echt geweldig.
quote:We were hanging out in our t-shirts and leather, Ozzy in the dress [gestolen van een vrouw eerder in het verhaal] when all of a sudden Ozzy nudged me, "hey mate I fancy a bump"
"Dude" I told him "we're out of blow. Maybe I can send the busdriver out for some"
"Give me a straw", he said unfazed.
"But, dude ther's no bow"
"Give me the straw I'm having a bump"
I handed the straw and he walked over to a crack in the sidewalk and bent over it. I saw a long collumn of ants, marching to a little sand dugout built where the pavement met te dirt. And as I thought "no he wouldn't" he did. He put the straw in his nose and, with his bare white ass peeking out from under the dress like a sliced honeydew, sent the entire line of ants tinkeling up his nose with a single, monstrous snort.
[hier zit een verhaal hoe ozzy zijn eigen en de urine van nicky sixx opdrinkt]
From that moment on we always knew that whatever we were doing , there was someone who was sicker and more disgusting than we were.
[en dan komt er een stuk dat ozzy wel een rem had en die rem heet sharon]
Ah, ah, ah, ah, staying alive, staying alivequote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, ah, ah, ah, staying alive, staying alive.
Ik heb hem geleend van cynic .. is wel een hilarisch verhaalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:27 schreef Zanderrr het volgende:
Ik wil die Motley Crue-bio nog steeds een keer lezen, lijkt me sowieso wel erg vermakelijk. Hopen dat ze 'm in de bibliotheek hebben, geld er aan uitgeven is wel weer een beetje zonde...
quote:John Michael Osbourne - born outside Birmingham, England and better known by rock and TV fans as Ozzy Osbourne - has been arrested other times. But this mug shot of the Rock-n-Roll living legend was taken in connection with his May 1984 arrest in Memphis, Tennessee for public intoxication - he was found staggering drunk down Beale Street.
On 19 February, 1982, while wearing a dress, he was arrested in San Antonio, Texas for pissing on the Alamo - he latest said this was one of his greatest regrets. On 1 October, 1982 he visited the Alamo again. But this time, instead of urinating on it, he played a concert there and donated $10K to the Alamo.
He also served two months in Winson Green Prison for burglary in 1965.
Ik vind het eigenlijk een verbetering..quote:ik ben vince neil , zanger van mötley crüe, en ik doe elvis na
nou woeptiedoo !quote:
Komt die toevallig van Never Say Die. Een liveregistratie uit 1978. Die heb ik een tijd terug op DVD gekocht, en daarop staat Ozzy in ieder geval ook als een idioot te klappen in een op zijn minst aparte outfit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:50 schreef Seborik het volgende:
Ach, het kan erger met deze foto uit 1977:
[afbeelding]
Uit die tijd rouleert er ook een liveversie clip van Snowblind waarin Ozzy dit belabberde pakje aan heeft en heel lijp staat te klappen. Echt geweldig.
2 jaar pas?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:02 schreef Tokus het volgende:
he Sebbo, bedankt voor de Large. Ik weet nu wat ik niet mis.
Wat vroeger nog een catalogus was die zich op metal richtte, is nu afgezakt naar iets wat begint met 30 paginas ander soort shirts, dan 4 pagina's metal shirts, nog een zootje cds, en verder weer allemaal troep.
de laatste die ik zelf ontving, zo'n 2 jaar terug, begon tenminste nog met de bandshirts. Maar nee dat is nu ook al niet meer het geval. Eerst 10 paginas funshirts en kottik kleertjes. Wat een troep.
En die Slipknot-schoenen dan!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:02 schreef Tokus het volgende:
he Sebbo, bedankt voor de Large. Ik weet nu wat ik niet mis.
laatste keer dat ik er kleren bestelde is zo'n 10 jaar terug hoor. en dat waren dus bandshirts.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:13 schreef webfreak het volgende:
[..]
2 jaar pas?
Ik geloof dat ik in 2-MAVO ofzo zat toen ik, rebels als ik was, mijn abbo stopzette omdat de rest van de klas zich ineens óók in de Large-kledij begon te interesseren
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:46 schreef nipeng het volgende:
Wat is dit? Verkiezing faggot van de 70ies?
ik denk dat ze de helft iig zelf niet bewust meegemaakt hebben .. maar het is wel een onderhoudelijk boek..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:41 schreef Seborik het volgende:
Zouden die verhalen van Mötley Crue allemaal echt gebeurd zijn of hier en daar wat aangedikt geschreven in de roes van een flinke hoeveelheid coke?
Vanzelfsprekend. Fun-shirts zijn voor mietjesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
laatste keer dat ik er kleren bestelde is zo'n 10 jaar terug hoor. en dat waren dus bandshirts.
Ik heb genoten van dat boek. Dat verhaal ook van Ozzy O. die met een rietje een rits mieren opsnoofquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:41 schreef Seborik het volgende:
Zouden die verhalen van Mötley Crue allemaal echt gebeurd zijn of hier en daar wat aangedikt geschreven in de roes van een flinke hoeveelheid coke?
Met notabene een langharige nicht erin!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:26 schreef nipeng het volgende:
[..]
Bestel je een bandshirt, krijg je zo'n kapot ding.![]()
En Killing Joke staat in de UK in het voorprogramma. Ik had nog bijna kaartjes gekocht alleen om Killing Joke te gaan zien, maar dat was me toch iets te gortigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:48 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm ze treden ergens in 2005 op in europa (dat is ze nooit eerder gelukt
)
en vince is alweer wat afgevallen :
mick mars zal wel bijna in rolstoel moeten gitaar spelen ben ik bang voor !
Do it! Do it! Do it! Misschien kun je er een rechtszaak over aanspannen en wanneer je verliest van een brug af springen.. Do it! Do it! Do it! Do it!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:14 schreef -Angel- het volgende:
Ik luister net voor het eerst "Suicide Solution". En opeens voel ik de neiging om iemand neer te gaan schieten. Het lijkt wel of dit nummer mijn aanzet tot die acties.
Gelijk weggooien, het is voor je eigen bestwil en geestelijke gezondheid. Luister liever naar muziek met een positieve boodschap, 50 cent of the Game of zo.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:14 schreef -Angel- het volgende:
Ik luister net voor het eerst "Suicide Solution". En opeens voel ik de neiging om iemand neer te gaan schieten. Het lijkt wel of dit nummer mijn aanzet tot die acties.
quote:You can call me player yeah, but I ain't playing fair (Uh huh)
Takers say I'm the hottest thang comin' this year (No doubt, ha ha ha)
In the hood niggas know, how I handle my problems
I walk up close, and I fo', fo' revolve 'em
Don't make me run to you, put the gun to you
Have yo ass on Phil Donahue explaining what the fuck I done to you
Thug niggas in the street saying I'm sunning you
Dude I'll smoke you every motherfucker under you
People say chill, but still I do, what I wanna do
For now on, when I speak, y'all niggas better listen
Why run against a thoroughbred when you ain't in no condition
Still got shit on ya nose, from all that ass you been kissing (hahaha)
Dat is een goed idee Zanderrr, ik wordt er simpelweg gewoon paranoid van.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:47 schreef Zanderrr het volgende:
Gelijk weggooien, het is voor je eigen bestwil en geestelijke gezondheid.
Meteen je supersoaker mee achter op de fietsquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:14 schreef -Angel- het volgende:
Dat kan niet want mijn moeder komt dadelijk thuis.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:16 schreef Beathoven het volgende:
Meteen je supersoaker mee achter op de fiets
Oh, ik zei sorry vanwege de offtopic slowchat met mezelf. Niet belangrijk verder.quote:
Geen liefhebbers van Pancho's Lament hier?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:16 schreef -Angel- het volgende:
Heeft iemand hier het album Pancho's Lament? Is het nog een aanrader of is het maar niets?
Leuk programma op parkpop dit jaar! Wie weet reis ik ook weer es een keer af naar De Haag. AL was het alleen maar voor Elvisquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb Bruce Dickinson gezien op tv!!
Hij ging het verchil tussen een concorde en een boeing 747 uitleggen ofzo!
Zn haar zit overigens nu wel een stuk beter dan 10 jaar geleden!
Het parkpop programma is overigens nog niet eens helemaal waardeloos!Ik kan gewoon Relax, Gabriel Rios, Killing Joke, Fish en Zita Swoon achter elkaar zien!
Ok, op verschillende podia, dat wel, maar niet alles staat tegelijk.
En als ik dan wil, dan kan ik ook nog Elvis Costello kijken!
En dan ga ik nu weer verder met studeren.
Ik weet niet eens wie/wat het is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Geen liefhebbers van Pancho's Lament hier?
nee. Net zo min als van Mösselgärothquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Geen liefhebbers van Pancho's Lament hier?
Of Within Temptation.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
Het parkpop programma is overigens nog niet eens helemaal waardeloos!Ik kan gewoon Relax, Gabriel Rios, Killing Joke, Fish en Zita Swoon achter elkaar zien!
Ok, op verschillende podia, dat wel, maar niet alles staat tegelijk.
En als ik dan wil, dan kan ik ook nog Elvis Costello kijken!
Luister maar dit is een van tracks van het album -> Pancho's Lament. En nee, het is geen 50 Cent.quote:
Leuk is een understatement!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:16 schreef dwerg het volgende:
Concert van Zuco 103 met Residentie Orkest was leuk.
Alleen duurde het maar 70 minuten.
allereerst.. erg gaaf dat je 'm mag interviewen!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:29 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wat zal ik hem vragen?
Steve, why are you so ugly?
Steve, do you have a mirror at home?
Steve, are you really a owner of a lonely heart?
Ach, iemand moet voor nieuwe nummers op Sky Radio zorgen. Lenny lijkt me dan ook een aardige kandidaat voor nieuwe Chris de Burghquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:05 schreef Tokus het volgende:
oh, en Lenny Kravitz mag ook wel 's stoppen. Die heeft weer zo'n ultra saaie single afgeleverd. Leuk voor hem dat hij dat doet, maar moet dat nou echt op de radio? Er is echt geen fuck aan.
Heel de wereld? Nee, een klein dorpje hield moedig stand..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:16 schreef Z het volgende:
De Libertines zijn op één of ander manier het troetelbandje geworden van de NME, en vervolgens de rest van de wereld.
Yuuuhhhhhquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:39 schreef TheGrandWazoo het volgende:
We gaan! Neem je MD speler mee en micro!
houbenjh @ home punt en elquote:Webby! Ik probeer je steeds te mailen maar iets klopt niet!
Nah ja, mijn wereldje danquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:40 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Heel de wereld? Nee, een klein dorpje hield moedig stand..
Vind het echt een band van niks, eigenlijk. Zijn toch ook uit elkaar inmiddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |