Leuk is een understatement!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:16 schreef dwerg het volgende:
Concert van Zuco 103 met Residentie Orkest was leuk.
Alleen duurde het maar 70 minuten.
allereerst.. erg gaaf dat je 'm mag interviewen!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:29 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wat zal ik hem vragen?
Steve, why are you so ugly?
Steve, do you have a mirror at home?
Steve, are you really a owner of a lonely heart?
Ach, iemand moet voor nieuwe nummers op Sky Radio zorgen. Lenny lijkt me dan ook een aardige kandidaat voor nieuwe Chris de Burghquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:05 schreef Tokus het volgende:
oh, en Lenny Kravitz mag ook wel 's stoppen. Die heeft weer zo'n ultra saaie single afgeleverd. Leuk voor hem dat hij dat doet, maar moet dat nou echt op de radio? Er is echt geen fuck aan.
Heel de wereld? Nee, een klein dorpje hield moedig stand..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:16 schreef Z het volgende:
De Libertines zijn op één of ander manier het troetelbandje geworden van de NME, en vervolgens de rest van de wereld.
Yuuuhhhhhquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:39 schreef TheGrandWazoo het volgende:
We gaan! Neem je MD speler mee en micro!
houbenjh @ home punt en elquote:Webby! Ik probeer je steeds te mailen maar iets klopt niet!
Nah ja, mijn wereldje danquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:40 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Heel de wereld? Nee, een klein dorpje hield moedig stand..
Vind het echt een band van niks, eigenlijk. Zijn toch ook uit elkaar inmiddels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |