Do it! Do it! Do it! Misschien kun je er een rechtszaak over aanspannen en wanneer je verliest van een brug af springen.. Do it! Do it! Do it! Do it!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:14 schreef -Angel- het volgende:
Ik luister net voor het eerst "Suicide Solution". En opeens voel ik de neiging om iemand neer te gaan schieten. Het lijkt wel of dit nummer mijn aanzet tot die acties.
Gelijk weggooien, het is voor je eigen bestwil en geestelijke gezondheid. Luister liever naar muziek met een positieve boodschap, 50 cent of the Game of zo.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:14 schreef -Angel- het volgende:
Ik luister net voor het eerst "Suicide Solution". En opeens voel ik de neiging om iemand neer te gaan schieten. Het lijkt wel of dit nummer mijn aanzet tot die acties.
quote:You can call me player yeah, but I ain't playing fair (Uh huh)
Takers say I'm the hottest thang comin' this year (No doubt, ha ha ha)
In the hood niggas know, how I handle my problems
I walk up close, and I fo', fo' revolve 'em
Don't make me run to you, put the gun to you
Have yo ass on Phil Donahue explaining what the fuck I done to you
Thug niggas in the street saying I'm sunning you
Dude I'll smoke you every motherfucker under you
People say chill, but still I do, what I wanna do
For now on, when I speak, y'all niggas better listen
Why run against a thoroughbred when you ain't in no condition
Still got shit on ya nose, from all that ass you been kissing (hahaha)
Dat is een goed idee Zanderrr, ik wordt er simpelweg gewoon paranoid van.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:47 schreef Zanderrr het volgende:
Gelijk weggooien, het is voor je eigen bestwil en geestelijke gezondheid.
Meteen je supersoaker mee achter op de fietsquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:14 schreef -Angel- het volgende:
Dat kan niet want mijn moeder komt dadelijk thuis.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:16 schreef Beathoven het volgende:
Meteen je supersoaker mee achter op de fiets
Oh, ik zei sorry vanwege de offtopic slowchat met mezelf. Niet belangrijk verder.quote:
Geen liefhebbers van Pancho's Lament hier?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:16 schreef -Angel- het volgende:
Heeft iemand hier het album Pancho's Lament? Is het nog een aanrader of is het maar niets?
Leuk programma op parkpop dit jaar! Wie weet reis ik ook weer es een keer af naar De Haag. AL was het alleen maar voor Elvisquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb Bruce Dickinson gezien op tv!!
Hij ging het verchil tussen een concorde en een boeing 747 uitleggen ofzo!
Zn haar zit overigens nu wel een stuk beter dan 10 jaar geleden!
Het parkpop programma is overigens nog niet eens helemaal waardeloos!Ik kan gewoon Relax, Gabriel Rios, Killing Joke, Fish en Zita Swoon achter elkaar zien!
Ok, op verschillende podia, dat wel, maar niet alles staat tegelijk.
En als ik dan wil, dan kan ik ook nog Elvis Costello kijken!
En dan ga ik nu weer verder met studeren.
Ik weet niet eens wie/wat het is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Geen liefhebbers van Pancho's Lament hier?
nee. Net zo min als van Mösselgärothquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Geen liefhebbers van Pancho's Lament hier?
Of Within Temptation.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
Het parkpop programma is overigens nog niet eens helemaal waardeloos!Ik kan gewoon Relax, Gabriel Rios, Killing Joke, Fish en Zita Swoon achter elkaar zien!
Ok, op verschillende podia, dat wel, maar niet alles staat tegelijk.
En als ik dan wil, dan kan ik ook nog Elvis Costello kijken!
Luister maar dit is een van tracks van het album -> Pancho's Lament. En nee, het is geen 50 Cent.quote:
Leuk is een understatement!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:16 schreef dwerg het volgende:
Concert van Zuco 103 met Residentie Orkest was leuk.
Alleen duurde het maar 70 minuten.
allereerst.. erg gaaf dat je 'm mag interviewen!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:29 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wat zal ik hem vragen?
Steve, why are you so ugly?
Steve, do you have a mirror at home?
Steve, are you really a owner of a lonely heart?
Ach, iemand moet voor nieuwe nummers op Sky Radio zorgen. Lenny lijkt me dan ook een aardige kandidaat voor nieuwe Chris de Burghquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:05 schreef Tokus het volgende:
oh, en Lenny Kravitz mag ook wel 's stoppen. Die heeft weer zo'n ultra saaie single afgeleverd. Leuk voor hem dat hij dat doet, maar moet dat nou echt op de radio? Er is echt geen fuck aan.
Heel de wereld? Nee, een klein dorpje hield moedig stand..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:16 schreef Z het volgende:
De Libertines zijn op één of ander manier het troetelbandje geworden van de NME, en vervolgens de rest van de wereld.
Yuuuhhhhhquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:39 schreef TheGrandWazoo het volgende:
We gaan! Neem je MD speler mee en micro!
houbenjh @ home punt en elquote:Webby! Ik probeer je steeds te mailen maar iets klopt niet!
Nah ja, mijn wereldje danquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:40 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Heel de wereld? Nee, een klein dorpje hield moedig stand..
Vind het echt een band van niks, eigenlijk. Zijn toch ook uit elkaar inmiddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |