Eigenlijk was ik van plan om niet te stemmen, maar de column van Danny op de FP heeft me ervan overtuigd dat het toch beter is om voor te stemmen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:01 schreef dwerg het volgende:
Stem voor.
Goed punt. Gisteren kreeg ik ook al een mailtje van iemand, aan mij doorgestuurd door een vriendin, waarin werd verteld waarom ik nee zou moeten stemmen. Dat was wel een manier om mij flink aan het twijfelen te brengen, ik heb zelden zoveel onzin in 1 mailtje gelezen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:04 schreef dwerg het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik van plan om niet te stemmen, maar de column van Danny op de FP heeft me ervan overtuigd dat het toch beter is om voor te stemmen.
Mijn precieze verwoording die ik jullie in zijn geheel niet kan meedelen was "Kutcolumn."quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:23 schreef julekes het volgende:
Wat een waardeloze column zeg.Geef me dan maar de scheurende kringspieren en ander plastische beschrijvingen van Inso.
http://www.raw-tcsd.com/3rdCoast.htmquote:BZN-The Bastard-Negram(Holland, '70,M-/FC EX+,BC M-,TIC) $400 or (EX+/EX,SPS) $300 or (EX+/EX,TIC) $300. (SOLD)
Ze hadden anders twee van de drie knoppen wel wat groter mogen maken, want de bejaarde voor me kon de 'voor'-knop niet eens vinden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:28 schreef nipeng het volgende:
Wat zit er achter al die andere knoppen? Er zijn er maar drie nodig deze keer
voor, tegen en kweet neit.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:28 schreef nipeng het volgende:
Wat zit er achter al die andere knoppen? Er zijn er maar drie nodig deze keer
die lompe "nee!" column?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:47 schreef thaleia het volgende:
Ik ga nu op pad om tegen te gaan stemmen. Ik durf de column pas te lezen als ik weer terug ben.
Het is een ongekende prestatie, dwz hij zou ongekend moeten zijn. Ach, het valt me allang mee dat Turkije niet meer genoemd wordtquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:50 schreef Tokus het volgende:
die lompe "nee!" column?
Lucky bastard.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:25 schreef Z het volgende:
Ik heb net heerlijk ouderwets met het rode potlood gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |