Gelukkig bestaat er niet zo iets als een te lang Motorpsycho concert!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:38 schreef Z het volgende:
Ik ben ook wel eens weg gegaan omdat het te lang duurde, Guided By Voices hield maar niet op met spelen, en ik heb ook wel eens een heeeel lang Motorpsycho concert meegemaakt ...
Ook weer verkrijgbaar zijn de toffe Slayerschoenen.quote:
de enige reden is z'n crack verslaving waardoor die elke keer op de voorpagina van de Engelse tabloids staat. Hij heeft ook een journalist in elkaar getimmerd die een documentaire over hem aan het maken was. Tercecht want die journalist was zo mogelijk mentaal nog instabieler dan Pete Doherty.Kutband trouwens.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:05 schreef Tokus het volgende:
wat is dat toch met the Libertines? op Studio Brussel komt die ex-zanger daarvan constant in het popnieuws, vooral vanwege z'n relatie met Kate Moss. Ik ken heel die gast niet, en de band heb ik ook nog nooit van gehoord, maar daar doen ze net alsof het Britney Spears is en wordt z'n liefdesleven constant besproken.
Ik doe wel m'n best om the Libertines een kutband te vinden, maar zo af en toe glipt er toch een nummer door mijn ijzeren muur van elitisme die ik dan nog erg leuk vind ook. I know I know, I have no spine.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
de enige reden is z'n crack verslaving waardoor die elke keer op de voorpagina van de Engelse tabloids staat. Hij heeft ook een journalist in elkaar getimmerd die een documentaire over hem aan het maken was. Tercecht want die journalist was zo mogelijk mentaal nog instabieler dan Pete Doherty.Kutband trouwens.
ach ik heb de hele documentaire vorige week gekeken zodat ik zeker wist dat het een eikel isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik doe wel m'n best om the Libertines een kutband te vinden, maar zo af en toe glipt er toch een nummer door mijn ijzeren muur van elitisme die ik dan nog erg leuk vind ook. I know I know, I have no spine.![]()
*ril*quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:49 schreef Beathoven het volgende:
Ik kwam Summo's auto vanmiddag nog tegen
[afbeelding]
Bedankt voor de tip. Misschien is ie nog geīnteresseerd en wil ie de andere jaargangen ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:59 schreef Zanderrr het volgende:
Toffe Ellende was een tijdje terug op zoek naar oude OORs (of is 't OORen?) uit de jaren 90.
Ik moet zeggen dat het laatste Tussler concert wel op het randje was hoor. Ze hebben toen vanaf een uurtje of 10 tot een uurtje of half 2 gespeeld. Toen had ik het toch echt wel een beetje gehad hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er niet zo iets als een te lang Motorpsycho concert!
Het ontwerp met de trappen langs de zijkant is regelrecht geript van het Nederlands paviljoen op de wereld tentoonstelling 2000 in Hannover.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:22 schreef nipeng het volgende:
Ok die zal ik dit weekend luisteren. Ik moet de realplayer nog emergen als er al een versie is voor amd64.
Ander onderwerp:
[afbeelding]
They created a monster! Dit is de nieuwe effenaar...
Over columns gesproken, lees dit heerlijk stuk van Inso eens: http://weblog.fok.nl/blog/7058quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:03 schreef Seborik het volgende:
Het wordt deels openlucht, Z.
http://frontpage.fok.nl/column/2900
Weer een keer een column over muziek. Voor de verandering.
Herkenbaar probleem!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:44 schreef nipeng het volgende:
Vandaag kaartjes gekocht voor ISIS. Kaartje kost 15 euro.... 3.35 euro servicekosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |