Mij niet! Hun creerde die stomme Aries hype er niet omheen.quote:
bla bla bla, huilie....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Reggie sucks ass... hij is omgekeerde evolutie... Over een paar weken is hij Donkey Kong...
Nintendo moet gewoon even een lijst met games geven die als launchtitels gaan komen...
Niks huilie... heb ik altijd al gevonden... hij past totaal niet bij Shigeru Miyamoto (en die is wel okay)quote:
Huilie, het is geen stelletje hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Niks huilie... heb ik altijd al gevonden... hij past totaal niet bij Shigeru Miyamoto (en die is wel okay)
je kan beter zo'n yank met een grote bek hebben dat een paar jappaners in gebrekkig engels die een presentatie doen.... want dat stelde noooooooit wat voor...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Niks huilie... heb ik altijd al gevonden... hij past totaal niet bij Shigeru Miyamoto (en die is wel okay)
Japanners en engels... lol... "dvd cannot be acceded... prease press button on controrrer for better resurts... now go happy be and enjoy... simurutereasly fun!!!!"quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je kan beter zo'n yank met een grote bek hebben dat een paar jappaners in gebrekkig engels die een presentatie doen.... wat dat stelde noooooooit wat voor...
behalve Shigeru Miyamoto (en die is wel okay).
SEVERAL games, including FF: CC en DRAGON QUEST.quote:He said several games were in development for the device, including Final Fantasy: Crystal Chronicles and Dragon Quest.
Die jij natuurlijk uuuuuuuuuuuuuren hebt gespeeldquote:
Ja, heb hem een paar uur gespeeldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die jij natuurlijk uuuuuuuuuuuuuren hebt gespeeld
Daaar ben ik ook wel van overtuigd !quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Steeven het volgende:
Komop mensen, lees eens. Several = naast FF: CC en Dragonquest (wat huge is in Japan) iig een hoop kwalitatief goede RPGS op de Rev. Het komt allemaal goed.
je krijgt nu niks te zien... jammer maar helaas, die yank was niet de enigste die van alles riep, waren ook die gekke jappen zelf.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:52 schreef Sickert het volgende:
beter een gebrekkige jap als een achterlijke yank die van alles roept en niks waar maakt
wil die controler zien! en derest fuck specs van soft en sony al zouden ze het willen kopieren of wat ze kunnen het geeneens
Weet je hoe duur zo'n touchscreen controller wordt? No way.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:15 schreef Max_Dark het volgende:
Over die touchscreen controller (tain en anderen); ik zeg niet dat ik er wel voor warm loop, alleen hebben ze ons 0 knoppen belooft en dan toch zeggen dat je er ouwe games op kan spelen. Dan kan het dus nooit zo'n gyroscopisch/holografisch apparaat zijn.
Gameplay over graphics is een goede term maar ze moeten de graphics niet volledig vergeten omdat de mainstream het apparaat dan toch laat liggen. Zeg nou zelf welke "Fifa liefhebber" wil fifa nou niet op z'n mooist spelen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:24 schreef Tware het volgende:
ja qua graphics, maar qua game experience en gameplay lopen ze voor. Wat is belangrijker
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 08:17 schreef King_of_cubes het volgende:
Tenminste als het blijkt te kloppen dat het apparaat niet erg veel sterker als de GameCube wordt.)
Ach al die specs van de PS3 zeggen mij eigenlijk helemaal niks. Hoeveel van die specs zijn überhaupt re;evant voor in-game graphics en physics?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nintendo had het over 2 tot 3 keer sterker. Dat vind ik niet erg veel.
Ik denk dat game experience en gameplay wel twee verschillende dingen zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:30 schreef Dementor het volgende:
Gameplay en game experience?
Wat versta je onder deze termen, is gameplay niet hetzelfde als game experience?
De xbox en ps2 hebben zat goede titels die je uren lang kunnen vermaken in combinatie met goede graphics.
Nintendo wordt gewoon uit de markt gespuugd op dit moment met de GC.
Het constant blijven schermen met dit soort termen is gewoon zielig en achterhaald.
Als je beelden gezien hebt van beide consoles zul je het verschil wel zien. Dat zien casual gamers ook en die willen graag opscheppen met hun console (sommigen) Dus die laten de Revolution stikken, en dat is slecht voor Nintendo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En de Revolution die 2 a 3 keer krachtiger is dan de GC... Ik kan me er niet echt een voorstelling bij maken...
Die beelden die nog geen eens van de console zelf kwamen en die beelden die pre rendered zijn? Ah...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als je beelden gezien hebt van beide consoles zul je het verschil wel zien. Dat zien casual gamers ook en die willen graag opscheppen met hun console (sommigen) Dus die laten de Revolution stikken, en dat is slecht voor Nintendo.
levorution?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
" When you turn on levorution you will say Wow"
van die Osokoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:59 schreef Xrenity het volgende:
Nintendo
Btw, ik houd maar niet op, maar kan dit niet voor jullie achter houden
Wtf is dit?
Osoko weer gepost
Nintendo 21 site, met ads by Google?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:59 schreef Xrenity het volgende:
Nintendo
Btw, ik houd maar niet op, maar kan dit niet voor jullie achter houden
Wtf is dit?
Osoko weer gepost
Je hebt ook wel gelijk, langzaam gaat het ook allemaal weer liggen al die druktequote:Ik begrijp eigenlijk wel dat ze niks (hebben) laten zien. Wanneer de controls echt goed zijn dan wil je niet dat het gekopieerd wordt. Feit. Waarom zouden ze het nu al laten zien? Waarschijnlijk komt er op SpaceWorld veel meer info. Als Nintendo fan moet je dat toch begrijpen.
Eigenlijk was de presentatie ook helemaal niet zo slecht. Alleen hebben we niet veel Revo info gehad. Balen zegWe kennen nu het uiterlijk van de revo, de gedachte erachter, 20 jaar Nintendo en dat hij bijzonder wordt (althans daar vertrouw ik Nintendo op
). Heb gewoon wat geduld
O, btw, dit is de laatste E3 waarop de Gamecube kan schitteren, volgend jaar staat in het teken van de revolution. Zou nogal stom zijn om nu vanalles te showen; geen aandacht voor de GC/Zelda, geen aandacht voor de DS en/of de micro. Mgoed, gewoon afwachten maar
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Je kan een Playstation3 kopen en tegen de tijd dat ie kapot is de Revolution net uit. Sluit dus mooi op elkaar aan!
PS3 fanboy, reageer er maar niet opquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat de PS3 net zo snel kapot is als de PS2. Als PS3 in januari uitkomt, en Rev in april, is ie mooi op tijd kapot
grappen uitleggen is niet grappig![]()
Hehe daarom ben ik ook blij dat jij het doet!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat de PS3 net zo snel kapot is als de PS2. Als PS3 in januari uitkomt, en Rev in april, is ie mooi op tijd kapot
grappen uitleggen is niet grappig![]()
niemand die het grappig vind ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hehe daarom ben ik ook blij dat jij het doet!
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Je kan een Playstation3 kopen en tegen de tijd dat ie kapot is de Revolution net uit. Sluit dus mooi op elkaar aan!
Levorution, de japanse manier om Revolution te zeggenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
levorution?
Je sig.. waar slaat die op?
Ja tuurlijk is ie leuk! Ik bedoel ik heb een van de eerste series PSX gehad type 1002C en ik heb een V3 PS2 waarvan allebei de lasers zo gaar zijn als maar kan. In die V3 heb ik zelfs een nieuwe laser moeten laten zetten aka 80 euro.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Kijk toch nog iemand die hem leuk vind!
quote:Fortunately, it looks like Nintendo fans won't have to wait until next year to learn more about the machine. Speaking with Reuters, Iwata said that details regarding the Revolution--including price, launch date, and its mystery controller--would be revealed by the end of the current year.
One of the surprising announcements made about the Revolution during E3 was its ability to download and play games from Nintendo consoles as far back as the NES. More surprising was that Iwata revealed to Reuters that Nintendo is in talks with third-party game publishers about including their portfolios in the Revolution's downloadable game library as well.
Iwata added that the pricing method for these downloads hasn't been decided, though there are two possibilities: to charge users per game as they download them or to sell prepaid cards in stores. He also said that Nintendo might give some games away as part of promotions.
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:36 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is ie leuk! Ik bedoel ik heb een van de eerste series PSX gehad type 1002C en ik heb een V3 PS2 waarvan allebei de lasers zo gaar zijn als maar kan. In die V3 heb ik zelfs een nieuwe laser moeten laten zetten aka 80 euro.
Vooral de eerste series van Sony's consoles kun je beter niet kopen. Al zijn die V9 en 10 ps2's ook gaar met hun mooie LS chip. Pfff.
en dan lopen die gamecube nerdjes microsoft af te zeiken omdat ze geld voor dingen vragenquote:
Ik had een maand zo'n dunne Ps2, die heb ik via dit forum geruild met een omgebouwde Xbox, maar toen is die Ps2 stuk gegaan toen ik hem al had geruildquote:
Lijkt me niet dat veel mensen het dan gaan gebruiken, en Nintendo vraagt niet overal graag veel geld voor. Okay voor de Gba titels enz wel, maar bijv online word gratis, en hun consoles zijn ook altijd erg goedkoopquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dan lopen die gamecube nerdjes microsoft af te zeiken omdat ze geld voor dingen vragen
M$ zuigt man ze vragen overal geld voor
nintendo kennende ga je 50 euro neerleggen voor zon Snes of Nes poortje, kijk maar naar de gameboy advance
Ik ga Goldeneye wel kopenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:45 schreef Cerbie het volgende:
Het idee is leuk, maar voor spellen die ik al op de N64 heb gekocht wil ik niet nog een keer betalen
Die kleine ps2's hebben bizar gare lasercoils. Weerstand van die coils is vaak minder dan de helft van wat die waarde moet zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik had een maand zo'n dunne Ps2, die heb ik via dit forum geruild met een omgebouwde Xbox, maar toen is die Ps2 stuk gegaan toen ik hem al had geruild. Gelukkig voor hem zat er nog garantie bij
. Toch vond ik het wel kut voor hem, maar hij wou weer een Xbox hebben, die gingen niet zo snel stuk volgens hem
.
Doe dan ook meteen Perfect Dark erbij, beter dan dat gaat haast niet. Alleen was het wat zwaar voor die arme N64quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ga Goldeneye wel kopen![]()
Ik denk dat het ook leuk is voor mensen om titels te spelen die ze gemist hebben, maar altijd nog wilden spelen.
Laat ze nu in de waan dat Nintendo een stichting is in plaats van een commercieel bedrijf.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dan lopen die gamecube nerdjes microsoft af te zeiken omdat ze geld voor dingen vragen
M$ zuigt man ze vragen overal geld voor
nintendo kennende ga je 50 euro neerleggen voor zon Snes of Nes poortje, kijk maar naar de gameboy advance
Denk het ook Gamedemonquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dan lopen die gamecube nerdjes microsoft af te zeiken omdat ze geld voor dingen vragen
M$ zuigt man ze vragen overal geld voor
nintendo kennende ga je 50 euro neerleggen voor zon Snes of Nes poortje, kijk maar naar de gameboy advance
Dan kunnen ze ze net zo goed gratis weggeven.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat je maar 2,50 per toptitel moet neerleggen.
Dat slaat ook weer nergens opquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ze net zo goed gratis weggeven.
Ben benieuwd wat ze dan gaan doen met de ports voor de GBA, die zullen dan wel in prijs omlaag moeten als ze 2,50 zouden wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:24 schreef MMaRsu het volgende:
Tuurlijk niet, die 2,50 gaat direct naar Nintendo. Denk even dat misschien 75.000 mensen goldeneye downloaden voor 2,50, heb je alweer aardig wat geld binnen, en het kost Nintendo niks om ze te laten downloaden.
Ja, maar in tegenstelling tot de bedrag van een jaar Live is dat niet verplicht.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:19 schreef twi het volgende:
Niet veel geld zal nog altijd minstens een paar euro zijn. Laten ze het op een mooie prijs houden, 4.99 euro. Dan hoef je maar een paar spelletjes te kopen en je zit aan het bedrag wat je betaalt voor een jaar Live, wat dus bij introductie van de X360 ook gratis gaat worden.
En iedere Xbox bezitter is verplicht Xbox Live te gebruiken?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, maar in tegenstelling tot de bedrag van een jaar Live is dat niet verplicht.
1 euro is een onrealistisch bedrag, hoe oud deze ook is. Dan kost de bandbreedte haast nog meer. En ja, er zouden best DS en RS demo's gedownload kunnen worden. Gratis, lijkt me, zoals bij de X360. Maar voor de rest lijken de prijzen die jij noemt er meer op dan 2,50 voor laten we zeggen GoldenEye, SSMB of Perfect Dark.quote:Ik denk dat NES, SNES en N64 spellen minstens zo goedkoop moeten worden als je ze in de winkel koopt. Dus N64 spellen maximaal 10 euro, SNES maximaal 5 euro en NES maximaal 1 euro.![]()
En met dit download systeem zullen ook Revolution demos en Nintendo DS demos beschikbaar worden gesteld, lijkt mij.
Mwoah denk het niet, daar moet echt een cartridge gemaakt worden, boekjes en doosjes. Dan moet je ze naar de winkel verschepen e.d. Ik vraag me af hoeveel winst ze maken op één zo'n gba nes classic.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze dan gaan doen met de ports voor de GBA, die zullen dan wel in prijs omlaag moeten als ze 2,50 zouden worden
Jonge, 1gb traffic kost een paar euro en voor 1gb kun je HEEL veel rommetjes downloaden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:38 schreef twi het volgende:
[..]
En iedere Xbox bezitter is verplicht Xbox Live te gebruiken?
[..]
1 euro is een onrealistisch bedrag, hoe oud deze ook is. Dan kost de bandbreedte haast nog meer. En ja, er zouden best DS en RS demo's gedownload kunnen worden. Gratis, lijkt me, zoals bij de X360. Maar voor de rest lijken de prijzen die jij noemt er meer op dan 2,50 voor laten we zeggen GoldenEye, SSMB of Perfect Dark.
Het was bij wijze van...Ja, ja, ik had een smiley toe moeten voegenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:45 schreef MaHawK het volgende:
Jonge, 1gb traffic kost een paar euro en voor 1gb kun je HEEL veel rommetjes downloaden.
Die 2,50 haalde ik via het gelijk downloaden > betalen systeem, niet via een winkel > papiertje > invoeren systeem ^^quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:44 schreef twi het volgende:
Ach, voor die prepaid kaartjes moet je ook een papiertje drukken, een krasvakje maken, het verschepen naar de winkels en de winkels betalen om die dingen uberhaupt te verkopen. Minder kosten dan bij een originele game, maar genoeg om die dingen niet voor te weinig weg te geven.
InsideGamer bron \ IGNquote:Ontwikkelaar Team Ninja kan de opvolger van Ninja Gaiden niet bevestigen voor de Xbox 360. Tomonobu Itagaki van Team Ninja heeft dit aangegeven tegenover IGN. Op de vraag hoe Ninja Gaiden zou kunnen worden verbeterd op de Xbox 360 heeft Itagaki toegegeven dat hij niet kan zeggen of het spel op de Xbox 360 zal verschijnen.
Lang werd gedacht dat Ninja Gaiden 2 voor de opvolger van de Xbox 360 zal verschijnen. Nu blijft er echter een mogelijkheid open dat dit spel op de PlayStation 3 of Nintendo Revolution verschijnt, al is dit niet bevestigd. Op dit moment werkt Team Ninja dan ook met man en macht aan Dead or Alive 4 voor de Xbox 360, om zich daarna volledig te concenteren op Ninja Gaiden 2.
Opvallend is dat Itagaki vorig jaar had aangegeven dat Team Ninja aan het kijken is naar mogelijkheden om spellen naar de Nintendo Revolution of PlayStation 3 te brengen. Team Ninja heeft in het verleden voornamelijk voor Nintendo gewerkt in het NES en SNES tijdperk. Daarna werden grote franchises van Team Ninja naar de PlayStation gebracht, om vervolgens te eindigen op de Xbox. Team Ninja ontwikkelt echter nog wel spellen uit de Gallop-serie voor de PlayStation 2. Ook brengt men bij Team Ninja nog geregeld een aantal spellen naar de Game Boy Advance.
Wat Itagaki overigens wel wist te melden was dat Ninja Gaiden 2 niet minder moeilijk zal zijn als zijn voorganger op de Xbox. - Lauran Beers
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:51 schreef Tomasso het volgende:
Laten we het eens over nieuws hebben!![]()
[..]
InsideGamer bron \ IGN
Roy vond het spel net als ik gewoon geen ene kloot aan, de voornaamste reden dat wij het niet hebben uitgespeeld (toch, Roy?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
Niet moeilijker ben ik wel blij mee, ik hou van een uitdaging, en vind de mensen die het spel te moeilijk vinden en daardoor niet spelen geen doorzetters ( Roy, jij toch?)
.
Pff hij was gewoon te moeilijk voor je, volgens mij kreeg je kontschopquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
Roy vond het spel net als ik gewoon geen ene kloot aan, de voornaamste reden dat wij het niet hebben uitgespeeld (toch, Roy?)
Nee, maar Nintendo online service is gewoon gratis zover ik weet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:38 schreef twi het volgende:
[..]
En iedere Xbox bezitter is verplicht Xbox Live te gebruiken?
Geen idee, ik had 't na een half uurtje wel gezien, heb het te weinig gedaan om te weten of ik kontschop zou krijgen of niet. Al zou ik het ondanks dat ik weinig heb met Team Ninja het jammer vinden als ook die exclusiviteit lijkt te gaan verdwijnen (na wellicht BioWare).quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:59 schreef MMaRsu het volgende:
Pff hij was gewoon te moeilijk voor je, volgens mij kreeg je kontschop![]()
Die van de Xbox wordt dat ook wanneer de concurrentie eindelijk eens een fatsoenlijke online service op heeft gezet. En dan heeft Microsoft inmiddels al 2 miljoen keer 50 dollar = 100 miljoen dollar in 't laatje weten te krijgen. Toch best wel slim.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, maar Nintendo online service is gewoon gratis zover ik weet.
Dan heeft het geen enkel nut om voor een bepaalde console te kiezen. Exclusives maken dat er nog 3 consoles bestaan, in plaats van eentje. Hoe meer exclusives, hoe beter de concurrentie. Want zeg nou zelf, er zijn weinig echte third party toppers.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zie toch liever multiplatform games, dan kunnen meer mensen van bepaalde games genieten, ipv dat ze er speciaal een X360 voor moeten kopen..
Exclusieve games maken een console volgens velen, dat zou je als nintendo bezitter moeten weten lijkt me, want je koopt niet voor niets een nintendo consolequote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zie toch liever multiplatform games, dan kunnen meer mensen van bepaalde games genieten, ipv dat ze er speciaal een X360 voor moeten kopen..
Nou ik hoop het voor de Xboxersquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Die van de Xbox wordt dat ook wanneer de concurrentie eindelijk eens een fatsoenlijke online service op heeft gezet. En dan heeft Microsoft inmiddels al 2 miljoen keer 50 dollar = 100 miljoen dollar in 't laatje weten te krijgen. Toch best wel slim.
Als de online service op elke console hetzelfde zou zijn en op elke console dezelfde games (dus niks exclusief) zou iedereen denk ik voor de goedkoopste console kiezen, dat is deze generatie en de volgende generatie Nintendo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Exclusieve games maken een console volgens velen, dat zou je als nintendo bezitter moeten weten lijkt me, want je koopt niet voor niets een nintendo console
Nee als alles hetzelfde zou zijn dan heb je geen concurrentie meer, dus dan kan je niet meer spreken van een goedkoopste consolequote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als de online service op elke console hetzelfde zou zijn en op elke console dezelfde games (dus niks exclusief) zou iedereen denk ik voor de goedkoopste console kiezen, dat is deze generatie en de volgende generatie Nintendo.![]()
Nee klopt, maar sommige games mogen van mij wel multiplatform gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Exclusieve games maken een console volgens velen, dat zou je als nintendo bezitter moeten weten lijkt me, want je koopt niet voor niets een nintendo console
Weekenden worden gratis en wanneer gamen de meeste mensen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:09 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox live word trouwens niet gratis, althans je kunt niet online gamen met de gratis variant, daar kun je alleen nutteloze shit downloaden.
Eerst wordt gezegd:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:09 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox live word trouwens niet gratis, althans je kunt niet online gamen met de gratis variant, daar kun je alleen nutteloze shit downloaden.
Dan:quote:Let's say you played online with somebody you'd like to reconnect with, but you forgot their gamertag. Well on the Xbox 360 universe you can easily connect with any one of the last several hundred people you played with, because we'll track that list for you.
Dat impliceert dus dat het wel gratis wordt. En niet alleen in weekenden, aangezien dat nergens wordt genoemd behalve in 't gerucht van een week voor de E3.quote:Because on Xbox 360 Xbox Live will offer a free level of service directly out of the box. You've heard it right, everything I've just shown you will be absolutely free as part of our Silver service. And if you want to supercharge your experience you can upgrade to Gold, so you can take advantage of additional services we're rolling out.
Nou, nou. Het werd gepost alleen om te vergelijken enzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:34 schreef MMaRsu het volgende:
Met gold heb je veel meer dingen. Maar dit is het Revo topic, niet X360, dus als je het graag daarover wil hebben, gelieve in het X360 topic te posten ^^.
doe dan maar PS3 , die revolution komt er gewoon niet in na de ramp die gamecube heetquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:51 schreef Tomasso het volgende:
Laten we het eens over nieuws hebben!![]()
[..]
InsideGamer bron \ IGN
Hier het goede topic voor je. Nu niet meer de weg kwijt raken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
doe dan maar PS3 , die revolution komt er gewoon niet in na de ramp die gamecube heet
doe het xbox 360 topic er dan ook maar bij,quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hier het goede topic voor je. Nu niet meer de weg kwijt raken.
Wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
doe het xbox 360 topic er dan ook maar bij,
ik heb nu ps2 xbox en gamecube,
en raad is waar de dikste stoflaag opzit? de gamecube uiteraard,
ik ga voor ps3 en xbox 360
meelezen en soms posten,quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:31 schreef VoiceofPower het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan?
Ik heb alleen de Cube, maar die andere twee zouden zich zwaar verwaarloost voelen als ik ze ook zou hebben...
Ja, maar waarom gaat de Revolution dan mislukken? Alleen omdat de Gamecube het niet was gelukt?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
meelezen en soms posten,
ik had eerst aleen die cube maar de enorme gaten die tussen nieuwe releases zaten vond ik echt niet kunnen, eens in de 3 maanden een nieuwe spel en de rest allemaal EA zooi kan gewoon niet,
Xbox er bijgehaald, vervolgens ps2 erbij en nu gebruik ik die gamecube helemaal niet meer
Typisch PS fanboysquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
En je hebt Re4 ook niet gekocht. je gaat zeker voor de iets mindere poort op de Ps2?
De GameCube is wel gelukt, als iemand beweert dat deze gefaald heeft dan heeft de Xbox ook gefaald.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, maar waarom gaat de Revolution dan mislukken? Alleen omdat de Gamecube het niet was gelukt?
Hoezo, ze hadden toch niet hetzelfde doel?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:58 schreef Steeven het volgende:
[..]
De GameCube is wel gelukt, als iemand beweert dat deze gefaald heeft dan heeft de Xbox ook gefaald.
Och echt? Nintendo en MS waren beiden van plan marktaandeel van Sony weg te nemen. En dat is ze niet gelukt. Maar gefaald? Nintendo heeft dikke winst gemaakt en MS dik verlies geleden, wie is er dan de verliezer als ze beide evenveel martkaandeel hebben (of MS ietsje meer). De volgende generatie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:03 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Hoezo, ze hadden toch niet hetzelfde doel?
De Xbox had als enige doel om te laten zien dat microsoft ook best een console kan maken, om dan met de Xbox2 echt iets neer te zetten wat een groot marktaandeel had.
Bij de gamecube was het toch wel de bedoeling om een acceptabel marktaandeel te halen.
Ongeveer 22 miljoen Xboxen verkocht tegen ongeveer 18 miljoen Cubes.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:03 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Hoezo, ze hadden toch niet hetzelfde doel?
De Xbox had als enige doel om te laten zien dat microsoft ook best een console kan maken, om dan met de Xbox2 echt iets neer te zetten wat een groot marktaandeel had.
Bij de gamecube was het toch wel de bedoeling om een acceptabel marktaandeel te halen.
MS roept nu een MILJARD (One Billion), voor next-gen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ongeveer 22 miljoen Xboxen verkocht tegen ongeveer 18 miljoen Cubes.
Als ik het goed begrijp was de doelstelling van Microsoft om 100 miljoen Xboxen te verkopenen de Cube 50 miljoen. Daarnaast verdient Nintendo lekker veel geld met de Cube en verliest Microsoft lekker veel geld met de Xbox.
You do the math.![]()
Ik heb 250 miljoen gehoord.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:09 schreef Steeven het volgende:
[..]
MS roept nu een MILJARD (One Billion), voor next-gen.
Ach, Bill roept wel meerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:09 schreef Steeven het volgende:
[..]
MS roept nu een MILJARD (One Billion), voor next-gen.
Ze hadden ook nooit verwacht om winst met deze Xbox te maken. Puur om zich als alternatief te profileren. Ze zijn geslaagd met deze xbox als ze bij de 360 straks een hoop kunnen verkopen. Of dat ze lukt valt natuurlijk nog te bezien.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:06 schreef Ruzbeh het volgende:Daarnaast verdient Nintendo lekker veel geld met de Cube en verliest Microsoft lekker veel geld met de Xbox.
You do the math.![]()
ik denk niet dat dit gaat werken eigenlijk.. er komt vast wel iets gehackts waardoor je gratis roms kunt downloaden en gewoon op je Revolution kunt spelenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:24 schreef MMaRsu het volgende:
Tuurlijk niet, die 2,50 gaat direct naar Nintendo. Denk even dat misschien 75.000 mensen goldeneye downloaden voor 2,50, heb je alweer aardig wat geld binnen, en het kost Nintendo niks om ze te laten downloaden.
Maar het gebruikt toch DRM ofzo. Dat kan je niet makkelijk kraken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:24 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ik denk niet dat dit gaat werken eigenlijk.. er komt vast wel iets gehackts waardoor je gratis roms kunt downloaden en gewoon op je Revolution kunt spelen![]()
Mij niet. Als er next-gen geen winst komt voor MS doen ze toch echt iets verkeerd. Maar zoals ik net al zei: next-gen tijd zal het vertellen.quote:Ik wil niet persé zeggen dat de cube gefaald heeft, maar om te stellen dat áls de cube gefaald heeft de xbox ook gefaald is, dat gaat me te ver.
Mocht dit echt zijn (o god, gaan we weerquote:nvm, die monkeh heeft zelf al toegegeven
Geloof er exact 0,0 van... Zou jij ook moeten doenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:43 schreef Xrenity het volgende:
Reactie op het mozlapunk weblog:
[..]
Mocht dit echt zijn (o god, gaan we weer)
Dan slaat fishes natuurlijk op die vloer @ Zelda. Lijkt mij dat de revo motion kan herkennen en in een game kan zetten oid. Maarja, ik ben wel wat sceptischer atm
zeg niet dat de revo gaat mislukken, kzeg dat de cube voor mij een kutconsole was dus ik koop de opvolger niet,quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, maar waarom gaat de Revolution dan mislukken? Alleen omdat de Gamecube het niet was gelukt?
kheb re4 wel uitgespeeld, en waarom moet je er zo dik bij zetten mindere ps2 poort? het spel is hetzelfde en is nu wel breedbeeld, aleen de graphics zijn iets minder, lekker belangrijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:38 schreef MMaRsu het volgende:
Je zei dat je je Cube niet meer had aangeraakt door de lack of goede spellen, waarom heb je Re4 dan niet in huis gehaald, of wacht je op de mindere ps2 port?
( nogmaals )
Graphics schijnen erg belangrijk te zijn tegenwoordig...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:06 schreef Gamedemon het volgende:
kheb re4 wel uitgespeeld, en waarom moet je er zo dik bij zetten mindere ps2 poort? het spel is hetzelfde en is nu wel breedbeeld, aleen de graphics zijn iets minder, lekker belangrijk
en zo geweldig was RE4 ook niet, het begin heb je zoiets van mjah vet, maar tis eentonig als de pest
Eens. Maar deel 4 was een geweldige game!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Als een groot RE fan moet ik zeggen dat deel 4 het niet haalt bij deel 1 & 2.
Dit heeft niks met Nintendo te maken
<einde bericht>
ik bedoel dit :quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Graphics schijnen erg belangrijk te zijn tegenwoordig...![]()
En waarom kon je het niet kraken denker? Juist, omdat de schijfjes niet te krijgen en fikken zijn. Dat is iets heel anders dan DRM.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar het gebruikt toch DRM ofzo. Dat kan je niet makkelijk kraken.
Gamecube kon je ook al niet makkelijk kraken. Dus die mensen van Nintendo doen er wel alles voor.
De enige echte Res. Evil is toch echt Code Veronica. En dan met name de Dreamcast versie.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Als een groot RE fan moet ik zeggen dat deel 4 het niet haalt bij deel 1 & 2.
Dit heeft niks met Nintendo te maken
<einde bericht>
Dat vond ik juist de slechtstequote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
De enige echte Res. Evil is toch echt Code Veronica. En dan met name de Dreamcast versie.
Code Veronica op dreamcastquote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
De enige echte Res. Evil is toch echt Code Veronica. En dan met name de Dreamcast versie.
Bronquote:First lets start with some comments by Iwata.
"Of course, we are applying advances in technology. But when you use those advances just to boost the processing power, the trade-off is that you increase power consumption, make the machine more expensive and make developing games more expensive. When I look at the balance of that trade-off -- what you gain and what you lose -- I don't think it's good. Nintendo is applying the benefits of advanced technology, but we're using it to make our machines more power-efficient, quieter and faster to start."
We all know that multi core processors require alot of power, the PowerPC G5 is in the 100watt range. The move to the 90nm processor help decrease its power consumption to about 65watts. Going multi core only increases the amount of power needed, but the heat that comes from a multi core processor is the real problem. Its going to be a while before any chip is moved to the 65nm process. Which leads me to this.
Liquid-Metal Cooling Technology for CPU Cooling
As current cooling solutions reach their limits, the industry is in need of a unique advanced cooling solution. nanoCoolers' liquid-metal cooling loops have all the attributes to fill that need. Part of the uniqueness of our thermal solutions is in its simplicity. The cooling loop consists of liquid metal as the working fluid, a heat source exchanger, an ambient heat exchanger, an electromagnetic pump, and interconnecting tubing. There are also attaching mechanisms, a fan, housing structure, etc. but the simplicity of the solution is quite unique.
http://www.nanocoolers.com/technology_liquid.php
The boiling point of the material is in excess of 2000°C, the pics illustrates a small form factor. Which would be beneficial to the size of Revolution. Its also tech that doesn't produce alot noise.
Combined this with IBM Strained Silicone directly on Insulator(SSDOI) process which reduces power consumption, without affecting performance.
The PS3 will require alot of power with so many connections, so Nintendo chose to provide only two USB ports and a proprietery AV component. You reduce power consumption because there is no harddrive to power. So Nintendo they go for onboard flash memory. There's only two moving part in the console(fan and DVD drive).
How do Nintendo plan on making it possible for indie developers to produce titles that look as good as the big boys. Well check out this patent, http://appft1.uspto.gov/netacgi/nph...&RS=AN/Nintendo
The patent basically says that a developer can pre-render a area of the game and convert it into a exact replica in realtime using this feature.
In one embodiment, we use a known technique called cube mapping to pre-render images defining a 3D scene. Cube mapping is a form of environment mapping that has been used in the past to provide realistic reflection mapping independent of viewpoint. For example, one common usage of environment mapping is to add realistic reflections to a 3D-rendered scene. Imagine a mirror hanging on the wall. The mirror reflects the scene in the room. As the viewer moves about the room, his or her viewpoint changes so that different objects in the room become visible in the mirror. Cube mapping has been used in the past or provide these and other reflection effects.
We use cube mapping for a somewhat different purpose--to pre-render a three-dimensional scene or universe such as for example a landscape, the interior of a great cathedral, a castle, or any other desired realistic or fantastic scene. We then add depth to the pre-rendered scene by creating and supplying a depth buffer for each cube-mapped image. The depth buffer defines depths of different objects depicted in the cube map. Using the depth buffer in combination with the cube map allows moving objects to interact with the cube-mapped image in complex, three-dimensional ways. For example, depending upon the effect desired, moving objects can obstruct or be obstructed by some but not other elements depicted in the cube map and/or collide with such elements. The resulting depth information supplied to a panoramically-composited cube map provides a complex interactive visual scene with a degree of 3D realism and interactivity not previously available in conventional strictly 2D texture mapped games.
This could shorten the development process. This combined with a development enviroment similar to GC(API), should help reduce development cost.
Now for the comments from Reggie about the Revolution controller, someone suggested that the GC controllers could be used to play those NES,SNES,N64 games. Only problem with this is that Reggie could of easily explained this as a fact. But its still to difficult to come to some type of conclusion. So I'll leave that portion alone.
I think Nintendo goal is to provide a powerful console, without having to include HDMI,DVI, (4)USB, Harddrive, Digital output, Analog AV all that requires money and power. You won't be limited in your ability to connect to these features except a harddrive , there just won't be 10 ports to do it.
Developers will have a recognizeable development environment, with additions that make it even easier to create visually outstanding titles.
Bronquote:GS: Sounds like [the Revolution] may approach a win...?
MP: When the US publishers start to weigh the economics of chasing the Xbox 360...even if the installed base is twice as big as the Revolution, if the cost is twice as much, then the US publisher should be indifferent as to whether they make one game for the 360 or two games for the Revolution.
I talked to Nintendo and their strategy is to try to ensure that all the big games that are made for 360 and PS3 are also made for Revolution. If they succeed at that, they're going to do very well.
quote:How are you I am new to this forum and I had seen that a lot of people were wondering what the specs for the nintendo revolution are so I thought I would share some knowladge. I was on the Nintendo.com website at 2:36 am on 5/17/05 and these specs were posted at the bottom of the home page and they were completely gone by 2:48 everything below I copyed straight from the Nintendo.com website. Please do not criticize I just copyed and pasted from the webpage.
Nintendo “Revolution”
-HDTV-Projector (Supports all televisions)
-3D-Projection Display technology (3D Stereoscoping, headset optional and sold separately) (All games will be supported)
-Device that rips NES, SNES, N64, & GBA games and allows full graphics customization and customizable controls and physics.
- Complete Development Tool kit that allows full use of hardware’s power. (Also works hand-in-hand with previous generation software ripper)
-Light gun signal scan technology (possibly not included in final build)
-Touch-pad controllers (Wireless, gyroscopic, allows innovative game handling and can mimic any desired control scheme)
-Wi-Fi connectivity enabled (completely free and fully realized online play)
- 5.1 Digital surround sound (final component similar to YSP-1 digital sound projector)
- 20 GB Hard Drive
- Dedicated Physics Chip
- IBM “Broadway” processor with synchronized 12-processing cores. Top clock speed: 5.2 GHz
- ATI “Hollywood” graphics chipset with dedicated dual 1.8 GHZ processing cores and up to 2 GB of dual channel SDRAM.
- Triple Dedicated AI chips
-Ability to be able to download and store NES, SNES, N64, and “Custom Games” in a and play in a virtual environment.
-600 MB GDDR3 RAM
All technology will be close together within a symbiotic architecture by a process called “marrying” which allows the hardware to absorb less power and function at an extremely faster rate. The architecture design is made by “bonding” and “marrying” Artificial Intelligence chips very close to 98% of the hardware. With the dev. Tool now included it will be the easiest console to develop for by far. The innovation in the technology was not meant to hinder or in any way leave behind a tried and true controller or “gameplay” scheme but to make it more interactive and the “water cooler” moments are represented in the whole experience and the world that you are playing in. For example: Have you ever been playing a game and stopped to see if the blades of grass were blowing independently? Now you can just blow on them to see them move!
Custom IBM “Broadway” CPU
-12 symmetrical cores running at 3.8GHz each
-8 hardware threads per core, 10 hardware threads total
-8 VMX-128 vector unit per core; 5 total
-680 VMX-128 registers per hardware thread
-5 MB L2 cache
CPU Game Math Performance
-110 billion dot product operations per second
Custom ATI “Hollywood” Graphics chipset
-dedicated dual 1.8 Ghz processing cores
-15 MB embedded DRAM
-48-way parallel floating point dynamically-scheduled shader pipelines
-Unified shader architecture
Polygon Performance
-200 billion triangles per second
Pixel fill rate
-26 gig samples per second filtrate using 4x MSAA
Shader performance
-870 billion shader operations per second
Memory
-600 MB GDDR3 RAM
-1.2 Ghz DDR
-Unified memory architecture
Memory Bandwidth
-34.2 MB/s memory interface bus bandwidth
-870 GB/s memory bandwidth to EDRAM
-62.4 GB/s front-side bus
Overall System Floating Point Performance
-43 Teraflops
Storage
-20 GB Hard Drive
-Blue-Ray disc drive
-Memory unit support starting at 64 MB
I/O
-support for 7 wireless game controllers
-support for 4 game cube controllers
-3 USB 2.0 ports
-2 memory unit slots
-slot for 512 MB of flash memory
Optimized for Online
-Wi-Fi Ready: 802.11 A, B and G
-completely free premium online service, customizable
-Built-in video camera ready
-voice activation and recognition online and offline
Digital Media Support
-Support for DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, BLU-RAY, HD-DVD, JPEG PHOTO CD
-Stream media from portable music devices, digital cameras, Windows Pc’s
-Rip music and games to NESVOLUTION hard drive
-custom playlists in every game
-Interactive, full screen 3D visualizes
HD projection game support
-All games supported at 16:9, 720p, 1080i, anti-aliasing
-standard-definition and high-definition three-dimensional and standard dimension video outputsupported
Audio
-Multichannel 5.1 surround sound output
-Supports 48KHz 16-bit audio
-400 independent decompression channels
-64-bit audio processing
-over 640 audio channels
System Orientation
-Stands vertically or horizontally
quote:Hi guys, I'm really glad. Despite there are some people who don't want to read my blog cuz they think I'm a lier(...). I respect them.I'm here. Writing this blog to the people who still believe in my words.So, let's go:
I'll continue to say the same: Revolution isn't the real name(...) cause Nintendo has always put a provisional name.I'm gonna talk about one of the best part of Revolution: Nintendo Online
Nintendo Online is also a provisional name (like Revolution), a codename.I'm sure it will be changed. Nintendo Online Is the name that Nintendo is calling to his online service.
(RS...Revolution Service?)...
I'm really impressed on Nintendo because it is working too hard to have the best game onlinethat you've ever seen. Nintendo Online will be very very very cool. It won't be an exclusive service to play online.So, I won't speak about all Nintendo Online's ideas cause it can hurt Nintendo(...).
But, I'm gonna tell you guy that Nintendo Online will be a "multiservice" anyway.For example, you'll can download Revolution's demos from this service and, the best of all,you can use Nintendo Online to download demos to your Nintendo DS too. It's really cool.
Nintendo DS will can detect Revolution. So you'll wonder why.
Do you remember when Nintendo has said on the E3 conference that Revolution will can emulate allNintendo Systems?And DS is a Nintendo System. Doesn't it? (...)It's really cool. I'm impressed. Yeah, Nintendo is working too hard. So, I'm sure it'll hitthe xbox live service(...).
It's obvious you'll can download nintenod's games (like N64, NES...) with this online service.and save them to your Secure Digital Card, for example.I heard, from an internal source, you'll can put to your Revolution a HD (it will be optional).
What about the other ideas? I'm not gonna speak so much about it, you'll be impressed, like me.
Nintendo Revolution will have too many online games. What about the other games?
Square is working hard, too hard(...). What about Hallo killer? Hallo Killer (I'll continue saying it won't be Metroid Prime 3) will be online(...)
And, who has said pokemon online? (...)Nintendo, will hit the next generation with this service. I'm sure.
To sum up, I wanna tell you guy that I've always read your comments and I've seen there aresome people who speak using my name on a blue color. So, when you see it, please, click on this nameand you'll see it isn't me. When I comment some thing, my name is blue and it can drives you to my profile.
See you later guys...
quote:Custom IBM “Broadway” CPU
-12 symmetrical cores running at 3.8GHz each
-8 hardware threads per core, 10 hardware threads total
-8 VMX-128 vector unit per core; 5 total
-680 VMX-128 registers per hardware thread
-5 MB L2 cache
Nintendo heeft aangegeven dat de specs niet het belangrijkste zijn, en dat ze een andere weg willen in slaan door zich niet alleen meer blind te staren op specsquote:Op zondag 22 mei 2005 10:26 schreef Tware het volgende:
haha wat een gelul allemaal van die mannetjes die denken dat ze inside info hebben.
[..]das lomper dan de xbox 360 en ps3. Nintendo heeft zelf al aangegeven dat ze die kant niet heen wilden. Dis dus ook pure onzin...
Dat is wel heel selectief lezen. Hij zegt bijvoorbeeld even verderop:quote:Op zondag 22 mei 2005 09:53 schreef Tomasso het volgende:
En op Gamespot een analist die denkt dat de Revolution gaat "winnen".
[..]
Bron
Hij verwacht dus dat Nintendo een marktaandeel tussen de 10 en 25% krijgt. Niet wat ik zou noemen 'winnen'.quote:So my guess is that it'll take a while for Sony to overcome that first year advantage, but in five years [it will look like this:], Microsoft at 30-35 percent, Sony at 45-55 percent, and Nintendo at what's left.
Ik mis commodore 64 tapes nogquote:Support for DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, BLU-RAY, HD-DVD, JPEG PHOTO CD
Het houdt ook nooit op.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:09 schreef Xrenity het volgende:
[..]
/edit
MP3 ziet er veel smoother uit. Jammer dat er nog geen shaders op gegooit zijn.
En dat is dom van Nintendo. Miyamoto zei in een interview dat specs een van de minder belangrijke dingen zijn in de Revolution, maar dat gamers het ding toch wel zouden kopen vanwege de games.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:28 schreef Tomasso het volgende:
Nintendo heeft aangegeven dat de specs niet het belangrijkste zijn, en dat ze een andere weg willen in slaan door zich niet alleen meer blind te staren op specs.
De PS2 is inmiddels 5 jaar oud (5 jaar oude graphics) maar hij blijft anders populair hoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:31 schreef m021 het volgende:
[..]
En dat is dom van Nintendo. Miyamoto zei in een interview dat specs een van de minder belangrijke dingen zijn in de Revolution, maar dat gamers het ding toch wel zouden kopen vanwege de games.
Wake up, denk ik dan, het gaat tegenwoordig juist om de specs. Ze kunnen wel mooie exclusieve games hebben, maar als ze er uit zien als een pc-game van 2 jaar terug koopt niemand ze.![]()
Drogredenering.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De PS2 is inmiddels 5 jaar oud (5 jaar oude graphics) maar hij blijft anders populair hoor.
Inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Drogredenering.
Als er 2 nieuwe consoles uitkomen waarvan 1 langzamer is dan de ander zal deze slechter verkopen, tenzij hij op andere punten echt uitschiet. Op dat laatste rekent Nintendo.
Gaat bij de handhelds (nog) niet echt op he?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Drogredenering.
Als er 2 nieuwe consoles uitkomen waarvan 1 langzamer is dan de ander zal deze slechter verkopen, tenzij hij op andere punten echt uitschiet. Op dat laatste rekent Nintendo.
Leg eens uit hoe dat niet opgaat bij de handheldsquote:Op zondag 22 mei 2005 15:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Gaat bij de handhelds (nog) niet echt op he?
Juist wel.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Gaat bij de handhelds (nog) niet echt op he?
De gameboy is juist HET voorbeeld dat het wel opgaat... bijna alle concurentie ging kwa graphics over de GB heen, maar ze hebben het allemaal af moeten leggen.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Gaat bij de handhelds (nog) niet echt op he?
De GB verkoopt al jarenlang goed... de verkopen van de PSP doen de DS nou niet echt verbleken...quote:Als er 2 nieuwe consoles uitkomen waarvan 1 langzamer is dan de ander zal deze slechter verkopen, tenzij hij op andere punten echt uitschiet
Omdat:quote:Op zondag 22 mei 2005 15:39 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik had het over de redenering van Cheiron...
[..]
De GB verkoopt al jarenlang goed... de verkopen van de PSP doen de DS nou niet echt verbleken...
quote:tenzij hij op andere punten echt uitschiet
Mensen kennen al PDA's ed. Daarom werkt dat ook voor de DS goed. Maar de vraag is of mensen ook op een home console "vreemde" funcies willen hebben.quote:
Nou bij handhelds is het gewoon anders. Daar is de prijs bijvoorbeeld een groot bepalend factor.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:24 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe dat niet opgaat bij de handhelds
He! Dat wilde ik doenquote:
* Ruzbeh fluistert iets over een handheld genaamd N-gage.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:12 schreef Cheiron het volgende:
De GBA heeft niet echt concurrentie gehad
* Max_Dark fluistert iets over flop en sidetalking.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
* Ruzbeh fluistert iets over een handheld genaamd N-gage.
Ja, dat zou ik inderdaad niet hardop zeggenquote:Op zondag 22 mei 2005 16:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
* Ruzbeh fluistert iets over een handheld genaamd N-gage.
Graphics en de schermen zijn niet zo groot.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:24 schreef ScienceFriction het volgende:
Maar waarop schiet de DS dan echt uit ten opzichte van de PSP?
Puur prijs dus... tsja...quote:Op zondag 22 mei 2005 16:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Graphics en de schermen zijn niet zo groot.
Beide zouden de DS wel duurder maken.
zozo, en wie heeft dat verzonnen dan...quote:Op zondag 22 mei 2005 10:09 schreef Xrenity het volgende:
Nintendo “Revolution”
...
600 MB GDDR3 RAM
12 symmetrical cores running at 3.8GHz each
...
5 MB L2 cache
...
Overall System Floating Point Performance
-43 Teraflops
-Blue-Ray disc drive
-Stream media from portable music devices, digital cameras, Windows Pc’s
-All games supported at 16:9, 720p, 1080i, anti-aliasing
-400 independent decompression channels
-over 640 audio channels
Ziet er idd niet in. Maarja ik ben niet vies van wat geruchtenquote:Op zondag 22 mei 2005 18:06 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
zozo, en wie heeft dat verzonnen dan...
no way dat dit revolution is
quote:12 symmetrical cores running at 3.8GHz each
Wel heel ironisch.quote:"All of these [companies] are looking for a way to differentiate themselves from each other," said IBM's Su. "What we offered them is sort of a bag of tricks in terms of processor technology ... that they could pull from to differentiate their products."
Microsoft is emphasizing Internet connectivity with its new high-definition Xbox 360, as well as other entertainment features such as the ability to connect to home computers to play music and show movies.
Sony's new PlayStation is expected to introduce a new high-definition DVD technology, called Blu-ray, along with all sorts of ways to connect with other Sony electronics such as MP3 music players and digital cameras.
Nintendo, meanwhile, is sticking fast to the gaming business. It was looking mainly for ways to better display graphics, speed up the processing power of its GameCube successor, and make it more user-friendly, with wireless controller connections and other features.
Ik denk dat ze gewoon bedoelen dat ze willen verder gaan met waar ze met de cube mee bezig waren alleen met betere graphics.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:32 schreef Ruzbeh het volgende:
IBM over CPUs voor next-gen consoles.
http://www.ajc.com/search(...)f4d47fa40d30084.html
[..]
Wel heel ironisch.
Dat vroeg ik me ook al af...quote:Op zondag 22 mei 2005 21:05 schreef YourMaster het volgende:
Had je al een revo dan?
ja... maar... dan moet-ie dat ook typenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:09 schreef King_of_cubes het volgende:
Hij bedoelt denk ik wederom een Nintendo console![]()
Liever van de controllerquote:Op zondag 22 mei 2005 21:09 schreef King_of_cubes het volgende:
Hij bedoelt denk ik wederom een Nintendo console. Als je wat anders bedoelt moet je even de foto's van je Rev laten zien
IGNquote:Bandai Supports Revolution
The maker of Gundam has plans for Nintendo; Namco could follow.
by Anoop Gantayat
May 22, 2005 - Bandai will bring its support to Nintendo's new Revolution console, according to an update at the FujiSankei Business website. The maker of Gundam will likely be joined by its new partner, Namco, which FujiSankei reports is looking into supporting all next generation platforms in order to reach the largest possible user base.
With Bandai on board and the possibility of Namco, as well as confirmed Square Enix support with a new Crystal Chronciles game, Revolution looks like it's starting to build up support on the Japanese side. We expect Nintendo's proper unveiling of the console some time this year to be worth watching.
quote:How do Nintendo plan on making it possible for indie developers to produce titles that look as good as the big boys. Well check out this patent, http://appft1.uspto.gov/netacgi/nph…&RS=AN/Nintendo
The patent basically says that a developer can pre-render a area of the game and convert it into a exact replica in realtime using this feature.
In one embodiment, we use a known technique called cube mapping to pre-render images defining a 3D scene. Cube mapping is a form of environment mapping that has been used in the past to provide realistic reflection mapping independent of viewpoint. For example, one common usage of environment mapping is to add realistic reflections to a 3D-rendered scene. Imagine a mirror hanging on the wall. The mirror reflects the scene in the room. As the viewer moves about the room, his or her viewpoint changes so that different objects in the room become visible in the mirror. Cube mapping has been used in the past or provide these and other reflection effects.
We use cube mapping for a somewhat different purpose–to pre-render a three-dimensional scene or universe such as for example a landscape, the interior of a great cathedral, a castle, or any other desired realistic or fantastic scene. We then add depth to the pre-rendered scene by creating and supplying a depth buffer for each cube-mapped image. The depth buffer defines depths of different objects depicted in the cube map. Using the depth buffer in combination with the cube map allows moving objects to interact with the cube-mapped image in complex, three-dimensional ways. For example, depending upon the effect desired, moving objects can obstruct or be obstructed by some but not other elements depicted in the cube map and/or collide with such elements. The resulting depth information supplied to a panoramically-composited cube map provides a complex interactive visual scene with a degree of 3D realism and interactivity not previously available in conventional strictly 2D texture mapped games.
Ze doen 't niet. Gewoon hier gaan.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
We hadden deze al gezien:
[afbeelding]
En er zijn er nu een aantal bijgekomen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe tofIk vind de NES mockup nog het beste, maar die met Link is ook extreem vet. Bedenk je hoe cool een console is die er zo uit ziet, en dan ook nog eens met Link in relief?
* Lexie spreekt niet meer met Ruzbeh totdat hij een Revolution heeftquote:Op maandag 23 mei 2005 12:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik moet de Revolution gewoon bij launch hebben. Gewoon omdat je elke console Zelda die gemaakt is kan spelen op de Revolution. Ik heb echt behoorlijk wat in te halen.
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:08 schreef Lexie het volgende:
[..]
* Lexie spreekt niet meer met Ruzbeh totdat hij een Revolution heeft.
?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:53 schreef Lexie het volgende:
Ik ga zeker weten wel een Revolution halen, het is alleen nog de vraag wanneer. Als ik het gevoel heb dat hij gaat floppen wacht ik wel een tijdje en dan scoor ik voor een zacht prijsje de laatste Zelda op een Nintendoconsole. Als ik van tevoren overtuigd ben van het succes sta ik vooraan in de rij om er eentje kopen
.
Ik bedoel dus, achter mij iigquote:Op maandag 23 mei 2005 13:27 schreef Lexie het volgende:
[..]
voor·aan (bw.)
1 aan het voorste eind, op de voorste plaats, in de eerste rij enz.
GAFquote:Early Revolution Software List
Super Smash Bros. Revolution
*Projected Launch Title
*Little Mac, Captain Olimar, & Pit likely candidates to lead new character entries
*WiFi Enabled
*HAL Labs Development Team
Super Mario Bros. Revolution
*Projected Launch Title
*New EAD Kyoto Team or Tokyo Sunshine/Jungle Beat Team
Original IP Revolution
*Projected Launch Title
*Pikmin EAD Team?
Animal Crossing Revolution
*In Early Development
*Compatible with Animal Crossing DS
*WiFi Enabled
*Near Launch Release
*EAD - Animal Crossing Team
Metroid Prime 3
*In Early Development
*Possible Third Person?
*Expanded Multiplayer?
*Near Launch Release
*Prime 2 Echoes Team
Wario Ware Revolution
*Likely Release Candidate
*WiFi Enabled
*Near Launch Release
Golden Sun Revolution
*In Early Development
*Near Launch Release
*Golden Sun Development Team
The Legend of Zelda
*In Planning Stages
*Post-Launch Release
*Team Aonuma
Final Fantasy: Crystal Chronicles Revolution
*In Early Development
*WiFi Enabled
*Near Launch Release
*Square-Enix
Er komt een nieuwe franchise van Miyamoto.quote:
Staat er ergens dat dit de enige launchgames zijn?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef piet_pelle het volgende:
Als dat de enige launch games zijn dan ben ik bang dat die revo er bij mij niet inkomt. Of hij moet weer voor een appel en ei te halen zijn met minstens een spel dat ik wil spelen en niet op de andere consoles uitkomt.
Fixed.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:37 schreef Thomper het volgende:
Revolution... De topics schieten vol teleurstelling en naderen nu al bijna het totale aantal PS2 topics, terwijl er nog haast niks over bekend is. Gaat goed.
Sure...quote:Op maandag 23 mei 2005 17:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Hmmm.
[afbeelding]
[afbeelding]
Even inzoomen...
[afbeelding]
Aha!
[afbeelding]
Tell me what you know!
Amenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sure...
Nintendo komt met héle bijzondere controllers, nog nooit gezien in de wereld. Daarnaast is de Revolution een beamer, 3D projecter en kluisje in één. Bij de Revolution komen 4 brillen, waarmee je alles in VR ziet. Nintendo heeft alle third party developers achter zich staan, heeft heel veel exclusives, waaronder GTA en Halo. Nintendo zal denk ik zo'n 95% van de markt krijgen. Sony en Microsoft zullen na de next-gens uit de gamewereld stappen en Nintendo zal 100% krijgen.
quote:If Nintendo wants "casual gamers", they MUST do a powerful System and Nintendo has thought about it.
And not only a powerful system. Great Games to can eclipe any game (Hallo Killer, for example...).
Hollywood and Broadway, are the perfect combination.
quote:"We are pleased to enter into this major technology development agreement with Nintendo."
Said ... ATI Technologies Inc (...)
"we’re looking forward to delivering technologies for future Xbox and Nintendo products" (...)
quote:I'll continue saying the same: Nintendo Revolution is more powerful than Xbox 360 and
it can blow xbox360 away(...).
Heb geen verstand van GPU snelheden ed, dus iemand hier die me kan vertellen of dit reëel is?quote:I want to thank an internal source from Nintendo for his information(...):
-533-600 MHz custom-designed chip
-16 MB embedded eDRAM
More powerful than Xbox 360(...)... I can't say anymore.
Nintendo DS has 2 cores. For Nintendo, this is a good idea . Maybe, you think Revolution
has 2 cores(...).
Ze moeten nu echt ophouden met me enthousiast te makenquote:Op maandag 23 mei 2005 18:50 schreef Xrenity het volgende:
Osoko is terug!
Dit keer heeft hij het over de kracht van het zaakje.
Wat quotejes:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb geen verstand van GPU snelheden ed, dus iemand hier die me kan vertellen of dit reëel is?
Zit er niet in. Nintendo wil een goedkope, kleine, energiezuinige console. Nintendo heeft wel een patent wat inhoud dat ze een pre-rendered achtergrond echt 3d kunnen laten lijken. Bijvoorbeeld zoals in de oude RE games, waar je duidelijk zag dat de achtergrond niet real-time gerenderd was. Nintendo heeft nu alleen een manier gevonden waarop het wel real-time gerenderd lijkt. Dat kost dus een stuk minder rekenkracht EN het bespaard veel tijd tijdens het ontwikkelen EN het lijkt net real-time.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:50 schreef Xrenity het volgende:
Osoko is terug!
Dit keer heeft hij het over de kracht van het zaakje.
Wat quotejes:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb geen verstand van GPU snelheden ed, dus iemand hier die me kan vertellen of dit reëel is?
Dan zit je alleen nog wel met statische camera toch, wie wil dat nou.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:23 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Zit er niet in. Nintendo wil een goedkope, kleine, energiezuinige console. Nintendo heeft wel een patent wat inhoud dat ze een pre-rendered achtergrond echt 3d kunnen laten lijken. Bijvoorbeeld zoals in de oude RE games, waar je duidelijk zag dat de achtergrond niet real-time gerenderd was. Nintendo heeft nu alleen een manier gevonden waarop het wel real-time gerenderd lijkt. Dat kost dus een stuk minder rekenkracht EN het bespaard veel tijd tijdens het ontwikkelen EN het lijkt net real-time.
niemand begrijpt echt wat er met die patent werd bedoeld, maar er werd wel mee bedoeld dat er 3d objecten met veel minder rekenkracht mogelijk warenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan zit je alleen nog wel met statische camera toch, wie wil dat nou.
Ja meneer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:09 schreef speknek het volgende:
Mensen kap eens met die bagger.
door een bedrijf genaamd kid icarus inc uit westlake geregistreerd bijna 6 jaar geleden....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:18 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb hier een vreemde teller ontdekt. Zou het iets me de Rev te maken hebben?![]()
Als jij alles al weet, vertel ons dan eens wat over de Revo...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:07 schreef speknek het volgende:
Volledige layout van de CPU van Revolution!!!
Speculatie is leuk, maar als je toch al zeker weet dat het onzin is, is het gewoon vet irritant.
o, ik dacht dat dit het revolution topic wasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:05 schreef speknek het volgende:
Het gaat over PC games.
Je zou het inderdaad haast denken met [Nintendo Revolution18] in de TTquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
o, ik dacht dat dit het revolution topic was![]()
Weetnie. Ik hoop dat het veranderd gaat worden. DVD spelers zijn niet zo duur tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je zou het inderdaad haast denken met [Nintendo Revolution18] in de TT.
ontopic:
Ik lees net dat je een attachment op je Rev moet doen om DVD content te bekijken.
"Owners will have the option of equipping a small, self-contained attachment to play movies and other DVD content. "
bron
Wat moet ik me hierbij voorstellen..
Gewoon DVD out of the box zou veel beter zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Weetnie. Ik hoop dat het veranderd gaat worden. DVD spelers zijn niet zo duur tegenwoordig.
Nee die is tot mijn verjaardagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:18 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb hier een vreemde teller ontdekt. Zou het iets me de Rev te maken hebben?![]()
Gerthein Boersmaquote:Nintendo Dodged The Sony Bullet
Greetings from LA, where the smoke has all but cleared, the dust is already settling, and, now that E3 2005 is over, everyone seems ready to declare the winner of the next round of the console wars, before it has even started.
Sony’s PlayStation 3 presentation has managed the rather incredible feat of making the Xbox 360 look oldfashioned and behind-the-times, the boomerang-like controllers and the ‘Spider-Man’ logo font being the only noticeable missteps so far. Microsoft may grumble that Sony’s system is yet to move beyond the vapourware stage, emphasizing that their next-gen games were playable and Sony’s were not — but when it comes to sheer surface flash, the PS3 ruled all.
Where does this leave Nintendo? Somewhere in the middle, I would argue. Most pundits agree that The Big N didn’t nearly show us enough of its new console, still codenamed Revolution. There’s a very tentative (though good-looking) hardware mockup that’s subject to major change… and that’s pretty much it.
Suffice it to say this is not Nintendo’s finest hour. Showing the would-be design and then not showing any game or tech demo’s (miniscule Metroid Prime 3 clip notwithstanding) seems a bit like putting the cart before the horse. And the backward compatibility thing is nice (certainly the slideshow of all those fantastic past Nintendo games was something of a moment for the Nintendo fanboy), but it really should have been the icing on the cake rather than the main revelation.
Still, I feel Nintendo would have been worse off had they rushed out some lacklustre tech reels. To some extent, the company has dodged the PS3 bullet that seems to have hit the 360 in the head. The initial disappointment will subside — it already has for me personally, after visiting Nintendo’s excellent showfloor booth (which features, among other things, a killer playable DS line-up). Soon, we’ll all return to the rumor and speculation game that has been fueling the Revolution hype-machine quite nicely so far.
Some believe that Revolution’s no-show is a cynical and all-too-obvious ploy by Nintendo to keep that hype going. Others go so far as to suggest that Nintendo itself hasn’t even decided what Rev’s big secret will be. And the official word remains that Nintendo wants to prevent their competitors from stealing their supposedly brilliant ideas. But in talking to a key Nintendo employee, I heard a different story that I personally find to be quite credible.
The inside word is that the Revolution’s mysterious innovations, like those of the Nintendo DS, are of the type that are better shown (and played) than told. And since there was no way that the console could be shown in any form close to playable (bear in mind: neither is Sony’s), Nintendo decided that showing little to nothing would be preferable to a halfhearted explanation of what makes Revolution tick.
To paraphrase my source from memory: “If we’d told you guys two years ago that we were working on a handheld in which you’d touch and draw on the screen to play it, you would have thought we’d gone mad. By presenting the DS in advanced, playable form, we were able to immediately demonstrate what we were talking about, and were thereby able to sell an idea that would otherwise have been a very hard sell indeed.”
I know that sounds like marketing spin — and as such isn’t even all that new — but one need only compare the initial reactions to the DS by those who had played the demo’s at E3 2004 (excited) and those who hadn’t (puzzled) to realize that this actually makes a lot of sense.
So the Revolution will be, in its own mysterious way, as interesting and innovative as the DS. And when Nintendo is able to fully demonstrate what that mystery is (E3 2006 at the very latest, but probably sooner), the show will be belatedly but assuredly stolen. Or so Nintendo hopes. I guess it boils down to how much faith you have in the company’s ability to deliver on that promise. I for one am confident that they will. Who are you?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gerthein Boersma
http://www.nintendowatch.com/
Whahaha, dies best droogquote:
Blogquote:Wednesday, May 25, 2005
Nintendo's Advertising Campaign
My name is Dan Bucholtz and I have no ties to the video game industry other than being very good friends with IGN's own Matt Casamassina. I am not going to tell you made-up system specs or anything because I am not sure. I do know for a fact Matt has never seen any gameplay or video footage yet. He is not sure if anyone outside of the company has, but he doubts it. However, he has seen the controller. I have been told that this controller will be especially great for the new Pilot Wings game (which will not be a Launch title, but will be released within the first two months approximately). We will have to see.
I, myself am a Nintendo enthusiast. I cannot wait for the new Metroid game. I hope it will have have a greater focus on 3rd person jumping puzzles. I also cannot wait for Madden 2007 to be released for the Xbox 360 as I absolutely love football games.
One prediction that I will make is that Nintendo will be neck and neck with Xbox 360 this generation. They are aiming for a 200 USD launch price, where as the PS3 and Xbox 360 are looking at 350 to 400. Another interesting tidbit Matt has informed me about are the rumors floating around that Nintendo will include a black gamecube controller and a "Nintendo Through the Years" disc in box. What this disc supposedly will contain is every mario game ever released and a pad to play them on. This disc would also have 3 free game downloads on it from Nintendo's online service just to get the ball rolling. Whether this will happen or not I know not.
Matt is rather upset that Nintendo is not working in collaberation with many companies right now. We have discussed this in-depth, and we both agree Nintendo is really not learning from their mistakes. Right now, they are working with Konami on one project that hasn't been announced, and surprisingly Bioware as well on an original game.
Other than this, I don't really have any facts to post.
Edit: I completely forgot to discuss what I intended on as the focus of this entry. Nintendo is taking a different approach to the Revolution's advertising campaign. Evidentally they are not going to have a spaceworld event, but they do intend on a United States campus tour. They are going to kick off at NYU, and throw a big bash at one major university in every state in the fall. These parties will take on a dance club atmosphere.
Other than that, I am out.
Blogquote:Thursday, May 26, 2005
The World Wide Web
The net is full of details regarding the Revolution, and I use the term 'details" very lightly. Look in almost any Nintendo related forum or blog and you'll find people who claim to be developers, Nintendo reps, or just "insiders". What is an insider exactly? Spies exist in spy MOVIES, not the game industry.
However, there are two that stand out the most. Aries and Osoko Tanaka. Aries is well known for his comments posted in the Broken Saints blogs, and Osoko is known for his blog right here on Blogspot. The big question is: How much truth is there in their words?
I can safely say I know neither of these two people personally. In fact, my only knowledge of them is the same as everyone else; just through blogs and forum posts. My personal opinion is they both could very well be fakes. Osoko types terrible "engrish", and seems to slip up a few times. All the specs he has listed are false, and every other detail he gives its sketchy. Aries is a different story. I find it hard to believe Aries is even one person, and could almost bet on it being five or more. Some of those who posed as Aries have eventually confessed to the lies, so its pretty safe to say Aries is also a fake.
To top it all off both of these people claimed something would happen at E3 on May 19th. It didn’t.
I can’t really comment on their information about Nintendo Revolution games, as I don’t work for Nintendo. I don’t get access to their games, only my own developer's, so Retro COULD be working on a Next-Gen "Halo Killer". Considering the lies in their other posts though I'd bet this is not true.
In my comments someone asked what Mr. A.P stands for. Sorry, but I can’t say. If I told you my name you could easily do a Google or Yahoo search for it and find out who I'm working for. This would get me in trouble, and we can’t have that happening.
That’s it for this entry. In my next entry I will either discuss the Revolution specs or what I can about the games.
Seeya!
Van Ignquote:Q: Is Revolution "two-to-three times more powerful than GameCube"?
A: USA Today reported this news based on a comment from Nintendo of America's vice president of corporate affairs, Perrin Kaplan. The information was later determined to be false. We do not yet know how much more power Revolution wields over its predecessor.
ikke niet de dvd speler zit eral in omdat de revolutionschijfjes dvd`s zijn dis is gewoon weer een extra geld vang trucjequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:44 schreef Cheiron het volgende:
Overigens wil ik nog even melden dat ik een aparte dvd speler bij de Revolution juist een heel goed idee vind. Dat houd de kosten van de Revolution zelf lager, en mensen met een dvd speler hoeven er niet extra voor te betalen. Hartstikke goed juist.
ieuwquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Eerste real-time screen van Mario 128 op Revolution:
[afbeelding]
Ik neem aan dat deze eerste in de volgende mailbag wordt behandeldquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:21 schreef Tomasso het volgende:
2 nieuwe posts op 2 verschillende logs.
[..]
Blog
!!quote:The company hopes to have specs available for manufacturers within 6-9 months, with manufacturing costs as low as $5 per screen for large-volume, small-screen products.
quote:Nintendo has just published its financial results for 2004/2005 with a benefit annual Net in rise from 163,3% to 87,42 billion yens, either approximately 644 million euros, against 33,19 billion yens for the previous year, or 244,5 million euros. A result which thus proves to be slightly better than the last forecasts of 82 billion yens. The sales turnover of the company remains stable to 515,29 billion yens, that is to say 3,8 billion euros. The three quarters of the sales were carried out out of Japan.
quote:It seems in this war of new consoles the only clear profit-maker is IBM. IBM has made the PowerPC-based core(s) for the Xbox 360, the Cell processor for Sony in conjunction with Sony and Toshiba, and also the Power-PC G5 based processor(s) for the Nintendo Revolution. Not one, but four! Yes, apparently the Revolution will feature FOUR 2.5 GHz PowerPC G5-class processors, codenamed "Broadway", and a graphics processor by ATI, codenamed "Hollywood", the dual-core RN520, with 16MB of frame buffer DRAM
Is dat beter dan de XBOX 360? (k weet niet zoveel van hardware af?)quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:18 schreef Tware het volgende:
w00t:
http://www.techtree.com/techtree/jsp/article.jsp?article_id=3956
[..]
Dus 4 2.5 GHZ processors en 16 mb framebufferDit is over het algemeen een heel erg betrouwbare site...
Nintendo gaat de "adult markt" nu echt veroverenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Eerste real-time screen van Mario 128 op Revolution:
[afbeelding]
Ron; heldquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Eerste real-time screen van Mario 128 op Revolution:
[afbeelding]
Als het bij de vara was, staat te aflevering vast wel op uitzendig gemist.nl dus hoe heet het programma?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:11 schreef Sickert het volgende:
Zag vandaag bij een programma op de vara een gast met 3d stuff zegmaar met zo'n brilletje met groen en rood glaasje en dat je dat dan niet meer nodig had maar dat de tv (of game console) 3d uitzend en dat je dan een laagje over je scherm plakt waardoor je alles in 3d ziet..
jonge jonge.. dat zou cool zijn hij deed zelfs een beetje geheimzinnig mischien werkt ie wel stiekem voor Ninty
Dat hele 2,5 GHZ met 4 cores is nep en oud.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:18 schreef Tware het volgende:
w00t:
http://www.techtree.com/techtree/jsp/article.jsp?article_id=3956
[..]
Dus 4 2.5 GHZ processors en 16 mb framebufferDit is over het algemeen een heel erg betrouwbare site...
Bronquote:...
But as far as Nintendo senior vice president of marketing and communications George Harrison is concerned, that's just fine. Like fellow speakers president Satoru Iwata and vice president of sales and marketing Reggie Fils-Aime, he believes Nintendo's long-standing history of innovative gameplay and its ever-popular franchises will trump anything rolled out by its rivals. He also hinted that the Revolution will be more powerful than expected, and that Nintendo is making an effort to make it the easiest next-generation console to develop for.
...
Gelukkig klopt er geen reet van.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:18 schreef RaymanNL het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4744
Dat is wel erg laat![]()
WAT EEN MOOI PLAATJE HE GEK!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:47 schreef jan55en het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de controller eruit ziet.
Die "gespiltste" controller heeft heel veel potentie als dat'm wordt.
[afbeelding]
Gyroscopisch controls... lijkt me echt super, al moet je denk ik wel effe wennen.
Daarnaast is het dé uitkomst voor linkshandige games.
Je wisselt gewoon de twee delen...
Maar stel eens voor dat ze het "wisselen" op een andere manier toepassen...
Misschien heb je voor een game wel een extra stick nodig ipv een met knoppen.
Dan krijg je zo iets:
[afbeelding]
Andersom is ook mogelijk: Besturing kan namelijk "gewoon" gyroscopisch en op beide contollers zitten genoeg knoppen voor andere functies, zoals wapens.
Je combineert een stick in no time metje DS of
een touchscreen-achtige controller of
een gun >~ of een (draadloze) dans mat of
andersoortig input tool... ![]()
OMFGde mogelijkheden voor gamers én Nintendo.
Zij als maar nieuwe "add-on" controller parts verzinnen en verkopen = KA$$A
quote:
Wat ik vooral interessant vond was dat de 20 jaar Nintendo-backwards-games gedeeltelijk gratis zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bron
Voor de mensen die nu al beweren dat Nintendo de zwakste console zal brengen omdat ze hebben gezegd dat gameplay priotiteit nummer 1 is...
Is dat zo? Gamespot schrijft ook dat de revolution waarschijnlijk november 2006 in de VS uitkomt, en maart 2007 in Europa. En zij zitten niet vaak uit hun nek te kletsen. Dat zou betekenen dat we nog bijna 2 jaar moeten wachten, en dat hij bijna 1.5 jaar na de Xbox 360 uitkomt.quote:
Je brengt lompe grappen en een kut houding aan het froum.. Dat is nix nieuws.quote:
Lompe grappen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Je brengt lompe grappen en een kut houding aan het froum.. Dat is nix nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |