abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 mei 2005 @ 17:58:32 #121
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_27220883
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:47 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ja, maar waarom gaat de Revolution dan mislukken? Alleen omdat de Gamecube het niet was gelukt?
De GameCube is wel gelukt, als iemand beweert dat deze gefaald heeft dan heeft de Xbox ook gefaald.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_27221034
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:58 schreef Steeven het volgende:

[..]

De GameCube is wel gelukt, als iemand beweert dat deze gefaald heeft dan heeft de Xbox ook gefaald.
Hoezo, ze hadden toch niet hetzelfde doel?
De Xbox had als enige doel om te laten zien dat microsoft ook best een console kan maken, om dan met de Xbox2 echt iets neer te zetten wat een groot marktaandeel had.

Bij de gamecube was het toch wel de bedoeling om een acceptabel marktaandeel te halen.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:05:38 #123
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_27221097
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:03 schreef YourMaster het volgende:

[..]

Hoezo, ze hadden toch niet hetzelfde doel?
De Xbox had als enige doel om te laten zien dat microsoft ook best een console kan maken, om dan met de Xbox2 echt iets neer te zetten wat een groot marktaandeel had.

Bij de gamecube was het toch wel de bedoeling om een acceptabel marktaandeel te halen.
Och echt? Nintendo en MS waren beiden van plan marktaandeel van Sony weg te nemen. En dat is ze niet gelukt. Maar gefaald? Nintendo heeft dikke winst gemaakt en MS dik verlies geleden, wie is er dan de verliezer als ze beide evenveel martkaandeel hebben (of MS ietsje meer). De volgende generatie zal het zeggen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:06:31 #124
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_27221121
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:03 schreef YourMaster het volgende:

[..]

Hoezo, ze hadden toch niet hetzelfde doel?
De Xbox had als enige doel om te laten zien dat microsoft ook best een console kan maken, om dan met de Xbox2 echt iets neer te zetten wat een groot marktaandeel had.

Bij de gamecube was het toch wel de bedoeling om een acceptabel marktaandeel te halen.
Ongeveer 22 miljoen Xboxen verkocht tegen ongeveer 18 miljoen Cubes.

Als ik het goed begrijp was de doelstelling van Microsoft om 100 miljoen Xboxen te verkopen en de Cube 50 miljoen. Daarnaast verdient Nintendo lekker veel geld met de Cube en verliest Microsoft lekker veel geld met de Xbox.

You do the math.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:09:36 #125
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_27221214
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:06 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ongeveer 22 miljoen Xboxen verkocht tegen ongeveer 18 miljoen Cubes.

Als ik het goed begrijp was de doelstelling van Microsoft om 100 miljoen Xboxen te verkopen en de Cube 50 miljoen. Daarnaast verdient Nintendo lekker veel geld met de Cube en verliest Microsoft lekker veel geld met de Xbox.

You do the math.
MS roept nu een MILJARD (One Billion), voor next-gen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:11:16 #126
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_27221265
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:09 schreef Steeven het volgende:

[..]

MS roept nu een MILJARD (One Billion), voor next-gen.
Ik heb 250 miljoen gehoord.

Een kwart miljard of een hele miljard, slaat echt nergens op. Als of zoveel mensen een Xbox 360 kunnen betalen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:13:43 #127
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_27221350
ze blijven maar komen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_27221387
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:09 schreef Steeven het volgende:

[..]

MS roept nu een MILJARD (One Billion), voor next-gen.
Ach, Bill roept wel meer
pi_27221611
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:06 schreef Ruzbeh het volgende:Daarnaast verdient Nintendo lekker veel geld met de Cube en verliest Microsoft lekker veel geld met de Xbox.

You do the math.
Ze hadden ook nooit verwacht om winst met deze Xbox te maken. Puur om zich als alternatief te profileren. Ze zijn geslaagd met deze xbox als ze bij de 360 straks een hoop kunnen verkopen. Of dat ze lukt valt natuurlijk nog te bezien.

En hoeveel verdient Nintendo dan aan de cube? Ze verdienen veel aan hun handhelds. En zullen er veel mensen zijn die na de cube geen volgende nintendoconsole meer willen kopen?

Ik wil niet persé zeggen dat de cube gefaald heeft, maar om te stellen dat áls de cube gefaald heeft de xbox ook gefaald is, dat gaat me te ver.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:24:41 #130
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_27221650
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:24 schreef MMaRsu het volgende:
Tuurlijk niet, die 2,50 gaat direct naar Nintendo. Denk even dat misschien 75.000 mensen goldeneye downloaden voor 2,50, heb je alweer aardig wat geld binnen, en het kost Nintendo niks om ze te laten downloaden .
ik denk niet dat dit gaat werken eigenlijk.. er komt vast wel iets gehackts waardoor je gratis roms kunt downloaden en gewoon op je Revolution kunt spelen
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:27:05 #131
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_27221726
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:24 schreef Frankeinstein het volgende:

[..]

ik denk niet dat dit gaat werken eigenlijk.. er komt vast wel iets gehackts waardoor je gratis roms kunt downloaden en gewoon op je Revolution kunt spelen
Maar het gebruikt toch DRM ofzo. Dat kan je niet makkelijk kraken.

Gamecube kon je ook al niet makkelijk kraken. Dus die mensen van Nintendo doen er wel alles voor.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:36:24 #132
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_27221997
quote:
Ik wil niet persé zeggen dat de cube gefaald heeft, maar om te stellen dat áls de cube gefaald heeft de xbox ook gefaald is, dat gaat me te ver.
Mij niet. Als er next-gen geen winst komt voor MS doen ze toch echt iets verkeerd. Maar zoals ik net al zei: next-gen tijd zal het vertellen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_27222269
Reactie op het mozlapunk weblog:
quote:
nvm, die monkeh heeft zelf al toegegeven
Mocht dit echt zijn (o god, gaan we weer )
Dan slaat fishes natuurlijk op die vloer @ Zelda. Lijkt mij dat de revo motion kan herkennen en in een game kan zetten oid. Maarja, ik ben wel wat sceptischer atm

Die vissen gebruiken dit: klikk0r, heeft Nintendo patent op aangevraagd (of iets wat er op lijkt)
/edit
was dus fake, maar de vissen-technologie blijft interessant

[ Bericht 37% gewijzigd door Xrenity op 21-05-2005 18:50:31 ]
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:44:44 #134
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27222297
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:43 schreef Xrenity het volgende:
Reactie op het mozlapunk weblog:
[..]

Mocht dit echt zijn (o god, gaan we weer )
Dan slaat fishes natuurlijk op die vloer @ Zelda. Lijkt mij dat de revo motion kan herkennen en in een game kan zetten oid. Maarja, ik ben wel wat sceptischer atm
Geloof er exact 0,0 van... Zou jij ook moeten doen .
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 21 mei 2005 @ 20:35:38 #135
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27225568
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:47 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ja, maar waarom gaat de Revolution dan mislukken? Alleen omdat de Gamecube het niet was gelukt?
zeg niet dat de revo gaat mislukken, kzeg dat de cube voor mij een kutconsole was dus ik koop de opvolger niet,
en leuk dat ik ps2 fanboy word genoemd
promoot nergens xbox of ps2, kzeg aleen dat ik geen nintendo meer in huis haal
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 21 mei 2005 @ 20:38:27 #136
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27225666
Je zei dat je je Cube niet meer had aangeraakt door de lack of goede spellen, waarom heb je Re4 dan niet in huis gehaald, of wacht je op de mindere ps2 port?

( nogmaals )
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:06:43 #137
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27226651
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 20:38 schreef MMaRsu het volgende:
Je zei dat je je Cube niet meer had aangeraakt door de lack of goede spellen, waarom heb je Re4 dan niet in huis gehaald, of wacht je op de mindere ps2 port?

( nogmaals )
kheb re4 wel uitgespeeld, en waarom moet je er zo dik bij zetten mindere ps2 poort? het spel is hetzelfde en is nu wel breedbeeld, aleen de graphics zijn iets minder, lekker belangrijk
en zo geweldig was RE4 ook niet, het begin heb je zoiets van mjah vet, maar tis eentonig als de pest
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:17:57 #138
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_27227072
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:06 schreef Gamedemon het volgende:
kheb re4 wel uitgespeeld, en waarom moet je er zo dik bij zetten mindere ps2 poort? het spel is hetzelfde en is nu wel breedbeeld, aleen de graphics zijn iets minder, lekker belangrijk
en zo geweldig was RE4 ook niet, het begin heb je zoiets van mjah vet, maar tis eentonig als de pest
Graphics schijnen erg belangrijk te zijn tegenwoordig...
pi_27227390
Als een groot RE fan moet ik zeggen dat deel 4 het niet haalt bij deel 1 & 2.
Dit heeft niks met Nintendo te maken
<einde bericht>
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:26:35 #140
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27227438
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Als een groot RE fan moet ik zeggen dat deel 4 het niet haalt bij deel 1 & 2.
Dit heeft niks met Nintendo te maken
<einde bericht>
Eens. Maar deel 4 was een geweldige game!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:55:33 #141
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_27228682
Resident Evil 2 was niet erg goed... veel te kort...

Deel 1 (remake) was wel weer erg erg erg goed. Deel 4 was goed... maar soms wel eentonig...
  zondag 22 mei 2005 @ 00:27:03 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_27234171
Infidels
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_27234618
RE suckt zowieso doe mij maar een lekkere mario sports game
Narf!
  zondag 22 mei 2005 @ 01:24:41 #144
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27235530
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:17 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Graphics schijnen erg belangrijk te zijn tegenwoordig...
ik bedoel dit :
RE4 word een 1 op 1 poort naar de ps2 toe,
er word gezegd : De mindere versie op ps2, aleen de graphics worden aangepast dus hijs niet minder, aleen minder mooi, lekker boeiend dus
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 22 mei 2005 @ 01:59:45 #145
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_27236305
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:27 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Maar het gebruikt toch DRM ofzo. Dat kan je niet makkelijk kraken.

Gamecube kon je ook al niet makkelijk kraken. Dus die mensen van Nintendo doen er wel alles voor.
En waarom kon je het niet kraken denker? Juist, omdat de schijfjes niet te krijgen en fikken zijn. Dat is iets heel anders dan DRM.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_27236642
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Als een groot RE fan moet ik zeggen dat deel 4 het niet haalt bij deel 1 & 2.
Dit heeft niks met Nintendo te maken
<einde bericht>
De enige echte Res. Evil is toch echt Code Veronica. En dan met name de Dreamcast versie.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zondag 22 mei 2005 @ 02:30:40 #147
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_27236694
quote:
Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

De enige echte Res. Evil is toch echt Code Veronica. En dan met name de Dreamcast versie.
Dat vond ik juist de slechtste . Geen schrikeffecten en het einde is irritant. REmake blijft imo de allerbeste , maar ik moet 4 dan ook nog spelen (en deel 2). Deel 3 vond ik niks.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zondag 22 mei 2005 @ 02:44:41 #148
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27236881
quote:
Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

De enige echte Res. Evil is toch echt Code Veronica. En dan met name de Dreamcast versie.
Code Veronica op dreamcast . Er zit zelfs een stuk in de 2e film van Re, die uit dat spel komt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 22 mei 2005 @ 09:53:01 #149
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27238096
Speculatie op GAF
quote:
First lets start with some comments by Iwata.

"Of course, we are applying advances in technology. But when you use those advances just to boost the processing power, the trade-off is that you increase power consumption, make the machine more expensive and make developing games more expensive. When I look at the balance of that trade-off -- what you gain and what you lose -- I don't think it's good. Nintendo is applying the benefits of advanced technology, but we're using it to make our machines more power-efficient, quieter and faster to start."

We all know that multi core processors require alot of power, the PowerPC G5 is in the 100watt range. The move to the 90nm processor help decrease its power consumption to about 65watts. Going multi core only increases the amount of power needed, but the heat that comes from a multi core processor is the real problem. Its going to be a while before any chip is moved to the 65nm process. Which leads me to this.

Liquid-Metal Cooling Technology for CPU Cooling
As current cooling solutions reach their limits, the industry is in need of a unique advanced cooling solution. nanoCoolers' liquid-metal cooling loops have all the attributes to fill that need. Part of the uniqueness of our thermal solutions is in its simplicity. The cooling loop consists of liquid metal as the working fluid, a heat source exchanger, an ambient heat exchanger, an electromagnetic pump, and interconnecting tubing. There are also attaching mechanisms, a fan, housing structure, etc. but the simplicity of the solution is quite unique.
http://www.nanocoolers.com/technology_liquid.php

The boiling point of the material is in excess of 2000°C, the pics illustrates a small form factor. Which would be beneficial to the size of Revolution. Its also tech that doesn't produce alot noise.


Combined this with IBM Strained Silicone directly on Insulator(SSDOI) process which reduces power consumption, without affecting performance.

The PS3 will require alot of power with so many connections, so Nintendo chose to provide only two USB ports and a proprietery AV component. You reduce power consumption because there is no harddrive to power. So Nintendo they go for onboard flash memory. There's only two moving part in the console(fan and DVD drive).

How do Nintendo plan on making it possible for indie developers to produce titles that look as good as the big boys. Well check out this patent, http://appft1.uspto.gov/netacgi/nph...&RS=AN/Nintendo

The patent basically says that a developer can pre-render a area of the game and convert it into a exact replica in realtime using this feature.

In one embodiment, we use a known technique called cube mapping to pre-render images defining a 3D scene. Cube mapping is a form of environment mapping that has been used in the past to provide realistic reflection mapping independent of viewpoint. For example, one common usage of environment mapping is to add realistic reflections to a 3D-rendered scene. Imagine a mirror hanging on the wall. The mirror reflects the scene in the room. As the viewer moves about the room, his or her viewpoint changes so that different objects in the room become visible in the mirror. Cube mapping has been used in the past or provide these and other reflection effects.

We use cube mapping for a somewhat different purpose--to pre-render a three-dimensional scene or universe such as for example a landscape, the interior of a great cathedral, a castle, or any other desired realistic or fantastic scene. We then add depth to the pre-rendered scene by creating and supplying a depth buffer for each cube-mapped image. The depth buffer defines depths of different objects depicted in the cube map. Using the depth buffer in combination with the cube map allows moving objects to interact with the cube-mapped image in complex, three-dimensional ways. For example, depending upon the effect desired, moving objects can obstruct or be obstructed by some but not other elements depicted in the cube map and/or collide with such elements. The resulting depth information supplied to a panoramically-composited cube map provides a complex interactive visual scene with a degree of 3D realism and interactivity not previously available in conventional strictly 2D texture mapped games.

This could shorten the development process. This combined with a development enviroment similar to GC(API), should help reduce development cost.

Now for the comments from Reggie about the Revolution controller, someone suggested that the GC controllers could be used to play those NES,SNES,N64 games. Only problem with this is that Reggie could of easily explained this as a fact. But its still to difficult to come to some type of conclusion. So I'll leave that portion alone.

I think Nintendo goal is to provide a powerful console, without having to include HDMI,DVI, (4)USB, Harddrive, Digital output, Analog AV all that requires money and power. You won't be limited in your ability to connect to these features except a harddrive , there just won't be 10 ports to do it.

Developers will have a recognizeable development environment, with additions that make it even easier to create visually outstanding titles.
Bron

En op Gamespot een analist die denkt dat de Revolution gaat "winnen".
quote:
GS: Sounds like [the Revolution] may approach a win...?

MP: When the US publishers start to weigh the economics of chasing the Xbox 360...even if the installed base is twice as big as the Revolution, if the cost is twice as much, then the US publisher should be indifferent as to whether they make one game for the 360 or two games for the Revolution.

I talked to Nintendo and their strategy is to try to ensure that all the big games that are made for 360 and PS3 are also made for Revolution. If they succeed at that, they're going to do very well.
Bron

Hier nog een vergelijking met MP2 en de MP3 trailer die we zagen tijdens de persconferentie van Nintendo:

Metroid Prime 2 (final)
Metroid Prime 3(moet nog geperfectioneerd worden)

[ Bericht 3% gewijzigd door Tomasso op 22-05-2005 10:06:43 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_27238250
quote:
How are you I am new to this forum and I had seen that a lot of people were wondering what the specs for the nintendo revolution are so I thought I would share some knowladge. I was on the Nintendo.com website at 2:36 am on 5/17/05 and these specs were posted at the bottom of the home page and they were completely gone by 2:48 everything below I copyed straight from the Nintendo.com website. Please do not criticize I just copyed and pasted from the webpage.

Nintendo “Revolution”
-HDTV-Projector (Supports all televisions)
-3D-Projection Display technology (3D Stereoscoping, headset optional and sold separately) (All games will be supported)
-Device that rips NES, SNES, N64, & GBA games and allows full graphics customization and customizable controls and physics.
- Complete Development Tool kit that allows full use of hardware’s power. (Also works hand-in-hand with previous generation software ripper)
-Light gun signal scan technology (possibly not included in final build)
-Touch-pad controllers (Wireless, gyroscopic, allows innovative game handling and can mimic any desired control scheme)
-Wi-Fi connectivity enabled (completely free and fully realized online play)
- 5.1 Digital surround sound (final component similar to YSP-1 digital sound projector)
- 20 GB Hard Drive
- Dedicated Physics Chip
- IBM “Broadway” processor with synchronized 12-processing cores. Top clock speed: 5.2 GHz
- ATI “Hollywood” graphics chipset with dedicated dual 1.8 GHZ processing cores and up to 2 GB of dual channel SDRAM.
- Triple Dedicated AI chips
-Ability to be able to download and store NES, SNES, N64, and “Custom Games” in a and play in a virtual environment.
-600 MB GDDR3 RAM
All technology will be close together within a symbiotic architecture by a process called “marrying” which allows the hardware to absorb less power and function at an extremely faster rate. The architecture design is made by “bonding” and “marrying” Artificial Intelligence chips very close to 98% of the hardware. With the dev. Tool now included it will be the easiest console to develop for by far. The innovation in the technology was not meant to hinder or in any way leave behind a tried and true controller or “gameplay” scheme but to make it more interactive and the “water cooler” moments are represented in the whole experience and the world that you are playing in. For example: Have you ever been playing a game and stopped to see if the blades of grass were blowing independently? Now you can just blow on them to see them move!
Custom IBM “Broadway” CPU
-12 symmetrical cores running at 3.8GHz each
-8 hardware threads per core, 10 hardware threads total
-8 VMX-128 vector unit per core; 5 total
-680 VMX-128 registers per hardware thread
-5 MB L2 cache

CPU Game Math Performance
-110 billion dot product operations per second
Custom ATI “Hollywood” Graphics chipset
-dedicated dual 1.8 Ghz processing cores
-15 MB embedded DRAM
-48-way parallel floating point dynamically-scheduled shader pipelines
-Unified shader architecture
Polygon Performance
-200 billion triangles per second
Pixel fill rate
-26 gig samples per second filtrate using 4x MSAA
Shader performance
-870 billion shader operations per second
Memory
-600 MB GDDR3 RAM
-1.2 Ghz DDR
-Unified memory architecture
Memory Bandwidth
-34.2 MB/s memory interface bus bandwidth
-870 GB/s memory bandwidth to EDRAM
-62.4 GB/s front-side bus
Overall System Floating Point Performance
-43 Teraflops
Storage
-20 GB Hard Drive
-Blue-Ray disc drive
-Memory unit support starting at 64 MB
I/O
-support for 7 wireless game controllers
-support for 4 game cube controllers
-3 USB 2.0 ports
-2 memory unit slots
-slot for 512 MB of flash memory
Optimized for Online
-Wi-Fi Ready: 802.11 A, B and G
-completely free premium online service, customizable
-Built-in video camera ready
-voice activation and recognition online and offline
Digital Media Support
-Support for DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, BLU-RAY, HD-DVD, JPEG PHOTO CD
-Stream media from portable music devices, digital cameras, Windows Pc’s
-Rip music and games to NESVOLUTION hard drive
-custom playlists in every game
-Interactive, full screen 3D visualizes
HD projection game support
-All games supported at 16:9, 720p, 1080i, anti-aliasing
-standard-definition and high-definition three-dimensional and standard dimension video outputsupported
Audio
-Multichannel 5.1 surround sound output
-Supports 48KHz 16-bit audio
-400 independent decompression channels
-64-bit audio processing
-over 640 audio channels
System Orientation
-Stands vertically or horizontally

/edit
MP3 ziet er veel smoother uit. Jammer dat er nog geen shaders op gegooit zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')