Mij niet! Hun creerde die stomme Aries hype er niet omheen.quote:
bla bla bla, huilie....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Reggie sucks ass... hij is omgekeerde evolutie... Over een paar weken is hij Donkey Kong...
Nintendo moet gewoon even een lijst met games geven die als launchtitels gaan komen...
Niks huilie... heb ik altijd al gevonden... hij past totaal niet bij Shigeru Miyamoto (en die is wel okay)quote:
Huilie, het is geen stelletje hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Niks huilie... heb ik altijd al gevonden... hij past totaal niet bij Shigeru Miyamoto (en die is wel okay)
je kan beter zo'n yank met een grote bek hebben dat een paar jappaners in gebrekkig engels die een presentatie doen.... want dat stelde noooooooit wat voor...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Niks huilie... heb ik altijd al gevonden... hij past totaal niet bij Shigeru Miyamoto (en die is wel okay)
Japanners en engels... lol... "dvd cannot be acceded... prease press button on controrrer for better resurts... now go happy be and enjoy... simurutereasly fun!!!!"quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je kan beter zo'n yank met een grote bek hebben dat een paar jappaners in gebrekkig engels die een presentatie doen.... wat dat stelde noooooooit wat voor...
behalve Shigeru Miyamoto (en die is wel okay).
SEVERAL games, including FF: CC en DRAGON QUEST.quote:He said several games were in development for the device, including Final Fantasy: Crystal Chronicles and Dragon Quest.
Die jij natuurlijk uuuuuuuuuuuuuren hebt gespeeldquote:
Ja, heb hem een paar uur gespeeldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die jij natuurlijk uuuuuuuuuuuuuren hebt gespeeld
Daaar ben ik ook wel van overtuigd !quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Steeven het volgende:
Komop mensen, lees eens. Several = naast FF: CC en Dragonquest (wat huge is in Japan) iig een hoop kwalitatief goede RPGS op de Rev. Het komt allemaal goed.
je krijgt nu niks te zien... jammer maar helaas, die yank was niet de enigste die van alles riep, waren ook die gekke jappen zelf.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:52 schreef Sickert het volgende:
beter een gebrekkige jap als een achterlijke yank die van alles roept en niks waar maakt
wil die controler zien! en derest fuck specs van soft en sony al zouden ze het willen kopieren of wat ze kunnen het geeneens
Weet je hoe duur zo'n touchscreen controller wordt? No way.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:15 schreef Max_Dark het volgende:
Over die touchscreen controller (tain en anderen); ik zeg niet dat ik er wel voor warm loop, alleen hebben ze ons 0 knoppen belooft en dan toch zeggen dat je er ouwe games op kan spelen. Dan kan het dus nooit zo'n gyroscopisch/holografisch apparaat zijn.
Gameplay over graphics is een goede term maar ze moeten de graphics niet volledig vergeten omdat de mainstream het apparaat dan toch laat liggen. Zeg nou zelf welke "Fifa liefhebber" wil fifa nou niet op z'n mooist spelen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:24 schreef Tware het volgende:
ja qua graphics, maar qua game experience en gameplay lopen ze voor. Wat is belangrijker
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 08:17 schreef King_of_cubes het volgende:
Tenminste als het blijkt te kloppen dat het apparaat niet erg veel sterker als de GameCube wordt.)
Ach al die specs van de PS3 zeggen mij eigenlijk helemaal niks. Hoeveel van die specs zijn überhaupt re;evant voor in-game graphics en physics?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nintendo had het over 2 tot 3 keer sterker. Dat vind ik niet erg veel.
Ik denk dat game experience en gameplay wel twee verschillende dingen zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:30 schreef Dementor het volgende:
Gameplay en game experience?
Wat versta je onder deze termen, is gameplay niet hetzelfde als game experience?
De xbox en ps2 hebben zat goede titels die je uren lang kunnen vermaken in combinatie met goede graphics.
Nintendo wordt gewoon uit de markt gespuugd op dit moment met de GC.
Het constant blijven schermen met dit soort termen is gewoon zielig en achterhaald.
Als je beelden gezien hebt van beide consoles zul je het verschil wel zien. Dat zien casual gamers ook en die willen graag opscheppen met hun console (sommigen) Dus die laten de Revolution stikken, en dat is slecht voor Nintendo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En de Revolution die 2 a 3 keer krachtiger is dan de GC... Ik kan me er niet echt een voorstelling bij maken...
Die beelden die nog geen eens van de console zelf kwamen en die beelden die pre rendered zijn? Ah...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als je beelden gezien hebt van beide consoles zul je het verschil wel zien. Dat zien casual gamers ook en die willen graag opscheppen met hun console (sommigen) Dus die laten de Revolution stikken, en dat is slecht voor Nintendo.
levorution?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
" When you turn on levorution you will say Wow"
van die Osokoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:59 schreef Xrenity het volgende:
Nintendo
Btw, ik houd maar niet op, maar kan dit niet voor jullie achter houden
Wtf is dit?
Osoko weer gepost
Nintendo 21 site, met ads by Google?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:59 schreef Xrenity het volgende:
Nintendo
Btw, ik houd maar niet op, maar kan dit niet voor jullie achter houden
Wtf is dit?
Osoko weer gepost
Je hebt ook wel gelijk, langzaam gaat het ook allemaal weer liggen al die druktequote:Ik begrijp eigenlijk wel dat ze niks (hebben) laten zien. Wanneer de controls echt goed zijn dan wil je niet dat het gekopieerd wordt. Feit. Waarom zouden ze het nu al laten zien? Waarschijnlijk komt er op SpaceWorld veel meer info. Als Nintendo fan moet je dat toch begrijpen.
Eigenlijk was de presentatie ook helemaal niet zo slecht. Alleen hebben we niet veel Revo info gehad. Balen zegWe kennen nu het uiterlijk van de revo, de gedachte erachter, 20 jaar Nintendo en dat hij bijzonder wordt (althans daar vertrouw ik Nintendo op
). Heb gewoon wat geduld
O, btw, dit is de laatste E3 waarop de Gamecube kan schitteren, volgend jaar staat in het teken van de revolution. Zou nogal stom zijn om nu vanalles te showen; geen aandacht voor de GC/Zelda, geen aandacht voor de DS en/of de micro. Mgoed, gewoon afwachten maar
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Je kan een Playstation3 kopen en tegen de tijd dat ie kapot is de Revolution net uit. Sluit dus mooi op elkaar aan!
PS3 fanboy, reageer er maar niet opquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat de PS3 net zo snel kapot is als de PS2. Als PS3 in januari uitkomt, en Rev in april, is ie mooi op tijd kapot
grappen uitleggen is niet grappig![]()
Hehe daarom ben ik ook blij dat jij het doet!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat de PS3 net zo snel kapot is als de PS2. Als PS3 in januari uitkomt, en Rev in april, is ie mooi op tijd kapot
grappen uitleggen is niet grappig![]()
niemand die het grappig vind ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hehe daarom ben ik ook blij dat jij het doet!
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Je kan een Playstation3 kopen en tegen de tijd dat ie kapot is de Revolution net uit. Sluit dus mooi op elkaar aan!
Levorution, de japanse manier om Revolution te zeggenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
levorution?
Je sig.. waar slaat die op?
Ja tuurlijk is ie leuk! Ik bedoel ik heb een van de eerste series PSX gehad type 1002C en ik heb een V3 PS2 waarvan allebei de lasers zo gaar zijn als maar kan. In die V3 heb ik zelfs een nieuwe laser moeten laten zetten aka 80 euro.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Kijk toch nog iemand die hem leuk vind!
quote:Fortunately, it looks like Nintendo fans won't have to wait until next year to learn more about the machine. Speaking with Reuters, Iwata said that details regarding the Revolution--including price, launch date, and its mystery controller--would be revealed by the end of the current year.
One of the surprising announcements made about the Revolution during E3 was its ability to download and play games from Nintendo consoles as far back as the NES. More surprising was that Iwata revealed to Reuters that Nintendo is in talks with third-party game publishers about including their portfolios in the Revolution's downloadable game library as well.
Iwata added that the pricing method for these downloads hasn't been decided, though there are two possibilities: to charge users per game as they download them or to sell prepaid cards in stores. He also said that Nintendo might give some games away as part of promotions.
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:36 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is ie leuk! Ik bedoel ik heb een van de eerste series PSX gehad type 1002C en ik heb een V3 PS2 waarvan allebei de lasers zo gaar zijn als maar kan. In die V3 heb ik zelfs een nieuwe laser moeten laten zetten aka 80 euro.
Vooral de eerste series van Sony's consoles kun je beter niet kopen. Al zijn die V9 en 10 ps2's ook gaar met hun mooie LS chip. Pfff.
en dan lopen die gamecube nerdjes microsoft af te zeiken omdat ze geld voor dingen vragenquote:
Ik had een maand zo'n dunne Ps2, die heb ik via dit forum geruild met een omgebouwde Xbox, maar toen is die Ps2 stuk gegaan toen ik hem al had geruildquote:
Lijkt me niet dat veel mensen het dan gaan gebruiken, en Nintendo vraagt niet overal graag veel geld voor. Okay voor de Gba titels enz wel, maar bijv online word gratis, en hun consoles zijn ook altijd erg goedkoopquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dan lopen die gamecube nerdjes microsoft af te zeiken omdat ze geld voor dingen vragen
M$ zuigt man ze vragen overal geld voor
nintendo kennende ga je 50 euro neerleggen voor zon Snes of Nes poortje, kijk maar naar de gameboy advance
Ik ga Goldeneye wel kopenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:45 schreef Cerbie het volgende:
Het idee is leuk, maar voor spellen die ik al op de N64 heb gekocht wil ik niet nog een keer betalen
Die kleine ps2's hebben bizar gare lasercoils. Weerstand van die coils is vaak minder dan de helft van wat die waarde moet zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik had een maand zo'n dunne Ps2, die heb ik via dit forum geruild met een omgebouwde Xbox, maar toen is die Ps2 stuk gegaan toen ik hem al had geruild. Gelukkig voor hem zat er nog garantie bij
. Toch vond ik het wel kut voor hem, maar hij wou weer een Xbox hebben, die gingen niet zo snel stuk volgens hem
.
Doe dan ook meteen Perfect Dark erbij, beter dan dat gaat haast niet. Alleen was het wat zwaar voor die arme N64quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ga Goldeneye wel kopen![]()
Ik denk dat het ook leuk is voor mensen om titels te spelen die ze gemist hebben, maar altijd nog wilden spelen.
Laat ze nu in de waan dat Nintendo een stichting is in plaats van een commercieel bedrijf.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dan lopen die gamecube nerdjes microsoft af te zeiken omdat ze geld voor dingen vragen
M$ zuigt man ze vragen overal geld voor
nintendo kennende ga je 50 euro neerleggen voor zon Snes of Nes poortje, kijk maar naar de gameboy advance
Denk het ook Gamedemonquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dan lopen die gamecube nerdjes microsoft af te zeiken omdat ze geld voor dingen vragen
M$ zuigt man ze vragen overal geld voor
nintendo kennende ga je 50 euro neerleggen voor zon Snes of Nes poortje, kijk maar naar de gameboy advance
Dan kunnen ze ze net zo goed gratis weggeven.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat je maar 2,50 per toptitel moet neerleggen.
Dat slaat ook weer nergens opquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ze net zo goed gratis weggeven.
Ben benieuwd wat ze dan gaan doen met de ports voor de GBA, die zullen dan wel in prijs omlaag moeten als ze 2,50 zouden wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:24 schreef MMaRsu het volgende:
Tuurlijk niet, die 2,50 gaat direct naar Nintendo. Denk even dat misschien 75.000 mensen goldeneye downloaden voor 2,50, heb je alweer aardig wat geld binnen, en het kost Nintendo niks om ze te laten downloaden.
Ja, maar in tegenstelling tot de bedrag van een jaar Live is dat niet verplicht.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:19 schreef twi het volgende:
Niet veel geld zal nog altijd minstens een paar euro zijn. Laten ze het op een mooie prijs houden, 4.99 euro. Dan hoef je maar een paar spelletjes te kopen en je zit aan het bedrag wat je betaalt voor een jaar Live, wat dus bij introductie van de X360 ook gratis gaat worden.
En iedere Xbox bezitter is verplicht Xbox Live te gebruiken?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, maar in tegenstelling tot de bedrag van een jaar Live is dat niet verplicht.
1 euro is een onrealistisch bedrag, hoe oud deze ook is. Dan kost de bandbreedte haast nog meer. En ja, er zouden best DS en RS demo's gedownload kunnen worden. Gratis, lijkt me, zoals bij de X360. Maar voor de rest lijken de prijzen die jij noemt er meer op dan 2,50 voor laten we zeggen GoldenEye, SSMB of Perfect Dark.quote:Ik denk dat NES, SNES en N64 spellen minstens zo goedkoop moeten worden als je ze in de winkel koopt. Dus N64 spellen maximaal 10 euro, SNES maximaal 5 euro en NES maximaal 1 euro.![]()
En met dit download systeem zullen ook Revolution demos en Nintendo DS demos beschikbaar worden gesteld, lijkt mij.
Mwoah denk het niet, daar moet echt een cartridge gemaakt worden, boekjes en doosjes. Dan moet je ze naar de winkel verschepen e.d. Ik vraag me af hoeveel winst ze maken op één zo'n gba nes classic.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze dan gaan doen met de ports voor de GBA, die zullen dan wel in prijs omlaag moeten als ze 2,50 zouden worden
Jonge, 1gb traffic kost een paar euro en voor 1gb kun je HEEL veel rommetjes downloaden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:38 schreef twi het volgende:
[..]
En iedere Xbox bezitter is verplicht Xbox Live te gebruiken?
[..]
1 euro is een onrealistisch bedrag, hoe oud deze ook is. Dan kost de bandbreedte haast nog meer. En ja, er zouden best DS en RS demo's gedownload kunnen worden. Gratis, lijkt me, zoals bij de X360. Maar voor de rest lijken de prijzen die jij noemt er meer op dan 2,50 voor laten we zeggen GoldenEye, SSMB of Perfect Dark.
Het was bij wijze van...Ja, ja, ik had een smiley toe moeten voegenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:45 schreef MaHawK het volgende:
Jonge, 1gb traffic kost een paar euro en voor 1gb kun je HEEL veel rommetjes downloaden.
Die 2,50 haalde ik via het gelijk downloaden > betalen systeem, niet via een winkel > papiertje > invoeren systeem ^^quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:44 schreef twi het volgende:
Ach, voor die prepaid kaartjes moet je ook een papiertje drukken, een krasvakje maken, het verschepen naar de winkels en de winkels betalen om die dingen uberhaupt te verkopen. Minder kosten dan bij een originele game, maar genoeg om die dingen niet voor te weinig weg te geven.
InsideGamer bron \ IGNquote:Ontwikkelaar Team Ninja kan de opvolger van Ninja Gaiden niet bevestigen voor de Xbox 360. Tomonobu Itagaki van Team Ninja heeft dit aangegeven tegenover IGN. Op de vraag hoe Ninja Gaiden zou kunnen worden verbeterd op de Xbox 360 heeft Itagaki toegegeven dat hij niet kan zeggen of het spel op de Xbox 360 zal verschijnen.
Lang werd gedacht dat Ninja Gaiden 2 voor de opvolger van de Xbox 360 zal verschijnen. Nu blijft er echter een mogelijkheid open dat dit spel op de PlayStation 3 of Nintendo Revolution verschijnt, al is dit niet bevestigd. Op dit moment werkt Team Ninja dan ook met man en macht aan Dead or Alive 4 voor de Xbox 360, om zich daarna volledig te concenteren op Ninja Gaiden 2.
Opvallend is dat Itagaki vorig jaar had aangegeven dat Team Ninja aan het kijken is naar mogelijkheden om spellen naar de Nintendo Revolution of PlayStation 3 te brengen. Team Ninja heeft in het verleden voornamelijk voor Nintendo gewerkt in het NES en SNES tijdperk. Daarna werden grote franchises van Team Ninja naar de PlayStation gebracht, om vervolgens te eindigen op de Xbox. Team Ninja ontwikkelt echter nog wel spellen uit de Gallop-serie voor de PlayStation 2. Ook brengt men bij Team Ninja nog geregeld een aantal spellen naar de Game Boy Advance.
Wat Itagaki overigens wel wist te melden was dat Ninja Gaiden 2 niet minder moeilijk zal zijn als zijn voorganger op de Xbox. - Lauran Beers
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:51 schreef Tomasso het volgende:
Laten we het eens over nieuws hebben!![]()
[..]
InsideGamer bron \ IGN
Roy vond het spel net als ik gewoon geen ene kloot aan, de voornaamste reden dat wij het niet hebben uitgespeeld (toch, Roy?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
Niet moeilijker ben ik wel blij mee, ik hou van een uitdaging, en vind de mensen die het spel te moeilijk vinden en daardoor niet spelen geen doorzetters ( Roy, jij toch?)
.
Pff hij was gewoon te moeilijk voor je, volgens mij kreeg je kontschopquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
Roy vond het spel net als ik gewoon geen ene kloot aan, de voornaamste reden dat wij het niet hebben uitgespeeld (toch, Roy?)
Nee, maar Nintendo online service is gewoon gratis zover ik weet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:38 schreef twi het volgende:
[..]
En iedere Xbox bezitter is verplicht Xbox Live te gebruiken?
Geen idee, ik had 't na een half uurtje wel gezien, heb het te weinig gedaan om te weten of ik kontschop zou krijgen of niet. Al zou ik het ondanks dat ik weinig heb met Team Ninja het jammer vinden als ook die exclusiviteit lijkt te gaan verdwijnen (na wellicht BioWare).quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:59 schreef MMaRsu het volgende:
Pff hij was gewoon te moeilijk voor je, volgens mij kreeg je kontschop![]()
Die van de Xbox wordt dat ook wanneer de concurrentie eindelijk eens een fatsoenlijke online service op heeft gezet. En dan heeft Microsoft inmiddels al 2 miljoen keer 50 dollar = 100 miljoen dollar in 't laatje weten te krijgen. Toch best wel slim.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, maar Nintendo online service is gewoon gratis zover ik weet.
Dan heeft het geen enkel nut om voor een bepaalde console te kiezen. Exclusives maken dat er nog 3 consoles bestaan, in plaats van eentje. Hoe meer exclusives, hoe beter de concurrentie. Want zeg nou zelf, er zijn weinig echte third party toppers.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zie toch liever multiplatform games, dan kunnen meer mensen van bepaalde games genieten, ipv dat ze er speciaal een X360 voor moeten kopen..
Exclusieve games maken een console volgens velen, dat zou je als nintendo bezitter moeten weten lijkt me, want je koopt niet voor niets een nintendo consolequote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zie toch liever multiplatform games, dan kunnen meer mensen van bepaalde games genieten, ipv dat ze er speciaal een X360 voor moeten kopen..
Nou ik hoop het voor de Xboxersquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Die van de Xbox wordt dat ook wanneer de concurrentie eindelijk eens een fatsoenlijke online service op heeft gezet. En dan heeft Microsoft inmiddels al 2 miljoen keer 50 dollar = 100 miljoen dollar in 't laatje weten te krijgen. Toch best wel slim.
Als de online service op elke console hetzelfde zou zijn en op elke console dezelfde games (dus niks exclusief) zou iedereen denk ik voor de goedkoopste console kiezen, dat is deze generatie en de volgende generatie Nintendo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Exclusieve games maken een console volgens velen, dat zou je als nintendo bezitter moeten weten lijkt me, want je koopt niet voor niets een nintendo console
Nee als alles hetzelfde zou zijn dan heb je geen concurrentie meer, dus dan kan je niet meer spreken van een goedkoopste consolequote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als de online service op elke console hetzelfde zou zijn en op elke console dezelfde games (dus niks exclusief) zou iedereen denk ik voor de goedkoopste console kiezen, dat is deze generatie en de volgende generatie Nintendo.![]()
Nee klopt, maar sommige games mogen van mij wel multiplatform gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Exclusieve games maken een console volgens velen, dat zou je als nintendo bezitter moeten weten lijkt me, want je koopt niet voor niets een nintendo console
Weekenden worden gratis en wanneer gamen de meeste mensen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:09 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox live word trouwens niet gratis, althans je kunt niet online gamen met de gratis variant, daar kun je alleen nutteloze shit downloaden.
Eerst wordt gezegd:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:09 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox live word trouwens niet gratis, althans je kunt niet online gamen met de gratis variant, daar kun je alleen nutteloze shit downloaden.
Dan:quote:Let's say you played online with somebody you'd like to reconnect with, but you forgot their gamertag. Well on the Xbox 360 universe you can easily connect with any one of the last several hundred people you played with, because we'll track that list for you.
Dat impliceert dus dat het wel gratis wordt. En niet alleen in weekenden, aangezien dat nergens wordt genoemd behalve in 't gerucht van een week voor de E3.quote:Because on Xbox 360 Xbox Live will offer a free level of service directly out of the box. You've heard it right, everything I've just shown you will be absolutely free as part of our Silver service. And if you want to supercharge your experience you can upgrade to Gold, so you can take advantage of additional services we're rolling out.
Nou, nou. Het werd gepost alleen om te vergelijken enzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:34 schreef MMaRsu het volgende:
Met gold heb je veel meer dingen. Maar dit is het Revo topic, niet X360, dus als je het graag daarover wil hebben, gelieve in het X360 topic te posten ^^.
doe dan maar PS3 , die revolution komt er gewoon niet in na de ramp die gamecube heetquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:51 schreef Tomasso het volgende:
Laten we het eens over nieuws hebben!![]()
[..]
InsideGamer bron \ IGN
Hier het goede topic voor je. Nu niet meer de weg kwijt raken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
doe dan maar PS3 , die revolution komt er gewoon niet in na de ramp die gamecube heet
doe het xbox 360 topic er dan ook maar bij,quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hier het goede topic voor je. Nu niet meer de weg kwijt raken.
Wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
doe het xbox 360 topic er dan ook maar bij,
ik heb nu ps2 xbox en gamecube,
en raad is waar de dikste stoflaag opzit? de gamecube uiteraard,
ik ga voor ps3 en xbox 360
meelezen en soms posten,quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:31 schreef VoiceofPower het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan?
Ik heb alleen de Cube, maar die andere twee zouden zich zwaar verwaarloost voelen als ik ze ook zou hebben...
Ja, maar waarom gaat de Revolution dan mislukken? Alleen omdat de Gamecube het niet was gelukt?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
meelezen en soms posten,
ik had eerst aleen die cube maar de enorme gaten die tussen nieuwe releases zaten vond ik echt niet kunnen, eens in de 3 maanden een nieuwe spel en de rest allemaal EA zooi kan gewoon niet,
Xbox er bijgehaald, vervolgens ps2 erbij en nu gebruik ik die gamecube helemaal niet meer
Typisch PS fanboysquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
En je hebt Re4 ook niet gekocht. je gaat zeker voor de iets mindere poort op de Ps2?
De GameCube is wel gelukt, als iemand beweert dat deze gefaald heeft dan heeft de Xbox ook gefaald.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, maar waarom gaat de Revolution dan mislukken? Alleen omdat de Gamecube het niet was gelukt?
Hoezo, ze hadden toch niet hetzelfde doel?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:58 schreef Steeven het volgende:
[..]
De GameCube is wel gelukt, als iemand beweert dat deze gefaald heeft dan heeft de Xbox ook gefaald.
Och echt? Nintendo en MS waren beiden van plan marktaandeel van Sony weg te nemen. En dat is ze niet gelukt. Maar gefaald? Nintendo heeft dikke winst gemaakt en MS dik verlies geleden, wie is er dan de verliezer als ze beide evenveel martkaandeel hebben (of MS ietsje meer). De volgende generatie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:03 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Hoezo, ze hadden toch niet hetzelfde doel?
De Xbox had als enige doel om te laten zien dat microsoft ook best een console kan maken, om dan met de Xbox2 echt iets neer te zetten wat een groot marktaandeel had.
Bij de gamecube was het toch wel de bedoeling om een acceptabel marktaandeel te halen.
Ongeveer 22 miljoen Xboxen verkocht tegen ongeveer 18 miljoen Cubes.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:03 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Hoezo, ze hadden toch niet hetzelfde doel?
De Xbox had als enige doel om te laten zien dat microsoft ook best een console kan maken, om dan met de Xbox2 echt iets neer te zetten wat een groot marktaandeel had.
Bij de gamecube was het toch wel de bedoeling om een acceptabel marktaandeel te halen.
MS roept nu een MILJARD (One Billion), voor next-gen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ongeveer 22 miljoen Xboxen verkocht tegen ongeveer 18 miljoen Cubes.
Als ik het goed begrijp was de doelstelling van Microsoft om 100 miljoen Xboxen te verkopenen de Cube 50 miljoen. Daarnaast verdient Nintendo lekker veel geld met de Cube en verliest Microsoft lekker veel geld met de Xbox.
You do the math.![]()
Ik heb 250 miljoen gehoord.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:09 schreef Steeven het volgende:
[..]
MS roept nu een MILJARD (One Billion), voor next-gen.
Ach, Bill roept wel meerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:09 schreef Steeven het volgende:
[..]
MS roept nu een MILJARD (One Billion), voor next-gen.
Ze hadden ook nooit verwacht om winst met deze Xbox te maken. Puur om zich als alternatief te profileren. Ze zijn geslaagd met deze xbox als ze bij de 360 straks een hoop kunnen verkopen. Of dat ze lukt valt natuurlijk nog te bezien.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:06 schreef Ruzbeh het volgende:Daarnaast verdient Nintendo lekker veel geld met de Cube en verliest Microsoft lekker veel geld met de Xbox.
You do the math.![]()
ik denk niet dat dit gaat werken eigenlijk.. er komt vast wel iets gehackts waardoor je gratis roms kunt downloaden en gewoon op je Revolution kunt spelenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:24 schreef MMaRsu het volgende:
Tuurlijk niet, die 2,50 gaat direct naar Nintendo. Denk even dat misschien 75.000 mensen goldeneye downloaden voor 2,50, heb je alweer aardig wat geld binnen, en het kost Nintendo niks om ze te laten downloaden.
Maar het gebruikt toch DRM ofzo. Dat kan je niet makkelijk kraken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:24 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ik denk niet dat dit gaat werken eigenlijk.. er komt vast wel iets gehackts waardoor je gratis roms kunt downloaden en gewoon op je Revolution kunt spelen![]()
Mij niet. Als er next-gen geen winst komt voor MS doen ze toch echt iets verkeerd. Maar zoals ik net al zei: next-gen tijd zal het vertellen.quote:Ik wil niet persé zeggen dat de cube gefaald heeft, maar om te stellen dat áls de cube gefaald heeft de xbox ook gefaald is, dat gaat me te ver.
Mocht dit echt zijn (o god, gaan we weerquote:nvm, die monkeh heeft zelf al toegegeven
Geloof er exact 0,0 van... Zou jij ook moeten doenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:43 schreef Xrenity het volgende:
Reactie op het mozlapunk weblog:
[..]
Mocht dit echt zijn (o god, gaan we weer)
Dan slaat fishes natuurlijk op die vloer @ Zelda. Lijkt mij dat de revo motion kan herkennen en in een game kan zetten oid. Maarja, ik ben wel wat sceptischer atm
zeg niet dat de revo gaat mislukken, kzeg dat de cube voor mij een kutconsole was dus ik koop de opvolger niet,quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, maar waarom gaat de Revolution dan mislukken? Alleen omdat de Gamecube het niet was gelukt?
kheb re4 wel uitgespeeld, en waarom moet je er zo dik bij zetten mindere ps2 poort? het spel is hetzelfde en is nu wel breedbeeld, aleen de graphics zijn iets minder, lekker belangrijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:38 schreef MMaRsu het volgende:
Je zei dat je je Cube niet meer had aangeraakt door de lack of goede spellen, waarom heb je Re4 dan niet in huis gehaald, of wacht je op de mindere ps2 port?
( nogmaals )
Graphics schijnen erg belangrijk te zijn tegenwoordig...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:06 schreef Gamedemon het volgende:
kheb re4 wel uitgespeeld, en waarom moet je er zo dik bij zetten mindere ps2 poort? het spel is hetzelfde en is nu wel breedbeeld, aleen de graphics zijn iets minder, lekker belangrijk
en zo geweldig was RE4 ook niet, het begin heb je zoiets van mjah vet, maar tis eentonig als de pest
Eens. Maar deel 4 was een geweldige game!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Als een groot RE fan moet ik zeggen dat deel 4 het niet haalt bij deel 1 & 2.
Dit heeft niks met Nintendo te maken
<einde bericht>
ik bedoel dit :quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Graphics schijnen erg belangrijk te zijn tegenwoordig...![]()
En waarom kon je het niet kraken denker? Juist, omdat de schijfjes niet te krijgen en fikken zijn. Dat is iets heel anders dan DRM.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar het gebruikt toch DRM ofzo. Dat kan je niet makkelijk kraken.
Gamecube kon je ook al niet makkelijk kraken. Dus die mensen van Nintendo doen er wel alles voor.
De enige echte Res. Evil is toch echt Code Veronica. En dan met name de Dreamcast versie.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Als een groot RE fan moet ik zeggen dat deel 4 het niet haalt bij deel 1 & 2.
Dit heeft niks met Nintendo te maken
<einde bericht>
Dat vond ik juist de slechtstequote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
De enige echte Res. Evil is toch echt Code Veronica. En dan met name de Dreamcast versie.
Code Veronica op dreamcastquote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
De enige echte Res. Evil is toch echt Code Veronica. En dan met name de Dreamcast versie.
Bronquote:First lets start with some comments by Iwata.
"Of course, we are applying advances in technology. But when you use those advances just to boost the processing power, the trade-off is that you increase power consumption, make the machine more expensive and make developing games more expensive. When I look at the balance of that trade-off -- what you gain and what you lose -- I don't think it's good. Nintendo is applying the benefits of advanced technology, but we're using it to make our machines more power-efficient, quieter and faster to start."
We all know that multi core processors require alot of power, the PowerPC G5 is in the 100watt range. The move to the 90nm processor help decrease its power consumption to about 65watts. Going multi core only increases the amount of power needed, but the heat that comes from a multi core processor is the real problem. Its going to be a while before any chip is moved to the 65nm process. Which leads me to this.
Liquid-Metal Cooling Technology for CPU Cooling
As current cooling solutions reach their limits, the industry is in need of a unique advanced cooling solution. nanoCoolers' liquid-metal cooling loops have all the attributes to fill that need. Part of the uniqueness of our thermal solutions is in its simplicity. The cooling loop consists of liquid metal as the working fluid, a heat source exchanger, an ambient heat exchanger, an electromagnetic pump, and interconnecting tubing. There are also attaching mechanisms, a fan, housing structure, etc. but the simplicity of the solution is quite unique.
http://www.nanocoolers.com/technology_liquid.php
The boiling point of the material is in excess of 2000°C, the pics illustrates a small form factor. Which would be beneficial to the size of Revolution. Its also tech that doesn't produce alot noise.
Combined this with IBM Strained Silicone directly on Insulator(SSDOI) process which reduces power consumption, without affecting performance.
The PS3 will require alot of power with so many connections, so Nintendo chose to provide only two USB ports and a proprietery AV component. You reduce power consumption because there is no harddrive to power. So Nintendo they go for onboard flash memory. There's only two moving part in the console(fan and DVD drive).
How do Nintendo plan on making it possible for indie developers to produce titles that look as good as the big boys. Well check out this patent, http://appft1.uspto.gov/netacgi/nph...&RS=AN/Nintendo
The patent basically says that a developer can pre-render a area of the game and convert it into a exact replica in realtime using this feature.
In one embodiment, we use a known technique called cube mapping to pre-render images defining a 3D scene. Cube mapping is a form of environment mapping that has been used in the past to provide realistic reflection mapping independent of viewpoint. For example, one common usage of environment mapping is to add realistic reflections to a 3D-rendered scene. Imagine a mirror hanging on the wall. The mirror reflects the scene in the room. As the viewer moves about the room, his or her viewpoint changes so that different objects in the room become visible in the mirror. Cube mapping has been used in the past or provide these and other reflection effects.
We use cube mapping for a somewhat different purpose--to pre-render a three-dimensional scene or universe such as for example a landscape, the interior of a great cathedral, a castle, or any other desired realistic or fantastic scene. We then add depth to the pre-rendered scene by creating and supplying a depth buffer for each cube-mapped image. The depth buffer defines depths of different objects depicted in the cube map. Using the depth buffer in combination with the cube map allows moving objects to interact with the cube-mapped image in complex, three-dimensional ways. For example, depending upon the effect desired, moving objects can obstruct or be obstructed by some but not other elements depicted in the cube map and/or collide with such elements. The resulting depth information supplied to a panoramically-composited cube map provides a complex interactive visual scene with a degree of 3D realism and interactivity not previously available in conventional strictly 2D texture mapped games.
This could shorten the development process. This combined with a development enviroment similar to GC(API), should help reduce development cost.
Now for the comments from Reggie about the Revolution controller, someone suggested that the GC controllers could be used to play those NES,SNES,N64 games. Only problem with this is that Reggie could of easily explained this as a fact. But its still to difficult to come to some type of conclusion. So I'll leave that portion alone.
I think Nintendo goal is to provide a powerful console, without having to include HDMI,DVI, (4)USB, Harddrive, Digital output, Analog AV all that requires money and power. You won't be limited in your ability to connect to these features except a harddrive , there just won't be 10 ports to do it.
Developers will have a recognizeable development environment, with additions that make it even easier to create visually outstanding titles.
Bronquote:GS: Sounds like [the Revolution] may approach a win...?
MP: When the US publishers start to weigh the economics of chasing the Xbox 360...even if the installed base is twice as big as the Revolution, if the cost is twice as much, then the US publisher should be indifferent as to whether they make one game for the 360 or two games for the Revolution.
I talked to Nintendo and their strategy is to try to ensure that all the big games that are made for 360 and PS3 are also made for Revolution. If they succeed at that, they're going to do very well.
quote:How are you I am new to this forum and I had seen that a lot of people were wondering what the specs for the nintendo revolution are so I thought I would share some knowladge. I was on the Nintendo.com website at 2:36 am on 5/17/05 and these specs were posted at the bottom of the home page and they were completely gone by 2:48 everything below I copyed straight from the Nintendo.com website. Please do not criticize I just copyed and pasted from the webpage.
Nintendo “Revolution”
-HDTV-Projector (Supports all televisions)
-3D-Projection Display technology (3D Stereoscoping, headset optional and sold separately) (All games will be supported)
-Device that rips NES, SNES, N64, & GBA games and allows full graphics customization and customizable controls and physics.
- Complete Development Tool kit that allows full use of hardware’s power. (Also works hand-in-hand with previous generation software ripper)
-Light gun signal scan technology (possibly not included in final build)
-Touch-pad controllers (Wireless, gyroscopic, allows innovative game handling and can mimic any desired control scheme)
-Wi-Fi connectivity enabled (completely free and fully realized online play)
- 5.1 Digital surround sound (final component similar to YSP-1 digital sound projector)
- 20 GB Hard Drive
- Dedicated Physics Chip
- IBM “Broadway” processor with synchronized 12-processing cores. Top clock speed: 5.2 GHz
- ATI “Hollywood” graphics chipset with dedicated dual 1.8 GHZ processing cores and up to 2 GB of dual channel SDRAM.
- Triple Dedicated AI chips
-Ability to be able to download and store NES, SNES, N64, and “Custom Games” in a and play in a virtual environment.
-600 MB GDDR3 RAM
All technology will be close together within a symbiotic architecture by a process called “marrying” which allows the hardware to absorb less power and function at an extremely faster rate. The architecture design is made by “bonding” and “marrying” Artificial Intelligence chips very close to 98% of the hardware. With the dev. Tool now included it will be the easiest console to develop for by far. The innovation in the technology was not meant to hinder or in any way leave behind a tried and true controller or “gameplay” scheme but to make it more interactive and the “water cooler” moments are represented in the whole experience and the world that you are playing in. For example: Have you ever been playing a game and stopped to see if the blades of grass were blowing independently? Now you can just blow on them to see them move!
Custom IBM “Broadway” CPU
-12 symmetrical cores running at 3.8GHz each
-8 hardware threads per core, 10 hardware threads total
-8 VMX-128 vector unit per core; 5 total
-680 VMX-128 registers per hardware thread
-5 MB L2 cache
CPU Game Math Performance
-110 billion dot product operations per second
Custom ATI “Hollywood” Graphics chipset
-dedicated dual 1.8 Ghz processing cores
-15 MB embedded DRAM
-48-way parallel floating point dynamically-scheduled shader pipelines
-Unified shader architecture
Polygon Performance
-200 billion triangles per second
Pixel fill rate
-26 gig samples per second filtrate using 4x MSAA
Shader performance
-870 billion shader operations per second
Memory
-600 MB GDDR3 RAM
-1.2 Ghz DDR
-Unified memory architecture
Memory Bandwidth
-34.2 MB/s memory interface bus bandwidth
-870 GB/s memory bandwidth to EDRAM
-62.4 GB/s front-side bus
Overall System Floating Point Performance
-43 Teraflops
Storage
-20 GB Hard Drive
-Blue-Ray disc drive
-Memory unit support starting at 64 MB
I/O
-support for 7 wireless game controllers
-support for 4 game cube controllers
-3 USB 2.0 ports
-2 memory unit slots
-slot for 512 MB of flash memory
Optimized for Online
-Wi-Fi Ready: 802.11 A, B and G
-completely free premium online service, customizable
-Built-in video camera ready
-voice activation and recognition online and offline
Digital Media Support
-Support for DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, BLU-RAY, HD-DVD, JPEG PHOTO CD
-Stream media from portable music devices, digital cameras, Windows Pc’s
-Rip music and games to NESVOLUTION hard drive
-custom playlists in every game
-Interactive, full screen 3D visualizes
HD projection game support
-All games supported at 16:9, 720p, 1080i, anti-aliasing
-standard-definition and high-definition three-dimensional and standard dimension video outputsupported
Audio
-Multichannel 5.1 surround sound output
-Supports 48KHz 16-bit audio
-400 independent decompression channels
-64-bit audio processing
-over 640 audio channels
System Orientation
-Stands vertically or horizontally
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |