quote:Op maandag 23 mei 2005 13:08 schreef Lexie het volgende:
[..]
* Lexie spreekt niet meer met Ruzbeh totdat hij een Revolution heeft.

?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:53 schreef Lexie het volgende:
Ik ga zeker weten wel een Revolution halen, het is alleen nog de vraag wanneer. Als ik het gevoel heb dat hij gaat floppen wacht ik wel een tijdje en dan scoor ik voor een zacht prijsje de laatste Zelda op een Nintendoconsole. Als ik van tevoren overtuigd ben van het succes sta ik vooraan in de rij om er eentje kopen
.

Ik bedoel dus, achter mij iigquote:Op maandag 23 mei 2005 13:27 schreef Lexie het volgende:
[..]
voor·aan (bw.)
1 aan het voorste eind, op de voorste plaats, in de eerste rij enz.

GAFquote:Early Revolution Software List
Super Smash Bros. Revolution
*Projected Launch Title
*Little Mac, Captain Olimar, & Pit likely candidates to lead new character entries
*WiFi Enabled
*HAL Labs Development Team
Super Mario Bros. Revolution
*Projected Launch Title
*New EAD Kyoto Team or Tokyo Sunshine/Jungle Beat Team
Original IP Revolution
*Projected Launch Title
*Pikmin EAD Team?
Animal Crossing Revolution
*In Early Development
*Compatible with Animal Crossing DS
*WiFi Enabled
*Near Launch Release
*EAD - Animal Crossing Team
Metroid Prime 3
*In Early Development
*Possible Third Person?
*Expanded Multiplayer?
*Near Launch Release
*Prime 2 Echoes Team
Wario Ware Revolution
*Likely Release Candidate
*WiFi Enabled
*Near Launch Release
Golden Sun Revolution
*In Early Development
*Near Launch Release
*Golden Sun Development Team
The Legend of Zelda
*In Planning Stages
*Post-Launch Release
*Team Aonuma
Final Fantasy: Crystal Chronicles Revolution
*In Early Development
*WiFi Enabled
*Near Launch Release
*Square-Enix

Er komt een nieuwe franchise van Miyamoto.quote:

Staat er ergens dat dit de enige launchgames zijn?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef piet_pelle het volgende:
Als dat de enige launch games zijn dan ben ik bang dat die revo er bij mij niet inkomt. Of hij moet weer voor een appel en ei te halen zijn met minstens een spel dat ik wil spelen en niet op de andere consoles uitkomt.

Fixed.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:37 schreef Thomper het volgende:
Revolution... De topics schieten vol teleurstelling en naderen nu al bijna het totale aantal PS2 topics, terwijl er nog haast niks over bekend is. Gaat goed.

Sure...quote:Op maandag 23 mei 2005 17:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Hmmm.
[afbeelding]
[afbeelding]
Even inzoomen...
[afbeelding]
Aha!
[afbeelding]
Tell me what you know!

Amenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sure...
Nintendo komt met héle bijzondere controllers, nog nooit gezien in de wereld. Daarnaast is de Revolution een beamer, 3D projecter en kluisje in één. Bij de Revolution komen 4 brillen, waarmee je alles in VR ziet. Nintendo heeft alle third party developers achter zich staan, heeft heel veel exclusives, waaronder GTA en Halo. Nintendo zal denk ik zo'n 95% van de markt krijgen. Sony en Microsoft zullen na de next-gens uit de gamewereld stappen en Nintendo zal 100% krijgen.

quote:If Nintendo wants "casual gamers", they MUST do a powerful System and Nintendo has thought about it.
And not only a powerful system. Great Games to can eclipe any game (Hallo Killer, for example...).
Hollywood and Broadway, are the perfect combination.
quote:"We are pleased to enter into this major technology development agreement with Nintendo."
Said ... ATI Technologies Inc (...)
"we’re looking forward to delivering technologies for future Xbox and Nintendo products" (...)
quote:I'll continue saying the same: Nintendo Revolution is more powerful than Xbox 360 and
it can blow xbox360 away(...).
Heb geen verstand van GPU snelheden ed, dus iemand hier die me kan vertellen of dit reëel is?quote:I want to thank an internal source from Nintendo for his information(...):
-533-600 MHz custom-designed chip
-16 MB embedded eDRAM
More powerful than Xbox 360(...)... I can't say anymore.
Nintendo DS has 2 cores. For Nintendo, this is a good idea . Maybe, you think Revolution
has 2 cores(...).

Ze moeten nu echt ophouden met me enthousiast te makenquote:Op maandag 23 mei 2005 18:50 schreef Xrenity het volgende:
Osoko is terug!
Dit keer heeft hij het over de kracht van het zaakje.
Wat quotejes:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb geen verstand van GPU snelheden ed, dus iemand hier die me kan vertellen of dit reëel is?

Zit er niet in. Nintendo wil een goedkope, kleine, energiezuinige console. Nintendo heeft wel een patent wat inhoud dat ze een pre-rendered achtergrond echt 3d kunnen laten lijken. Bijvoorbeeld zoals in de oude RE games, waar je duidelijk zag dat de achtergrond niet real-time gerenderd was. Nintendo heeft nu alleen een manier gevonden waarop het wel real-time gerenderd lijkt. Dat kost dus een stuk minder rekenkracht EN het bespaard veel tijd tijdens het ontwikkelen EN het lijkt net real-time.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:50 schreef Xrenity het volgende:
Osoko is terug!
Dit keer heeft hij het over de kracht van het zaakje.
Wat quotejes:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb geen verstand van GPU snelheden ed, dus iemand hier die me kan vertellen of dit reëel is?

Dan zit je alleen nog wel met statische camera toch, wie wil dat nou.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:23 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Zit er niet in. Nintendo wil een goedkope, kleine, energiezuinige console. Nintendo heeft wel een patent wat inhoud dat ze een pre-rendered achtergrond echt 3d kunnen laten lijken. Bijvoorbeeld zoals in de oude RE games, waar je duidelijk zag dat de achtergrond niet real-time gerenderd was. Nintendo heeft nu alleen een manier gevonden waarop het wel real-time gerenderd lijkt. Dat kost dus een stuk minder rekenkracht EN het bespaard veel tijd tijdens het ontwikkelen EN het lijkt net real-time.

niemand begrijpt echt wat er met die patent werd bedoeld, maar er werd wel mee bedoeld dat er 3d objecten met veel minder rekenkracht mogelijk warenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan zit je alleen nog wel met statische camera toch, wie wil dat nou.

Ja meneer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:09 schreef speknek het volgende:
Mensen kap eens met die bagger.

door een bedrijf genaamd kid icarus inc uit westlake geregistreerd bijna 6 jaar geleden....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:18 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb hier een vreemde teller ontdekt. Zou het iets me de Rev te maken hebben?![]()

Als jij alles al weet, vertel ons dan eens wat over de Revo...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:07 schreef speknek het volgende:
Volledige layout van de CPU van Revolution!!!
Speculatie is leuk, maar als je toch al zeker weet dat het onzin is, is het gewoon vet irritant.

o, ik dacht dat dit het revolution topic wasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:05 schreef speknek het volgende:
Het gaat over PC games.

Je zou het inderdaad haast denken met [Nintendo Revolution18] in de TTquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
o, ik dacht dat dit het revolution topic was![]()

Weetnie. Ik hoop dat het veranderd gaat worden. DVD spelers zijn niet zo duur tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je zou het inderdaad haast denken met [Nintendo Revolution18] in de TT.
ontopic:
Ik lees net dat je een attachment op je Rev moet doen om DVD content te bekijken.
"Owners will have the option of equipping a small, self-contained attachment to play movies and other DVD content. "
bron
Wat moet ik me hierbij voorstellen..

Gewoon DVD out of the box zou veel beter zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Weetnie. Ik hoop dat het veranderd gaat worden. DVD spelers zijn niet zo duur tegenwoordig.

Nee die is tot mijn verjaardagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:18 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb hier een vreemde teller ontdekt. Zou het iets me de Rev te maken hebben?![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |