niemand begrijpt echt wat er met die patent werd bedoeld, maar er werd wel mee bedoeld dat er 3d objecten met veel minder rekenkracht mogelijk warenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan zit je alleen nog wel met statische camera toch, wie wil dat nou.
Ja meneer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:09 schreef speknek het volgende:
Mensen kap eens met die bagger.
door een bedrijf genaamd kid icarus inc uit westlake geregistreerd bijna 6 jaar geleden....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:18 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb hier een vreemde teller ontdekt. Zou het iets me de Rev te maken hebben?![]()
Als jij alles al weet, vertel ons dan eens wat over de Revo...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:07 schreef speknek het volgende:
Volledige layout van de CPU van Revolution!!!
Speculatie is leuk, maar als je toch al zeker weet dat het onzin is, is het gewoon vet irritant.
o, ik dacht dat dit het revolution topic wasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:05 schreef speknek het volgende:
Het gaat over PC games.
Je zou het inderdaad haast denken met [Nintendo Revolution18] in de TTquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
o, ik dacht dat dit het revolution topic was![]()
Weetnie. Ik hoop dat het veranderd gaat worden. DVD spelers zijn niet zo duur tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je zou het inderdaad haast denken met [Nintendo Revolution18] in de TT.
ontopic:
Ik lees net dat je een attachment op je Rev moet doen om DVD content te bekijken.
"Owners will have the option of equipping a small, self-contained attachment to play movies and other DVD content. "
bron
Wat moet ik me hierbij voorstellen..
Gewoon DVD out of the box zou veel beter zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Weetnie. Ik hoop dat het veranderd gaat worden. DVD spelers zijn niet zo duur tegenwoordig.
Nee die is tot mijn verjaardagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:18 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb hier een vreemde teller ontdekt. Zou het iets me de Rev te maken hebben?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |