Heej Raoul... eh Shark: Binnenkort ff wat plannen dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Fotograaf meldt zich
Ik heb vaak meer vrije tijd dan anderen, en ik ben vaak beschikbaar (ja ik heb geen leven enzo)
Dat komt omdat "iemand" zijn foto's in deel acht van de beveiligde site af linkt. Deel 8 doet het verder gewoon.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:24 schreef MaRySe het volgende:
Ik moet inloggen als ik het linkje naar deel 8 aanklik![]()
quote:Ja ik vind foto's maken ook wel leuk, maar ben er niet héél goed in. Oefen eerst maar wat op mezelf en vriendinnen. Heb zelf een Sony P93, zwerft hier nog wel een 5 Megapix sony rond met Carl Seiz lens en heul veel analoge.
Analoog is ook wel koel, maar kost veel moeite...
Ik zit op nog zo'n 20 minuten van je af. Als je een keer even wilt micro-meeten (al is het maar om te kleppen zodat je weet met wie je te maken hebt) dan laat je het maar weten. Daarna kunnen we foto's gaan maken, ieder met zijn eigen camera, of ik maak foto's van jou. Als je na de koffie besluit om naar huis te gaan zoek ik wel een leuk landschapje of zo. Ruimte zat in Flevolandquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:19 schreef MaRySe het volgende:
Van ong. 1 juni tot 1 sep heb ik zeeën van tijd.
Maar ik heb een beetje meet angst, echt
Dus misschien als er ooit 1 in Amsterdam of Almere is dat ik dan even langswip,
om te kijken hoe het is en dat het dan niet erg is als ik na 5 minuten al weer weg ga.
ik probeer dat altijd te vermijdenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:09 schreef Puckzzz het volgende:
Jij zou ook best een goed model kunnen zijn denk ik Re...Maar ik heb alleen nog maar ongeschoren ruwe foto's gezien. Heb je niet iets 'smoothers'een leuke foto van jezelf dus
Puckzzz.... als ik een beetje aan jouw eisen kan voldoen wil ik je graag helpen. Ik weet natuurlijk alleen niet wat je eisen zijn.... Mail me anders ff, mijn mail aan jou kwam niet aanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb zoveel ideeen maar geen modellenik vraag regelmatig mijn vriendin maar die heeft erg weinig tijd. Ik ben wel erg kritisch wat modellen betreft, dat moet ik er wel ff bij zeggen. Maar als er iemand in omg. Veghel (Noord-Brabant) tijd, zin en de looks heeft die ik zoek, dan denk ik dat er een paar hele leuke foto's uit kunnen rollen. Waar ik me op dit moment ff over wil buigen is waterportret (ja in bad maar dan alleen je hoofd op de foto) en low-key.
jeetje, ik moet wel jetlagged geweest zijn aangezien ik a 2 jaar in Amsterdam woonquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:06 schreef Re het volgende:
dan geef ik me wel op als fotograafOmgeving Rotterdam dan (maar ik kan overal naartoe dus plaatsgebonden ben ik niet, wel tijdsgebonden want soms ben ik er wel eens niet), ik moet nog veel oefenen om wat zekereder over te komen naar model toe. Zoals ergens al aangegeven zou ik wel wat studio werk willen proberen, ik ga binnenkort eens de mogelijkheden bekijken. Eeventueel zou met de juiste motivatie de rollen omgedraait kunnen worden (nou misschien dan
)
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:38 schreef Re het volgende:
[..]
jeetje, ik moet wel jetlagged geweest zijn aangezien ik a 2 jaar in Amsterdam woon![]()
Maar ik verstuur zelf geen verzoeken aan modellen.. Als je door mij gefotografeerd wilt worden mag je me gerust een mailtje sturenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:18 schreef Icicle het volgende:
Heej! Leuk initatief RonaldV!
Ik fotografeer voor de leukigheid/hobbyen woon in Eindhoven. Het leukste zou zijn wanneer ik een wens van het model zou kunnen realiseren. Zo heb ik bijv. ooit foto's gemaakt van Fraubitch naar aanleiding van een oproepje in B&H. Ze wilde graag gefotografeerd worden als engeltje en had zelf de vleugeltjes en de spiegel meegenomen.
Ook vind ik het leuk om baby's te fotograferen, of zwangere vrouwen. Anoniem naakt, zonder herkend te worden, vind ik heel mooi om te maken. Maar ook andere portretten uiteraard!
Snuffel eens rond door mijn fotoverzameling Captured by Icicle zou ik zeggen
Ik wil mensen eerst altijd een beetje leren kennen via msn, want om leuke foto's te maken moet het wel klikkenZo kunnen we ook bespreken of eventuele wensen mogelijk zijn.
Ik werk de komende 2 weken in Den Haag. Je kunt me vinden op MSNquote:
Same here, zou het best leuk vinden als iemand wat kiekjes van me wil maken.. maar ben totaal niet fotogeniek en de vraag is maar of er leuke foto's uit rollenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:14 schreef pea4fun het volgende:
Heel leuk initiatief dit topic, maar denk niet dat het gaat werken als niemand hier echt vraagt aan een bepaald model of die voor de bewuste fotograaf wil poseren, of andersom natuurlijk...dat het model aan een bepaalde fotograaf vraagt of die foto's van hem/haar wil maken.
Ik denk dat er van beide kanten wat "verlegenheid" is om de eerste stap te zetten. heb ik ook, daarom had ik nog niet in dit topic gereageerd
Hey zal ik je anders eens een paar foto's versturen via msn?? Ben altijd op zoek naar creatieve mensen....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:38 schreef Xilantof het volgende:
iets waar ik mee zit: ik heb vaak voor ideeen echt een "bepaald model" in mijn hoofd. dus als de personen die model willen zijn ergens op internet een foto hebben (over via mail) dan zou dat het sneller mogelijk maken om wat te regelen.
Heb je ergens een portfolio o.i.d. online staan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik werk de komende 2 weken in Den Haag. Je kunt me vinden op MSN
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:28 schreef Gutteguttegut het volgende:
Wat meeten al niet teweeg brengt.
De eerste portretmeet in Flevoland kon met moeite 1 mannelijk model vinden...nu lijkt het wel of iedereen op de foto wil.
![]()
Ik "bied me aan" als mannelijk model...
Kijk maar in de fotomeet topicsquote:
Kost moeite.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Kijk maar in de fotomeet topics
Als je nog even oefent, mag je mijn N75 wel lenen hoor!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:40 schreef Lord Dreamer het volgende:
Voor dat ik me hier als "fotografohobyist" aanmeldt, ga ik toch eerst nog veel oefenen en ik wil dan toch echt een andere camera dan de A80 die ik nu gebruik.
Hmm..misschien toch mn fotoboek weer eens vullen..quote:
Oei, een echt model. Zo ver ben ik nog lang niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heb je ergens een portfolio o.i.d. online staan?
Ik sta o.a. hier, al ben ik wel een aantal kilootjes aangekomen.
Ik heb me daar net aangemeldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heb je ergens een portfolio o.i.d. online staan?
Ik sta o.a. hier, al ben ik wel een aantal kilootjes aangekomen.
Daar? Ik zou niks opsturen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb me daar net aangemeldZe zijn wel veeleisend
Welke foto's zal ik sturen ?
Oh ok. Ja ik ook hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar? Ik zou niks opsturen.Ik wist nieteens dat hij nog werkte. Een half jaar geleden wilde hij de boel bijna opdoeken, en ik heb nog nul klussen gehad. De andere modellen niet echt meer geloof ik.
De man bedoelt het wel goed geloof ik, hij heeft alleen een beetje grootheidswaanzin geloof ik.
Ik was al benieuwd wie mij had toegevoegd toen ik vanochtend mijn msn opendequote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:55 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Hey zal ik je anders eens een paar foto's versturen via msn?? Ben altijd op zoek naar creatieve mensen....
Ik heb je ff toegevoegd aan mijn msn...laurabeest is my name..
Is goed hoor, lijkt me leuk!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:40 schreef PeRi het volgende:
Xilantof, ik wil wel een keer met jou afspreken als je wilt? [afbeelding]
Dat zou normaal de juiste manier zijn, alleen merk ik dat de gemiddelde Fok! fotograaf nogal verlegen en terughoudend is.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:20 schreef -Marjo- het volgende:
De meeste fotografen zoeken toch een bepaald type model, dus het lijkt mij handiger als zij contact opnemen met de modelen die zich hier aanbieden. Of zie ik dat verkeerd??
Daarom zijn die meets zo handig, daar komt van alles wat. En wordt je altijd wel gefotografeerd.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:27 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb me hier in het verleden als eens twee keer als model aangeboden en beide keren kreeg ik als reactie dat ik niet helemaal hun type was. Ik wacht het nu dus nog maar effe af...
Ik zou zeggen -Marjo- en Icicle mail/msn elkaarquote:Op zondag 22 mei 2005 11:39 schreef Icicle het volgende:
Ik vraag zelf geen modellen, niet omdat ik het niet durf, maar omdat een model zelf het beste kan bepalen hoe ze op de foto wil. Profesionele fotografen gaan hun klanten ook niet vragen, die komen naar de fotograaf toe omdat ze de foto's die hij/zij maakt mooi vinden en ook graag zo'n foto van zichzelf willen hebbenEr zijn natuurlijk ook autonome fotografen, die vragen de modellen wél zelf voor concepten die ze uit willen voeren.
Ik vind het belangrijker dat het model de foto mooi vind, hij/zij staat er immers zelf op! Als ik het dan zélf ook nog een mooi plaatje is dat alleen maar mooi meegenomen, toch?
Ik ben zo brutaal geweest je toe te voegen op msn...quote:Op zondag 22 mei 2005 11:39 schreef Icicle het volgende:
Ik vraag zelf geen modellen, niet omdat ik het niet durf, maar omdat een model zelf het beste kan bepalen hoe ze op de foto wil. Profesionele fotografen gaan hun klanten ook niet vragen, die komen naar de fotograaf toe omdat ze de foto's die hij/zij maakt mooi vinden en ook graag zo'n foto van zichzelf willen hebbenEr zijn natuurlijk ook autonome fotografen, die vragen de modellen wél zelf voor concepten die ze uit willen voeren.
Ik vind het belangrijker dat het model de foto mooi vind, hij/zij staat er immers zelf op! Als ik het dan zélf ook nog een mooi plaatje is dat alleen maar mooi meegenomen, toch?
dagje Vondelpark lijkt wel leukquote:Op zondag 22 mei 2005 11:03 schreef Diebitch het volgende:
Als er fotograven zijn die leuke ideeen hebben??
Ik zou het leuk vinden om met mijn zusje een fotoshoot te maken ofzo.....
Dit is mijn zusje......
[afbeelding]
Je brengt me op ideen.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:18 schreef Re het volgende:
[..]
dagje Vondelpark lijkt wel leukmet zijn 2en
Ik heb je ook ff toegevoegd op msn, laurabeest!quote:Op zondag 22 mei 2005 11:39 schreef Icicle het volgende:
Heeeeeeeeeeeeej jij ook nierquote:Op zondag 22 mei 2005 19:45 schreef Zunneke het volgende:
Hey hey
Te gek dit topic!
Ik meld me ook wel aan als model, ik heb het al eens eerder gedaan en vond het wel leuk. als je een foto wilt zien kun je me mailen op zon_visagie@xs4all.nl
Trouwens ik meld me ook aan als visagiste in compinatie met een fotoshoot, ben namelijk bezig om een potrfolio te maken en modellen kan ik dus goed gebruiken,
ik kom van Maastricht trouwens!
Groetjes !!!
ja klopt mijn mail in mijn profiel klopt niet. en ik heb geen zin om het te wijzigen i.v.m. wachtwoordgedoequote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:00 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Puckzzz.... als ik een beetje aan jouw eisen kan voldoen wil ik je graag helpen. Ik weet natuurlijk alleen niet wat je eisen zijn.... Mail me anders ff, mijn mail aan jou kwam niet aan
Ik denk echter dat ik met dit gezicht wel wat kanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:37 schreef Diebitch het volgende:
Ik heb geen protfolio.....wel een foto hoor. Deze heb ik vorige week gemaakt in New York op de Empire State Building.....
[afbeelding]
over dat harde in foto's will ik het wel eens hebbenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja klopt mijn mail in mijn profiel klopt niet. en ik heb geen zin om het te wijzigen i.v.m. wachtwoordgedoe
Ik hoop niet dat ik je beledig wanneer ik zeg dat je niet het gezicht hebt dat ik in gedachten heb. je hebt een erg mooi gezicht maar ik zoek iets anders. Ik wil vrij 'harde' foto's maken en jouw gezicht past daar mijns inziens niet bij.
Kijk, dat schiet opquote:
Het is meer gebasseerd op een idee wat mijn zus een paar jaar geleden bij mij heeft gedaan. Heel sterk contrast, zwart wit, het liefst in een industriele omgeving, met bijv 1 bouwlamp als belichting. Daar heb ik een bepaald gezicht voor nodig. 1tje met 'harde' kenmerken, spitse neus, duidelijk zichtbare jukbeenderen zoiets. Omdat dan het contrast sterker wordt dan wanneer je een voller gezicht hebt. Ik heb wel een voorbeeld van de foto's van mijn zus, maar die heb ik al eens geplaatst.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:11 schreef Re het volgende:
[..]
over dat harde in foto's will ik het wel eens hebben
Geen probleem hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja klopt mijn mail in mijn profiel klopt niet. en ik heb geen zin om het te wijzigen i.v.m. wachtwoordgedoe
Ik hoop niet dat ik je beledig wanneer ik zeg dat je niet het gezicht hebt dat ik in gedachten heb. je hebt een erg mooi gezicht maar ik zoek iets anders. Ik wil vrij 'harde' foto's maken en jouw gezicht past daar mijns inziens niet bij.
je kan het als een compliment opvattenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:41 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Geen probleem hoor![]()
Ik had ook geen idee wat je zocht natuurlijk!
Jeps, ik kom uit breda. Voeg me anders maar ff toe op msn ofzo, kijk maar op mijn pro....quote:Op zondag 22 mei 2005 22:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk echter dat ik met dit gezicht wel wat kan
Breda zat je he?
Uh.. ik weet niet of het een compliment voor mij is... door dat ik een "te lief" gezicht heb komen de verschillen gezichtsuitdrukkingen (die je toch nodig hebt als model) toch wat in het gedrang. Het blijft nl vaak lief. Maar aan de andere kant is het ook wel mijn handelsmerk.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je kan het als een compliment opvattenik vind je namelijk een 'te lief' gezicht hebben
GMTA?quote:Op maandag 23 mei 2005 10:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Oja, ik woon omgeving Leiden.
Ik wil iets doen met zwart wit film, stoere looks, make up, zelfverzekerde type, geen glimlach ofzo (en dat is des te lastiger met mijn opmerkingen)
Mijn boze blik is dodelijk.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Oja, ik woon omgeving Leiden.
Ik wil iets doen met zwart wit film, stoere looks, make up, zelfverzekerde type, geen glimlach ofzo (en dat is des te lastiger met mijn opmerkingen)
quote:Op maandag 23 mei 2005 10:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Hebben de modellen ook trendy stoere zonnebrillen? (voor de variatie)
Geen ogen zien maakt em stoerderquote:Op maandag 23 mei 2005 10:44 schreef Puckzzz het volgende:
Die zwarte!!Ik voel een stoere meet opkomen
Moet kunnen, me dunkt.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben de dames bezwaar tegen een klein beetje sexy/uitdagend?
Hoe sexy?quote:Op maandag 23 mei 2005 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben de dames bezwaar tegen een klein beetje sexy/uitdagend?
Da's cool.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:06 schreef Puckzzz het volgende:
zelfs nog niet zo bloot denk ik. Ik denk meer aan een open bloes, net niet een tepel zichtbaar, dat soort dingetjes. je moet het spannend houden he?
Gaaf idee!!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
GMTA?![]()
wanneer Re, jij en ik (zei de gek) die richting uit denken, valt er dan niet iets te organiseren zodat we samen dit kunnen proberen? Misschien zijn er meer fotografen die met dit idee willen stoeien?
Ik heb alleen wel zelf als voorwaarde dat ik niet te ver wil reizen. Dus gaat mijn voorkeur uit naar Noord Brabant. Maar jullie zijn toch zo reislustig dat dat geen probleem zal zijn he?![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
GMTA?![]()
wanneer Re, jij en ik (zei de gek) die richting uit denken, valt er dan niet iets te organiseren zodat we samen dit kunnen proberen? Misschien zijn er meer fotografen die met dit idee willen stoeien?
Ik heb alleen wel zelf als voorwaarde dat ik niet te ver wil reizen. Dus gaat mijn voorkeur uit naar Noord Brabant. Maar jullie zijn toch zo reislustig dat dat geen probleem zal zijn he?![]()
dat kun je doen, kan je ook even een mailtje sturen naar die in mijn profielquote:Op maandag 23 mei 2005 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
zal ik een apart topic openen hiervoor?
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:14 schreef Merel het volgende:
Nou, ik meld me hier dan ook maar schoorvoetend aan als model
De eerste modellenmeet vond ik erg leuk, maar ik denk wel dat ik het een beetje onwennig zou vinden om iets 1 op 1 met iemand te doen. Maargoed, dat geldt misschien voor beide partijen.
Ik beschouw mezelf niet als enorm fotogeniek, maar soms wil ik per ongeluk nog wel eens leuk op de foto terecht komenStoer en sexy kijken kan ik niet, dus die meeting sla ik maar over
Mocht iemand nou contact met me willen opnemen of een foto willen zien, doe dat dan maar via het fotoboek. Voel er weinig voor m'n e-mail-adres hier neer te zetten, maar als er in het fotoboek gereageerd wordt krijg ik daar een berichtje van en dan mail ik zelf wel terug
Jij kan best wel stoer kijken hoor...quote:Op maandag 23 mei 2005 16:14 schreef Merel het volgende:
Nou, ik meld me hier dan ook maar schoorvoetend aan als model
De eerste modellenmeet vond ik erg leuk, maar ik denk wel dat ik het een beetje onwennig zou vinden om iets 1 op 1 met iemand te doen. Maargoed, dat geldt misschien voor beide partijen.
Ik beschouw mezelf niet als enorm fotogeniek, maar soms wil ik per ongeluk nog wel eens leuk op de foto terecht komenStoer en sexy kijken kan ik niet, dus die meeting sla ik maar over
Mocht iemand nou contact met me willen opnemen of een foto willen zien, doe dat dan maar via het fotoboek. Voel er weinig voor m'n e-mail-adres hier neer te zetten, maar als er in het fotoboek gereageerd wordt krijg ik daar een berichtje van en dan mail ik zelf wel terug
Dat lijkt me een leuke locatie.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:19 schreef Diebitch het volgende:
In noord-brabant heb je de Galderse Meren...is ook een super mooie lokatie, mooi helder blauw water.. en als je een goed tijdstip uitkiest helemaal niet druk...
[afbeelding]
copy paste ?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:35 schreef Re het volgende:
leuke copy pastemaar ik denk niet dat de meeste die afkortingen kennen of al zo professioneel met modellen werk bezig zijn
quote:Op zondag 22 mei 2005 11:56 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ben zo brutaal geweest je toe te voegen op msn...
Gezellig! Ben in het weekend nauwelijks online geweest.. Maareh, welkom in mijn msnquote:Op zondag 22 mei 2005 16:50 schreef Diebitch het volgende:
Ik heb je ook ff toegevoegd op msn, laurabeest!
hey Icicle wil je dan een keer foto's komen maken?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:39 schreef Icicle het volgende:
Zo herkenbaar..quote:Op maandag 23 mei 2005 21:33 schreef whitebully het volgende:
[..]
...
(met zelfontspanner kan dan wel maar is toch stukken lastiger)
heb nu een ab. scheeld wel een hoop rennen. maar alsnog geen idee wat je fotografeerd. en das zo jammer. kun je 95% wegsmijten omdat het stukken beter kanquote:
Ik heb dan weer het voordeel van zo'n klap schermpje, kun je jezelf tenminste nog zien...maarja...binnen 10 seconden...quote:Op maandag 23 mei 2005 21:40 schreef whitebully het volgende:
[..]
heb nu een ab. scheeld wel een hoop rennen. maar alsnog geen idee wat je fotografeerd. en das zo jammer. kun je 95% wegsmijten omdat het stukken beter kan
Met 2 tegelijk nog wel!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:33 schreef whitebully het volgende:
[..]
hey Icicle wil je dan een keer foto's komen maken?
kan ik weer eens een paar mooie platen met mij en prupke samen, toevoegen aan mijn beschijden collectie.
(met zelfontspanner kan dan wel maar is toch stukken lastiger)
Ultra_ivo is een fotograaf en af en toe een model dacht'k (ik heb'm iig al eens op foto gezien)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:13 schreef Zunneke het volgende:
Hey Ultra_ivo van Maastricht ben jij een model of een fotograaf?
Euh, geen idee, vast welquote:Op maandag 23 mei 2005 16:54 schreef Re het volgende:
, ik ga je wel mailen (ik heb foto's genoeg van je
), vind je in een studio omgeving leuk?
verrassingquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Euh, geen idee, vast wel
en in het algemeen:
Het lijkt me trouwens ook leuk om een keer een aantal mooie foto's van mij & m'n vriend samen te hebben. Alleen weet hij dat nog niet
Natuurlijk maak je daar afspraken over. Het verschilt natuurlijk, maar vaak is de afspraak dat beiden de foto's niet plaatsen op fora of websites zonder overleg. Het "model" krijgt de foto's, maar ze blijven eigendom van de fotograaf, dus die wil ook graag weten wat je ermee doet (websites ed eventueel met naamsvermelding)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:25 schreef DoucheMeermin het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk als een fotograaf foto's van je maakt?
Mag die ze dan overal plaatsen? Wat voor afspraken maak je met elkaar?
Bedankt voor je antwoord. Zijn er ook fotografen waarmee je kunt afspreken dat de foto's je eigendom worden? Bijvoorbeeld dat je de sessie gewoon betaald?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Natuurlijk maak je daar afspraken over. Het verschilt natuurlijk, maar vaak is de afspraak dat beiden de foto's niet plaatsen op fora of websites zonder overleg. Het "model" krijgt de foto's, maar ze blijven eigendom van de fotograaf, dus die wil ook graag weten wat je ermee doet (websites ed eventueel met naamsvermelding)
Ach, als je af en toe in gezelschap van andere fotografen bent dan wil je soms aan de andere kant van de lens eindigenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ultra_ivo is een fotograaf en af en toe een model dacht'k (ik heb'm iig al eens op foto gezien)
Ik vermoed dat hij zich aanmeldt als fotograaf
Zo'n afspraak kan altijd gemaakt worden, maar waarom wil je niet dat foto's ook nog van de fotograaf blijven? De fotograaf zal wel liefst weten waar zijn werk vertoond gaat worden voor de prijsbepaling, je kan ook afspraken maken over wat hij en wat jij met de foto's wil doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:14 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord. Zijn er ook fotografen waarmee je kunt afspreken dat de foto's je eigendom worden? Bijvoorbeeld dat je de sessie gewoon betaald?
Ik heb hier weinig ervaring mee maar lijkt me leuk om gewoon eens een serie leuke foto's te laten schieten, ben een ware metamorfose ondergaan sinds januari en lijkt me leuk voor later om the new me vereeuwigd te hebben in een mooie fotosessie.
Omdat ik ze gewoon in een mooi album wil doen en dat in een laquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:22 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Zo'n afspraak kan altijd gemaakt worden, maar waarom wil je niet dat foto's ook nog van de fotograaf blijven? De fotograaf zal wel liefst weten waar zijn werk vertoond gaat worden voor de prijsbepaling, je kan ook afspraken maken over wat hij en wat jij met de foto's wil doen.
Normaal gezien heeft de fotograaf het auteursrecht van de foto, hij kan bepalen waar hij wel/niet zijn foto's wil vertonen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:28 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Omdat ik ze gewoon in een mooi album wil doen en dat in een laNiemand zit op mijn foto's te wachten en ik vind het wel leuk voor later, maar niet leuk als ze nog voor andere dingen gebruikt worden of alleen met strak overleg. Maar dan nog heb ik liever zelf het eigendomsrecht over foto's van mezelf. Ik heb wel eens gehoord dat het kan, een betaalde fotosessie gewoon voor de leut.
Had vroeger een vriendin met model-asperiraties, sommige fotografen weten mensen echt heel mooi vast te leggen. Zoiets zou ik ook graag willen, van die portfoliofoto's maar dan voor mezelf zeg maar.
Dat ik nog eens kan zeggen tegen het nageslacht, kijk eens wat een strak lijf oma ooit had, zoiets![]()
Zo'n fotosessie wil ik ook graag. Een sessie voor mezelf en voor degene waarvan ik zelf kan bepalen aan wie ik het laat zien. Soort van Playboy achtig iets...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:28 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Omdat ik ze gewoon in een mooi album wil doen en dat in een laNiemand zit op mijn foto's te wachten en ik vind het wel leuk voor later, maar niet leuk als ze nog voor andere dingen gebruikt worden of alleen met strak overleg. Maar dan nog heb ik liever zelf het eigendomsrecht over foto's van mezelf. Ik heb wel eens gehoord dat het kan, een betaalde fotosessie gewoon voor de leut.
Had vroeger een vriendin met model-asperiraties, sommige fotografen weten mensen echt heel mooi vast te leggen. Zoiets zou ik ook graag willen, van die portfoliofoto's maar dan voor mezelf zeg maar.
Dat ik nog eens kan zeggen tegen het nageslacht, kijk eens wat een strak lijf oma ooit had, zoiets![]()
Jij begrijpt het, en dan mag het best wat kosten, als er 1 nette foto gebruikt wordt in overleg, ook nog prima. Maar de portfolio bekleden van de fotograaf, daar heb je dan weinig zin in.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:50 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Zo'n fotosessie wil ik ook graag. Een sessie voor mezelf en voor degene waarvan ik zelf kan bepalen aan wie ik het laat zien. Soort van Playboy achtig iets...
Ik wil dus niet in de portfolio van de fotograaf, zal nog heus wel voor wat doelen geschikt zijn want heb mooi lang haar, lange benen, maat 36, dat klopt allemaal best.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:50 schreef Icicle het volgende:
Het ligt er geheel aan wat voor fotograaf het is, of je met je 32 jaar geschikt bent voor zijn/haar portfolioBij een fotograaf die alleen maar fashion/mode foto's in zijn portfolio wil ben je misschien niet aan het goede adres, maar er zijn ook fotografen die 'gewoon mooie foto's' in hun portfolio willen! En die zijn óók van een 32 jarige te maken
Er zijn fotografen te vinden die voor ±40-50 euro een reportage maken, sommige mét enkele hoge resolutie beelden. Dit zijn meestal de gevorderde amateurs, waarvan fotografie niet het hoofdinkomen is.
Ow okayquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:01 schreef Icicle het volgende:
Nee, natuurlijk is dat geen rare eis!
Ik wil alleen maar wat mogelijkheden aangeven
Jij maakt ook mooie foto's, die engeltjesfoto's zijn prachtig. Dat meisje ziet er onsterfelijk en breekbaar tegelijk uit, heel knap vastgelegd.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:05 schreef Icicle het volgende:
Hier is bijv. een fotografe die hoge res. kan leveren
Als je van iemand hier foto's ziet waarvan jij denkt zulke foto's wil ik ook wel. Dan zoek je gewoon contact met die persoon en vraagt hem/haar ernaar. Eventueel babbelen op msn om vertrouwd te raken, en je wensen duidelijk te maken. Moet lukken...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:14 schreef DoucheMeermin het volgende:
Volgens mij is ook niet alles te vertrouwen of wel?![]()
Mooiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat is idd dan bout...met een grote B
Je maakt echt geweldige macro foto's van insecten, zo scherp krijg ik de boel niet
Er zijn al heel wat ideetjes opgegooid in het andere topic, zorg je dat je de volgende keer wel mee kan
Hehehe, voor aan de pijp zitten kunnen we altijd wat afspreken natuurlijk
Hehehehe, lurkent aan de pijp liggen we te wachten tot een insect op dat ene bloempie gaat zittenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:26 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Mooi
Dan gaan we volgende keer ook op insectenjacht, dat is zo rustig dat geduld erbij hoort. En als je geduld zegt, denk je relax en daar past die pijp danweer bij![]()
Nou dan hoef je van mij geen foto te maken....ben ik net een chinees...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hehehehe, lurkent aan de pijp liggen we te wachten tot een insect op dat ene bloempie gaat zitten
chill plan!!![]()
Mooie foto toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:06 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Nou dan hoef je van mij geen foto te maken....ben ik net een chinees...![]()
Weet je wat ik mooi vind:quote:Op maandag 23 mei 2005 21:28 schreef Icicle het volgende:
[..]
[..]
Gezellig! Ben in het weekend nauwelijks online geweest.. Maareh, welkom in mijn msn
Ben benieuwd naar jullie ideëen!
Hahaha....uhhquote:
Rotsblok dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:14 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Hahaha....uhh![]()
Tis wel een natuurlijke setting...volgens mij wel echt iets voor jou om te fotograferen...
Maar weet je wat zo moeilijk is, om dan net te doen of jij er niet bij bent..zeker als je stoned ben.
Ik denk dat ik je dan niet echt als behang kan zien....
Kijk eens in Userfoto's, daar doen ze soms wel gekkere dingen. Ik heb ze ook wel eens gemaakt, maar ik heb voor het soort foto's wat jij beschrijft (in de schemering) meer ervaring nodig. Het hele Playboy achtige is geen gekke gedachte. Ik ken wel meer vrouwen die het graag willen, maar meestal loopt het stuk op durf. Tenslotte loop je in dit land altijd de kans om gezien te worden. Om het over het vinden van een geschikte fotograaf maar niet te hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:13 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Weet je wat ik mooi vind:
Ik en nog een meissie (met hele andere kenmerken) naakt
Een wit laken
Een mooie meer of de zee ofzo (iig natuur)
Dan in de schemering samen met haar naakt uit het water lopen met enkel maar onze laken om ons heen die alle "plekjes" net bedekken.
Of is dit echt een rare gedachte??![]()
Ik ben gelukkig niet zo preuts en interesseer me gelukkig niets van me omgeving in zo'n geval. Uiteraard zou ik wel een tijdstip uitkiezen waarbij het niet druk is.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kijk eens in Userfoto's, daar doen ze soms wel gekkere dingen. Ik heb ze ook wel eens gemaakt, maar ik heb voor het soort foto's wat jij beschrijft (in de schemering) meer ervaring nodig. Het hele Playboy achtige is geen gekke gedachte. Ik ken wel meer vrouwen die het graag willen, maar meestal loopt het stuk op durf. Tenslotte loop je in dit land altijd de kans om gezien te worden. Om het over het vinden van een geschikte fotograaf maar niet te hebben.
Vrijdag 32°quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:08 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet zo preuts en interesseer me gelukkig niets van me omgeving in zo'n geval. Uiteraard zou ik wel een tijdstip uitkiezen waarbij het niet druk is.....
En het probleem is natuurlijk de kou, maarja je moet er wat voor over hebben
Het is je toch bekend dat de zomer in aantocht is he?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:08 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet zo preuts en interesseer me gelukkig niets van me omgeving in zo'n geval. Uiteraard zou ik wel een tijdstip uitkiezen waarbij het niet druk is.....
En het probleem is natuurlijk de kou, maarja je moet er wat voor over hebben
Een aantal pagina's geleden in dit topic. of in het andere topic noemde Diebitch zelf een goede locatie in de buurt van Breda.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:36 schreef Icicle het volgende:
Pea4fun, jij woont toch in de omgeving van Eindhoven als ik me niet vergis?
Weet jij misschien ook een geschikte lokatie voor de ideeen van Diebitch?
Foto's met water heb ik nooit in de buurt gemaakt. In zeeland in de duinen, in de flevopolder in en om een vaart, en bij Den Bosch ergens in de buurt...ben de naam ff kwijt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:36 schreef Icicle het volgende:
Pea4fun, jij woont toch in de omgeving van Eindhoven als ik me niet vergis?
Weet jij misschien ook een geschikte lokatie voor de ideeen van Diebitch?
Mail me maar (in profiel) en ik stuur je m'n dingen doorquote:
Cool! Nice picquote:Op maandag 23 mei 2005 17:31 schreef digitalfrog het volgende:
Count me in as a photographer, based in Amsterdam.
TFCD/TFP is okay, begginer models too as long as the motivation is here.
Any style okay (nothing vulgar), glamour/lingerie/fashion/sport/soft erotic/portrait/extreme makeup etc...
Best thing to do as a model is to think who you always wanted to be (in a movie or so): bad girl/good girl/bandit/dancer/spy etc... That leads to great and fun project like a mafia theme, or a kill bill theme etc...
Ralph
--
http://www.pbase.com/digitalfrog
[afbeelding]
Thanks !quote:
Ladies here are not models, or wannabee models. They just want nice pics. But at the same time they realise it's pretty scary to meet a complete stranger for photo's, especially if you want the Playboy kind of shots.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:56 schreef digitalfrog het volgende:
[..]
Thanks !
Seems I must scare the models offor so as I don't get as much models asking for a photoshoot here compared to DutchHeaven :-)
Ralph
I think you nailed it.... Indeed, I get many more answers on Dutch Heaven because it is a model site and the ladies there know what to do and what not do do....quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ladies here are not models, or wannabee models. They just want nice pics. But at the same time they realise it's pretty scary to meet a complete stranger for photo's, especially if you want the Playboy kind of shots.
true, and dutchheaven is for wannabe models. most of them aren't pretty enough to make it in the real world, so they put theirselves on the internetquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef RonaldV het volgende:
Ladies here are not models, or wannabee models. They just want nice pics. But at the same time they realise it's pretty scary to meet a complete stranger for photo's, especially if you want the Playboy kind of shots.
hehe maybequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:56 schreef digitalfrog het volgende:
Thanks !
Seems I must scare the models offor so as I don't get as much models asking for a photoshoot here compared to DutchHeaven :-)
Ralph
I just think it's cheap ass.. to put yourself as a model on a site like that. The site is also amateurish. I don't trust sites like that.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:16 schreef digitalfrog het volgende:
grrrrrrooooouw..... cat fight ;-)
That is because people that come to this topic are not really models and don't want to be either. They just want some nice pictures of themselves for themselves. The photografers here are (mostly) not wannabe photografers either, but just people who enjoy to make nice photo's and wanna learn to make even better ones. I dare say...some of them make better pictures then some who call themselves professional though....quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:56 schreef digitalfrog het volgende:
[..]
Thanks !
Ralph
En als je het wel hebt breken ze het af?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:59 schreef Vava het volgende:
En de modellen hoeven niet het uiterlijk van het gemiddelde professionele fotomodel te hebben
De fotografen maken er toch wel wat moois van
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:23 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
En als je het wel hebt breken ze het af?Geintje
![]()
Geloof ik gelijk, heb al her en der zitten spieken maar ziet er meestal nog hartstikke prof uit ook.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:25 schreef Vava het volgende:
[..]
ze maken best goeie foto's! Heel goed zelfs
![]()
Ja!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:42 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Geloof ik gelijk, heb al her en der zitten spieken maar ziet er meestal nog hartstikke prof uit ook.
Wat ik al zei, je hoeft er echt niet als een 'fotomodel' uit te zienquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:13 schreef Sandertje21 het volgende:
Als er iemand nog een male model nodig heeft.
Ben alleen niet zo geweldig fotogeniek.
Maar het lijkt me wel leuk om eens een keer wat leuke foto's van mezelf te hebben ook.
Ik kom uit Roosendaal trouwens.
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:25 schreef qltel het volgende:
Gunst, ik zie dit topic net, eigenlijk aan de late kant..
Ik meld me hierbij ook als fotograaf. Ik woon in Roosendaal en heb er geen problemen mee om een stukje te rijden. En voor modellen in de regio Rotterdam, daar werk ik dus dat is eventueel ook te combineren.
En voor modellen die wat voorbeelden willen zien: www.qltel.org .
p.s. Sandertje21 , ik wil gerust een keer een stel foto's van je maken. Spreekt op zich makkelijk af aangezien we beiden in Roosendaal wonen.
Is ook zo, ik gebruik een alias op m'n site..quote:Op zondag 29 mei 2005 17:31 schreef Toeps het volgende:
Ik dacht altijd dat jij écht qltel heette! Ik denk doordat Rewimo dat ook altijd in haar verhalen zet.
Ik zit in de buurt. Ik wil best proberen wat leuke portretten van je te maken. Ik vind het ook wel leuk dat je daar zelf ideeën over hebt. En als je het achteraf niks vindt heeft het je alleen je tijd gekostquote:Op zondag 29 mei 2005 18:34 schreef Weopj het volgende:
Ik wil ook wel als gewillig slachtoffer deelnemen voor eventuele mini-meets. In grote meets heb ik vaak het probleem dat er zoveel mensen om me heen staan dat ik te snel in lachen uitbarst om serieus te blijven kijken.. Maar met wat geluk is dat anders wanneer het 1 op 1 is..
Ik zou momenteel zelf voor portretten gaan, gezien het feit dat ik nog op dieet ben en ik over een tijdje wel klaar ben om in mijn geheel op foto's te gaan. Maar ik sta altijd open voor suggestie..
Ik zit overigens in omgeving Eindhoven en ik wil wel eens een 1 op 1 fotoshoot doen, omdat de meeste foto's door mezelf gemaakt worden en een andere fotograaf ook vaak een andere kijk op foto's heeft.
Hieronder enkele kleine voorbeeldjes van foto's waarmee ik wil laten zien dat er met mijn hoofd wel verscheidene dingen te doen zijn.. De foto's gaan dus om mijn "uitdrukking en uitstraling" niet om de fototechnische kwaliteit, daar heb ik jou voor nodig!!
Deze is door mezelf gemaakt in sepia, verder alleen gecropt en niet bewerkt.
[[url=http://img11.echo.cx/img11/2386/ohdarling4af.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wederom alleen gecropt en door mezelf gemaakt.
[[url=http://img36.echo.cx/img36/1025/soep29jm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Op de flevofotomeet gemaakt.
[[url=http://img36.echo.cx/img36/4134/zonderneatdanmaar9ee.th.jpg]afbeelding][/URL]
Fototechnisch niet super, maar de foto op zich heeft naar mijn mening wel iets.. (ook van de flevomeet)
[[url=http://img36.echo.cx/img36/9443/zorgjedatdatoorerookopkomt9oz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wil je in contact komen met mij, kun je het beste, òf hier òf in mijn fotoboek even reageren..
Lijkt me erg leuk! Ik spreek je nog wel op msn erover aan.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik zit in de buurt. Ik wil best proberen wat leuke portretten van je te maken. Ik vind het ook wel leuk dat je daar zelf ideeën over hebt. En als je het achteraf niks vindt heeft het je alleen je tijd gekost
Afspraak gemaaktquote:Op zondag 29 mei 2005 19:35 schreef Weopj het volgende:
[..]
Lijkt me erg leuk! Ik spreek je nog wel op msn erover aan.
Als ze de foto's zien die ik van je gemaakt heb krijg je het nog druk natuurlijkquote:
of jij gaat het dan druk krijgen. kan natuurlijk ookquote:Op zondag 29 mei 2005 22:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als ze de foto's zien die ik van je gemaakt heb krijg je het nog druk natuurlijk![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 03:09 schreef miekd het volgende:
AAAAAAAAAN... mel.........ding?
19, 3 jaar fotografie waarvan 1,5 intensief. Nog weinig ervaring met modellenwerk, maar ik vind zelf dat ik wel een oog ervoor hebOmgeving Maastricht.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:52 schreef Icicle het volgende:
Is het dan ook mogelijk dat ik met jou gebruik mag maken van die studio? Je kunt me vast wel wat leren daar
Als ik met jou mee kan rijden, en als ik wel in dit plaatje pas wil ik wel graag mee!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:19 schreef DoucheMeermin het volgende:
Ik vind het ook wel leuk om te komen, ik woon in Zoetermeer maar heb een auto dus kan wel wat mensen meenemen dan uit omg. Rotterdam en Den Haag.
Oeh.. Jij.. en ik.. samen.. in een studio?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:56 schreef Re het volgende:
[..], ik had dezelfde vraag
, samen gaan? (wel een beetje ver weg maar goed)
Altijd goed, gezellig!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Als ik met jou mee kan rijden, en als ik wel in dit plaatje pas wil ik wel graag mee!
lijkt me erg leuk en interesant jahquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:07 schreef Icicle het volgende:
[..]
Oeh.. Jij.. en ik.. samen.. in een studio?
Maareh, lijkt me best leuk hoor
laten we dat doenquote:Maar laten we even de concrete plannen van MiekD afwachten
ik heb hier een hele studio achter me liggen, die maar 1 keer per week gebruikt wordt he..ik kan altijd eens lief kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:57 schreef miekd het volgende:
miek'd.. miek is eigelijk m'n nickname.. MAARJA.
Erm, we hebben een medium-sized studio hier bij mijn opleiding. Of ik die kan gebruiken, regel ik wel met een leraar. Het probleem is dat dit wel op de lange baan gezet wordt, gezien de zomervakantie er aan komt, en ik tot aan de zomervakantie volledig dicht zit.
Meer informatie komt zodra ik deze heb
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb hier een hele studio achter me liggen, die maar 1 keer per week gebruikt wordt he..ik kan altijd eens lief kijken
had ik dat niet al gevraagd? ..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb hier een hele studio achter me liggen, die maar 1 keer per week gebruikt wordt he..ik kan altijd eens lief kijken
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:36 schreef Xilantof het volgende:
studio werk
dat lijkt me ook gaaf om eens te proberen
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:36 schreef Xilantof het volgende:
studio werk
dat lijkt me ook gaaf om eens te proberen
dat zijn 2 lekkere? dingenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:46 schreef vroem_nl het volgende:
Wie wil op de foto met dit ding?
[[url=http://img75.echo.cx/img75/6473/dscf00028rn.th.jpg]afbeelding][/URL]
volgens mij niet, kan je hem nog een keer sturen dan gaan we wat verder afsprekenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:56 schreef Merel het volgende:
Re, heb jij mijn mailtje terug ooit nog gehad? De mail hier doet vreemd dus ik weet niet of m'n reply wel ooit is verzonden.
Als ik naar de desbetreffende meet mee kan, en ik heb een auto.. dan kan je uiteraard mee rijden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:41 schreef PeRi het volgende:
Studio meld ik me ook aan, wil ik ook wel proberen.Xil, ik kan vast meerijden
dat lijkt mij ook ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:02 schreef pea4fun het volgende:
Ik wil graag een keer mee de studio in, maar niet met een massale meet, zodat ik er ook nog wat van leer. Een kleiner groepje lijkt me daarbij fijner.
Op het internet wordt wel geadverteerd met studio's die te huur zijn hoor. Had ik al eens op gekeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook ja.
er is nu wel veel animo voor zo'n meet, maar de ruimte vinden is lastig. (hoewel er een paar users zijn die de ruimte wel tot hun beschikking hebben)
dat klopt ja, dat wordt zelf vrij veel gedaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Op het internet wordt wel geadverteerd met studio's die te huur zijn hoor. Had ik al eens op gekeken.
Daarom wil ik ook mee met iemand die er meer verstand van heeft...of een paar iemanden, maar niet een hele grote groep.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat klopt ja, dat wordt zelf vrij veel gedaan.
maar alleen huren werkt niet, je moet ook iemand hebben die er wat van weet. en je weet niet of de persoon die hem verhuurt er bij zal/wilt zijn om te assisteren..
klopt, en dat beaam ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook mee met iemand die er meer verstand van heeft...of een paar iemanden, maar niet een hele grote groep.
gekregenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:56 schreef Merel het volgende:
Re, heb jij mijn mailtje terug ooit nog gehad? De mail hier doet vreemd dus ik weet niet of m'n reply wel ooit is verzonden.
Mee eensquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:20 schreef Re het volgende:
maar zoals Pea zegt ik denk dat het niet te massaal moet zijn (of meerdere sessies).
lijkt me primaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:39 schreef ElsCapone het volgende:
Ik kan wel eens heel voorzichtig bij mijn fotocursusleraar peilen of hij zichzelf en zijn studio een dagje wil verhuren....... ???
Goed, ik zal even informerenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:50 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt me primaer waren hier ook nog een paar anderen die eventueel zoiets konden regelen, ik ga zelf ook even op zoek
Denk je ook nog even aan mij dan??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:47 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt me erg leuk en interesant jah![]()
[..]
laten we dat doenmaar als iemand anders een suggestie heeft voor huren/lenen van studio?
ik ook , als t tenminste kanquote:Op zondag 5 juni 2005 14:06 schreef Subhuman het volgende:
Als er ergens een studiomeet georganiseerd gaat worden ben ik ook erg geïnteresseerd!
Iedereen waar de camera op gericht mag worden is geschikt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
eerst maar ff horen of ik wel geschikt ben ergens voor , en anders leuk ja
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iedereen waar de camera op gericht mag worden is geschikt.
er zullen in de nabije toekomst dus al aardig wat studio meets opgezet gaan worden, ik kan helaas pas vanaf augustus ergens maar kan wel al diverse meets opzetten.. belangstelling genoeg en waarschijnlijk ook wel thema'squote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:38 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ook , als t tenminste kan enzo
weet niet of ik geschikt ben en waar t is enzo , maar lijkt me wel leuk![]()
You've got that right!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iedereen waar de camera op gericht mag worden is geschikt.
Bij deze danquote:
*meldt...quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef Re het volgende:
net gehoord dat ik in Juli gewoon hier moet blijven, (ik mag maar een weekje geen maand)
dus nu wel mogelijkheden voor meets in juli![]()
Spannend!!! Dat waar we het al eerder over hadden??quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:41 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb een idee gemailed naar een forumgenootje
Dank je, maar aanmerkingen mogen ook hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:10 schreef Shark.Bait het volgende:
ziet er goed uit Pea 14.gif
Rood word niet aanbevolen voor zw/w portretten. De zw/w weopj foto's zien er in mijn ogen raar uit. lijkt wel of ze te lang in de zon gelegen heeft. De poses zijn toppie hoor 14.gif.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:17 schreef pea4fun het volgende:
Dank je, maar aanmerkingen mogen ook hoor
Ik had eerst het filter en ben toen op gaan zoeken wat ik er mee konquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Rood word niet aanbevolen voor zw/w portretten. De zw/w weopj foto's zien er in mijn ogen raar uit. lijkt wel of ze te lang in de zon gelegen heeft. De poses zijn toppie hoor 14.gif.
Als je de huid egaler wilt laten uitkomen is een geelfilter beter.
van B+W website:
B+W 021 light yellow [3]
This filter accentuates warm, soft, delicate scenes through the enhancement of yellow, orange, and red. It is especially suitable for portraits of women and children, skin tones in natural light, springtime landscapes, and nature scenes. Filter factor is approx. 1.5.
Jij ook?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:37 schreef -Marjo- het volgende:
Mooie foto's Pea...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |