Als je van iemand hier foto's ziet waarvan jij denkt zulke foto's wil ik ook wel. Dan zoek je gewoon contact met die persoon en vraagt hem/haar ernaar. Eventueel babbelen op msn om vertrouwd te raken, en je wensen duidelijk te maken. Moet lukken...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:14 schreef DoucheMeermin het volgende:
Volgens mij is ook niet alles te vertrouwen of wel?![]()
Mooiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat is idd dan bout...met een grote B
Je maakt echt geweldige macro foto's van insecten, zo scherp krijg ik de boel niet
Er zijn al heel wat ideetjes opgegooid in het andere topic, zorg je dat je de volgende keer wel mee kan
Hehehe, voor aan de pijp zitten kunnen we altijd wat afspreken natuurlijk
Hehehehe, lurkent aan de pijp liggen we te wachten tot een insect op dat ene bloempie gaat zittenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:26 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Mooi
Dan gaan we volgende keer ook op insectenjacht, dat is zo rustig dat geduld erbij hoort. En als je geduld zegt, denk je relax en daar past die pijp danweer bij![]()
Nou dan hoef je van mij geen foto te maken....ben ik net een chinees...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hehehehe, lurkent aan de pijp liggen we te wachten tot een insect op dat ene bloempie gaat zitten
chill plan!!![]()
Mooie foto toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:06 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Nou dan hoef je van mij geen foto te maken....ben ik net een chinees...![]()
Weet je wat ik mooi vind:quote:Op maandag 23 mei 2005 21:28 schreef Icicle het volgende:
[..]
[..]
Gezellig! Ben in het weekend nauwelijks online geweest.. Maareh, welkom in mijn msn
Ben benieuwd naar jullie ideëen!
Hahaha....uhhquote:
Rotsblok dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:14 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Hahaha....uhh![]()
Tis wel een natuurlijke setting...volgens mij wel echt iets voor jou om te fotograferen...
Maar weet je wat zo moeilijk is, om dan net te doen of jij er niet bij bent..zeker als je stoned ben.
Ik denk dat ik je dan niet echt als behang kan zien....
Kijk eens in Userfoto's, daar doen ze soms wel gekkere dingen. Ik heb ze ook wel eens gemaakt, maar ik heb voor het soort foto's wat jij beschrijft (in de schemering) meer ervaring nodig. Het hele Playboy achtige is geen gekke gedachte. Ik ken wel meer vrouwen die het graag willen, maar meestal loopt het stuk op durf. Tenslotte loop je in dit land altijd de kans om gezien te worden. Om het over het vinden van een geschikte fotograaf maar niet te hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:13 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Weet je wat ik mooi vind:
Ik en nog een meissie (met hele andere kenmerken) naakt
Een wit laken
Een mooie meer of de zee ofzo (iig natuur)
Dan in de schemering samen met haar naakt uit het water lopen met enkel maar onze laken om ons heen die alle "plekjes" net bedekken.
Of is dit echt een rare gedachte??![]()
Ik ben gelukkig niet zo preuts en interesseer me gelukkig niets van me omgeving in zo'n geval. Uiteraard zou ik wel een tijdstip uitkiezen waarbij het niet druk is.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kijk eens in Userfoto's, daar doen ze soms wel gekkere dingen. Ik heb ze ook wel eens gemaakt, maar ik heb voor het soort foto's wat jij beschrijft (in de schemering) meer ervaring nodig. Het hele Playboy achtige is geen gekke gedachte. Ik ken wel meer vrouwen die het graag willen, maar meestal loopt het stuk op durf. Tenslotte loop je in dit land altijd de kans om gezien te worden. Om het over het vinden van een geschikte fotograaf maar niet te hebben.
Vrijdag 32°quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:08 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet zo preuts en interesseer me gelukkig niets van me omgeving in zo'n geval. Uiteraard zou ik wel een tijdstip uitkiezen waarbij het niet druk is.....
En het probleem is natuurlijk de kou, maarja je moet er wat voor over hebben
Het is je toch bekend dat de zomer in aantocht is he?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:08 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet zo preuts en interesseer me gelukkig niets van me omgeving in zo'n geval. Uiteraard zou ik wel een tijdstip uitkiezen waarbij het niet druk is.....
En het probleem is natuurlijk de kou, maarja je moet er wat voor over hebben
Een aantal pagina's geleden in dit topic. of in het andere topic noemde Diebitch zelf een goede locatie in de buurt van Breda.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:36 schreef Icicle het volgende:
Pea4fun, jij woont toch in de omgeving van Eindhoven als ik me niet vergis?
Weet jij misschien ook een geschikte lokatie voor de ideeen van Diebitch?
Foto's met water heb ik nooit in de buurt gemaakt. In zeeland in de duinen, in de flevopolder in en om een vaart, en bij Den Bosch ergens in de buurt...ben de naam ff kwijt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:36 schreef Icicle het volgende:
Pea4fun, jij woont toch in de omgeving van Eindhoven als ik me niet vergis?
Weet jij misschien ook een geschikte lokatie voor de ideeen van Diebitch?
Mail me maar (in profiel) en ik stuur je m'n dingen doorquote:
Cool! Nice picquote:Op maandag 23 mei 2005 17:31 schreef digitalfrog het volgende:
Count me in as a photographer, based in Amsterdam.
TFCD/TFP is okay, begginer models too as long as the motivation is here.
Any style okay (nothing vulgar), glamour/lingerie/fashion/sport/soft erotic/portrait/extreme makeup etc...
Best thing to do as a model is to think who you always wanted to be (in a movie or so): bad girl/good girl/bandit/dancer/spy etc... That leads to great and fun project like a mafia theme, or a kill bill theme etc...
Ralph
--
http://www.pbase.com/digitalfrog
[afbeelding]
Thanks !quote:
Ladies here are not models, or wannabee models. They just want nice pics. But at the same time they realise it's pretty scary to meet a complete stranger for photo's, especially if you want the Playboy kind of shots.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:56 schreef digitalfrog het volgende:
[..]
Thanks !
Seems I must scare the models offor so as I don't get as much models asking for a photoshoot here compared to DutchHeaven :-)
Ralph
I think you nailed it.... Indeed, I get many more answers on Dutch Heaven because it is a model site and the ladies there know what to do and what not do do....quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ladies here are not models, or wannabee models. They just want nice pics. But at the same time they realise it's pretty scary to meet a complete stranger for photo's, especially if you want the Playboy kind of shots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |