abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27239195
Ik denk dat de modellen de fotograaf moeten mailen of aan msn moeten toe voegen omdat ik van ze begrijp dat de meesten het (nog) niet andersom durven
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_27239357
De meeste fotografen zoeken toch een bepaald type model, dus het lijkt mij handiger als zij contact opnemen met de modelen die zich hier aanbieden. Of zie ik dat verkeerd??
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_27239399
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:20 schreef -Marjo- het volgende:
De meeste fotografen zoeken toch een bepaald type model, dus het lijkt mij handiger als zij contact opnemen met de modelen die zich hier aanbieden. Of zie ik dat verkeerd??
Dat zou normaal de juiste manier zijn, alleen merk ik dat de gemiddelde Fok! fotograaf nogal verlegen en terughoudend is.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_27239476
Ik heb me hier in het verleden als eens twee keer als model aangeboden en beide keren kreeg ik als reactie dat ik niet helemaal hun type was. Ik wacht het nu dus nog maar effe af...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
pi_27239533
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:27 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb me hier in het verleden als eens twee keer als model aangeboden en beide keren kreeg ik als reactie dat ik niet helemaal hun type was. Ik wacht het nu dus nog maar effe af...
Daarom zijn die meets zo handig, daar komt van alles wat. En wordt je altijd wel gefotografeerd.
pi_27239595
Ok, hou ik de meets in de gaten...
Woeiii - Blog
pi_27239607
Hmm.. okee.. apart zo'n topic op fok
Delivered without an information leaflet
pi_27239734
Ik vraag zelf geen modellen, niet omdat ik het niet durf, maar omdat een model zelf het beste kan bepalen hoe ze op de foto wil. Profesionele fotografen gaan hun klanten ook niet vragen, die komen naar de fotograaf toe omdat ze de foto's die hij/zij maakt mooi vinden en ook graag zo'n foto van zichzelf willen hebben Er zijn natuurlijk ook autonome fotografen, die vragen de modellen wél zelf voor concepten die ze uit willen voeren.
Ik vind het belangrijker dat het model de foto mooi vind, hij/zij staat er immers zelf op! Als ik het dan zélf ook nog een mooi plaatje is dat alleen maar mooi meegenomen, toch?
pi_27240024
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:39 schreef Icicle het volgende:
Ik vraag zelf geen modellen, niet omdat ik het niet durf, maar omdat een model zelf het beste kan bepalen hoe ze op de foto wil. Profesionele fotografen gaan hun klanten ook niet vragen, die komen naar de fotograaf toe omdat ze de foto's die hij/zij maakt mooi vinden en ook graag zo'n foto van zichzelf willen hebben Er zijn natuurlijk ook autonome fotografen, die vragen de modellen wél zelf voor concepten die ze uit willen voeren.
Ik vind het belangrijker dat het model de foto mooi vind, hij/zij staat er immers zelf op! Als ik het dan zélf ook nog een mooi plaatje is dat alleen maar mooi meegenomen, toch?
Ik zou zeggen -Marjo- en Icicle mail/msn elkaar
pi_27240121
quote:
Ik ben zo brutaal geweest je toe te voegen op msn...
Woeiii - Blog
  zondag 22 mei 2005 @ 12:36:00 #71
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_27240855
Nou, ik ook dan maar. Mensen in zuid-oost brabant of noord limburg die graag een keer op de foto willen...Ik vind het leuk om ze te maken. Ik ben (nog) niet in het bezit van een (D)SLR maar heb wel een redelijk goede camera. Ik stel geen eisen aan het model, ik vind het een uitdaging om foto's te maken die het model leuk vind.

Je kan op mijn website kijken voor foto's die ik al gemaakt heb, al staan er weinig modellenfoto's op, omdat ik niet zomaar iedereen zonder toestemming het net op gooi.

edit: vergeet ik nog, het liefst maak ik buiten foto's in een mooie groene omgeving.

[ Bericht 8% gewijzigd door pea4fun op 22-05-2005 12:54:14 ]
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zondag 22 mei 2005 @ 14:18:24 #72
262 Re
Kiss & Swallow
pi_27243379
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:03 schreef Diebitch het volgende:
Als er fotograven zijn die leuke ideeen hebben??
Ik zou het leuk vinden om met mijn zusje een fotoshoot te maken ofzo.....
Dit is mijn zusje......
[afbeelding]
dagje Vondelpark lijkt wel leuk met zijn 2en
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_27246311
quote:
Op zondag 22 mei 2005 14:18 schreef Re het volgende:
[..]
dagje Vondelpark lijkt wel leuk met zijn 2en
Je brengt me op ideen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gutteguttegut op 22-05-2005 16:51:11 ]
  zondag 22 mei 2005 @ 16:50:19 #74
118691 Diebitch
*if your mind is fucked up*
pi_27247722
quote:
Ik heb je ook ff toegevoegd op msn, laurabeest!
You onley live once...so BiNaughty....
  zondag 22 mei 2005 @ 19:45:06 #75
120951 Zunneke
visagiste
pi_27252553
Hey hey

Te gek dit topic!

Ik meld me ook wel aan als model, ik heb het al eens eerder gedaan en vond het wel leuk. als je een foto wilt zien kun je me mailen op zon_visagie@xs4all.nl

Trouwens ik meld me ook aan als visagiste in compinatie met een fotoshoot, ben namelijk bezig om een potrfolio te maken en modellen kan ik dus goed gebruiken,

ik kom van Maastricht trouwens!

Groetjes !!!
FOK-Meeting echt te gek!
Check My Site http://www.xs4all.nl/~ator5051
  zondag 22 mei 2005 @ 21:14:01 #76
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_27255511
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:45 schreef Zunneke het volgende:
Hey hey

Te gek dit topic!

Ik meld me ook wel aan als model, ik heb het al eens eerder gedaan en vond het wel leuk. als je een foto wilt zien kun je me mailen op zon_visagie@xs4all.nl

Trouwens ik meld me ook aan als visagiste in compinatie met een fotoshoot, ben namelijk bezig om een potrfolio te maken en modellen kan ik dus goed gebruiken,

Groetjes !!!
Heeeeeeeeeeeeej jij ook nier
That's the way the cookie crumbles
  zondag 22 mei 2005 @ 22:01:06 #77
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_27257333
* purplerose lurkt mee
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zondag 22 mei 2005 @ 22:08:21 #78
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27257624
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 09:00 schreef IJzercookie het volgende:

[..]

Puckzzz.... als ik een beetje aan jouw eisen kan voldoen wil ik je graag helpen. Ik weet natuurlijk alleen niet wat je eisen zijn.... Mail me anders ff, mijn mail aan jou kwam niet aan
ja klopt mijn mail in mijn profiel klopt niet. en ik heb geen zin om het te wijzigen i.v.m. wachtwoordgedoe
Ik hoop niet dat ik je beledig wanneer ik zeg dat je niet het gezicht hebt dat ik in gedachten heb. je hebt een erg mooi gezicht maar ik zoek iets anders. Ik wil vrij 'harde' foto's maken en jouw gezicht past daar mijns inziens niet bij.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 22 mei 2005 @ 22:09:49 #79
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27257678
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 20:37 schreef Diebitch het volgende:
Ik heb geen protfolio.....wel een foto hoor. Deze heb ik vorige week gemaakt in New York op de Empire State Building.....
[afbeelding]
Ik denk echter dat ik met dit gezicht wel wat kan
Breda zat je he?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 22 mei 2005 @ 23:11:11 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_27259941
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:08 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ja klopt mijn mail in mijn profiel klopt niet. en ik heb geen zin om het te wijzigen i.v.m. wachtwoordgedoe
Ik hoop niet dat ik je beledig wanneer ik zeg dat je niet het gezicht hebt dat ik in gedachten heb. je hebt een erg mooi gezicht maar ik zoek iets anders. Ik wil vrij 'harde' foto's maken en jouw gezicht past daar mijns inziens niet bij.
over dat harde in foto's will ik het wel eens hebben
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!fotograaf zondag 22 mei 2005 @ 23:39:11 #81
73911 ultra_ivo
pi_27260860
quote:
Op zondag 22 mei 2005 19:45 schreef Zunneke het volgende:

Kijk, dat schiet op
Ik woon in Maastricht.
Maar zichtbare make-up is weer iets wat mij minder trekt
  maandag 23 mei 2005 @ 07:42:07 #82
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27264397
quote:
Op zondag 22 mei 2005 23:11 schreef Re het volgende:

[..]

over dat harde in foto's will ik het wel eens hebben
Het is meer gebasseerd op een idee wat mijn zus een paar jaar geleden bij mij heeft gedaan. Heel sterk contrast, zwart wit, het liefst in een industriele omgeving, met bijv 1 bouwlamp als belichting. Daar heb ik een bepaald gezicht voor nodig. 1tje met 'harde' kenmerken, spitse neus, duidelijk zichtbare jukbeenderen zoiets. Omdat dan het contrast sterker wordt dan wanneer je een voller gezicht hebt. Ik heb wel een voorbeeld van de foto's van mijn zus, maar die heb ik al eens geplaatst.
  maandag 23 mei 2005 @ 09:41:01 #83
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_27265840
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:08 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Geen probleem hoor Ik had ook geen idee wat je zocht natuurlijk!
  maandag 23 mei 2005 @ 09:45:56 #84
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27265966
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:41 schreef IJzercookie het volgende:

[..]

Geen probleem hoor Ik had ook geen idee wat je zocht natuurlijk!
je kan het als een compliment opvatten ik vind je namelijk een 'te lief' gezicht hebben
  maandag 23 mei 2005 @ 10:00:57 #85
118691 Diebitch
*if your mind is fucked up*
pi_27266354
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:09 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik denk echter dat ik met dit gezicht wel wat kan
Breda zat je he?
Jeps, ik kom uit breda. Voeg me anders maar ff toe op msn ofzo, kijk maar op mijn pro....

[ Bericht 5% gewijzigd door Diebitch op 23-05-2005 10:16:41 ]
You onley live once...so BiNaughty....
  maandag 23 mei 2005 @ 10:01:36 #86
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_27266373
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:45 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

je kan het als een compliment opvatten ik vind je namelijk een 'te lief' gezicht hebben
Uh.. ik weet niet of het een compliment voor mij is... door dat ik een "te lief" gezicht heb komen de verschillen gezichtsuitdrukkingen (die je toch nodig hebt als model) toch wat in het gedrang. Het blijft nl vaak lief. Maar aan de andere kant is het ook wel mijn handelsmerk.

Mocht je nog de badportretten willen doen met mijn lieve gezichtje mag je me altijd mailen
  maandag 23 mei 2005 @ 10:06:22 #87
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_27266484
Oja, ik woon omgeving Leiden.

Ik wil iets doen met zwart wit film, stoere looks, make up, zelfverzekerde type, geen glimlach ofzo (en dat is des te lastiger met mijn opmerkingen )
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 23 mei 2005 @ 10:17:55 #88
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27266743
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:06 schreef Shark.Bait het volgende:

Ik wil iets doen met zwart wit film, stoere looks, make up, zelfverzekerde type, geen glimlach ofzo (en dat is des te lastiger met mijn opmerkingen )
GMTA?
wanneer Re, jij en ik (zei de gek) die richting uit denken, valt er dan niet iets te organiseren zodat we samen dit kunnen proberen? Misschien zijn er meer fotografen die met dit idee willen stoeien?
Ik heb alleen wel zelf als voorwaarde dat ik niet te ver wil reizen. Dus gaat mijn voorkeur uit naar Noord Brabant. Maar jullie zijn toch zo reislustig dat dat geen probleem zal zijn he?
  maandag 23 mei 2005 @ 10:20:45 #89
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27266827
Oeh dat klinkt wel heel gaaf. Ik zit ook nog wel eens in Brabant, dus als ik goedgekeurd ben ( ) en de datum me goed gezind is, meld ik me ook aan als model voor jullie.
Whatever I want.
pi_27266939
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:06 schreef Shark.Bait het volgende:

Mijn boze blik is dodelijk. Dus bij deze: *Meldt!*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')