Dat zou normaal de juiste manier zijn, alleen merk ik dat de gemiddelde Fok! fotograaf nogal verlegen en terughoudend is.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:20 schreef -Marjo- het volgende:
De meeste fotografen zoeken toch een bepaald type model, dus het lijkt mij handiger als zij contact opnemen met de modelen die zich hier aanbieden. Of zie ik dat verkeerd??
Daarom zijn die meets zo handig, daar komt van alles wat. En wordt je altijd wel gefotografeerd.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:27 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb me hier in het verleden als eens twee keer als model aangeboden en beide keren kreeg ik als reactie dat ik niet helemaal hun type was. Ik wacht het nu dus nog maar effe af...
Ik zou zeggen -Marjo- en Icicle mail/msn elkaarquote:Op zondag 22 mei 2005 11:39 schreef Icicle het volgende:
Ik vraag zelf geen modellen, niet omdat ik het niet durf, maar omdat een model zelf het beste kan bepalen hoe ze op de foto wil. Profesionele fotografen gaan hun klanten ook niet vragen, die komen naar de fotograaf toe omdat ze de foto's die hij/zij maakt mooi vinden en ook graag zo'n foto van zichzelf willen hebbenEr zijn natuurlijk ook autonome fotografen, die vragen de modellen wél zelf voor concepten die ze uit willen voeren.
Ik vind het belangrijker dat het model de foto mooi vind, hij/zij staat er immers zelf op! Als ik het dan zélf ook nog een mooi plaatje is dat alleen maar mooi meegenomen, toch?
Ik ben zo brutaal geweest je toe te voegen op msn...quote:Op zondag 22 mei 2005 11:39 schreef Icicle het volgende:
Ik vraag zelf geen modellen, niet omdat ik het niet durf, maar omdat een model zelf het beste kan bepalen hoe ze op de foto wil. Profesionele fotografen gaan hun klanten ook niet vragen, die komen naar de fotograaf toe omdat ze de foto's die hij/zij maakt mooi vinden en ook graag zo'n foto van zichzelf willen hebbenEr zijn natuurlijk ook autonome fotografen, die vragen de modellen wél zelf voor concepten die ze uit willen voeren.
Ik vind het belangrijker dat het model de foto mooi vind, hij/zij staat er immers zelf op! Als ik het dan zélf ook nog een mooi plaatje is dat alleen maar mooi meegenomen, toch?
dagje Vondelpark lijkt wel leukquote:Op zondag 22 mei 2005 11:03 schreef Diebitch het volgende:
Als er fotograven zijn die leuke ideeen hebben??
Ik zou het leuk vinden om met mijn zusje een fotoshoot te maken ofzo.....
Dit is mijn zusje......
[afbeelding]
Je brengt me op ideen.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:18 schreef Re het volgende:
[..]
dagje Vondelpark lijkt wel leukmet zijn 2en
Ik heb je ook ff toegevoegd op msn, laurabeest!quote:Op zondag 22 mei 2005 11:39 schreef Icicle het volgende:
Heeeeeeeeeeeeej jij ook nierquote:Op zondag 22 mei 2005 19:45 schreef Zunneke het volgende:
Hey hey
Te gek dit topic!
Ik meld me ook wel aan als model, ik heb het al eens eerder gedaan en vond het wel leuk. als je een foto wilt zien kun je me mailen op zon_visagie@xs4all.nl
Trouwens ik meld me ook aan als visagiste in compinatie met een fotoshoot, ben namelijk bezig om een potrfolio te maken en modellen kan ik dus goed gebruiken,
ik kom van Maastricht trouwens!
Groetjes !!!
ja klopt mijn mail in mijn profiel klopt niet. en ik heb geen zin om het te wijzigen i.v.m. wachtwoordgedoequote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:00 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Puckzzz.... als ik een beetje aan jouw eisen kan voldoen wil ik je graag helpen. Ik weet natuurlijk alleen niet wat je eisen zijn.... Mail me anders ff, mijn mail aan jou kwam niet aan
Ik denk echter dat ik met dit gezicht wel wat kanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:37 schreef Diebitch het volgende:
Ik heb geen protfolio.....wel een foto hoor. Deze heb ik vorige week gemaakt in New York op de Empire State Building.....
[afbeelding]
over dat harde in foto's will ik het wel eens hebbenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja klopt mijn mail in mijn profiel klopt niet. en ik heb geen zin om het te wijzigen i.v.m. wachtwoordgedoe
Ik hoop niet dat ik je beledig wanneer ik zeg dat je niet het gezicht hebt dat ik in gedachten heb. je hebt een erg mooi gezicht maar ik zoek iets anders. Ik wil vrij 'harde' foto's maken en jouw gezicht past daar mijns inziens niet bij.
Kijk, dat schiet opquote:
Het is meer gebasseerd op een idee wat mijn zus een paar jaar geleden bij mij heeft gedaan. Heel sterk contrast, zwart wit, het liefst in een industriele omgeving, met bijv 1 bouwlamp als belichting. Daar heb ik een bepaald gezicht voor nodig. 1tje met 'harde' kenmerken, spitse neus, duidelijk zichtbare jukbeenderen zoiets. Omdat dan het contrast sterker wordt dan wanneer je een voller gezicht hebt. Ik heb wel een voorbeeld van de foto's van mijn zus, maar die heb ik al eens geplaatst.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:11 schreef Re het volgende:
[..]
over dat harde in foto's will ik het wel eens hebben
Geen probleem hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja klopt mijn mail in mijn profiel klopt niet. en ik heb geen zin om het te wijzigen i.v.m. wachtwoordgedoe
Ik hoop niet dat ik je beledig wanneer ik zeg dat je niet het gezicht hebt dat ik in gedachten heb. je hebt een erg mooi gezicht maar ik zoek iets anders. Ik wil vrij 'harde' foto's maken en jouw gezicht past daar mijns inziens niet bij.
je kan het als een compliment opvattenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:41 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Geen probleem hoor![]()
Ik had ook geen idee wat je zocht natuurlijk!
Jeps, ik kom uit breda. Voeg me anders maar ff toe op msn ofzo, kijk maar op mijn pro....quote:Op zondag 22 mei 2005 22:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk echter dat ik met dit gezicht wel wat kan
Breda zat je he?
Uh.. ik weet niet of het een compliment voor mij is... door dat ik een "te lief" gezicht heb komen de verschillen gezichtsuitdrukkingen (die je toch nodig hebt als model) toch wat in het gedrang. Het blijft nl vaak lief. Maar aan de andere kant is het ook wel mijn handelsmerk.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je kan het als een compliment opvattenik vind je namelijk een 'te lief' gezicht hebben
GMTA?quote:Op maandag 23 mei 2005 10:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Oja, ik woon omgeving Leiden.
Ik wil iets doen met zwart wit film, stoere looks, make up, zelfverzekerde type, geen glimlach ofzo (en dat is des te lastiger met mijn opmerkingen)
Mijn boze blik is dodelijk.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Oja, ik woon omgeving Leiden.
Ik wil iets doen met zwart wit film, stoere looks, make up, zelfverzekerde type, geen glimlach ofzo (en dat is des te lastiger met mijn opmerkingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |