Ik heb me daar net aangemeldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heb je ergens een portfolio o.i.d. online staan?
Ik sta o.a. hier, al ben ik wel een aantal kilootjes aangekomen.
Daar? Ik zou niks opsturen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb me daar net aangemeldZe zijn wel veeleisend
Welke foto's zal ik sturen ?
Oh ok. Ja ik ook hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar? Ik zou niks opsturen.Ik wist nieteens dat hij nog werkte. Een half jaar geleden wilde hij de boel bijna opdoeken, en ik heb nog nul klussen gehad. De andere modellen niet echt meer geloof ik.
De man bedoelt het wel goed geloof ik, hij heeft alleen een beetje grootheidswaanzin geloof ik.
Ik was al benieuwd wie mij had toegevoegd toen ik vanochtend mijn msn opendequote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:55 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Hey zal ik je anders eens een paar foto's versturen via msn?? Ben altijd op zoek naar creatieve mensen....
Ik heb je ff toegevoegd aan mijn msn...laurabeest is my name..
Is goed hoor, lijkt me leuk!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:40 schreef PeRi het volgende:
Xilantof, ik wil wel een keer met jou afspreken als je wilt? [afbeelding]
Dat zou normaal de juiste manier zijn, alleen merk ik dat de gemiddelde Fok! fotograaf nogal verlegen en terughoudend is.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:20 schreef -Marjo- het volgende:
De meeste fotografen zoeken toch een bepaald type model, dus het lijkt mij handiger als zij contact opnemen met de modelen die zich hier aanbieden. Of zie ik dat verkeerd??
Daarom zijn die meets zo handig, daar komt van alles wat. En wordt je altijd wel gefotografeerd.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:27 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb me hier in het verleden als eens twee keer als model aangeboden en beide keren kreeg ik als reactie dat ik niet helemaal hun type was. Ik wacht het nu dus nog maar effe af...
Ik zou zeggen -Marjo- en Icicle mail/msn elkaarquote:Op zondag 22 mei 2005 11:39 schreef Icicle het volgende:
Ik vraag zelf geen modellen, niet omdat ik het niet durf, maar omdat een model zelf het beste kan bepalen hoe ze op de foto wil. Profesionele fotografen gaan hun klanten ook niet vragen, die komen naar de fotograaf toe omdat ze de foto's die hij/zij maakt mooi vinden en ook graag zo'n foto van zichzelf willen hebbenEr zijn natuurlijk ook autonome fotografen, die vragen de modellen wél zelf voor concepten die ze uit willen voeren.
Ik vind het belangrijker dat het model de foto mooi vind, hij/zij staat er immers zelf op! Als ik het dan zélf ook nog een mooi plaatje is dat alleen maar mooi meegenomen, toch?
Ik ben zo brutaal geweest je toe te voegen op msn...quote:Op zondag 22 mei 2005 11:39 schreef Icicle het volgende:
Ik vraag zelf geen modellen, niet omdat ik het niet durf, maar omdat een model zelf het beste kan bepalen hoe ze op de foto wil. Profesionele fotografen gaan hun klanten ook niet vragen, die komen naar de fotograaf toe omdat ze de foto's die hij/zij maakt mooi vinden en ook graag zo'n foto van zichzelf willen hebbenEr zijn natuurlijk ook autonome fotografen, die vragen de modellen wél zelf voor concepten die ze uit willen voeren.
Ik vind het belangrijker dat het model de foto mooi vind, hij/zij staat er immers zelf op! Als ik het dan zélf ook nog een mooi plaatje is dat alleen maar mooi meegenomen, toch?
dagje Vondelpark lijkt wel leukquote:Op zondag 22 mei 2005 11:03 schreef Diebitch het volgende:
Als er fotograven zijn die leuke ideeen hebben??
Ik zou het leuk vinden om met mijn zusje een fotoshoot te maken ofzo.....
Dit is mijn zusje......
[afbeelding]
Je brengt me op ideen.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:18 schreef Re het volgende:
[..]
dagje Vondelpark lijkt wel leukmet zijn 2en
Ik heb je ook ff toegevoegd op msn, laurabeest!quote:Op zondag 22 mei 2005 11:39 schreef Icicle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |