Heej Raoul... eh Shark: Binnenkort ff wat plannen dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Fotograaf meldt zich
Ik heb vaak meer vrije tijd dan anderen, en ik ben vaak beschikbaar (ja ik heb geen leven enzo)
Dat komt omdat "iemand" zijn foto's in deel acht van de beveiligde site af linkt. Deel 8 doet het verder gewoon.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:24 schreef MaRySe het volgende:
Ik moet inloggen als ik het linkje naar deel 8 aanklik![]()
quote:Ja ik vind foto's maken ook wel leuk, maar ben er niet héél goed in. Oefen eerst maar wat op mezelf en vriendinnen. Heb zelf een Sony P93, zwerft hier nog wel een 5 Megapix sony rond met Carl Seiz lens en heul veel analoge.
Analoog is ook wel koel, maar kost veel moeite...
Ik zit op nog zo'n 20 minuten van je af. Als je een keer even wilt micro-meeten (al is het maar om te kleppen zodat je weet met wie je te maken hebt) dan laat je het maar weten. Daarna kunnen we foto's gaan maken, ieder met zijn eigen camera, of ik maak foto's van jou. Als je na de koffie besluit om naar huis te gaan zoek ik wel een leuk landschapje of zo. Ruimte zat in Flevolandquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:19 schreef MaRySe het volgende:
Van ong. 1 juni tot 1 sep heb ik zeeën van tijd.
Maar ik heb een beetje meet angst, echt
Dus misschien als er ooit 1 in Amsterdam of Almere is dat ik dan even langswip,
om te kijken hoe het is en dat het dan niet erg is als ik na 5 minuten al weer weg ga.
ik probeer dat altijd te vermijdenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:09 schreef Puckzzz het volgende:
Jij zou ook best een goed model kunnen zijn denk ik Re...Maar ik heb alleen nog maar ongeschoren ruwe foto's gezien. Heb je niet iets 'smoothers'een leuke foto van jezelf dus
Puckzzz.... als ik een beetje aan jouw eisen kan voldoen wil ik je graag helpen. Ik weet natuurlijk alleen niet wat je eisen zijn.... Mail me anders ff, mijn mail aan jou kwam niet aanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb zoveel ideeen maar geen modellenik vraag regelmatig mijn vriendin maar die heeft erg weinig tijd. Ik ben wel erg kritisch wat modellen betreft, dat moet ik er wel ff bij zeggen. Maar als er iemand in omg. Veghel (Noord-Brabant) tijd, zin en de looks heeft die ik zoek, dan denk ik dat er een paar hele leuke foto's uit kunnen rollen. Waar ik me op dit moment ff over wil buigen is waterportret (ja in bad maar dan alleen je hoofd op de foto) en low-key.
jeetje, ik moet wel jetlagged geweest zijn aangezien ik a 2 jaar in Amsterdam woonquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:06 schreef Re het volgende:
dan geef ik me wel op als fotograafOmgeving Rotterdam dan (maar ik kan overal naartoe dus plaatsgebonden ben ik niet, wel tijdsgebonden want soms ben ik er wel eens niet), ik moet nog veel oefenen om wat zekereder over te komen naar model toe. Zoals ergens al aangegeven zou ik wel wat studio werk willen proberen, ik ga binnenkort eens de mogelijkheden bekijken. Eeventueel zou met de juiste motivatie de rollen omgedraait kunnen worden (nou misschien dan
)
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:38 schreef Re het volgende:
[..]
jeetje, ik moet wel jetlagged geweest zijn aangezien ik a 2 jaar in Amsterdam woon![]()
Maar ik verstuur zelf geen verzoeken aan modellen.. Als je door mij gefotografeerd wilt worden mag je me gerust een mailtje sturenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:18 schreef Icicle het volgende:
Heej! Leuk initatief RonaldV!
Ik fotografeer voor de leukigheid/hobbyen woon in Eindhoven. Het leukste zou zijn wanneer ik een wens van het model zou kunnen realiseren. Zo heb ik bijv. ooit foto's gemaakt van Fraubitch naar aanleiding van een oproepje in B&H. Ze wilde graag gefotografeerd worden als engeltje en had zelf de vleugeltjes en de spiegel meegenomen.
Ook vind ik het leuk om baby's te fotograferen, of zwangere vrouwen. Anoniem naakt, zonder herkend te worden, vind ik heel mooi om te maken. Maar ook andere portretten uiteraard!
Snuffel eens rond door mijn fotoverzameling Captured by Icicle zou ik zeggen
Ik wil mensen eerst altijd een beetje leren kennen via msn, want om leuke foto's te maken moet het wel klikkenZo kunnen we ook bespreken of eventuele wensen mogelijk zijn.
Ik werk de komende 2 weken in Den Haag. Je kunt me vinden op MSNquote:
Same here, zou het best leuk vinden als iemand wat kiekjes van me wil maken.. maar ben totaal niet fotogeniek en de vraag is maar of er leuke foto's uit rollenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:14 schreef pea4fun het volgende:
Heel leuk initiatief dit topic, maar denk niet dat het gaat werken als niemand hier echt vraagt aan een bepaald model of die voor de bewuste fotograaf wil poseren, of andersom natuurlijk...dat het model aan een bepaalde fotograaf vraagt of die foto's van hem/haar wil maken.
Ik denk dat er van beide kanten wat "verlegenheid" is om de eerste stap te zetten. heb ik ook, daarom had ik nog niet in dit topic gereageerd
Hey zal ik je anders eens een paar foto's versturen via msn?? Ben altijd op zoek naar creatieve mensen....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:38 schreef Xilantof het volgende:
iets waar ik mee zit: ik heb vaak voor ideeen echt een "bepaald model" in mijn hoofd. dus als de personen die model willen zijn ergens op internet een foto hebben (over via mail) dan zou dat het sneller mogelijk maken om wat te regelen.
Heb je ergens een portfolio o.i.d. online staan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik werk de komende 2 weken in Den Haag. Je kunt me vinden op MSN
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:28 schreef Gutteguttegut het volgende:
Wat meeten al niet teweeg brengt.
De eerste portretmeet in Flevoland kon met moeite 1 mannelijk model vinden...nu lijkt het wel of iedereen op de foto wil.
![]()
Ik "bied me aan" als mannelijk model...
Kijk maar in de fotomeet topicsquote:
Kost moeite.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Kijk maar in de fotomeet topics
Als je nog even oefent, mag je mijn N75 wel lenen hoor!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:40 schreef Lord Dreamer het volgende:
Voor dat ik me hier als "fotografohobyist" aanmeldt, ga ik toch eerst nog veel oefenen en ik wil dan toch echt een andere camera dan de A80 die ik nu gebruik.
Hmm..misschien toch mn fotoboek weer eens vullen..quote:
Oei, een echt model. Zo ver ben ik nog lang niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heb je ergens een portfolio o.i.d. online staan?
Ik sta o.a. hier, al ben ik wel een aantal kilootjes aangekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |