Klopt. Die van mij zijn gisteren vlak voor sluitingstijd nog bij de winkel terecht gekomenquote:Op donderdag 19 mei 2005 06:51 schreef Xilantof het volgende:
Het analoge werk wordt langzaam aan verwacht!
Hoe kom je daar nou bij..quote:
er staan genoeg foto's van de dame in kwestiequote:[b]Op donderdag 19 mei 2005 07:53 schreef Puckzzz het volgende:[/b[
@Lekker ding (was het Xil:?) Nou wil ik wel ff een foto zien van dat lekkere ding. Ik wil weten of ze gelijk heeft
het was idd erg gezellig!quote:Voor de rest straalt de gezelligheid er vanaf. Ik ben benieuwd naar het analoge geweld
ik heb zo het vermoeden dat ze een foto van jou bedoeldequote:Op donderdag 19 mei 2005 08:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
er staan genoeg foto's van de dame in kwestie
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:25 schreef addie84 het volgende:
[..]
ik heb zo het vermoeden dat ze een foto van jou bedoelde
ik verwacht een verklaring op mijn mail als ik vanavond thuis ben![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:53 schreef Puckzzz het volgende:
Wat ik heel erg jammer vind is de make -up van 1 van de tweeling. Dat witte om haar ogen stoort me echt enorm. Het is zo'n mooi meisje en dan verpest zo'n visagiste dat met slechte make-up. Sorrie, voor de visagiste (ik weet niet of ze dit leest) maar het is nou eenmaal zo. Als ze dat gedeelte wat op had willen lichten prima, maar veeg het dan wel goed uit. Sow. Ik heb gezegd
quote:En verders:
@Re, drink maar lekker je biertje op hoor! Hoezo zou je daar niet mee scoren? Ik drink menig kerel onder de tafel als het moetnee ik ga niet mee onder de tafel
* Puckzzz vind Re best een lekker dingalleen je moet je scheerapparaat op 2 mm. instellen en niet op 5
![]()
quote:@Lekker ding (was het Xil:?) Nou wil ik wel ff een foto zien van dat lekkere ding. Ik wil weten of ze gelijk heeft
Straks ga ik mijn rolletjes halenquote:Voor de rest straalt de gezelligheid er vanaf. Ik ben benieuwd naar het analoge geweld
yeps, leonie..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de dame in kwestie was toch die met dat korte rode haar?
Kan geregeld wordenquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:25 schreef addie84 het volgende:
[..]
ik heb zo het vermoeden dat ze een foto van jou bedoelde
phoequote:Op donderdag 19 mei 2005 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan geregeld worden
[afbeelding]
dit is dus Xilantof he
sommige weten idd niet van de fotoboekenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:15 schreef addie84 het volgende:
hij heeft nog leukere foto's, maar dat is hem ja
weet alleen niet of ie dit wel leuk vind, misschien is een linkje naar zijn >>Fotoboek<< wat slimmer, staan ook leuke foto's tussen![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben lui, ik roep gewoon iets hier en dan is er meestal wel iemand die een fotootje tevoorschijn tovert
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
Misschien een TT verandering?...Iets van:
...de lekkere dingen van de Kesselmeet?
BitchGirlpower?quote:
Heb ik ff mazzel dat mijn foto ook in dit topic staatquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
Misschien een TT verandering?...Iets van:
...de lekkere dingen van de Kesselmeet?
Ook goeie morgenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:29 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Heb ik ff mazzel dat mijn foto ook in dit topic staat![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende fotoshoot?..jij in zo'n pakje? ->quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |