Klopt. Die van mij zijn gisteren vlak voor sluitingstijd nog bij de winkel terecht gekomenquote:Op donderdag 19 mei 2005 06:51 schreef Xilantof het volgende:
Het analoge werk wordt langzaam aan verwacht!
Hoe kom je daar nou bij..quote:
er staan genoeg foto's van de dame in kwestiequote:[b]Op donderdag 19 mei 2005 07:53 schreef Puckzzz het volgende:[/b[
@Lekker ding (was het Xil:?) Nou wil ik wel ff een foto zien van dat lekkere ding. Ik wil weten of ze gelijk heeft
het was idd erg gezellig!quote:Voor de rest straalt de gezelligheid er vanaf. Ik ben benieuwd naar het analoge geweld
ik heb zo het vermoeden dat ze een foto van jou bedoeldequote:Op donderdag 19 mei 2005 08:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
er staan genoeg foto's van de dame in kwestie
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:25 schreef addie84 het volgende:
[..]
ik heb zo het vermoeden dat ze een foto van jou bedoelde
ik verwacht een verklaring op mijn mail als ik vanavond thuis ben![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:53 schreef Puckzzz het volgende:
Wat ik heel erg jammer vind is de make -up van 1 van de tweeling. Dat witte om haar ogen stoort me echt enorm. Het is zo'n mooi meisje en dan verpest zo'n visagiste dat met slechte make-up. Sorrie, voor de visagiste (ik weet niet of ze dit leest) maar het is nou eenmaal zo. Als ze dat gedeelte wat op had willen lichten prima, maar veeg het dan wel goed uit. Sow. Ik heb gezegd
quote:En verders:
@Re, drink maar lekker je biertje op hoor! Hoezo zou je daar niet mee scoren? Ik drink menig kerel onder de tafel als het moetnee ik ga niet mee onder de tafel
* Puckzzz vind Re best een lekker dingalleen je moet je scheerapparaat op 2 mm. instellen en niet op 5
![]()
quote:@Lekker ding (was het Xil:?) Nou wil ik wel ff een foto zien van dat lekkere ding. Ik wil weten of ze gelijk heeft
Straks ga ik mijn rolletjes halenquote:Voor de rest straalt de gezelligheid er vanaf. Ik ben benieuwd naar het analoge geweld
yeps, leonie..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de dame in kwestie was toch die met dat korte rode haar?
Kan geregeld wordenquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:25 schreef addie84 het volgende:
[..]
ik heb zo het vermoeden dat ze een foto van jou bedoelde
phoequote:Op donderdag 19 mei 2005 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan geregeld worden
[afbeelding]
dit is dus Xilantof he
sommige weten idd niet van de fotoboekenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:15 schreef addie84 het volgende:
hij heeft nog leukere foto's, maar dat is hem ja
weet alleen niet of ie dit wel leuk vind, misschien is een linkje naar zijn >>Fotoboek<< wat slimmer, staan ook leuke foto's tussen![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben lui, ik roep gewoon iets hier en dan is er meestal wel iemand die een fotootje tevoorschijn tovert
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
Misschien een TT verandering?...Iets van:
...de lekkere dingen van de Kesselmeet?
BitchGirlpower?quote:
Heb ik ff mazzel dat mijn foto ook in dit topic staatquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ook goeie morgenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:29 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Heb ik ff mazzel dat mijn foto ook in dit topic staat![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende fotoshoot?..jij in zo'n pakje? ->quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
En dan lady GGG in de TSquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Volgende fotoshoot?..jij in zo'n pakje? ->![]()
![]()
Maar het is wel een hele leuke foto!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]de vorige keer dat IJzercookie in een roze pakje op het forum verscheen is er nogal wat heisa om geweest. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat nog een keer zou willen hier.
Maar je kan het altijd proberen......
Dat is ook de reden waarom ik me op de meeste plekken op Fok! niet meer begeef.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:03 schreef Puckzzz het volgende:
Dat is het ook! zonder meer, terecht iets om trots op te zijn, maar de nasleep die het hier heeft gehad is denk ik niet iets waar ze op zat te wachten. sommige users zijn echt klootzakken(en zakkeressen) wat dat betreft.
* Re maakt mental note 2mm, 2mm , 2mmquote:Op donderdag 19 mei 2005 07:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb alle topics lekker mee zitten lurken en nu wil ik toch graag even wat kwijt
ten eerste de meeste foto's zijn heel erg leuk. Wanneer het er zoveel zijn zijn er altijd een paar die ik persoonlijk minder geslaagd vind maar dat is smaak
Wat ik heel erg jammer vind is de make -up van 1 van de tweeling. Dat witte om haar ogen stoort me echt enorm. Het is zo'n mooi meisje en dan verpest zo'n visagiste dat met slechte make-up. Sorrie, voor de visagiste (ik weet niet of ze dit leest) maar het is nou eenmaal zo. Als ze dat gedeelte wat op had willen lichten prima, maar veeg het dan wel goed uit. Sow. Ik heb gezegd
En verders:
@Re, drink maar lekker je biertje op hoor! Hoezo zou je daar niet mee scoren? Ik drink menig kerel onder de tafel als het moetnee ik ga niet mee onder de tafel
* Puckzzz vind Re best een lekker dingalleen je moet je scheerapparaat op 2 mm. instellen en niet op 5
![]()
@Lekker ding (was het Xil:?) Nou wil ik wel ff een foto zien van dat lekkere ding. Ik wil weten of ze gelijk heeft
Voor de rest straalt de gezelligheid er vanaf. Ik ben benieuwd naar het analoge geweld
uhm, dat zit ik net uit te leggen aan Shark op msn. Ik ben een beetje schuw wat dat betreftquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:09 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik me op de meeste plekken op Fok! niet meer begeef.
Maar das best offtopic
Waarom was jij er eigenlijk niet bij??
ach.. ik doe wel gekkere dingenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]de vorige keer dat IJzercookie in een roze pakje op het forum verscheen is er nogal wat heisa om geweest. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat nog een keer zou willen hier.
Maar je kan het altijd proberen......
Ok, ik snap het, was gewon nieuwsgierigquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
uhm, dat zit ik net uit te leggen aan Shark op msn. Ik ben een beetje schuw wat dat betreft
dat zijn we allemaal in het begin maar dat verdwijnt na een paar minuten wel hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
uhm, dat zit ik net uit te leggen aan Shark op msn. Ik ben een beetje schuw wat dat betreft
over 15 minutenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef Puckzzz het volgende:
genoeg geslowchat! Heeft er iemand nog foto's?
Maakt niet uit johquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:01 schreef Anitra het volgende:
Puckzzz ik ben ook zo'n nerveuze doos met een veels te grote bek.
Maar ik moet zeggen heb me prima vermaakt zondag en me niet 1x niet welkom gevoeld!!!
Ik kreeg soms heel somseen strakke uitspraak eruit
en een heleboel niet zulke strakke
ik ben weer terugquote:
Ik heb 8 jaar in brabo land vertoefd idd... Teteringen en Etten Leurquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
Kom je soms uit Brabant Shark? Hier kennen we namelijk zoiets als het Brabants Kwartiertje, wat qua tijd een heel breed begrip is
Yeah spank me Bit...ehm... mistressquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
11.36 gepost......nu 11.55...... = 19 minuten!!
4 minuten te laat![]()
waar blijven ze?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |