quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:38 schreef Re het volgende:
[..]
jeetje, ik moet wel jetlagged geweest zijn aangezien ik a 2 jaar in Amsterdam woon![]()
Maar ik verstuur zelf geen verzoeken aan modellen.. Als je door mij gefotografeerd wilt worden mag je me gerust een mailtje sturenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:18 schreef Icicle het volgende:
Heej! Leuk initatief RonaldV!
Ik fotografeer voor de leukigheid/hobbyen woon in Eindhoven. Het leukste zou zijn wanneer ik een wens van het model zou kunnen realiseren. Zo heb ik bijv. ooit foto's gemaakt van Fraubitch naar aanleiding van een oproepje in B&H. Ze wilde graag gefotografeerd worden als engeltje en had zelf de vleugeltjes en de spiegel meegenomen.
Ook vind ik het leuk om baby's te fotograferen, of zwangere vrouwen. Anoniem naakt, zonder herkend te worden, vind ik heel mooi om te maken. Maar ook andere portretten uiteraard!
Snuffel eens rond door mijn fotoverzameling Captured by Icicle zou ik zeggen
Ik wil mensen eerst altijd een beetje leren kennen via msn, want om leuke foto's te maken moet het wel klikkenZo kunnen we ook bespreken of eventuele wensen mogelijk zijn.
Ik werk de komende 2 weken in Den Haag. Je kunt me vinden op MSNquote:
Same here, zou het best leuk vinden als iemand wat kiekjes van me wil maken.. maar ben totaal niet fotogeniek en de vraag is maar of er leuke foto's uit rollenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:14 schreef pea4fun het volgende:
Heel leuk initiatief dit topic, maar denk niet dat het gaat werken als niemand hier echt vraagt aan een bepaald model of die voor de bewuste fotograaf wil poseren, of andersom natuurlijk...dat het model aan een bepaalde fotograaf vraagt of die foto's van hem/haar wil maken.
Ik denk dat er van beide kanten wat "verlegenheid" is om de eerste stap te zetten. heb ik ook, daarom had ik nog niet in dit topic gereageerd
Hey zal ik je anders eens een paar foto's versturen via msn?? Ben altijd op zoek naar creatieve mensen....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:38 schreef Xilantof het volgende:
iets waar ik mee zit: ik heb vaak voor ideeen echt een "bepaald model" in mijn hoofd. dus als de personen die model willen zijn ergens op internet een foto hebben (over via mail) dan zou dat het sneller mogelijk maken om wat te regelen.
Heb je ergens een portfolio o.i.d. online staan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik werk de komende 2 weken in Den Haag. Je kunt me vinden op MSN
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:28 schreef Gutteguttegut het volgende:
Wat meeten al niet teweeg brengt.
De eerste portretmeet in Flevoland kon met moeite 1 mannelijk model vinden...nu lijkt het wel of iedereen op de foto wil.
![]()
Ik "bied me aan" als mannelijk model...
Kijk maar in de fotomeet topicsquote:
Kost moeite.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Kijk maar in de fotomeet topics
Als je nog even oefent, mag je mijn N75 wel lenen hoor!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:40 schreef Lord Dreamer het volgende:
Voor dat ik me hier als "fotografohobyist" aanmeldt, ga ik toch eerst nog veel oefenen en ik wil dan toch echt een andere camera dan de A80 die ik nu gebruik.
Hmm..misschien toch mn fotoboek weer eens vullen..quote:
Oei, een echt model. Zo ver ben ik nog lang niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heb je ergens een portfolio o.i.d. online staan?
Ik sta o.a. hier, al ben ik wel een aantal kilootjes aangekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |