Lijkt me erg leuk! Ik spreek je nog wel op msn erover aan.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik zit in de buurt. Ik wil best proberen wat leuke portretten van je te maken. Ik vind het ook wel leuk dat je daar zelf ideeën over hebt. En als je het achteraf niks vindt heeft het je alleen je tijd gekost
Afspraak gemaaktquote:Op zondag 29 mei 2005 19:35 schreef Weopj het volgende:
[..]
Lijkt me erg leuk! Ik spreek je nog wel op msn erover aan.
Als ze de foto's zien die ik van je gemaakt heb krijg je het nog druk natuurlijkquote:
of jij gaat het dan druk krijgen. kan natuurlijk ookquote:Op zondag 29 mei 2005 22:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als ze de foto's zien die ik van je gemaakt heb krijg je het nog druk natuurlijk![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 03:09 schreef miekd het volgende:
AAAAAAAAAN... mel.........ding?
19, 3 jaar fotografie waarvan 1,5 intensief. Nog weinig ervaring met modellenwerk, maar ik vind zelf dat ik wel een oog ervoor hebOmgeving Maastricht.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:52 schreef Icicle het volgende:
Is het dan ook mogelijk dat ik met jou gebruik mag maken van die studio? Je kunt me vast wel wat leren daar
Als ik met jou mee kan rijden, en als ik wel in dit plaatje pas wil ik wel graag mee!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:19 schreef DoucheMeermin het volgende:
Ik vind het ook wel leuk om te komen, ik woon in Zoetermeer maar heb een auto dus kan wel wat mensen meenemen dan uit omg. Rotterdam en Den Haag.
Oeh.. Jij.. en ik.. samen.. in een studio?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:56 schreef Re het volgende:
[..], ik had dezelfde vraag
, samen gaan? (wel een beetje ver weg maar goed)
Altijd goed, gezellig!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:38 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Als ik met jou mee kan rijden, en als ik wel in dit plaatje pas wil ik wel graag mee!
lijkt me erg leuk en interesant jahquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:07 schreef Icicle het volgende:
[..]
Oeh.. Jij.. en ik.. samen.. in een studio?
Maareh, lijkt me best leuk hoor
laten we dat doenquote:Maar laten we even de concrete plannen van MiekD afwachten
ik heb hier een hele studio achter me liggen, die maar 1 keer per week gebruikt wordt he..ik kan altijd eens lief kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:57 schreef miekd het volgende:
miek'd.. miek is eigelijk m'n nickname.. MAARJA.
Erm, we hebben een medium-sized studio hier bij mijn opleiding. Of ik die kan gebruiken, regel ik wel met een leraar. Het probleem is dat dit wel op de lange baan gezet wordt, gezien de zomervakantie er aan komt, en ik tot aan de zomervakantie volledig dicht zit.
Meer informatie komt zodra ik deze heb
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb hier een hele studio achter me liggen, die maar 1 keer per week gebruikt wordt he..ik kan altijd eens lief kijken
had ik dat niet al gevraagd? ..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb hier een hele studio achter me liggen, die maar 1 keer per week gebruikt wordt he..ik kan altijd eens lief kijken
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:36 schreef Xilantof het volgende:
studio werk
dat lijkt me ook gaaf om eens te proberen
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:36 schreef Xilantof het volgende:
studio werk
dat lijkt me ook gaaf om eens te proberen
dat zijn 2 lekkere? dingenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:46 schreef vroem_nl het volgende:
Wie wil op de foto met dit ding?
[[url=http://img75.echo.cx/img75/6473/dscf00028rn.th.jpg]afbeelding][/URL]
volgens mij niet, kan je hem nog een keer sturen dan gaan we wat verder afsprekenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:56 schreef Merel het volgende:
Re, heb jij mijn mailtje terug ooit nog gehad? De mail hier doet vreemd dus ik weet niet of m'n reply wel ooit is verzonden.
Als ik naar de desbetreffende meet mee kan, en ik heb een auto.. dan kan je uiteraard mee rijden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:41 schreef PeRi het volgende:
Studio meld ik me ook aan, wil ik ook wel proberen.Xil, ik kan vast meerijden
dat lijkt mij ook ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:02 schreef pea4fun het volgende:
Ik wil graag een keer mee de studio in, maar niet met een massale meet, zodat ik er ook nog wat van leer. Een kleiner groepje lijkt me daarbij fijner.
Op het internet wordt wel geadverteerd met studio's die te huur zijn hoor. Had ik al eens op gekeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook ja.
er is nu wel veel animo voor zo'n meet, maar de ruimte vinden is lastig. (hoewel er een paar users zijn die de ruimte wel tot hun beschikking hebben)
dat klopt ja, dat wordt zelf vrij veel gedaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Op het internet wordt wel geadverteerd met studio's die te huur zijn hoor. Had ik al eens op gekeken.
Daarom wil ik ook mee met iemand die er meer verstand van heeft...of een paar iemanden, maar niet een hele grote groep.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat klopt ja, dat wordt zelf vrij veel gedaan.
maar alleen huren werkt niet, je moet ook iemand hebben die er wat van weet. en je weet niet of de persoon die hem verhuurt er bij zal/wilt zijn om te assisteren..
klopt, en dat beaam ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook mee met iemand die er meer verstand van heeft...of een paar iemanden, maar niet een hele grote groep.
gekregenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:56 schreef Merel het volgende:
Re, heb jij mijn mailtje terug ooit nog gehad? De mail hier doet vreemd dus ik weet niet of m'n reply wel ooit is verzonden.
Mee eensquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:20 schreef Re het volgende:
maar zoals Pea zegt ik denk dat het niet te massaal moet zijn (of meerdere sessies).
lijkt me primaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:39 schreef ElsCapone het volgende:
Ik kan wel eens heel voorzichtig bij mijn fotocursusleraar peilen of hij zichzelf en zijn studio een dagje wil verhuren....... ???
Goed, ik zal even informerenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:50 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt me primaer waren hier ook nog een paar anderen die eventueel zoiets konden regelen, ik ga zelf ook even op zoek
Denk je ook nog even aan mij dan??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:47 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt me erg leuk en interesant jah![]()
[..]
laten we dat doenmaar als iemand anders een suggestie heeft voor huren/lenen van studio?
ik ook , als t tenminste kanquote:Op zondag 5 juni 2005 14:06 schreef Subhuman het volgende:
Als er ergens een studiomeet georganiseerd gaat worden ben ik ook erg geïnteresseerd!
Iedereen waar de camera op gericht mag worden is geschikt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
eerst maar ff horen of ik wel geschikt ben ergens voor , en anders leuk ja
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iedereen waar de camera op gericht mag worden is geschikt.
er zullen in de nabije toekomst dus al aardig wat studio meets opgezet gaan worden, ik kan helaas pas vanaf augustus ergens maar kan wel al diverse meets opzetten.. belangstelling genoeg en waarschijnlijk ook wel thema'squote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:38 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ook , als t tenminste kan enzo
weet niet of ik geschikt ben en waar t is enzo , maar lijkt me wel leuk![]()
You've got that right!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iedereen waar de camera op gericht mag worden is geschikt.
Bij deze danquote:
*meldt...quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef Re het volgende:
net gehoord dat ik in Juli gewoon hier moet blijven, (ik mag maar een weekje geen maand)
dus nu wel mogelijkheden voor meets in juli![]()
Spannend!!! Dat waar we het al eerder over hadden??quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:41 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb een idee gemailed naar een forumgenootje
Dank je, maar aanmerkingen mogen ook hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:10 schreef Shark.Bait het volgende:
ziet er goed uit Pea 14.gif
Rood word niet aanbevolen voor zw/w portretten. De zw/w weopj foto's zien er in mijn ogen raar uit. lijkt wel of ze te lang in de zon gelegen heeft. De poses zijn toppie hoor 14.gif.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:17 schreef pea4fun het volgende:
Dank je, maar aanmerkingen mogen ook hoor
Ik had eerst het filter en ben toen op gaan zoeken wat ik er mee konquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Rood word niet aanbevolen voor zw/w portretten. De zw/w weopj foto's zien er in mijn ogen raar uit. lijkt wel of ze te lang in de zon gelegen heeft. De poses zijn toppie hoor 14.gif.
Als je de huid egaler wilt laten uitkomen is een geelfilter beter.
van B+W website:
B+W 021 light yellow [3]
This filter accentuates warm, soft, delicate scenes through the enhancement of yellow, orange, and red. It is especially suitable for portraits of women and children, skin tones in natural light, springtime landscapes, and nature scenes. Filter factor is approx. 1.5.
Jij ook?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:37 schreef -Marjo- het volgende:
Mooie foto's Pea...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |